Δευτέρα 21 Αυγούστου 2006

Τελικά παράλογος ή απολίτιστος είμαι;

Αν και ομολογουμένως δεν το περίμενα, και διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις, το αιματοκύλισμα (πόλεμος; ποιος πόλεμος; δεν θυμάμαι να κήρυξε κανένας πόλεμο, μόνο βομβαρδισμοί αμάχων έγιναν…) τελείωσε, τουλάχιστον προς το παρόν…

Περίπου 1200 άμαχοι Λιβανέζοι νεκροί σύμφωνα με τον πρώτο απολογισμό και καθημερινά ο αριθμός αυξάνει, 40 με 45 άμαχοι Ισραηλινοί νεκροί σύμφωνα με τον πρώτο απολογισμό και ο αριθμός παραμένει σταθερός. Αν λάβω υπ’ όψη μου ότι η θνησιμότητα ενός λαού σε εμπόλεμη κατάσταση αυξάνει, και βλέποντας τον αριθμό των νεκρών Ισραηλινών, από ρουκέτες της Χεσμπολά, σε καιρό «πολεμικών επιχειρήσεων», αδυνατώ να πιστέψω όσα υποστηρίζουν κάποιοι, ότι δηλαδή η Χεσμπολά σκότωνε άμαχους Ισραηλινούς, χρησιμοποιώντας τις ίδιες ρουκέτες, και γι’ αυτό χαρακτηρίστηκε τρομοκρατική οργάνωση. Όχι, άγιοι δεν είναι (ποιος είναι άλλωστε;), Ισραηλινούς σκότωναν καθημερινά στις συρράξεις τους, όπως και οι Ισραηλινοί σκότωναν φυσικά καθημερινά Παλαιστίνιους, εκτός και αν οι πρώτοι πιστεύουν ότι μπορούν να σκοτώνουν χωρίς οι ίδιοι να έχουν απώλειες, άραγε τελικά τότε ποιοι είναι οι παράλογοι τρομοκράτες;

Άκουσα ότι οι Ισραηλινοί έχουν ψυχολογικά προβλήματα μετά τον πόλεμο. Α τους καημένους. Οι «άλλοι» που γύρισαν και είδαν τα σπίτια τους γκρεμισμένα, που είδαν τα παιδιά τους κατακρεουργημένα, δεν έχουν, δεν πρέπει να έχουν. Πρέπει να τους λυπηθώ που έχουν ψυχολογικά προβλήματα; Αυτοί επιτέθηκαν (όχι ΔΕΝ κήρυξαν πόλεμο) και συνεπώς φέρουν την ευθύνη… Φαίνεται ότι δίπλα στην «βιομηχανία του ολοκαυτώματος» σκέφτονται να χτίσουν και την «βιομηχανία της χεσμποψυχορουκέτας». Ευρηματικότατοι επιχειρηματίες οι Εβραίοι, δεν λέω… και την μάνα τους πουλάνε άλλωστε…

Αυτοί οι τρομοκράτες της Χεσμπολά πάντως είναι απαράδεκτοι. Άκου λέει να χτίζουν νοσοκομεία και σχολεία ως ιδιώτες και να μην ζητάνε από τον κόσμο να πληρώνει… Χάλια τους κόβω στην ιδιωτική πρωτοβουλία, στον νορμάλ κόσμο ο ιδιώτης θέλει να πλουτίζει… Αμ το άλλο; Να συμπληρώνουν στις φτωχές οικογένειες τα χρήματα που χρειάζονται για να σπουδάσουν τα παιδιά τους και μετά να βρίσκουν στους νέους επιστήμονες δουλειά, ζητώντας τους μόνο να φροντίζουν, και αυτοί με την σειρά τους, τους φτωχούς δωρεάν, όπως τους φρόντισε η «οργάνωση»; Ναι, μπορεί να μην είναι ανιδιοτελείς (ποιος είναι άλλωστε;) αλλά τουλάχιστον προάγουν το κοινό καλό της χώρας τους και σέβονται τους ανθρώπους τους, ανεξαρτήτως μέσου, ρουσφετιού και πλούτου. Ίσως τελικά χρειαζόμαστε όλοι την Χεσμπολά μας για να συνειδητοποιήσουμε ότι ορισμένα από τα «επαγγέλματά» μας «δεν είναι επάγγελμα αλλά λειτούργημα». Κάτι που όλος ο «πολιτισμένος δυτικός κόσμος» το έχει ξεχάσει εδώ και μια 20ετία τουλάχιστον. Μετά από αυτά έχω αρχίσει να αισθάνομαι ότι ο «δυτικός πολιτισμός» μας είναι λίγο απολίτιστος μπροστά στους τρομοκράτες…

Update: Επειδή δεν ξέρω αν είμαι απολίτιστος, φροντίζω όμως να ενημερώνομαι σφαιρικά
παρ' όσα μου καταμαρτυρούν, δείτε εντός και την άποψη των ανθρώπων της CIA...
της Αμερικάνικης ντε..., ναι μπράβο, αυτής.

49 σχόλια:

  1. Φαίνεται ότι δίπλα στην «βιομηχανία του ολοκαυτώματος» σκέφτονται να χτίσουν και την «βιομηχανία της χεσμποψυχορουκέτας».
    Ευρηματικότατοι επιχειρηματίες οι Εβραίοι, δεν λέω… και την μάνα τους πουλάνε άλλωστε…


    Ενδιαφέρον επιχείρημα.

    Υπάρχει βέβαια και αντίλογος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. … και την μάνα τους πουλάνε άλλωστε…

    Αλλη μια συναισθηματική έκρηξη που όμως σε αδικεί, Darth. Δεν μπορείς να το λες αυτό γενικά για τους Εβραίους, δεν είναι αλήθεια.

    Σε όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ.
    Σ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτοί οι τρομοκράτες της Χεσμπολά πάντως είναι απαράδεκτοι. Άκου λέει να χτίζουν νοσοκομεία και σχολεία ως ιδιώτες και να μην ζητάνε από τον κόσμο να πληρώνει… Χάλια τους κόβω στην ιδιωτική πρωτοβουλία, στον νορμάλ κόσμο ο ιδιώτης θέλει να πλουτίζει…

    Για αυτό τους θεωρούν τρομοκράτες οι φραγκοφονιάδες; Χιχιχιχι :)

    Συγγνώμη, παραφέρθην, αλλά μερικά πράγματα σηκώνουν ένα αστείο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό σκεφτόμουν σήμερα.. πού βρίσκουνε τα χρήματα οι χετζμπολάδες.. εκεί που βρήκαν για την αγορά όπλων μάλλον.. Οπότε, λες να πρόκειται για ένα μακάβριο κόλπο να τους αναγκάσουν οι εβραίοι να τα εξανεμισουν σε εργασίες υποδομής και σε κοινωνικά έργα ώστε να αποδυναμωθούν στρατιωτικά..?..
    ..αυτή η φαντασία μου τα φταίει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί πρέπει να παίρνουμε θέση υπέρ της μίας ή της αλλης πλευράς Καμηλιέρη μου;;; Οι κακοί Ισραηλινοί και η Μαρία-Μαγδαληνή Χεσμπολά ;;;;;;; Είναι τα πράγματα τόσο καθαρά;;;;;;;;;
    Μήπως η στάση όλων έπρεπε να είναι ΚΑΤΑ του πολέμου ώς ιδέα;;;;; Οποιον και αν αφορά; για οποιοδήποτε λόγο; Όπου και αν γίνεται;;;;;; Γιατί ψάχνουμε να δικαιολογήσουμε την λογική του παραλόγου υποστηρίζοντας οποιαδήποτε πλευρά;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατ’ αρχάς KVούλα μου, δεν πήρα ακριβώς το μέρος κάποιου, αλλά εν μέρει. Κατά δεύτερο λόγο δεν είμαι τόσο ρομαντικός ώστε να είμαι απλά εναντίων του πολέμου. Δεν έχει νόημα να είσαι απλά ενάντιος σε κάτι. Και φυσικά δεν είμαι τόσο αδιάφορος ώστε να αδιαφορώ για το τι γίνεται γύρω μου και να λέω: Θέλεις να με εξουσιάσεις (εμένα ή τον άλλο;) θες να με κλέψεις; Κάν’το, εγώ είμαι εναντίων του πολέμου. Σε τελευταία ανάλυση δεν είμαι εναντίων του πολέμου γιατί αν θελήσει κάποιος να μου επιβληθεί, θα αμυνθώ και θα τον πολεμήσω. Άρα είμαι υπέρ του πολέμου από αυτή τη σκοπιά. Συνεπώς δεν μπορώ να είμαι υπέρ σε μερικές περιπτώσεις και κατά σε άλλες. Άρα σε κάτι άλλο είμαι κατά και όχι στον πόλεμο. Συνεπώς είμαι κατά στις αιτίες που τον προκαλούν.

