Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2008

Μαζευόμαστε

Πρώτος κατέφθασε ο μικρότερος. Με λένε αλουκά και είμαι αδύοοοοο (και 4 ημερών πια, αλλά αφήνουμε τα μαθηματικά για του χρόνου). Ήρθα να σας χορέψω την «Ιτιά-Ιτία» και δώστου χτύπημα στο πόδι ο πιτσιρικάς και δώστου παλαμάκια και κτύπημα τα δάκτυλα.
Μη δει φωτογραφική μηχανή! Πάει και στήνεται ο δικός σου και παίρνει πόζα (επιτέλους κάποιος που στήνεται πιο χάλια από εμένα :p) να τον φωτογραφίσεις. Και μετά τρέχει αμέσως αναφωνώντας «Κοίταξε, κοίταξε» ζητώντας σου να του δείξεις τι έβγαλες, με ένα σαρδόνιο ύφος ικανοποίησης (καλά είμαστε άπαιχτο σόι, μεγάλες βεντέτες, δε το συζητώ). Θα γίνει και μεγάλος γόης ο δικός σου και θα με τρέχει στα χολιγούντια μου φαίνεται. Ο νέος ανερχόμενος Άντονι Κουίν! (να του αλλάξω λίγο τις προτιμήσεις και να τον τρέψω στη ζεμπεκιά μόνο, γιατί με το ιτιά-ιτιά δε το βλέπω να κατακτιέται το χόλιγουντ)
Καλά, τι τρέλα είναι αυτή που έχουν τα μικρά με τη σκιά τους; Αυτός τη συνειδητοποίησε πριν καμιά δεκαπενταριά μέρες λέει η νόνα του. Προχωράμε βόλτα χεράκι-χεράκι, που λες, σ’ ένα μονοπατάκι στο βουνό με θέα τον κόλπο και ξαφνικά τον βλέπω να κοιτάει όλο πίσω. Βρε χρυσό μου κάτω είναι τα φωτάκια από τα κατάρτια των καραβιών, τίποτε αυτός, πίσω. Και ξαφνικά αναφωνεί: «Κοίταξε, αλουκάς!», δείχνοντας πίσω το… χάος. Όχι, εδώ είναι ‘τος, δεν είναι πίσω, κάνω, τίποτε αυτός. Μου πήρε τριάντα δεύτερα να συνειδητοποιήσω (και δύο λεπτά να μείνω εμβρόντητος) τι εννοούσε. Βρε μπαγάσα, τη σκιά σου κοιτάς; Μπουαχαχαχαχαχαχαχιχιχιχιχιχιχι, σαρδόνιο, διαβολικό γελάκι ικανοποίησης ο μπόμπιρας – θα τον πάρω μαθητευόμενο >:).
Κοίτα να δεις τι εντύπωση κάνει στα μικρά κάτι που σε εμάς έχει γίνει δεύτερη φύση και δε δίνουμε καν σημασία στην ύπαρξή του. Δηλαδή, εμένα αν μου την κλέβανε χαμπάρι δε θα έπαιρνα.
Τελευταία μέρα «ιστιοσανιδοπλοΐας» σήμερα και ένας εκπληκτικός αέρας με «αποχαιρέτησε» για φέτος! Αύριο μάζεμα, πλύσιμο και πακετάρισμα σκάφους. Άντε γιατί δε θα προκάμουμε με τις ετοιμασίες – έχουμε και μια νύφη να παινέψουμε!



Όσο πάω και ευχαριστιέμαι περισσότερο τη νταρδιριάδα >:)

19 σχόλια:

  1. ααα, έρχεσαι επιτέλους, δλδ;
    Άντε!
    :)))

    Τι να πω για το μικρό, εγώ τα έχω ζήσει :)

    (ωραίος όμως!! Και σπίρτο, και όσο πρέπει ψώνιο ;) )

    Να μου τον φιλήσεις τον αλουκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. XAXA, πρέπει να του γνωρίσουμε την ανιψιά μου, και μετά σε βλέπω να γράφεις και την Ζουζουνιάδα, με τις υπερατάκες!! Εμείς το καλοκαίρι, κάναμε τρελά παιχνίδια με τις σκιές μας, πότε γίνονται μεγάλες, πότε μικρές, πότε είναι στο πλάι, πότε δεν έχουμε σκιά, πότε οι σκιές μας γίνονται μία, σου λέω, τρέλα και κορδέλα!!! Κι εσείς πλένετε τα σκάφη σας και μαζεύεστε? Κι εδώ οι σερφάδες μας αυτή την δουλειά κάνουνε, σήμερα τους παίρνει το πλοίο για Ιταλία!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι αμανούλα ,έρχομαι :((((
    Και εγώ δεν έχω καμίιιιια διάθεση να έρθω εν αντιθέσει με κάποιους άλλους (ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε)… :(((((( :@

    Βρε να τη γράψω τη ζουζουνιάδα Σοφάκι μου, αλλά ο αλουκάς δεν μασάει, το ίδιο βράδυ την έπεσε σ’ ένα γκομενάκι και το έριξαν στο χορό στην πίστα – έβαλε όπως καταλαβαίνεις τη σκιά του σε δεύτερη μοίρα – έχουμε οριοθετήσει τις προτεραιότητές μας εμείς >:)
    Ναι μαζευόμαστε σγα-σγα… :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. XAXAXA, καλά, σου λέω, το βλέπω να αλληλοπέφτονται τα τσιπιρίκια!!! Έλα, έλα, δεν θέλω θλίψεις εδώ πέρα (έβαλα μπουγάδα τα μαντήλια)... Τα πανιά σου είναι μόλις 6 days away από το επόμενο φύσημα του ανέμου (δεν σου λέω για απογευματινές εξορμήσεις γιατί μπορεί να με δείρεις) και στο μεταξύ, έχεις και την Darthiirιάδα να σκεφτείς...
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπαααα τα πανιά μου θα μείνουν φασκιωμένα για καμιά 10αριά μήνες...

