Παρασκευή 17 Ιουνίου 2005

Η τεχνολογία στην υπηρεσία των ηλικιωμένων!

Ένας γέρος Άραβας ζει κοντά στην πόλη NΕΑ Υόρκη για περισσότερο από 40 χρόνια. Θέλει να φυτέψει πατάτες στον κήπο του, αλλά είναι μόνος, γέρος και αδύναμος. Ο γιος του είναι στο Κολλέγιο στο Παρίσι, έτσι ο γέρος του στέλνει ένα e-mail. Εξηγεί λοιπόν το πρόβλημα:

"Αγαπημένε μου γιε, είμαι πολύ λυπημένος επειδή δεν μπορώ να φυτέψω πατάτες στον κήπο μου. Είμαι βέβαιος ότι εάν ήσουνα εδώ θα με βοηθούσες να σκάψουμε τον κήπο. Σε αγαπώ, ο πατέρας σου."

Την επόμενη μέρα, ο γέρος, λαμβάνει ένα e-mail απάντησης από το γιο του:

"Αγαπημένε πατέρα, παρακαλώ μην αγγίζεις τον κήπο. Είναι εκεί το "ΠΡΑΜΑ" που έχω κρύψει. Σε αγαπώ επίσης, Αhmed"

4.00 pm ο αμερικανικός στρατός, DEA, FBI, CIA, National Guard, την πέφτουν στο σπίτι του γέρου, σκάβουν ολόκληρο τον κήπο και τον ψάχνουν. Ψάχνουν κάθε ίντσα του αλλά δεν μπορούν να βρούνε τίποτα. Απογοητευμένοι αφήνουν το σπίτι και φεύγουν. Την επομένη ο γέρος λαμβάνει άλλο ένα email από το γιο του.

"Αγαπημένε μου πατέρα, ελπίζω ότι ο κήπος σκάβεται ήδη και μπορείτε να φυτέψετε τις πατάτες σας. Αυτά είναι όσα θα μπορούσα να κάνω για σας από εδώ. Σας αγαπώ, Ahmed."

10 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17/6/05 3:39 μ.μ.

    Και ποιός γέρος ξέρει να στέλνει email ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για αμερική μιλάμε. Εκεί μπορεί να είναι %&*@*#(&$^, αλλά Mail μαθαίνουν να στέλνουν από τα γεννοφάσκια τους.

    Μάλιστα τώρα τελευταία προσπαθούν να μάθουν και στα κατοικίδιά τους :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχα!!! πολύ καλό!

    big brother is watching us...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/6/05 8:43 μ.μ.

    Πονηρός ο Αραβας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είδ' ο γύφτος την γενιά του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν δεν κάνω λάθος Βασίλη μου, δεν θυμάμαι να μετράμε με το αμερικανικό σύστημα, αλλά με το αράβικο... έτσι δεν είναι;

    (Ένα από τα πολλά σημαντικά που πρόσφερε ο αραβικός πολιτισμός στον κόσμο...)

    Όπως επίσης, αν δεν κάνω λάθος, στην φωτό δεξιά σου, δεν κάθεσαι σε βίσωνα φορώντας καουμπόικο καπέλο και δερμάτινο παντελόνι (ξέρεις, εκείνο με τα κρόσια) χαμένος κάπου στο Τέξας, αλλά καβαλάς μια καμήλα, κάπου στην ευρύτερη περιοχή των πυραμίδων φορώντας ένα τουρμπάνι...

    Οπότε την παροιμία που μας είπες, να την πεις πρώτα στον εαυτό σου... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατ' αρχάς εγώ δεν είπα ποτέ κάτι θετικό για τους Αμερικάνους, σε αντίθεση με την ανωτέρω κυρία η οποία είναι ξετρελαμένη με την Αμερική.

    Κατά δεύτερο λόγο ξέρω πολύ καλά ότι ο αραβικός λαός έχει προσφέρει πολλά στον πολιτισμό, σε αντίθεση με τον αμερικάνικό, ο οποίος έχει αφαιρέσει πολλά από τον πολιτισμό!

    Κατά τρίτο λόγο δεν φοράω τουρμπάνι αλλά αλφατάχ.

    Κατά τέταρτο λόγο... έχω μια έφεση σε όσους έχουν έστω και λίγο αραβικό αίμα στις φλέβες τους!

    Κατά πέμπτο λόγο............... (αυτά, όσοι καταλάβατε, καταλάβατε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάτσε ρε φιλαράκι, γιατί μας τα μπερδεύεις. Την μια η σκορπίνα αναφέρει κάτι αρνητικό για τους Αμερικάνους και κάτι θετικό για τους Άραβες και της την μπαίνεις γράφοντας "είδε ο γύφτος την γενιά του" και στην συνέχεια μας αραδιάζεις ένα κάρο λόγους για τους οποίους είσαι Αραβόφιλος...

    Ρε συ, μπας και είσαι διχασμένη προσωπικότητα ολίγον τι; :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εεεμμμμ....
    Αυτό που δεν έπιασες είναι ότι το "Είδ' ο γύφτος την γενιά του" δεν το είπα για να την δουλέψω, αλλά γιατί είναι πραγματικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. :S

    Κάτσε τώρα, γιατί αρπάχτηκες εσύ; Εγώ δεν είπα ότι έχω έφεση σε όσους έχουν αραβικό αίμα;

    Ενώ αμερικάνικο δεν έχεις! Άρα;
    Δεν σε καταλαβαίνω ώρες ώρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...