    Οι Ισραηλινοί είναι κακοί. Η Χεσμπολά επίσης δεν είναι Μαρία-Μαγδαλινή (ποιος είναι άλλωστε; Εσύ; Εγώ;). Πάντως δεν είναι αυτό που μας παρουσιάζουν. Στην χώρα της έχει απολύτως ανθρώπινο πρόσωπο. Η «τρομοκρατία» που έχει διαπράξει είναι απλά η ίδια που δέχεται καθημερινά. Όχι, φυσικά και δεν πρέπει να κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια. Πρέπει να αμυνθεί. Και ο καθένας αμύνεται με τα όπλα που έχει. Συνεπώς όσο τρομοκράτης είναι το Ισραήλ με τις επιθέσεις του, άλλο τόσο είναι η Χεσμπολά. Άρα δεν δικαιολογείται ο μονομερής χαρακτηρισμός της ως τρομοκρατική οργάνωση, άρα δεν είχε δικαίωμα το Ισραήλ να θέλει να επιτεθεί, άρα είμαι εναντίων του και υπέρ των αμυνόμενων. Επίσης μας παρουσιάζουν μια οργάνωση που σκότωνε με πυραύλους τα παιδιά των Ισραηλινών. Ε με 40 Ισραηλινούς άμαχους νεκρούς εν καιρώ πολέμου, αδυνατώ να αντιληφθώ πως κατάφερνε και έσφαζε παιδάκια εν καιρώ ειρήνης. Δεν κολλάει, δεν έχει λογική. Άρα το Ισραήλ δεν είχε αιτίες για πόλεμο, άρα είμαι εναντίων του αφού τον έκανε. Συνεπώς είμαι υπέρ των αμυνόμενων, όποια και αν είναι η ονομασία τους. Αυτοί είχαν αιτία να κάνουν πόλεμο: Τους επιτέθηκαν. Δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα χέρια. Τέλος θεωρώ εντελώς ηλίθιο το γεγονός ότι παραπονιούνται για ψυχολογικά προβλήματα και κατηγορούν τους Παλαιστίνιους γι’ αυτά, την στιγμή που αυτοί ξεκίνησαν τον πόλεμο και άρα δικές τους είναι οι ευθύνες. Ε και το θεωρώ ύβρη να μιλάς για ψυχολογικά προβλήματα όταν έχεις διαπράξει τέτοιες θηριωδίες. Και πρεσβεύω ακόμα ότι μετά την ύβρη πρέπει να επέρχεται η τίση.

    Πουλάν και την μάνα τους. Ορισμένες φορές αξίζει να είσαι δεικτικός και να δίνεις ένταση σε ορισμένα πράγματα. Μπας και… Για να λέμε και την αλήθεια όμως, οι Εβραίοι εκμεταλλεύονται όλους όσους μαρτύρησαν κατά το ολοκαύτωμα για να «δημιουργήσουν τύψεις εκ του μη-όντως» σε όποιον τους κρίνει και να τον κατηγορήσουν για αντισημιτισμό. Και οι μάρτυρες ήταν οι πατεράδες και οι μανάδες τους. Από αυτή την σκοπιά λοιπόν μήπως και έχει μια κάποια δόση αλήθειας η φράση αυτή γατούλη; Για εμένα πάντως αυτό αποτελεί σκύλευση μνήμης των θανόντων…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά και άγια όσα λες. Συμφωνώ στα περισσότερα, αλλά δέχομαι κιόλας ότι σε μερικά έχω άποψη που επηρεάστηκε από τις πηγές μου ... Τις εικόνες που είδα ή επέλεξαν να μου δείξουν και τις ιστορίες που επέλεξα να ακούσω, τα έντυπα που διάλεξα αντί άλλων.

    Το θέμα μου όπως είπες ρομαντικά και τσαντισμένα είναι ότι έχουμε άλλον ένα πόλεμο (που δεν σταμάτησε ποτέ -ούτε τώρα). Ανεξάρτητα από το ποιος φταίει και ποιος όχι, ποιος πυροβόλησε πρώτος, ποιος έπαιξε πιο βρώμικο παιχνίδι, ποιος έχασε περισσότερους. Darth μου, πόλεμος;;; Στον 21ο αιώνα, με τόσες ειρηνευτικές δυνάμεις και τόσους διαμεσολαβητικούς οργανισμούς ... όταν λέμε ότι εκπολιτιστήκαμε;;; Μήπως αυτό δεν έπρεπε να δεχόμαστε;;; Μήπως για αυτό δεν βγάζουμε άκρη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ τα έχουμε αυτά στο 21 αιώνα;;; Και πού ήταν 34 μέρες; Κάναν τα στραβά μάτια μέχρι το Ισραήλ να ολοκληρώσει; Όχι πουλάκι μου και στον 500ό αιώνα πάλι πόλεμο θα κάνεις εναντίων όσων θέλουν να σε εξουσιάσουν. Κανένας λακές δεν θα σε βοηθήσει...

    Ή πιστεύεις ότι αν οι αμυνόμενοι δεν έκαναν πόλεμο, αλλά άφηναν τους Εβραίους να μπούν στο Λίβανο, ξέφραγο αμπέλι, θα ασχολούταν καμιά από αυτές τις οργανώσεις μαζί τους; Τελικά είσαι ρομαντική... τα έχουμε όλα αυτά στον 21 αιώνα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΧΙ, δυστυχώς ... αυτό λέω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι Χεζμπολλαχ χαριζει λεφτα που εχει παρει απο το Ιραν. Το Ιραν εχει παρει λεφτα απο τις πωλησεις πετρελαιου - δηλαδη απο εμας.
    Με αλλα λογια: εμεις με τα λεφτα μας ανοικοδομουμε τον Λιβανο, η Χεζμπολλαχ παιρνει την συμπαθεια.
    Νο προμπλεμ μεχρι εδω.

    Η Χεζμπολλαχ ομως δεν χαριζει λεφτα και σπιτια και σπουδες επειδη ειναι καλοι ανθρωποι. Η Χεζμπολλαχ και οι ιρανοι μουλαδες θελουν - δηλωμενα και ξεκαθαρα - να μετατρεψουν τον πλανητη ολοκληρο σε μια ισλαμοφασιστικη, θεοκρατικη κοινωνια, με τον εαυτο τους επι κεφαλης. Χρησιμοποιουν τα δικα μας λεφτα για να στρατολογησουν τους αυριανους πολεμιστες στον ιερο πολεμο (τζιχαντ), που αυτοι εχουν ξεκινησει, αυτοι διατηρουν και αυτοι θα διατηρουν οσο εχουν λεφτα και δυναμη.

    Τα υπολοιπα περι του ποιος επιτεθηκε, ποιος αμυνθηκε, ποιος ειναι τρομοκρατης, ποιος ειναι αγωνιστης κλπ. ειναι θεωρητικες αοριστολογιες. Και ο Χιτλερ ελεγε οτι εκανε αμυντικο πολεμο. Οσοι του αντισταθηκαν, ηταν τρομοκρατες.

    Το εχω ξαναπει: οσο δεν ειμαστε ικανοι να βρουμε υδραυλικο να μας ξεβουλωσει την λεκανη (για την Ελλαδα και τους ελληνες μιλαω), ας μην προσπαθουμε καλυτερα να απονειμουμε δικαια και αδικα σε μια πολυπλοκη διαμαχη που εχει ξεκινησει χωρις εμας πριν απο πολλες, πολλες δεκαετιες.

    Εδω δεν μπορουν να βρουν λυση στο προβλημα αυτοι που εχουν τα στοιχεια και τις ικανοτητες. Εμεις θα φωτισουμε την αθρωποτητα;
    Για να σβησουμε μια φωτια στην Χαλκιδικη στο δικο μας δασος και σε καιρο ειρηνης δεν ειμαστε ικανοι. Για τον Λιβανο ομως εχουμε την λυση στο τσεπακι;

    Μαρια Μαγδαληνη

    Υ.Γ. Οι ισραηλινοι ειναι στα δικα μου ματια - και απο οσα ξερω - εγκληματιες. Οι εγκληματιες ομως δεν δικαιολογουν τους θεοκρατικους ισλαμοφασιστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν τους δικαιολογούν, τους δημιουργούν.

    Υδραυλικό βρίσκω σε καθημερινή βάση, άσε που ξέρω να το κάνω μόνος μου (όπως και λύνω ή μπορώ να λύσω τα περισσότερα από τα καθημερινά προβλήματά μου μόνος, γιατί δεν μου αρέσουν οι αλληλεξαρτήσεις ανθρώπων και βαριέμαι να περιμένω τον οποιονδήποτε..). Μήπως δικαιούμαι τουλάχιστον εγώ λοιπόν να κρίνω;

    Αλλά ξέχασα, ως Έλλην που ζω στην Ελλάδα είμαι υποδεέστερος από τους άλλους ανθρώπους... Μόνο και μόνο αυτό μου αφαιρεί το δικαίωμα να ομιλώ…

    Χμμμ θύμισέ μου αν ήταν αποτελεσματικότεροι «οι άλλοι» προ μερικών χρόνων στις μεγάλες πύρινες λαίλαπες της Κεντρικής Ευρώπης, της Ισπανίας ή σε άλλα μέρη του κόσμου... Αλλά άμα δεν έχουμε μνήμη και βλέπουμε πάντα μόνο το σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. έλα, να αρχίσουν τα σεντόνια...
    "και...action!"
    κατά τα άλλα σας φιλώ σταυρωτά και τους δυο σας...
    ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος23/8/06 1:32 μ.μ.

    Δεν ξέρω αν χρειάζεται να θυμίσω ότι όσοι κερδίζουν απ' τους πολέμους έχουν ξεχάσει ποια είναι η καταγωγή τους ή η χώρα που γεννήθηκαν, αλλά φροντίζουν να καλλιεργούν τις δήθεν διαφορές καταγωγής θρησκείας κλπ στους υπολοίπους.Γιατί άραγε;

    "η"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ουτε τους δημιουργουν, ουτε τους δικαιολογουν.
    Οι Ταλιμπαν ειχαν κυρηξει ιερο πολεμο. Ποιος τους επιτεθηκε; Ο Μπιν Λαντεν ξεκινησε "αντισταση" εναντια στους αλλοθρησκους που ειχαν πατησει τα ιερα χωματα της Μεκκας (απο την πολη ερχομαι...).
    Αμα ειμαι φανατικος θεοκρατης θα σου βρισκω 10 λογους / ημερα για να σε καθαρισω. Το οτι αναπνεεις και μονο μου φτανει.