    Δε θέλω τσιμέντο, δε θέλω τσιμέντο, δε θέλω τσιμέντο, δε θέλω τσιμέντο, δε θέλω τσιμέντο, δε θέλω τσιμέντο, δε θέλω τσιμέντο :(((

    (Καλά μετά τη Δευτέρα στο φυντανοτροφείο, με 8ωρη αστυνόμευση φυντανιών, να δω τι κέφι θα έχω για νταρδιριάδες, πάντως 2 επεισόδια είναι ήδη σε προυφριντάρισμα :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην μένεις στο τσιμέντο, μην μένεις στο τσιμέντο, μην μένεις στο τσιμέντο, μην μένεις στο τσιμέντο, μην μένεις στο τσιμέντο, μην μένεις στο τσιμέντο, μην μένεις στο τσιμέντο, ή, επιτέλους, βάψτο πράσινο!
    Γιάικς, τις σιχαίνομαι τις επιτηρήσεις, αν τις αντιμετωπίζεις με την ίδια διάθεση που τις αντιμετωπίζω κι εγώ, προβλέπω πολύ καταστροφικό spell casting από τον Darthiir (βάρα στο ψαχνό...)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εκεί που δείχνει η φωτό ήσουνα βρέ;
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βαράω και χωρίς σπελ Σοφάκι, δεν είναι θέμα...
    Έχω τη φήμη του «καρατομητή» :)

    Εκεί ήμανε δημητρούλα μ', λες να την έκανα μοντάζ για να σας μπερδέψω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. XAXAXA!! Εύγε, εύγε, βάρα αλύπητα (θα σε γνωρίσω στους φίλους μου στο Πολυτεχνείο, καδραίνετε αναλόγου μεγέθους χατζάρες, χοχοχο).
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια χαρά μου φαίνεται εμένα ο μπομπιράκος! Και μην στεναχωριεσαι, εχει και η Αθήνα τις ομορφιές της.... Τόσες εξορμήσεις κάνεις δεν τις έχεις ανακαλύψει ακόμα; Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαρατήστε τα σέρφια, και γυρνάτε σιγά-σιγά. Και δε θέλουμε αντιρήσεις! Ασουπή!
    Μη ξεχάσετε τη σκιά σας στη θάλασσα προσέξτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χμμμμ η καμήλα έχει το δικό της σέρφ??
    Καλό χειμώνα και εσένα και στη σκιά σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χμμμ
    ααααδυο γαμπιτσες;;;

    τι;
    γλυκος ο αλουκας, δε λεω, μα.. κι οι γαμπιτσες κατι λενε!... :Ρ
    θα τις προτιμουσα δεμενες με ενα ll star αθλητικο σε χρωμα καραβοπανου, βεβαια, αλλά κι ετσι.. τις προσεξα :Ρ

    σιγα βρε μην ηθελες να προσεξουμε τον αλουκα!
    καρατομητη!!... :Ρ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά τη 'φωτο' Σου θα τη στείλω στο κορίτσι από τα Χαμπτονς ! για να ξέρεις
    τι καλή φίλη έχεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τις έχει Ηλία μου, αλλά σαν το Ιόνιο… και μπροστά στο σπίτι μου εδώ…

    Μάλιστα κυρία βιολιστή, αμέσως. Πορτοκαλάδα θέτε; :p

    Δεν ξέρω Πηνελόπη μου, δε διακοπεύει μαζί μου :)
    Να σου πω, δε στέλνεις κατευθείαν το κορίτσι εδώ να γλυτώνουμε χρόνο;
    Καλό φθινόπωρο και σε ‘σένα, μην τρώμε τις εποχές καλή μου, ε; Χειμώνα από Δεκέμβρη :)))

    Ωρέλια μου! Θα πω του μικρού ότι λιγουρεύεσαι τις γαμπίτσες του παππού του :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μαζευε τα σιγα σιγα
    γιατι ολο το καλοκαιρι μια τουμπες, μια μελανιες , μια στραμπουλιγματα, σε ειχε βαλει στο ματι ο Ποσειδωνας.

    αντε και θα ψαξω να σου βρω κανενα game με ιστιοπλοία ναχεις να παιζεις.

    αυτο το ασπρο στο μπλε μαγιω μαντηλι ειναι? (χιχιχι) :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ζώνη με το γάτζο :)
    Δε θα ευκαιρήσω, έχω τα καινούργια επεισόδια της νταρδιριάδας εν εξελίξει Αλίκη μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ωρες ωρες με θαυμαζω!
    σωστη στην επιλογη μου, τι λες; :))))


    παρεπιπτοντως..
    τι την ηθελες τη φωτο μετα της ιστιοσανιδος σου και 'σου του ιδιου πανω της;

    θες να ζηλεψω και να βαλω κι εγω μια δικη μου με τον νεροχυτη μου;;;
    οχι, πες μου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξατάται...
    Τί ήθελες να επιλέξεις;

    Και να σου πω, κάνεις σερφ στο νεροχύτη;;;;
    :οοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...