Διπλασιάζονται σχεδόν τα πρόστιμα. Δεν θα εξαιρούνται πλέον από τη ζώνη οι ταξιτζίδες και οι επιβάτες τους (οι οποίοι απλά εξαιρούνταν σιωπηρά από τον νόμο μέχρι σήμερα), ενώ τσουχτερά θα είναι τα πρόστιμα παρκαρίσματος (σε μια πόλη που παρεμπιπτόντως δεν έχει θέσεις παρκαρίσματος). Μέσα σε όλα αυτά διπλασιάζονται βέβαια και τα πρόστιμα υπερβολικής ταχύτητας και παραβιάσεων.
Αν εσείς κύριοι κύριοι υπουργοί και κύριε πρωθυπουργέ το ονομάζετε αυτό επίλυση, εγώ το ονομάζω εισοδηματική πολιτική, βαφτισμένη με ωραίο όνομα, με σκοπό να βελτιώσει λιγάκι την κατάσταση (κάποιοι, λίγοι απ’ όσο ξέρω, θα σκεφτούν, οι υπόλοιποι θα αδιαφορήσουν) και να δώσει την εντύπωση ότι κάτι κάνετε.
Γιατί:
- Η νοοτροπία του έλληνα οδηγού είναι: Άμα κάνω την παράβαση 30 φορές και με πιάσουν μία, θα πληρώσω το πρόστιμο δια 30 για κάθε φορά. Ε δεν είναι και πολλά.
- Σιγά μην τηρήσω τα όρια στην εθνική οδό που θα με πιάσουν 1 φορά στα 100 ταξίδια.
- Σιγά μην αλλάξω λάστιχα στο φορτηγό, το κόστος τους είναι μεγαλύτερο από το πρόστιμο που θα φάω αν τα αφήσω 10 χρόνια παραπάνω και με πιάσουν 1 φορά μέσα σε αυτά
- Σιγά μην δέσω σωστά το φορτίο μου, βαριέμαι.
- Σιγά μην δεν είμαι υπέρβαρος!
Ειδικά για τα 3 τελευταία που ήταν οι αιτίες των μεγάλων τραγωδιών δεν άκουσα αυξήσεις… Δεν θα συμφώνησε η συντεχνία των ιδιοκτητών φορτηγών φαίνεται… Ενώ το παρκάρισμα που προκαλεί θανατηφόρα… Οι ταξιτζίδες που έχουν εμπλακεί πολλές φορές σε θανατηφόρο… Ναι παρανομίες είναι αυτές, δεν διαφωνώ, αλλά μην λέμε ότι έτσι λύνουμε τα θανατηφόρα εεε; Να λέμε κάποια στιγμή τα πράματα με τ’ όνομά τους σε αυτόν τον τόπο… όχι όπως μας βολεύουν…
Ενώ:
- Αν αυξήσουμε τους τροχονόμους που ούτως ή άλλως το σώμα υπολειτουργεί
- Αν φροντίσουμε να πιάνουμε πάντα όσους κάνουν παράβαση και όχι μια στο τόσο μερικούς από αυτούς (1500χμλ το μήνα κατά μέσο όρο στις εθνικές έχω δει μόνο μία φορά τροχαία από το Γεννάρη!)
- Αν διορθώσουμε λίγο τους δρόμους (αυτούς που εδώ και 20 χρόνια είναι στα χαρτιά, αν θυμάστε…)
- Αν δώσουμε σωστή κυκλοφοριακή (και όχι μόνο) αγωγή στα παιδιά (και επιτέλους κόψτε το παραμύθι «ελευθερία στα σχολεία», η πολύ ελευθερία κατά την εκπαίδευση βλάπτει, το –παίδ- δεν προέρχεται από το παιδί αλλά από το παιδεύω, από το οποίο βέβαια προέρχεται ΚΑΙ το παιδί….)
…θα λύσουμε πραγματικά το πρόβλημα και δεν θα κάνουμε απλά πασαλείμματα όπως φροντίζουν τα τελευταία χρόνια όλοι για να δείχνουν πρόσωπο, μεταθέτοντας πάντα τα προβλήματα στους επόμενους… στις επόμενες γενιές και μάλιστα υπερπροσαυξημένα! Αυτά βέβαια προϋποθέτουν έξοδα τώρα ώστε να λυθεί το πρόβλημα τώρα και να μην έχουμε μετά τόσα πολλά πρόστιμα... (μπα.. δεν βολεύει...)
Καλό το marketing ψήφων και η ωραιοποίηση των πραγμάτων, αλλά υπάρχουν και σκεπτόμενοι που αντιλαμβάνονται την μπουρδολογία του (λες και το marketing δεν είναι μόνο μπουρδολογία… το αξιόλογο το ξέρουν όλοι… το marketing δεν στοχεύει στην ενημέρωση αλλά στην παραλαβή πίτας από τις εταιρείες… στην χειραγώγηση της μάζας… άλλο θέμα όμως αυτό αλλά συγχύζομαι…).