    Φυσικα και εχεις δικαιωμα να κρινεις. Και εσυ και εγω και αλλα 10 εκ. ελληνων. Αλλωστε αυτην την στιγμη αυτο κανουμε.
    Φυσικα και μπορεις να ξεβουλωσεις την λεκανη σου μονος σου. Εσυ και εγω ναι, οι υπολοιποι - στην πλειοψηφια τους - οχι.
    Δεν σου αμφισβητησα το δικαιωμα να κρινεις. Σου αμφισβητησα την αποτελεσματικοτητα της κρισης σου.
    Οτι και να κρινεις εσυ (και εγω μαζι σου) δεν μετραει - επειδη ακριβως οι υπολοιποι 9.999.998 κατοικοι αυτης της χωρας δεν μπορουν να σβησουν μια φωτια ειτε να βρουν υδραυλικο.

    Οι ευρωπαιοι εκαναν χειροτερα τον Μεσαιωνα. Ε, και λοιπον; Οχι, δεν ξεχναω. Αλλα επειδη στον Μεσαιωνα εκαιγαν μαγισσες, πρεπει σημερα να αφησω τους φανατικους να φορεσουν φερετζε στην γυναικα μου; Και αν η γυναικα μου δεν θελει, να την ανατιναξουν;

    Συγνωμη Darthiir, μπορεις σε παρακαλω να μου εξηγησεις την επικαιροτητα; Το Σ/Κ πιασανε εδω στην Γερμανια 2 λιβανεζους με βομβες σε τραινα. Ηθελαν να τα ανατιναξουν και να σκοτωσουν απιστους. Δηλαδη εμενα, εσενα, την γυναικα σου και μερικους αλλους.
    Φταιει μηπως οτι οι γερμανοι τον 12ο αιωνα εσφαζαν λιβανεζους; Τους επιτεθηκε πουθενα η Γερμανια και δεν το ξερω;
    Εγω τους δημιουργησα αυτους; (τσιτατο: "Δεν τους δικαιολογούν, τους δημιουργούν.")

    Οι τυποι θα σκοτωναν καμμια 200ρια ανθρωπακια μονο και μονο γιατι δεν πιστευουν στον Αλλαχ [*].
    Με λεφτα και οργανωση της Χεζμπολλαχ. Ναι, της ιδιας Χεζμπολλαχ που εσυ τοσο πολυ θαυμαζεις. Αυτων των "ηρωων", που μας "απελευθερωσαν" απο τους ισραηλινους καταχτητες. Αυτων των ανιδιοτελων ιδεολογων που χτιζουν νοσοκομεια και σχολεια δωρεαν για να σπουδαζουν τα φτωχα παιδακια.

    [*] οπως αυτοι διαστρεβλωμενα και φανατικα εννοουν τον Αλλαχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήθελαν να τους ανατινάξουν γιατί τελικά έκαναν τον λακέ των Αμερικάνων και των Ισραηλινών. Όχι γιατί είναι άπιστοι... Λυπάμαι αλλά εγώ ατυχώς είμαι μαζί τους (εκ του αποτελέσματος) και περίμενα ότι αυτό ακριβώς θα συμβεί γιατί δεν έχουν άλλο τρόπο αντίστασης απέναντι στους αδρανείς και τους φασίστες.

    Η κρίση δεν έχει αποτελεσματικότητα. Η κρίση είναι ορθή η εσφαλμένη, η πράξη έχει αποτελεσματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΥΓ: ποτέ δεν θα διατυμπανίσουν ότι θέλουν να σε σκοτώσουν επειδή είσαι αλλόθρησκος...
    απλά θα βρουν αφορμή...
    όπως και να έχει, είναι στενόμυαλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οι μόνοι στενόμυαλοι υποθέτω του πλανήτη....
    (Στο παρόν blog απαγορεύονται οι αναδιατυπώσεις λόγων και απόψεων του Γεωργίου Θάμνου, θεωρούνται εσφαλμένες a priori)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μμμ...όχι..από στενόμυαλους έχει πήξει ο κόσμος. αυτό δεν σημαίνει ότι θα τους υποστηρίξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Darthiir εγραψε: "Ήθελαν να τους ανατινάξουν γιατί τελικά έκαναν τον λακέ των Αμερικάνων και των Ισραηλινών"

    OldSkipper ρωταει: "Ποιος το κρινει αυτο; Με τι κριτηρια αποφασισε η Χεζμπολλαχ, οτι οι γερμανοι ειναι λακεδες των αμερικανο-ισραηλινων; Εγω μπορω να σου φερω 500 παραδειγματα, οτι ΔΕΝ ειναι λακεδες".

    OldSkipper απανταει στον εαυτο του: "η Χεζμπολλαχ εκρινε, οτι οι γερμανοι ειναι λακεδες. Η Χεζμπολλαχ αποφασισε, οτι τους λακεδες τους ανατιναζουμε. Η Χεζμπολλαχ αποφασισε, οτι για να τιμωρηθουν οι λακεδες πρεπει να πεθανουν καμμια 200 αοπλοι πολιτες, αναμεσα τους και μερικα παιδακια (το εγκλημα ηταν σχεδιασμενο για την ωρα που σχολανε τα σχολεια της περιοχης)."

    Τι να σου πω ρε Darthiir εχεις απολυτο δικιο. Ιδιως τα 10χρονα γερμανακια, ιδιως αυτα ειναι οι χειροτεροι λακεδες των αμερικανων.

    Η ιδια Χεζμπολλαχ που χτιζει νοσοκομεια και σχολεια - με δικα μου λεφτα - αποφασισε οτι εγω ειμαι απιστος, λακες, τσιρακι, τρομοκρατης, ιμπεριαλιστης, και γενικα μου αξιζει να πεθανω. Εγω και τα παιδια μου.
    Και οχι μονο αποφασισε αλλα και επραξε - παραλιγο με επιτυχια.

    Αν εσυ - με την προφαση οτι χτιζουν σχολεια και νοσοκομεια - θελεις να επιτρεψεις σε μια φουχτα μουλαδες να αποφασιζουν ποιος πρεπει να πεθανει και ποιος πρεπει να ζησει (και ΠΩΣ θα ζησει), τοτε εγω παω πασο.

    Darthiir, ο Κ. Καναρης ηταν ηρωας, γιατι εκαψε την __ναυαρχιδα__ του τουρκικου στολου. Θα μπορουσε να παει 200 μετρα πιο περα και να καψει τουρκοπαιδα και χανουμισσες. Θα του ηταν και πιο ευκολο. Εβαλε μπουρλοτο στο πολεμικο πλοιο του εχθρου - οχι στα παιδια του.

    Πριν μου αρχισεις τα αναμασηματα οτι "οι ισραηλινοι σκοτωσαν λιβανεζικα παιδακια, γι' αυτο η Χεζμπολλαχ σκοτωνει τωρα τα 10χρονα γερμανακια", να θυμηθεις ποσα εκαναν οι τουρκοι στα ελληνοπουλα τοτε.
    Να ρωτησεις τον εαυτο σου αν θαυμαζεις τον Καναρη (που ΔΕΝ εκαψε παιδια, ενω μπορουσε) η τον ανωνυμο εγκληματια στον σταθμο του Dortmund.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απ' ότι ενθυμούμαι, εν αρχή ακριβώς αυτά υποστηρίζω κι εγώ. Εκ του αποτελέσματος όμως δυστυχώς δεν μπορώ να πώ το ίδιο. Γιατί πολύ απλά τότε ήταν αλλιώς πράματα: Έλληνες-Τούρκοι. Σήμερα είναι δύσκολο να πείς κάτι τέτοιο. Σήμερα είναι Παλαιστίνιοι-(Ισραηλινοί υποστηριζόμενοι από Αμερικάνους, οι οποίοι υποστηρίζονται απ όσους έχουν επεκτατικά και οικονομικά συμφέροντα για έλεγχο στην Μ.Α.). Και εφ' όσως ο κόσμος αδρανεί και επιτρέπει τις θηριωδείες είναι συνυπεύθυνος. Όλοι μας με την ανέχειά μας τους κόβουμε την δυνατότητα άλλου είδους δράσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. A, να στο πω με πιο απλά λόγια: Βαρέθηκα να κερδίζουν πάντα οι εκμεταλλευτές. Θέλω να χάσουν μια φορά, όποιο και αν είναι το τίμημα, και ο απλός κόσμος να σκεφτεί καλύτερα και τις ευθύνες του αλλά και ποιούς υποστηρίζει...
    Πέραν αυτών ακόμα δεν με πείθεις για το διαβολικό της Χεσμπολά που ούτως ή άλλως μοιάζει εντελώς αθώο μπροστά σε όσους έχει απέναντί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στο πρωτο σου σχολιο: την επομενη φορα που θα τσακωθουμε εγω και εσυ, θα βαλω τον σκυλο μου να δαγκωσει την γυναικα σου. Να τιμωρηθει για να μαθει αυτη ποιον υποστηριζει.
    Λες, αφου την τιμωρησω, να παψει να υποστηριζει εσενα; Αν οχι, θα ξαναβαλω τον σκυλο μου να την δαγκωσει.

    Στο δευτερο σου σχολιο:
    α) οι εκμεταλλευτες κερδιζουν παντα.
    β) γραφεις "ο απλό κόσμος να σκεφτεί καλύτερα και τις ευθύνες του αλλά και ποιούς υποστηρίζει". Με αυτην την λογικη, και με δεδομενη την τεραστια υποστηριξη των λιβανεζων προς την Χεζμπολλαχ, καλα κανανε οι ισραηλινοι και σφαξανε τα λιβανεζοπουλα. Το πιστευεις πραγματικα αυτο;

    Πιστευεις οτι καλα κανανε οι ναζι, που το 41-43 στησανε ολοκληρα χωρια στον τοιχο γιατι στηριζαν τους ανταρτες;
    Πιστευεις οτι καλα κανανε οι αμερικανοι που τσακισανε τους σερβους γιατι στηριζαν τον Μιλοσεβιτς με τεραστιες πλειοψηφιες;

    Στην θεση σου θα αναιρουσα αυτην την προταση. Την βρισκω τελειως λαθος.

