Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2005

Τι μου άφησε η Κύπρος;

Απολογισμός λοιπόν:
Την πρώτη ημέρα η βαρεμάρα ήταν μεγάλη. Αναπτύσσαμε θεωρίες θεωριών και δεν λέγαμε και τίποτε σημαντικό. Ε διαφωνήσαμε όπως πάντα σε ορισμένα θέματα αλλά αυτά συμβαίνουν στις συναντήσεις! Η δεύτερη μέρα είχε ενδιαφέρον. Επιτέλους μιλήσαμε και λίγο πρακτικά. Τους εξήγησα τι μπορώ και τι δεν μπορώ να κάνω, αποφάνθηκαν ότι μπορώ να κάνω περισσότερα απ’ όσα ήλπιζαν ότι γίνονται, τους εξήγησα ότι για να τα κάνω όμως χρειάζομαι χρήματα γιατί δεν γίνονται νοερά, ή στον αέρα, αλλά μέσα σε συγκεκριμένες συσκευές, όπως πολύ καλά υποθέτετε η απάντηση ήταν «μουγκαμάρα» και φυσικά είμαι σίγουρος ότι υποσχέθηκα πολύ λιγότερα απ’ όσα μπορώ να κάνω και πολύ περισσότερα απ’ όσα θα μου επιτρέψουν να κάνω! Η τρίτη μέρα ήταν αποκαλυπτική! Άρχισαν οι ίντριγκες, οι δολοπλοκίες και οι τσακωμοί. Ευτυχώς που εγώ είχα αρχίσει να μην επικοινωνώ και τόσο με το περιβάλλον!
Την πρώτη μέρα λοιπόν τελειώσαμε στις 6:30 περίπου. Μέχρι να χαλαρώσουμε λίγο πήγε 8 και πήγαμε μια βολτίτσαν στην πόλην (Λεμεσός). Νέκραααααα! Λες και δε κυκλοφορούν οι Κύπριοι την νύχτα! Ποια νύχτα; 9 το βράδυ ήταν! Ναι, εντάξει, τα 5 καφέ/εστιατόρια που ήταν ανοιχτά στην περιοχή ήταν γεμάτα αλλά… Υποτίθεται ότι ήταν μια περιοχή σαν την Πλάκα και δεν κυκλοφορούσε κόσμος! Έλεος! Την δεύτερην μέραν τελειώσαμεν στις 4 (ευτυχώς). Οι άλλοι πήγαν για μπάνιο, εγώ είπα να πάω στην πόλη να την δω μέρα και βρω κανά δωράκι. Άλλωστε δεν μπορούσα να γυρίσω με άδεια χέρια, έπρεπε οπωσδήποτε να βρω να σου φέρω κάτι. Εννοείται βέβαια ότι πήρα και 3 μπουκάλια Κομανταρίαν, νά 'χουμε να πίνουμε τα βράδυα με τα δρακουλίνια, αλλά πήρα και εκείνα τα ωραία σπουργιτάκια που πίνουν νερό!
Την τρίτη μέρα ευτυχώς ταξίδευα το απόγευμα και δεν έκατσα και πολύ γιατί δεν ξέρω τι θα γινόταν αν καθόμουν με τα πισωμαχαιρώματα και τις ιστορίες για αγρίους! Εντάξει, είναι φανερό ότι οι άλλοι έψαχναν ένα λόγο για να τσακωθούν με τον δικό μου. Ήταν εντελώς φανερό δηλαδή γιατί… απλά αυτό που έλεγαν ότι τους έκανε δεν υφίσταντο. Άλλους λόγους είχαν, αλλά δεν είναι από αυτούς που αναφέρονται, οπότε ψάχναν την δικαιολογία αλλού! Ε μετά πολύ απλά ότι και να έλεγε που δεν τους άρεσε ή ήταν λάθος, αρπαζόταν άμεσα! Μου είπαν τόσα «θα τον βαρέσω» και «θα τον σκοτώσω» από τους άλλους που είμαι σίγουρος ότι ή από πέσιμο ή από χέσιμο θα πάει. Από γεράματα πάντως δεν έχει πολλές πιθανότητες!

Η Λεμεσός λοιπόν έχει πολλή υγρασία. Υποφέρω από την υγρασία. Ιδρώνω, ο ιδρώτας δεν στεγνώνει με αποτέλεσμα να είμαι μόνιμα μούσκεμα. Έχει και ζέστη, τι να κάνεις, ντύνεσαι, κάνεις μπάνιο στον ιδρώτα σου, γδύνεσαι, σε βαράει το ρεύμα και την αρπάζεις χωρίς να το καταλάβεις καν. Το ξενοδοχείο τώρα είχε αρκετή φασαρία. Τουλάχιστον για τα δικά μου δεδομένα που είμαι ψυχανώμαλος στον ύπνο! Οπότε βάλε την υγρασία, βάλε την φασαρία, πρόσθεσε και μερικά ψιλοκρυωματάκια από τα ρεύματα, ήταν φυσιολογικό να εξασθενίσει ο οργανισμός μου και να μην έχει αντοχές. Οπότε… συνέβη το μοιραίο. Από την Τρίτη άρχισα να καταρρέω και αν και περίμενα ότι θα το σώσω… αδύνατο…

Η Κύπρος μου άφησε μια μεγάλη τσαντίλα, μια υπόσχεση που ενώ μπορώ δεν θα πραγματοποιήσω, μερικές κομανταρίες, έναν ξεγυρισμένο πονόλαιμο, ο λαιμός μου είναι τόσο πρησμένος που ώρες-ώρες αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να αναπνεύσω, και 39 πυρετό! Αυτός είναι απολογισμός! (Πώς λέμε αυτός είναι καφές;)

18 σχόλια:

  1. περαστικά σου βρε!!! πήγες, γύρισες και κατάφερες να κρεββατωθείς!