Όταν σε 2-3 χρόνια λοιπόν ελαττωθούν τα θανατηφόρα κατά 1 - 2%, θα θυμόμαστε άραγε ότι όλα αυτά ξεκίνησαν από την ωραιοποίηση μιας εισοδηματικής πολιτικής που σκοπό έχει την ψηφοθηρία; Μπαααα… Θα το έχουμε ξεχάσει. Ο λαός μας έχει αποδείξει (δυστυχώς) ότι η μνήμη του δεν κρατά πάνω από 1-2 μήνες, οι εντυπώσεις πάλι μένουν γιατί πάνε στο υποσυνείδητο!
Άντε και καλά κέρδη!
τζα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήθα πληρωσω και εγω που δεν οδηγαω;;;;
πι χαχαχααα
;ppp
κι όμως 1-2% είναι ένα εξαιρετικα σημαντικό ποσοστό για τα ατυχήματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με τον Υποψήφιο ακόμα και αν αποτελώ πλέον κύριο παράγοντα της επιτυχία της "εισοδηματικής πολιτικής" αρκετών χωρών ;-(
ΑπάντησηΔιαγραφήκρίμα που δεν διαβάζουν περισσότεροι πίσω από τις γραμμές... Παντως το να δένονται ταξιτζήδες-φορτηγατζήδες και ΑΤΥΝΟΜΙΚΟΙ (θέλω να το δω αυτό πριν γεράσω) έστω και με το φόβο προστίμων, κάτι είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΉδη το ποσοστό των οδηγών ΙΧ που οδηγούν στην Αττική Οδό ΜΕ ΖΩΝΗ φτάνει το 80% (!!!!! προσωπικές μετρήσεις τελευταίου 10μήνου!!!)
Μα και συ! Δεν υπολόγισες τον προυπολογισμό για τη Eurovision! Πως θα πληρώσουμε, ξεχρεώσουμε, τσεπώσουμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήε; Ε;
φτου! δεν αισθανομαι καλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήνομιζω μου ερχεται μια λιποθυμια....
το aroxol, γρηγορα!
μα ειναι δυνατον να συμφωνω μαζι σου??
φτου κακα...
Κανοντας αερα στην morgana πριν λιποθυμισει, παρατηρω τα εξης:
ΑπάντησηΔιαγραφήα) υπαρχουν δημοσιες υπηρεσιες που εχουν τεραστιες ελλειψεις σε προσωπικο (αστυνομια, νοσοκομεια). Επειδη ομως ολοι εντασσονται τσουβαλατα στον τιτλο "δημοσιοι υπαλληλοι", το να ζηταμε προσληψεις ειναι επικινδυνο. Θα διοριστουν παλι αργομισθοι και οχι αυτοι που χρειαζομαστε.
α - συμπληρωμα) δεν μπορουμε να αυξανουμε την αστυνομευση διαρκως. Αν δεν διορθωθει τιποτε αλλο, θα χρειαστουμε 1 αστυνομικο σε καθε φαναρι.
β) η σωστη παιδεια ειναι σωστο μετρο μεν, πολυ μακροπροθεσμο δε. Ασε που με σωστη παιδεια μπορουμε να θεραπευσουμε τελικα "πασαν νοσον". Ειναι πολυ γενικο σαν προταση.
γ) το να φτιαχτουν δρομοι επισης σωστο, αλλα ακριβο. Και μεσοπροθεσμο.
Απο ολες τις προτεινομενες (σωστες) λυσεις, απομενει μονο μια, που ειναι 1) ανεξοδη για το κρατος 2) εχει αμεσο αποτελεσμα.
Αυτη ειναι η αυξηση των προστιμων και η τηρηση τους (οσο μπορει - τετοιο κρατος που ειναι).
Αρα καλα κανει η κυβερνηση, που αυξανει τα προστιμα (το οτι θα συμφωνησω ποτε με οποιαδηποτε κυβερνηση, σε οποιαδηποτε ενεργεια δεν το περιμενα...).
Θα προτεινα μαλιστα, αφαιρεση διπλωματος και αφαιρεση επαγγ. αδειας στους ταξιτζηδες / φορτηγατζηδες κλπ. Το να μην μπορουν να δουλεψουν για 2-3 μηνες ποναει περισσοτερο απο ενα προστιμο.
Συμφωνώ σε όλα εκτός από το ότι δεν βλέπεις τροχαία στις εθνικές. Εγώ τη βλέπεω και ξέρω πάντα που είναι και κόβω ταχύτητα. Αυτό πάλι τι σου λέει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ θυμό έχεις καταπιεσμένο μέσα σου, και δεν κάνει καλό, καλέ μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου πω, συγχύζεσαι κάθε μέρα και με κάποιο μικρό και γραφικό της Ελληνικής πραγματικότητας;
Σου προτείνω να την κάνεις για καμιά Eυρωπαϊκή χώρα. Θα βρεις την γιατρειά σου! Τι, δεν θέλεις; Μα γιατί;;;
Εχουμε έξοδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήEurovision όπως ειπε ο συνάδελφος παραπάνω, ταξίδια στο εξωτερικό ,
καλοκαιρινές διακοπές , συντήσεις με ομολόγους τα καινούρια φορέματα της Δάφνης, Νατάσσσας , χχχ
Πλάκα μας κάνεις
αντε και να τα εκατονταπλασιασουμε
@oldskipper: αηδιες αερα μου εκανες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛιποθυμησα παραυτα!