    Οποιος σκοτωνει αμαχους ειναι εγκληματιας πολεμου [*] και πρεπει να σαπιζει στην φυλακη [**]. Τελεια. Χωρις "ναι μεν αλλα" και χωρις δικαιολογιες του κωλου στο στυλ "οι αμαχοι με την αδρανεια τους ειναι συνυπευθυνοι". Οι ισραηλινοι σκοτωσαν αμαχους και ειναι εγκληματιες. Οι φανατικοι μουλαδες της Χεζμπολλαχ το ιδιο.
    Μακαρι να σαπισουν και οι 2 στην ιδια φυλακη και να βγαλουν ο ενας τα ματια του αλλου.

    Αλλα οχι να πειραξουν το παιδι μου, ουτε την γυναικα μου, ουτε τον σκυλο μου. Ουτε κανεναν αλλο αμαχο.

    [*] ασχετα απο το αν εχει κυρηχθει επισημως πολεμος η οχι
    [**] ειτε εχουμε ενα πανανθρωπινο Διεθνες Δικαιο ειτε να παμε να πνιγουμε ομαδικα. Το ΔΔ οριζει τον φονο αμαχων σαν εγκλημα πολεμου. Δεν εξεταζει αν οι αμαχοι υποστηριζαν η οχι την κυβερνηση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βάλε όσους έκαναν εγκλήματα πολέμου στην φυλακή, με σειρά προτεραιότητας (θεωρώ μέγα σφάλμα το ότι δεν σε νοιάζει ποιός ξεκίνησε, εμένα με νοιάζει και πριν τιμωρηθούν αυτοί, δεν θα σταματήσω να υποστηρίζω τους άλλους) και μετά μίλα μου για διεθνές δίκαιο. Μέχρι τότε, αφού σιωπάς στους μεν, σιώπα και στους δε.... (που τί ακριβώς βέβαια θα μου πεις γι' αυτό που ακόμα δεν τιμώρησε τους θύτες των 1200 αμάχων που συνεχίζουν να προκαλούν ασύστολα....)

    Συνεχίζεις να μην με πείθεις για το διαβολικό της Χεσμπολά ξέρεις...

    Ρε που νομίζουμε ότι έχουμε εκπολιτιστεί ενώ αγόμαστε και φερόμαστε από τα χείλη του κάθε δημαγωγού σε αυτόν τον πλανήτη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Βαρέθηκα να κερδίζουν πάντα οι εκμεταλλευτές. Θέλω να χάσουν μια φορά, όποιο και αν είναι το τίμημα "

    Darth μου, όποιο και αν είναι το τίμημα; Να πατήσουμε το κουμπάκι;;;; Θα το βρείς δίκαιο;;;;;;;

    Δεύτερο : (ναι ξανά) Πιστεύεις ότι έχεις αντικειμενική άποψη; (όχι μόνο εσύ μην το πάρεις προσωπικά)

    Τρίτο : Αν εγώ είμαι ρομαντική, θες να μου πεις πως ακριβώς στηρίζεται οικονομικά η Χεσμπολά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Την έκθεση της διεθνούς αμνηστίας (μην μου πεις ότι δεν είναι "αντικειμενική" αυτή) την είδατε;

    Ε δείτε την και πείτε κι εσείς μια φορά ότι φτάνει η απλή κατηγορία. Απαιτείστε μια φορά την τιμωρία. Μέχρι να τιμωρηθούν όμως οι εγκληματίες δεν θέλω να ακούω για διεθνείς οργανισμούς. Θέλω να ακούω για τιμωρίες.

    Ναι ευχαρίστως έριχνα μια ατομική στην Ν.Υ. και μία στην D.C. και αναλάμβανα πλήρως την ευθύνη, τους αξίζει, απλά δεν την έχω, αν την είχα θα το έκανα και δεν είμαι φανατικός ισλαμιστής αλλά χριστιανός ειρηνιστής αηδιασμένος από τους δήθεν ειρηνιστές του πλανήτη.

    Ναι πιστεύω ότι έχω αρκετά αντικειμενική άποψη, δεν τους θεωρώ άγιους, αλλά θεωρώ ότι έχουν δίκιο. Και το δίκιο σου το βρίσκεις πλέον μόνο με την βία. Κάθε δράση έχει ισόποση αντίδραση. Απαράβατος νόμος της φύσης. Όταν ασκείς σε ένα σώμα μια δύναμη την ίδια ασκεί αυτό σε ‘σένα. Χωνέψτε το, δεν μπορείτε να ακυρώσετε τις αντιδράσεις, πρέπει να ακυρώσετε τις δράσεις. Ή με άλλα λόγια ένα φαινόμενο δεν παύει να υφίσταται επειδή το καταπιέζεις, παύει μόνο όταν άρεις τις αιτίες δημιουργίας του. Απλή φυσική-χημεία-φύση-ότι θες....

    Αν χρειαστεί ευχαρίστως με δικά μου χρήματα.

    Σε κάλυψα;

    Καιρός να γίνουμε όντως πολιτισμένα όντα. Αλλά δυστυχώς όπως γνωρίζεις όλες οι «εκπολιτίσεις» και οι κατακτήσεις της ιστορίας έγιναν δυστυχώς με επαναστάσεις, αγώνες και αίμα.

    Α στα διάλα πιά με τους προσκυνητές του χρήματος που θένε να λέγονται πολιτισμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. όχι καλέ μου ... δεν με κάλυψες. Με προβλημάτισες. Ο νόμος που αναφέρεις, της φύσης, της φυσικής και της χημείας δεν είναι νόμος ειρηνιστή. Σε τι διαφέρει η λογική σου από αυτές που καταδικάζεις;;; Δεν βρίσκω την διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λογικό είναι καλή μου να μην βρίσκεις διαφορά. Εγώ όμως δεν βρίσκω λύση γιατί πολύ απλά όλοι οι οργανισμοί είναι "δήθεν". Μόνη σου το είπες. Ναι είναι υπερβολική η αντίδραση, αλλά κάποτε πρέπει να σταματήσουν...

    Μέχρι τότε εγώ δεν θέλω να ανήκω στον κόσμο του "πολιτισμένου ΟΗΕ" που 34 μέρες περίμενε τις ΗΠΑ και άφησε τους δολοφόνους 1200+ αμάχων ατιμώρητους. Δεν συμφωνώ στην απουσία τιμωρίας στην ύβρη... Δεν συμφωνώ με την απουσία αντίδρασης. Δεν δέχομαι να αφήνω τα πάντα ξέφραγο αμπέλι στους κάφρους που τα θέλουν όλα δικά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και επειδή θέλω να σε προβληματίσω άλλο λίγο, πάρε ένα κομάτι από συνέντευξη του Γκράχαμ Φούλερ, πρώην αντιπροέδρου του Εθνικού Συμβουλίου Πληροφοριών της CIA και συγγραφέας του βιβλίου «Political Islam».

    «Η Ουάσιγκτον καλωσορίζει τις απόψεις των Αράβων ηγετών και τους παροτρύνει να συνεχίσουν να επιρρίπτουν την απόλυτη ευθύνη στη Συρία και το Ιράν. Μοιάζει σαν η πλειονότητα των σουνιτών να είδε το φως της και να συμφωνεί με την άποψη που έχει η Ουάσιγκτον για την περιοχή.

    Είναι όμως έτσι στ' αλήθεια;

    Εάν εξετάσουμε τι κινητοποιεί αυτούς τους σουνίτες ηγέτες αυτών των τριών αραβικών κρατών, όλοι τους σύμμαχοι των ΗΠΑ, η εικόνα είναι λίγο διαφορετική. Αδιαμφισβήτητα οι δεσποτικοί ηγέτες της Αιγύπτου, της Ιορδανίας και της Σαουδικής Αραβίας είναι εξαιρετικά ανήσυχοι. Γιατί ανησυχούν όμως; Για τους σιίτες; Ή μήπως γιατί πιστεύουν ότι τρίζουν οι θρόνοι τους;

    Στην πραγματικότητα το αληθινό χάσμα στην περίπτωση σημειώνεται μεταξύ των σουνιτών αυταρχικών ηγετών και των πολιτών τους. Αυτές οι σουνιτικές κυβερνήσεις είναι τρομοκρατημένες από το γεγονός ότι το Ιράν, η Συρία, η Χεζμπολάχ και ακόμη και η σουνιτική Χαμάς δημιουργούν διεθνή μοντέλα ανεξάρτητης μαζικής αντίστασης εναντίον των ΗΠΑ και του Ισραήλ στην περιοχή. Η πρωταρχική δύναμη κινητοποίησης στο μουσουλμανικό κόσμο σήμερα δεν είναι το Ισλάμ αλλά ο θυμός και οι εξωτερικές παρεμβάσεις και η κυριαρχία και ο υποβιβασμός των μουσουλμάνων, που πηγάζουν από την αμερικανική και ισραηλινή πολιτική.

