Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2005

Το άδειασμα!

[Ο ΝΚ. Και ο RG. συζητάνε έντονα. Εκείνη την ώρα περνώ από δίπλα.]
ΝΚ:
Ρώτα τον ρώτα τον…
RG: Darthiir τι κρίση έκανες;
- ΟΡΙΣΤΕ;;;;
ΝΚ: Ναι σου λέω, ρώτα τον!
RG: Ο ΝΚ είπε ότι έχεις φτιάξει μια λίστα όπου κρίνεις την συμμετοχή των partners στην υποβολή της προτάσεως;
- Τι έχω κάνει λέει;;;;;
[Ο ΝΚ εκείνη την ώρα αποχωρεί και απομακρύνεται με ελαφρά πηδηματάκια.]
RG:
Έτσι είπε. Ότι έχεις χαρακτηρίσει πολύ άσχημα την συμμετοχή μας στην κατάθεση της πρότασης και ήθελα να σε ρωτήσω.
- Συγνώμη, ούτε λίστα έχω φτιάξει, ούτε και έχω κρίνει κανέναν. Δεν ασχολήθηκα άλλωστε με κανέναν προσωπικά και το μόνο που είπα είναι ότι οι partners δεν μου στέλνατε τα στοιχεία νωρίς και έπρεπε να σας ζητάω και να σας ξαναζητάω τα στοιχεία. Την συμμετοχή σας δεν την χαρακτήρισα καθόλου και ποτέ.
- Τότε τι εννοεί;
- Ούτε με νοιάζει, ούτε με ενδιαφέρει τι εννοεί!
- Να τον φωνάξουμε;
- Να κάνει τι; Να μου πει ότι έφτιαξα μια λίστα που δεν έχω φτιάξει; Ούτε με ενδιαφέρει, ούτε θα κάτσω να νταντέψω τον ΝΚ και να ασχοληθώ με το τι του κατεβαίνει στο μυαλό και λέει ότι έχω κάνει. Θα σε παρακαλούσα άλλη φορά να ρωτάς εμένα τον ίδιο άμεσα αν έχω ή δεν έχω κάνει κάτι.
- ΟΚ. Καταλαβαίνω και δεν θέλω να δώσω συνέχεια.

Τώρα ποιός άδειασε ποιόν;;;

ΑΝΤΕ ΚΑΙ Γ@@@@@Υ στο φινάλε….

8 σχόλια:

  1. Πω, πω..ναι! Μου τη δίνει πάρα πολύ κι εμένα όταν μου συμβαίνουν κάτι τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αααχχχ Νταρθιιρ... γίνονται κ τέτοια συχνά. κι εγώ δεν τα μπορώ, αισθάνομαι σαν παιδί (ε, καλά..πιό μικρό παιδί!),όταν αντιμετωπίζω τέτοιες συμπεριφορές. καλή δύναμη :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Darthiir τα λόγια δεν είναι τίποτα άλλο παρά αέρας μην τρελαίνεσαι... Στην τελική αν σε τσατίσουν λιγο παραπάνω γρονθοκόπησε τους να ξεμπερδέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Oksw oi roufianoi... idiws oi pseutoroufianoi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ μ@@@@@ς αυτός ο ΝΚ!!! Καλά του έκανες και τον ξεμπρόστιασες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 3/4 βιτριόλι, 1/4 κώνειο, τριμμένο πάγο, ελίτσα, shaken, not steered...

    Σέρβιρε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βρε κακέ, τον ΝΚ σου, που σε προσέχει ;;; ΝΤΛΟΠΗ
    WI-FI στο συνέδριο !!! γιεεεεεε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ντα κακέ ΝΚ! ντα!
    άντε, τώρα που τον μαλώσαμε, πες μας και για τα ωραία της Κύπρου...
    δεν μπορεί, θαδες και κάτι καλό εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...