Κυριακή 25 Μαρτίου 2007

Για σήμερα...

ΑΤΟΣΣΑ: Και τη λαχτάρησε ο γιος μου να την κατακτήσει;
ΧΟΡΟΣ: Γιατί όλη η Ελλάδα θα γίνει τότε υπήκοος του βασιλιά.
ΑΤΟΣΣΑ: Έχουν κι αυτοί πολύ στρατό όσο εμείς;
ΧΟΡΟΣ: Τέτοιο που έκανε δεινά στους Μήδους.
ΑΤΟΣΣΑ: Τόξα βαστούν;
ΧΟΡΟΣ: Κοντάρι και ασπίδα. Και μάχονται σώμα με σώμα.
ΑΤΟΣΣΑ: Και έχουν πλούτη στα σπίτια τους;
ΧΟΡΟΣ: Φλέβα ασήμι υπάρχει σ’ αυτούς. Θησαυρός της γης.
ΑΤΟΣΣΑ: Ποιος τους εξουσιάζει και κυβερνάει το στρατό;
XΟΡΟΣ: Κανενός άνδρα δεν ονομάζονται δούλοι ούτε υπήκοοι.
«Αισχύλου Πέρσες»

14 σχόλια:

  1. ...και για αύριο και για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μη μου πεις πως είδες τους 300???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι κομμουνιστικό αυτό το 300 ;;;;

    ;)))))) Καλημέρα -σπέρα, Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος27/3/07 12:14 μ.μ.

    Υπέροχο βλόγι και ακόμα πιο υπέροχα άρθρα, αλλά… δυστυχώς υπάρχει πάντα ένα αλλά. Αν μπορέσεις να απενεργοποιήσεις αυτή την μουσική, χάρη θα μου κάνεις. Δεν λέω ότι δεν είναι ωραία, όταν την ακούσεις δυο και τρεις φορές. Μετά σου σπάει τα νεύρα. Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΕΣΤ! Το προηγούμενο δικό μου. Για δεν, ιδέα δεν έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά είναι από τους 300, ναι ή ου????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος27/3/07 8:46 μ.μ.

    καλά, καλά... φάε τώρα 4 γκολάκια από την Τουρκία και μη μιλάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με προσοχή και ρέγουλο μόνο γιατί κυκλοφορεί η φήμη ότι συνήθως καθόμαστε βαριοί στο στομάχι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αποφασισα μετα ωριμου σκεψεως να μου αγορασω την λαμπαδα "Μπομπ ο μαστορας"...
    εσυ τι λες;;;;;
    ;pppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μην το βιάζεις...
    Περίμενε λίγο και θα δείς, σε λίγο βγαίνει και "Μπομπ ο πυροτεχνουργός" :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...