    Η θέληση για αντίσταση κινητοποιεί στο μεγαλύτερο βαθμό τη συνείδηση του κοινού, ενώ το Ισλάμ και οι τοπικοί εθνικισμοί βοηθούν στο συμβολισμό του αγώνα εναντίον του μη μουσουλμάνου κατακτητή. Δυστυχώς, οι μουσουλμάνοι σήμερα έχουν εξωθηθεί σε τρόπο σκέψης, σύμφωνα με τον οποίο επιθυμούν σφόδρα τη δημιουργία ηρώων αντίστασης που μπορούν να εναντιωθούν και να αποκαταστήσουν όλες τις αδικίες που πιστεύουν ότι έχουν συμβεί στους μουσουλμάνους, λόγω της ταπείνωσης από την ήττα και την κατοχή. Δυστυχώς αυτοί οι ήρωες μπορεί να είναι ένας Σαντάμ Χουσεΐν, ένας Αγιατολάχ Χομεϊνί, ένας Χαφίζ αλ Ασάντ, ένας Οσάμα μπιν Λάντεν, η Χαμάς ή η Χεζμπολάχ.

    Εδώ η αντίσταση εγείρεται ξεπερνώντας τις θρησκευτικές συγκρούσεις. Οι σουνίτες δεν ενδιαφέρονται εάν οι ηγεμόνες του Ιράν και της Συρίας ή της Χεζμπολάχ είναι σιίτες. Τους επικροτούν για την αποφασιστικότητα και την προθυμία τους να πολεμήσουν, ακόμη και να πεθάνουν. Και πραγματικά οι σουνίτες, ακόμη και η Ισλαμική Μουσουλμανική Αδελφότητα, εκτιμούν πολύ τη σιιτική Χεζμπολάχ.

    Οι περισσότεροι σουνίτες ισλαμιστές, εκτός από τους φανατικούς, όπως οι Ουαχαμπίτες, δεν καταδικάζουν αυτούς τους σιίτες. Αυτοί που καταδικάζουν είναι οι σουνίτες ηγεμόνες, τους οποίους οι πολίτες θεωρούν άνανδρα όντα που έχουν εγκαταλείψει το λαό τους και τρέχουν να βρουν καταφύγιο στην αγκαλιά της Ουάσιγκτον.

    Οταν οι βόμβες πέφτουν και το αίμα ρέει, η δημόσια ρητορική ενισχύεται, αυτοί οι ηγέτες γίνονται εξαιρετικά ανήσυχοι. Γνωρίζουν ότι ο θυμός του λαού θα μετουσιωθεί σε δημόσιες καταγγελίες εναντίον τους, καθώς στέκονται αβοήθητοι και αμέτοχοι στα γεγονότα.

    Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε αυτούς τους τρεις σουνίτες ηγέτες να επιχειρούν να υποβαθμίσουν τις εικόνες της λαϊκής μη κρατικής αντίστασης. Η Σαουδική Αραβία πρόσφατα επανέλαβε το φετφά (σ.μ. θρησκευτική απόφαση) κορυφαίου κληρικού ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει υποστήριξη προς τη Χεζμπολάχ ούτε να αναπέμπονται προσευχές. (Αυτή η μορφή κατά παραγγελία φετφά -το καθεστώς να ζητά θρησκευτικές αποφάσεις από τους κληρικούς- το μόνο που κάνει είναι να πλήττει περαιτέρω τη νομιμότητα των «κρατικών» κληρικών και να ισχυροποιεί τους ισλαμιστές.) Οι γραμμές ανάμεσα στους εξουσιαστές και τους εξουσιαζόμενους ξεφτούν όλο και περισσότερο μέρα με τη μέρα και περισσότερο κερδισμένοι από αυτή την εξέλιξη βγαίνουν οι ισλαμιστές.

    Δεν αρνούμαστε βεβαίως ότι στους κόλπους των σουνιτών υπάρχουν αντι-σιιτικές τάσεις. Αυτό είναι πιο εμφανές σε χώρες όπου οι σιίτες αποτελούν την απόλυτη πλειοψηφία, όπως το Ιράκ και το Μπαχρέιν, ή τη σχετική πλειοψηφία όπως στον Λίβανο. Σε τέτοιες χώρες οι σουνίτες είναι νευρικοί. Οι οπαδοί της Τζιχάντ σφάζουν τους σιίτες στο Ιράκ αποσκοπώντας στην πρόκληση ενός εμφυλίου πολέμου που ουδέποτε υπήρξε μέχρι σήμερα. Οι Ουαχαμπίτες ανατρέφονται για να περιφρονούν τους σιίτες.

    Και όμως, το θέμα εδώ δεν είναι αποκλειστικά η θρησκεία αλλά αφορά περισσότερο κάποιες παλιομοδίτικες κοινωνικές προκαταλήψεις σε τοπικό επίπεδο, που στρέφονται κατά των σιιτών οι οποίοι, έχοντας επί μακρόν ζήσει στη λάθος πλευρά του φεγγαριού, διεκδικούν τώρα μεγαλύτερο πολιτικό λόγο και εξουσία. Και στον Λίβανο, εύλογα, πολλοί μη σιίτες κατηγορούν τη Χεζμπολάχ ότι έφερε την καταστροφή και το θάνατο από τα ισραηλινά αεροπλάνα. Πολλοί όμως επίσης κατηγορούν το Ισραήλ εξίσου ή και περισσότερο.

    Ολο αυτό που περιγράφουμε δεν οδηγεί στη διαπίστωση περί ύπαρξης ενός μείζονος σχίσματος στον μουσουλμανικό κόσμο. Οι εντάσεις μεταξύ σουνιτών και σιιτών έχουν παρουσιαστεί με υπερβολικό τρόπο από τον έξω κόσμο - ενίοτε γιατί εξυπηρετούν την πολιτική χειραγώγηση. Η κυβέρνηση Μπους και οι νεοσυντηρητικοί ασχολήθηκαν πρόσφατα με το θέμα, εξηγώντας τώρα ότι η πηγή των περιφερειακών προβλημάτων στον Λίβανο, την Παλαιστίνη, τη Συρία και το Ιράκ θα πρέπει να αναζητηθεί στο Ιράν και τους σιίτες πελάτες του. Ας δώσει ο Θεός να μην έχει σχέση με όλ' αυτά το γεγονός ότι οι Παλαιστίνιοι τελούν υπό άγρια ισραηλινή κατοχή! Μια τέτοια παρατήρηση είναι η πλέον ανεπίτρεπτη στα μεγάλα Μέσα Ενημέρωσης των ΗΠΑ.

    Δεν θα βοηθούσε η υιοθέτηση μιας απλοϊκής μανιχαϊστικής προσέγγισης των διαφορών σουνιτών - σιιτών. Αν μπούμε στον κόπο να κοιτάξουμε τη σύγχρονη ιστορία, θα παρατηρήσουμε ότι οι σιίτες φέρουν ορισμένα αδιαφιλονίκητα «παν-αραβικά», «παν-μουσουλμανικά» ή «αντι-ιμπεριαλιστικά» διαπιστευτήρια. Αυτό γίνεται σαφές, αν λάβουμε υπόψην τις συνήθεις δηλώσεις του αγιατολάχ Σιστάνι στο Ιράκ, στη γλώσσα και την ιδεολογία του ισλαμικού Ιράν, τους αλεβίτες σιίτες που κυβερνούν τη Συρία και την ίδια τη Χεζμπολάχ. Μιλούν για Παλαιστίνη, αμερικανικό ιμπεριαλισμό, αμερικανική εισβολή στο Ιράκ, ενότητα των μουσουλμανικών εθνών και άλλα κλασικά «σουνιτικά» θέματα. Οι αραβικές μάζες -και το Αλ Τζαζίρα- αρπάζουν αυτήν την πραγματικότητα ενστικτωδώς. Μάλιστα, η αντίσταση της Χεζμπολάχ μπορεί σήμερα να δημιουργήσει έναν νέο ήρωα του αραβικού έθνους στο πρόσωπο του ηγέτη της Χασάν Νασράλα.

    Οταν λοιπόν βλέπουμε τους Αραβες τυράννους φίλους των ΗΠΑ, με σπασμούς φόβου να καταγγέλλουν την αντίσταση της Χεζμπολάχ και της Χαμάς, δεν θα πρέπει να θεωρούμε ότι αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη στον ευρύτερο μουσουλμανικό κόσμο. Οποια κι αν είναι η μακρά αλυσίδα της αιτιότητας στην ισραηλινοπαλαιστινιακή βία και στη βία στον Λίβανο, ο μουσουλμανικός κόσμος παρακολουθεί στους έγχρωμους τηλεοπτικούς δέκτες του μια ακόμα τραγωδία, που ζει ένας άλλος μουσουλμανικός λαός. Μακριά από τη δημόσια θέα, οι ακραίοι της Τζιχάντ στρατολογούν σιωπηρά οπαδούς κάθε βράδυ μέσα από την εικόνα της τηλεόρασης που δείχνει τη φρίκη μιας ολόκληρης περιοχής. Δυστυχώς, τους στρατολογημένους θα δούμε τους επόμενους μήνες, τα επόμενα χρόνια, όταν η οργή και το μένος τους θα μετατραπούν σε δράση.

    Μόνον όταν εξουδετερώσουμε τις αιτίες και τα δεινά που νομιμοποιούν τέτοια λαϊκή αντίσταση θα μπορέσουμε ν' αλλάξουμε το ρου των πραγμάτων. Τώρα όμως, τα γεγονότα μάς πάνε προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση.»



    Ο Δυτικός κόσμος γνωρίζει και προφανώς συμφωνεί μαζί μου όσον αφορά στην άρση αιτιών, αλλά απλά σιωπά και αφήνεται στην δημαγωγία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κανείς δεν νομίζω να διαφωνεί στην ανάγκη για άρση των αιτιών Darth μου. Κανείς ...
    Δεν μας λέει τίποτα καινούριο ο κύριος-ΣΙΑ. Δεν μας λέει καν τίποτα έξυπνο ... βάζει τα στοιχεία του κάτω και καταλήγει στο προφανές.