    τώρα λοιπόν είναι ευκαιρία να χαλαρώωωσεις.

    σε φαντάζομαι με το θερμόμετρο στο στόμα να κοιτάζεις με μισόκλειστα μάτια τα σπουργιτάκια που πίνουν νεράκι και να σιγοψιθυρίζεις... μια halls.... μια halls....:P

    ξέχνα τα δρακουλίνια και τις κομανταριές μέχρι να γιάνεις.
    χαμομηλάκι και φιδέ πρέπει να λέει το μενού σου.

    άντε, γιατί το κορίτσι σου σε περίμενε να γυρίσεις και να την πας και καμμιά εκδρομή όχι να πέσεις τ'ανάσκελα να σου κάνει τη νοσοκόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαμομήλι;;;;
    Φιδές;;;;;;
    ΜΠΛΙΑΞ!

    Κανά κοκορετσάκι, καμιά πιτσούλα... (τώρα που το είπα την πεθύμησα...) τέτοια πράματα...
    Να πάρει ο οργανισμός τα πάνω του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά σου Darthiin!!! Άντε και με το που γίνεις καλά, να πας και κάμια μια εκδρομη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πήγα στο Κάστρο, στην περιοχή της Λεμεσού που είναι σαν την Πλάκα. Κανείς δεν μου είπε ότι η Λεμεσός ολόκληρη είναι σαν την Πλάκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν σε σηκώνει το κλίμα από ότι φαίνεται…. Πιές καμία κουμανταρία για παρηγοριά μέχρι να γίνεις καλά και μετά έλα να κεράσουμε καφέ στην λιακάδα μας ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οχι τιποτα αλλο αλλα εισαι καλο παιδι για αυτο κοπιασε να σε κερασω ενα φρεσκο γλυκακι ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πώς τα καταφέρνεις και αρρωσταίνεις με το πρώτο φύσημα του ανέμου? Γιατί και το καλοκαίρι αρρώστησες με την ιστιοσανίδα σου νομίζω..? Οι μεγάλοι (πολύ μεγάλοι ηλικιακά) αρρωσταίνουν εύκολα.
    Κάτι δεν πάει καλά εδώ..Εμβόλιο γρίππης έκανες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αϊντε, περαστικά. Τα πουλάκια που έφερες είναι αμπελοπούλια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικά σου βρε !!!!(πάνω που ετοιμαζόμουν για μπάνιο στην Αδριατική ... μμμμ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμ Μαρίνα μου, με λένε που με λένε χούφταλο, τουλάχιστον να τους δικαιολογήσω με κάποιον τρόπο.... :p

    Σπουργιτάκια είναι που κάθονται σε μια γούρνα και το ένα πίνει νερό ενώ το άλλο το κοιτάει...

    KV μου προσωπικά εμένα η θάλασσα της Αδριατικής δεν με τραβάει... Πολύ φύκι ρε παιδί μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικούλια...
    Αυτό με τα σπουργιτάκια είναι από εκείνα τα πήλινα/πορσελάνινα μπιμπελό;
    Πρέπει να την έχεις δαγκώσει πολύ, μα πάρα πολύ την λαμαρίνα αν αγοράζεις τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπιμπελό όμως έτσι;
    Με περιστεράκια/σπουργιτάκια;!!

    (περιμένω πρόσκληση για τον γάμο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να υποθέσω ότι δεν ξέρεις τα Ζβαρόφσκι;;

    Είναι κρυστάλλινα μπιμπελό (ναι).

    Θα σου στείλω, θα ταξιδέψεις την μισή γή για να έρθεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Agapimene darthiir
    lipoume gia to poso asxima perases stin lemeso. ego omos os gnisia lemesiani, thelo na po oti tha edina polla na vretho sti thesi sou ke stin agapimeni mou poli ke as arrostiso apo tin igrasia.
    tora oso gia to an kikloforoume ta vradia, mporo me sigouria na sou po pos kikloforoume alla opos ipe ke o ozymandias, den tha deis kanena na perpata ston dromo. parkarisma ke apefthias sto kafe :)
    elpizo tin epomeni fora (an iparxi ) na perasis kalitera

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κομανταρίαν έφερες πουλάκι μου ε... ωραία.. :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όπα όπα...
    Για να μην παρεξηγηθώ, δεν είπα ότι πέρασα άσχημα. Απλά είπα ότι δεν πέρασα όσο καλά πίστευα και ότι ήταν διαφορετικά απ' ότι περίμενα. Και το ότι εγώ κρύωσα, ναι, τί να κάνουμε, ακόμα και η Θεσσαλονίκη έχει λιγότερη υγρασία από την Λεμεσό!

    Τώρα εμένα αυτό το παρκάρισμα και καφέ με χαλάει, αλλά ευτυχώς πηγαίνοντας στις προβλήτες είδα κόσμο να περπατάει και ας ήταν και λίγος. Απλά σε σχέση με τα ελληνικά δεδομένα, η κίνηση στους δρόμους ήταν μικρή και ο κόσμος που είδα έξω λίγος για Κυριακή 8 το βράδυ.

    Εννοείτε ότι έφερα κομανταρίαν estarian μου... Γιατί μου είχε τελειώσει εδώ και 2 μήνες αυτή που μου είχε φέρει ο γείτονάς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...