Πέμπτη 22 Μαρτίου 2007

Ταινίες & βιβλία

Ομολογουμένως με δυσκολέψατε. Η επιλογή των «αγαπημένων» ταινιών και βιβλίων μου είναι αφάνταστα δύσκολη (οι λέξεις του Μάρκου παιχνιδάκι). Πρώτ’ απ’ όλα γιατί έπρεπε να ορίσω το τι σημαίνει «αγαπημένες». Με άγγιξαν; Με ευχαρίστησε το νόημά τους; Τις είδα / τα διάβασα πολλές φορές; Ποια η έννοια του αγαπημένου;

Παρόλ’ αυτά, η Σοφία, η Μαρίνα, ο Εstarian και η κουβούλα θέλησαν να αναφερθώ σε δαύτα…

The abyss. Ένα από τα έργα που λάτρεψα από την πρώτη προβολή τους και συνεχίζω να λατρεύω ακόμα και τώρα. Για τη σχέση τους για τις ιδέες τους για τις πράξεις τους.
Contact. Γιατί ταυτίστικα απόλυτα με την πρωταγωνίστρια.
Ο δικηγόρος του διαβόλου. Γιατί λατρεύω τον Αλ Πατσίνο και τους μονολόγους του, αλλά και γιατί το σύνολο ήταν μεστό και έντονο (έχω και μια αδυναμία στην Σαρλίζ...).
Πολίτικη Κουζίνα. Η καλύτερη (μοναδική) σύγχρονη ελληνική παραγωγή. Γιατί κάθε φορά που την βλέπω θέλω να φάω… Γιατί μιλάει στην καρδιά μου…
Η καταιγίδα του αιώνα. Καμιά σχέση με την σύγχρονη «κινηματογραφική επιτυχία». Γιατί απλά αυτό σημαίνει μάγος (αν και μαύρος)
Rose Red. Ναι έχω κόλλημα με τον Stephen King. Αλλά αυτό είναι θρίλερ…
V for vendetta. Γιατί οι ιδέες είναι διαχρονικές…

Γαλαξιακή αυτοκρατορία. Βιβλία έξι παρακαλώ (και βάλε.. άμα λογαριάσεις και όσα είπαν την προϊστορία). Και όποιος νομίζει πως η επιστημονική φαντασία δεν μπορεί να περιέχει φιλοσοφία μάλλον δεν ξέρει να διαβάζει…
Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών. Γιατί οι λαοί φτιάχνουν μυθολογία, αλλά όταν ένας άνθρωπος μόνος του φτιάχνει μυθολογία τότε το εγχείρημα είναι μεγάλο.
Ταξίδι στο κέντρο της γης. Διάλεξα το πιο αγαπημένο μου γιατί αλλιώς θα έπρεπε να αναφέρω σχεδόν όλα τα βιβλία του.
Ο χορός των 7 πέπλων. Γιατί το πως θα γδυθεί η Ισταρ καθορίζει το αν θα σου αρέσει γυμνή.
Η αϋπνία. Ναι, είπαμε έχω κόλλημα με τον King. Τρείς οι μοίρες, τρείς οι παλιάτσοι, κι εγώ ταλανίζομαι από αϋπνίες….
Το όνομα του ρόδου. Γιατί η γνώση είναι για τους πολλούς. Είναι επικίνδυνη όταν μένει στα χέρια των λίγων.
Ζαχίρ. Γιατί ταυτίστηκα και με αυτόν τον πρωταγωνιστή.

Αυτάκια…
Οι περισσότεροι από εσάς τα έχετε πει οπότε….
{Και για να μην ξεκινήσω τις 15 πιό αγαπημένες στάσεις σας >:)}

10 σχόλια:

  1. Προχωρήσαμε σε 15ντάδες τώρα;
    ωχ ωχ ωχ.... :)
    Πάνε και οι διακοπές του Πάσχα!!!

    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια!!!! Το καλό με το να κάνεις πάσα στους άλλους είναι πως διαλέγουν επίσης αυτά που σου αρέσουν κι εσένα!!!! It's a small planet, isn't it?
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα σε τίποτα να μη συμφωνούμε ρε παιδάκι μου; σε τίποτα; (εκτός από τον Έκο βεβαίως βεβαίως....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν περίμενα να έχεις αδυναμία στην Σαρλίζζζζ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα σε τίποτα να μη συμφωνούμε ρε παιδάκι μου; σε τίποτα;
    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τί;
    Εσύ δεν ταυτίστηκες με την Τζόντι;;;

    :ο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πειράζει που συμνφωνώ σε όλα εκτός από τον Κινγκ;
    Είμαι Κουντζική, τι να κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγώ πάντως θα περίμενα μια ταύτιση με τον Χάνιμπαλ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και ήμουν σίγουρος πως το έκρυβα πολύ καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά, όλα τα βιβλία σου με έχουν στείλει, Κοέλο, Ρόμπινς, Βέρν, όσο για τον Κίνγκ..το καλύτερο ανάγνωσμα πρίν κοιμηθώ.
    Φοβερές ταυτίσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...