    Όσο για τα στοιχεία, αν προσέξεις ΔΕΝ αμφισβητώ τα δεδομένα που έδωσες (ίσα ισα), λέω όμως ότι σίγουρα υπάρχουν και πολλά που δεν έχεις ή δεν θέλεις να δεις. Όχι εσύ προσωπικά, όλοι μας. Και επομένως η κρίση ένοχος ή αθώος μάλλον δεν έχει θέση σε τέτοιες καταστάσεις γιατί δεν είναι καθαρή.
    Όσο και αν απορρίπτω κάθετα την πολιτική του Ισραήλ σε όλα τα επίπεδα, ΔΕΝ μπορώ να δω μία Τ ρ ο μ ο κ ρ α τ ι κ ή οργάνωση σαν τον Ερυθρό Σταυρό, ξαφνικά ... Η Χεσμπολά δεν οργανώνει το κατηχητικό του Σαββάτου τόσα χρόνια και φαίνεται να το ξεχνάς ή να αναγκάζεις τον εαυτό σου να το αγνοήσει μόνο και μόνο για να καταφέρεις να βρεις ΤΟΝ ένοχο.
    Διαφωνώ στην κάθετα στην αντιμετώπιση άσπρο-μαύρο. Καλοί κακοί.

    Εκεί όμως που όχι απλά διαφωνώ μαζί σου αλλά προβληματίζομαι είναι στην ειρηνιστική θέση σου για παραδειγματική "τιμωρία" του "ενόχου" (που θα τον κρίνει ΠΟΙΟΣ ;;;;) χρησιμοποιώντας βία. Με γυρίζει πίσω αυτή η λογική καλέ μου. Η μου θυμίζει τον Αμερικανισμό που τόσο κατηγορείς. Άσε που πιστεύω ότι απλά ηρωποιεί τον "ένοχο" αποδέκτη τελικά.

    Ναι οι οργανισμοί δεν έχουν αποδειχθεί κύριοι των καταστάσεων. Αλλά οι οργανισμοί είναι για μένα ένας δικαιότερος στόχος. Θές να είσαι ριζοσπαστικός στις λύσεις σου και γενικότερος ;;; Βάλε τα με τον ΟΗΕ, το ΝΑΤΟ, ακόμα και του ερυθρό σταυρό και σίγουρα την ΕΕ. Αυτοί ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ εκφράζουν εμάς, αυτοί υποτίθεται έχουν τα πολιτικά μέσα να ρυθμίζουν τέτοιες καταστάσεις. Τους είδες πουθενά;;;; Γιατί δεν τα βάζεις μαζί τους;;; Γιατί δέχεσαι να τους πληρώνουμε για να υποστηρίζουν τα πολιτικά/οικονομικά συμφέροντα του εκάστοτε δυνατού;;;;;; Αυτοί και επομένως εμείς ανεχόμαστε όχι μόνο 34 μέρες αλλά χρόνια βίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πρόσεξέ με:

    Αφού δέχεσαι ότι οφείλουμε να άρουμε τις αιτίας, έχεις ήδη αποδεχθεί ότι η δράση φέρνει αντίδραση (αλλιώς δεν έχεις λόγω να άρεις τις αιτίες, αρκεί να πεις ένα στοπ).

    Καμιά τρομοκρατική οργάνωση δεν είναι ερυθρός σταυρός. Ούτε εγώ είμαι ο ερυθρός σταυρός όμως, ούτε εσύ. Δεν αγνοώ τίποτε. Δεν ζήτησα να μην τιμωρηθεί η Χεσμπολά για την τρομοκρατική της δράση. Ζήτησα να τιμωρηθούν όλοι όμως και με σειρά προτεραιότητας. Δεν είπα ότι είναι καλοί. Είπα ότι είναι καλύτεροι από τους άλλους και καλύτεροι ακόμα και από εμάς σε ορισμένα πράγματα. Η κρίση κάποιου ως καλύτερου από έναν άλλο σε μια κλίμακα καλού-κακού, δεν την τοποθετεί στους καλούς, απλά την τοποθετεί κοντύτερα στους καλούς. Ταυτόχρονα, αν θα ήθελα να πάρω κάτι από τις δύο αυτές πλευρές, ε από την Χεσμπολά θα ήθελα να πάρω και να εφαρμόσω σε όλο τον κόσμο αυτό το κομμάτι του ανθρώπινου προσώπου. Από τους Εβραίους... μα τίποτε όμως….

    Ο ένοχος πρέπει να τιμωρείται καλή μου για δύο λόγους: (α) Να ικανοποιηθεί το κοινό αίσθημα και των θιγμένων αλλά και των θεατών (εκ του ορισμού που λέει «δι ελέου και φόβου περαίνουσα την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν») και να μην υπάρχει λόγος για αντίδραση. Και δεν είμαι υποστηρικτής της εβραϊκής τιμωρίας, όχι, αλλά εδώ και 40 περίπου χρόνια (από το 67 ντε, δεν πάω πιο πίσω) έχουν συσσωρεύσει τόσες ύβρεις που οποιαδήποτε τίση είναι μικρότερη… (β) Να αντιληφθούν όσοι θέλουν να πράξουν το ίδιο ότι δεν θα μείνουν ατιμώρητοι.
    Έτσι, θα ικανοποιηθεί τι κοινό αίσθημα και δεν θα υπάρχει κανένας λόγος ύπαρξης ή ακόμα και μαζικής υποστήριξης τρομοκρατών, που τώρα και οι δράσεις, αλλά και η αδράνεια όλων των υπόλοιπων, τις δημιουργεί και τις τρέφει.

    Να τα βάλω με τον ΟΗΕ και το ΝΑΤΟ και την ΕΕ. ΟΚ κανένα πρόβλημα. Πες μου σε παρακαλώ, ακόμα και να ήθελε ο ΟΗΕ να πράξει, πώς ακριβώς θα αντιμετώπιζε και θα κατέστειλε τον στρατό του Ισραήλ; Με ροδοπέταλα; Πιστεύεις εσύ ότι αν το Ισραήλ ήξερε ότι ο ΟΗΕ θα έλεγε ένα στοπ αλλά ουδέποτε θα έπαιρνε τα όπλα να του το επιβάλει, αλλά θα έβρισκε απέναντί του κυανόκρανους μετά βαΐων και γαρίφαλων, θα συμμαζευόταν; Ή μήπως πάλι τελικά στην βία θα καταλήγαμε; Ρε ‘συ, μπας και αντί να πας Ηράκλειο, να πας Μάταλα; Σκέψου το σοβαρά :p

    Αυτή τη στιγμή δεν δέχομαι να πληρώνω τίποτε, αλλά προφανώς κανείς δεν με ακούει. Το πρόβλημα είναι ότι η ευθύνη βαραίνει εμένα, εσένα και όλους μας, ακόμα και τον κο Γκράχαμ γιατί απλά καθόμαστε στον καναπέ μας και απλά μιλάμε αλλά δεν απαιτούμε τίποτε. Νομίζουμε (ή μάλλον μας κάναν να νομίζουμε) ότι επειδή λέμε απλά ένα «ειρήνη ειμήν» θα γίνει ως δια μαγείας ειρήνη και θα σταματήσουν οι στρατόγκαβλοι της οικουμένης.

    Ή θα σηκωθούμε όλοι μα ΟΛΟΙ μαζί να αρχίσουμε να πετάμε πέτρες, ή οι τρομοκράτες θα συνεχίσουν να πετάνε ένας προς έναν βόμβες. Δεν τους δικαιολογώ, τους καταλαβαίνω όμως απόλυτα και ξέρω ότι αν ήμουν στην θέση τους θα έκανα ακριβώς το ίδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΥΓ: Όπως παρατηρείς από την συνέντευξη καπετάνιο μου, οι ίδιοι οι ηθικοί (και όχι μόνο) αυτουργοί των ιστοριών αυτών γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι αυτοί είναι οι πραγματικοί υπεύθυνοι για την τρομοκρατία και όχι οι τρομοκρατικές οργανώσεις, άσχετα με το τι λέει ο θάμνος και η κοντοχαμογελούσα. Μήπως λοιπόν κι εμείς να σταματήσουμε να καταδικάζουμε την Χεσμπολά, αλλά να καταδικάσουμε μια φορά τους πραγματικούς υπαίτιους της τρομοκρατίας; Μήπως θα έπρεπε να ρίξουμε την ευθύνη σε αυτούς λοιπόν για τα 200 to be νεκρά παιδιά στην Γερμανία, αντί να την ρίχνουμε στο Λίβανο; Μήπως αυτό θα ήταν μια πιο σωστή αρχή; Γιατί στην αρχή βρισκόμαστε ακόμα… Το πρόβλημά μας έγκειται άλλωστε στο ότι βλέπουμε μόνο το προφανές και ζητάμε μόνο την καταδίκη του οργάνου αφήνοντας τον ηθικό αυτουργό στο απυρόβλητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Darth: "Πέραν αυτών ακόμα δεν με πείθεις για το διαβολικό της Χεσμπολά που ούτως ή άλλως μοιάζει εντελώς αθώο μπροστά σε όσους έχει απέναντί της."

    Ημαρτον Darth! Κανείς δεν είπε ότι έχουν γίνει λάθη. Κανείς δεν αμφέβαλλε για τα όσα κακά έκαναν οι Εβραίοι σε αυτόν τον ακύρηχτο πόλεμο αλλά ήμαρτον!

    Συμφωνώ με την KV που προβληματίζεται! αυτές οι απόψεις, με την ένταση που τις υποστηρίζεις κιόλας, δεν δείχνουν ειρηνιστή!
    Θέλεις να ξεσηκωθείς, το καταλαβαίνω. Θέλεις να αφυπνίσεις τον "λαο" ενάντια στον "δικτάτορα" ως άλλος κορυφαίος επαναστάτης,

    1. αλλά δεν μπορείς να ρίχνεις έτσι απροκάλυπτα ευθύνες στη μάζα. Πάντα, σε όλες τις κοινωνίες υπάρχουν οι σκεπτόμενοι, και ...η μάζα...η οποία κατευθύνεται από πολιτικούς, εκκλησια και τέλοσπάντων κάθε μορφής εξουσία.
    2. θέλεις λοιπόν να κινητοποιήσεις τη μάζα. δικαίωμα σου και καλά κάνεις. αλλά οι "επαναστάσεις" δεν έγιναν σκοτώνοντας τρομοκρατικά το παιδί και τη γυναίκα του απέναντί σου άμαχου. ξεκίνησαν εναντίον της εξουσίας, δεν νομίζεις; και στην πορεία βεβαίως σκοτώθηκαν πολλοι.
    Άρα είναι ΠΟΛΥ ακραίο να δικαιολογείς και να λες ότι θα πληρώσεις την χεσμπολάχ για να αντιταχθεί.
    3. κανείς δεν είναι τέλειος. τίποτα δεν είναι άσπρο-μαυρο ΙΔΙΩΣ στην πολιτική σκηνή. Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να υποστηρίξω μία από τις δύο πλευρές;;
    4. είσαι σε τέτοιο βαθμό Αντιαμερικάνος που άμεσα εξεγείρεσαι εναντίον τους όπου βρεις ευκαιρία. Ναι είναι η κυριάρχουσα δύναμη, ναι είναι νταήδες, ναι δεν έχουν κομφότητα, ναι θέλουν να ελέγχουν τα πάντα. αυτό δεν είπα ότι είναι καλό. ναι είναι εκνευριστικό. αλλά έτσι δεν συμπεριφέρεται η οποιαδήποτε άρχουσα δύναμη;;; έτσι δεν συμπεριφέρθηκε ανά τους αιώνες;; όπως και να το κάνουμε είναι η φύση του ανθρώπου τέτοια. η κοινωνία έτσι λειτουργεί.
    4. και στο κάτω κάτω ο τρομοκράτης είναι πολύ ύπουλος και δεν τον πάω...γιατί πολύ απλά επιτείθεται στη χώρα μου σκοτώνοντας αθώους για να με εξαναγκάσει να αντιταχθώ στους Αμερικάνους. Λυπάμαι. αν θέλει να αντιταχτεί αυτός ας το κάνει μόνος του. Ας κερδίσει συμμάχους με την ηρωική συμπεριφορά του, ΟΧΙ εξαναγκαστικά.
    5. επομένως, από την μία η Αμερική (η όποια Αμερική) με εξαναγκάζει να εξυπηρετώ τα συμφέροντα της γιατί είναι η άρχουσα δύναμη από την άλλη η Χεσμπολάχ (και όποια Χεσμπολάχ)προσπαθεί να με εξαναγκάσει να εξεγερθώ κατά της Αμερικής. Αρα...τα ίδια σκατά είναι και οι δύο! Μα ακριβώς τα ίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. διόρθωση: Κανείς δεν είπε ότι ΔΕΝ έχουν γίνει λάθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Οι αδρανείς φέρουν πάντα ευθύνη. Είναι ίσως και οι μόνοι που την φέρουν.

    Το "έτσι είναι" δεν είναι επιχείρημα αλλά το μέσο χειραγώγησης. Αν η κοινωνία έτσι λειτουργεί τότε ευγενικά ευγενικά να πά να γαμηθεί (η κοινωνία) οπότε ΤΟΤΕ και μόνο ΤΟΤΕ έχουν απόλυτο δίκιο οι τρομοκράτες....

    Ο "Έτσι είναι" φέρει ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη από τους αδρανείς.

    Τους καταλαβαίνω, ναι, αλλά τέτοιες απόψεις τους δικαιώνουν κι όλας.... όχι εγώ, αυτές οι απόψεις τους δικαιώνουν.

    Όταν αλλάξει η κοινωνία τότε βλέπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Α και μέσα στην όλη βαβούρα έχω ξεχάσει και την "βιομηχανία του αντιαμερικανισμού"...

    Βιομηχανία αντισιμιτισμού, βιομηχανία αντιαμερικανισμού, τελικά σε αύτο τον κόσμο κανείς δε έχει δικαίωμα να κρίνει.... μόνο οι μηδενιστές να χαρακτηρίζουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. αν προσέξεις τί λέω, θα καταλάβεις ότι επειδή είναι αναμενόμενο η όποια άρχουσα δύναμη να φερθεί έτσι, πουθενά δεν λέω ότι την δικαιολογώ.

    Αντίθετα λέω ότι και οι δύο είναι σκατά ενώ εσύ λες ότι οι τρομοκράτες είναι δικαιολογημένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εσύ λες ότι είναι αναμενόμενη η της άρχουσας δύναμης. Εγώ λέω επιπλέον ότι (όπως λέει και η ίδια η άρχουσα δύναμη, αλλά συνειδητλά το παραβλέπεις) είναι αναμενόμενη και η συμπεριφορά των τρομοκρατών. Ούτε εγώ την δικαιολογώ. Την καταλαβαίνω λέω. Αντιθέτως όμως όλοι όσοι αδιαφορούν για την συμπεριφορά της άρχουσας δύναμης, δικαιώνουν την τρομοκρατία. Εκτός και αν δεν πρόσεξες αυτό το "ΤΟΤΕ και μόνο ΤΟΤΕ".

    Όσο δεν καταδικάζεις τους ηθικούς αυτουργούς με την ίδια ένταση που καταδικάζεις την τρομοκρατία, φέρεις ευθύνη. Οπότε οδηγείς ορισμένους στην αντίπερα όχθη για να υπάρξει αυτή η μαγική έννοια που ονομάζεται ισορροπία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. έστω ότι ο τρομοκράτης έχει όλα τα δίκια να επιτεθεί κατά της Αμερικής.

    εγώ (ο απλός πολίτης) τί του φταίω ακριβώς;

    με την ίδια λογική..
    για θυμήσου λίγο σε παρακαλώ όταν δεν σου υπέγραφαν την επιταγή επειδή ο προιστάμενός σου χρωστούσε στο διευθυντή του και ο διευθυντής για να τον πιέσει, ξεσπούσε στην επιταγή σου και δεν υπέγραφε ;;; εσύ (ο απλός εργαζόμενος) σε τί εφταιγες ακριβώς;

    Εξετάζεις το ποιος αρχικά έφταιξε...
    ο μπιν λάντεν αν θυμάμαι καλά, κήρυξε τρομοκρατία εναντίον της Αμερικής που εκμεταλλεύεται τους πάντες και εναντίον της Ευρώπης που έκανε τις σταυροφορίες!
    εναντίον της Αμερικής θεωρώ ότι συμφωνείς και με το παραπάνω.
    εναντίον της Ευρώπης, συμφωνείς;; μα οι σταυροφορίες ήταν εντελώς μα εντελώς άδικες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. όπως περιμένω η Αμερική να φερθεί ως άρχουσα δύναμη, έτσι περιμένω και ο τρομοκράτης να δημιουργηθεί όπως έχει η κατάσταση στον αραβικό κόστος.

    αυτό απέχει ΠΑΡΑ πολύ από το να μην βλέπεις τίποτα κακό στη Χεσμπολάχ και να θέλεις να την πληρώσεις κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Διόρθωση: στον αραβικό κόσμο...
    (το κόστος που στο καλό το βρήκα;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Με είδες κάπου να μην ρίχνω ευθύνη στους αδρανείς (λέγε με Ευρώπη); Νομίζω ότι ρίχνω ευθύνη σε όλους τους αδανείς. Με είδες να λέω βαράτε την Αμερική αλλά όχι και την Γερμανία; Βασικά αρχικά διαφωνούσα με το βαράτε την Αμερική αλλά τώρα πλέον βαρέθηκα να βλέπω αδρανείς ανθρώπους που επιτρέπουν την εκμετάλλευση.

    Συνεχίζω να τονίζω ότι δεν λέω "βαράτε". Λέω "καταλαβαίνω που βαράτε, κι εγώ στην θέση σας το ίδιο θα έκανα".

    Ακόμα και για τις σταυροφορίες σου είπα ποτέ ότι ήταν δίκαιες; Καλά τους έκαναν και τους έσφαζαν με τα αγαρινά σπαθιά τους οι μουσουλμάνοι...

    Τί έκανα με τον διευθυντή του διευθυντή; Πήγα και του μίλησα και του υπέδειξα άλλον εξίσου αποτελεσματικό τρόπο άσκησης πίεσης. Δεν του είπα σταμάτα να πιέζεις. Ήξερα ότι δεν γινόταν κάτι τέτοιο. Χωρίς πίεση δεν γίνεται τίποτε.

    Ο Μπιν Λάντεν είναι ένα εντελώς διαφορετικό πάλι θέμα αλλά δυστυχώς αρκετά παλιό ώστε να βρώ τις τότε συνεντεύξεις... Βλέπεις συνεχίζεις να πιστεύεις το παραμυθάκι του "ιερού πολέμου" του Γεωργίου Θάμνου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Όσο για την Χεσμπολά τράβα παραπάνω και δεν ότι 3 φορές έχω δηλώσει ότι δεν την θεωρώ αγία (πρόσεχε επιτέλους λίγο).

    Απλά θεωρώ ότι φέρει λιγότερη ευθύνη και ότι σε τελευταί ανάλυση δεν θα κόψω τα πόδια που με πηγαίνουν στο γκρεμό αλλά θα συνετίσω το κεφάλι.

    Η Χεσμπολά όσον αφορά ΜΟΝΟ το τρομοκρατικό κομάτι δράσης της είναι κακή. Αλλά θα κατηγορώ τον δημιουργό της και όχι αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εδώ είναι το πρόβλημά μας.
    εγώ λέω ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να βαράει η χεσμπλάχ την γερμανία, την Αγγλία και οποιαδήποτε άλλη χώρα εκτός της Αμερικής (και εφόσον δεχόμαστε ότι φταίει η αμερική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. αν δεν σταματήσουμε να γράφουμε και οι δύο μαζί.... άκρη δεν θα βγάλουμε...
    σταματώ...
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ουφ !!! 45 comments;;;; και στο τελευταίο του είπε "Η Χεσμπολά όσον αφορά ΜΟΝΟ το τρομοκρατικό κομάτι δράσης της είναι κακή." ;;;;;;;;;;;;;; Γλουπ ... Καλά έκανες και σταμάτησες Αλεπουδίτσα (μάκια)... Δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να συμφωνήσουμε σε αυτό το θέμα τελικά !

    Darth μου ενα τελευταίο : Καταρχήν ακόμα γελάω με τα Μάταλα, ήταν από τα καλυτερότερά σου! (Ναι ναι Μάταλα!!!) ΟΧΙ ΡΟΔΟΠΕΤΑΛΑ, αν θελήσεις να δεις ότι υπάρχουν λύσεις που δεν απαιτούν βία τύπου πετρας και βόμβας, είμαι σίγουρη ότι εσύ μπορείς να μου απαρριθμίσεις καμμιά εκατοστή τουλάχιστον. Δεν θες γιατί είσαι τσαντισμένος και πολύ καλά κάνεις που είσαι, αλλά αν αφήσεις τον θυμό θα δεις ότι μερικές λύσεις και εφικτές μπορούνε να είναι και αποτελεσματικές. ΑΡΚΕΙ να βρεθεί κάποιος από τους Ιντερνάτιοναλ μούλαρους να κάνει την αρχή ...
    Μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Όλες αυτές οι 100+ λύσεις πιάσανε;

    Και ακόμα και έτσι, αφού κανένας από τους μούλαρους ΔΕΝ αποφασίζει, τί θα γίνει με τους 1200+; Όσο θα με πνίγει αυτό το νούμερο δεν θα ξεθυμώνω. Όσο δεν θα ξεθυμώνω δεν θα βρίσκω άλλη λύση.

    Καλύτερα να ρίξω λοιπόν εγώ την βόμβα ώστε να συμβούν 2 πράματα:

    α) Ο ισλαμικός κόσμος θα ικανοποιηθεί και θα σταματήσει
    β) Ο Μπους θα ξανακατηγορήσει τον ισλαμικό κόσμο παρόλο που θα φταίω εγώ και θα αποκαλυφθούν έτσι οι δημαγωγίες του....

    Ρε ΚV δεν είναι ότι δεν θα συμφωνίσω στο εσφαλμένο της τρομοκρατίας, με όσους ξεστομίζουν αυτό το "έτσι είναι" και δεν νευριάζουν (νομιμοποιώντας την), ενώ αρνούνται να καταδικάσουν τον ηθικό αυτουργό αλλά καταδικάζουν μόνο το όργανο δεν θα συμφωνήσω ουδέποτε. Αυτό που δεν μπορώ να ακούω είναι το σταθερό: "οι κακοί τρομοκράτες", χωρίς να κοιτάμε ποιός κρύβεται από πίσω. Αυτό που δεν μπορώ να ακούω είναι τους πάντες να λένε "να σταματήσει η τρομοκρατία" και να μην λένε: "Να σταματήσει η εκμετάλλευση που δημιουργεί την τρομοκρατία". Για εμένα υφίσταται μόνο το δεύτερο και όχι το πρώτο. Και όσοι πρεσβεύουν μόνο το πρώτο είναι συνυπεύθυνοι για την τρομοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Darth μου (αν νόμιζες ότι θα με πετύχεις νυσταγμένη πάλι ΧΑ !),
    Καταρχήν γράφω το σχόλιο δεύτερη φορά γιατί το blogόκουτό σου με πέταξε έξω ... (ναι ας κάνω και εγώ μια φορά παράπονο)

    Σοβαρά τώρα, δεν ξέρω πως να το γράψω και να μην ακουστεί σκληρά αλλά δεν γράφεται αλλιώς. ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟ. Άδικα, ανούσια, αναίτια, παράλογα ... οι 1200 έφυγαν. Αυτό δεν αλλάζει, δεν αντιστρέφεται. Δυστυχώς. Πως μπορείς και υποστηρίζεις μία λύση που μπορεί να οδηγήσει στον αφανισμό και άλλων;;;;;; έστω ενός... Δεν μάθαμε τίποτα;;;;;;;

    Με την τελευταία σου παράγραφο συμφωνώ(!). Να εξαφανιστεί η εκμετάλλευση που δημιουργεί την τρομοκρατία. Διαφωνώ στον τρόπο και θα μαλώνω μαζί σου μέχρι τα σχόλια να γίνουν 1000. Ρίχνεις την βόμβα σου και "τιμωρείς τους υπεύθυνους". ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ;;;; ότι θα λυθεί το πρόβλημα;;;;;;; Θα εξαφανιστεί;;;;; Δράση και αντίδραση καλέ μου. Συ είπας. Όσοι έμειναν θα αντιδράσουν θεωρόντας εσένα υπεύθυνο, και εμείς που σ'αγαπάμε θα πρέπει μετά να αντιδράσουμε και να ρίξουμε βόμβα σε αυτούς και πάει λέγοντας. Νέος κύκλος βίας. Πως νομίζεις φτάσαμε στην κατάσταση που είμαστε τώρα;;;; ΕΚΤΟΣ και αν προτείνεις να εξαφανίσεις ένα κομμάτι ολόκληρο από το χάρτη ... Όχι, ε;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος25/8/06 9:45 π.μ.

    Darthiir said:

    (σήμερα το ppc δεν κάνει login... πρέπει να κάνω αίτημα να στέλνω και σχόλια με μέιλ, όχι μόνο πόστς... ΟΥΦ... παλιογρινιάρα ματαλατζού... να τι έκανες...)

    Η κοινωνία ειναι ανθρώπινο κατασκεύασμα. Η βαρύτητα "έτσι είναι" φτιαγμένη και το πλοίο βουλιάζει, την κοινωνία όμως την φτιάχνουμε εμείς και είναι όπως θέλουμε να είναι. Κάποιοι μιλούν για 7 θανάσιμα αμαρτήματα. Εγώ θεωρώ μόνο 2. Την άγνοια και την αδιαφορία. Όσο υπάρχουν άνθρωποι που αδρανούν "γιατί έτσι είναι" θα πέφτουν βόμβες στα κεφάλια τους και δεν θα μπορούν να κατανοήσουν "σε τί φταίνε". Δεν θα μπορούν να κατανοήσουν ότι είναι συνυπεύθυνοι γιατί γνώριζαν και επέτρεψαν τις άδικες θηριωδίες. Δεν είναι θέμα δίκιου ή άδικου. Είναι θέμα της αδράνιάς τους που δημιουργεί τα αντίστοιχα "έτσι είναι" των τρομοκρατών. Η ελευθερία δεν είναι δυστυχώς ένα αγαθό που μας δίδεται (μακάρι να ήταν έτσι). Κατακτάται και διαφυλάσεται με συνεχή προσπάθεια και επαγρύπνιση κάθε μέλους του κατασκευάσματος που λέγεται κοινωνία. Ο αδρανής στερεί μόνος του το δικαίωμα της ελευθερίας και από τον εαυτό του αλλά και από τους συνανθρώπους του.

    Όταν μιλώ εγώ για τιμωρία, δεν εννοώ την βόμβα. Την βόμβα την χρησιμοποιούν τα θύματα για εκδίκηση και κατανοώ την ανθρώπινη φύση τους. Εμείς δεν θα τιμωρήσουμε με βόμβα. Αλλά εμείς, όλοι μας. Γιατί όταν μένω μόνος πάλι σε βόμβα θα καταλήξω όταν απογοητευτώ. Ο κύκλος βίας όμως δεν πρόκειται να κλείσει αν δεν αρθούν οι αιτίες και δεν καταδείξει ο κόσμος τους πραγματικούς υπαίτιους αποκόπτωντάς τους από την κοινωνία. Δεν νομιμοποιώ εγώ την τρομοκρατία ούτε την ασπάζομαι. Την δημιουργούν οι εκμεταλλευτές, και την νομιμοποιούν οι αδρανείς. Εγώ απλά παρατηρώ, καταννοώ και αναρωτιέμαι γιατί αναρωτιούνται... Δυστυχώς λοιπόν η κυνικότητα της βόμβας είναι απλά η απάντηση στην κυνικότητα της αδράνειας απέναντι στους 1200+. Με τον ίδιο τρόπο η κυνική μου "αδράνεια προς την τρομοκρατία" είναι η απάντηση σε όσους αδρανούν έναντι της αιτίας. Κατέδειξε τους εγκληματίες, απομόνωσέ τους και ίσως τότε δεν σκάσει καμία βόμβα-εκδίκηση για χάρη τους. Δεν ξέρω βέβαια πόσους αιώνες και πόσες βόμβες πρέπει να περιμένω μέχρι τοτε.

    Δεν διαφωνώ λοιπόν με όσα λες, δεν είμαι αναίσθητος ηλίθιος (μόνο σοβινιστικό γουρούνι είμαι). Διαφωνώ με τους αδρανείς και τους υποδεικνύω ότι φταίνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...