Επισης:
-μεσοπροθεσμο μεσο ή μη, η κατασκευη σωστων δρομοων στο Ελλαδισταν, ειναι επιτακτικη αναγκη κα ιστο τελος τελος, δε με ενδιαφερει το κοστος. Πληρωνω που πληρωνω κερατιατικα, τουλαχιστον ας κανω και μια φορα τη διαδρομη Κολιατσου -Παγκρατι που λεει ο λογος, χωρις να θελω καινουργιες αναρτησεις.
-Νομιζω πως ο Νταρθ, εννοει κιολας, πως οι δημοσιοι υπαλληλοι αρκουν. Ας τους βαλουμε λοιπον να δουλεψουν και αν τους παραταξουμε στη σειρα τους τροχονομους και μονο, θα φτιαξουμε ανθρωπινη αλυσιδα απ εδω ισαμε το Βολο...
Καλημερα,
ΑπάντησηΔιαγραφήmorgana, εκανα το κατα δυναμιν. Μαλλον λιποθυμισες γιατι ειδες την φωτογραφια του Λαμπρουκου πιο πανω. Εεε, αυτο ηταν ανωτερο τον δυναμεων μου - ανθρωπος ειμαι κι εγω.
Η κατασκευη δρομων ειναι ενα αιωνιο αιτημα στην Ελλαδα. Θυμαμαι τον πατερα μου εν ετει 1974 να αγανακτει με το ιδιο θεμα. Ο Κωστας Καββαθας απο τους 4Τροχους τα γραφει καθε μηνα, εδω και 30+ χρονια. Αν κρινω απο το παρελθον, το 2050 τα εγγονια μας θα διαμαρτυρονται, γιατι η Ελλαδα δεν εχει δρομους.
Το point που προσπαθω να κανω ειναι το εξης: ειτε προσπαθουμε να αλλαξουμε το κρατος και τις δομες του γενικα - οποτε θα φτιαχτουν και σωστοι δρομοι, ειτε αναγκαστικα δεχομαστε το κρατος που εχουμε σημερα σαν δεδομενο, και βλεπουμε τι μπορει να γινει μεσα στα στενα πλαισια που υπαρχουν.
Η πρωτη λυση (να αλλαξουμε το κρατος[*] ) ειναι και η πραγματικα σωστη. Η δευτερη ειναι πιο ρεαλιστικη. Στην δευτερη ταιριαζει και η επιλογη της αυξησης των προστιμων ("αφου δεν εχουμε που δεν εχουμε δρομους, ας τους αναγκασουμε να προσεχουν").
[*] "αλλαζω το κρατος" δεν ειναι το ιδιο με το "αλλαζω το κυβερνων κομμα".
H χώρα μας κατατάσσεται στις τελευταίες των 25, χώρες από άποψη οδικής ασφάλειας. Αν και από το 1998 έως το 2005 οι νεκροί των τροχαίων ατυχημάτων μειώθηκαν κατά 26%, δεν μπορούμε να παραγνωρίσουμε ότι σήμερα είναι 12% περισσότεροι από το 1980 (Πηγή ΤΕΕ)! Ωραία ποσοστά ε; Και εμείς μιλάμε για 1 με 2% που είναι αποδεκτό; Και επειδή ούτε τα ποσοστά λένε κάτι πραγματικό στον κόσμο, ας δούμε τα τραγικά νούμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς να υπολογίσουμε τα τραγικά δυστυχήματα με λεωφορεία (σχολικά και μη) που σημάδεψαν τις εθνικές οδούς, τα τελευταία 3 έτη ο μέσος αριθμός νεκρών από τροχαία ατυχήματα είναι 180 ανά έτος, άμεσα στην άσφαλτο. Ταυτόχρονα έχουμε γύρω στους 1000 τραυματισμούς, 120 από τους οποίους θα οδηγήσουν σε θάνατο, 250 σε μόνιμη αναπηρία και μόνο οι υπόλοιποι τραυματισμένοι θα συνεχίσουν την ζωή τους με μερική η καθόλου αναπηρία. Ο πραγματικός αριθμός λοιπόν είναι 300 θάνατοι ανά έτος από θανατηφόρο τροχαίο. Ο αριθμός λαμβάνεται υπ’ όψη στα στατιστικά όμως είναι 180 (για ευνόητους λόγους). 2% ελάττωση σημαίνει 176 θάνατοι αντί για 180 ή, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους 296 αντί για 300. Νομίζω ότι το 2% είναι ένα τραγικά μικρό ποσοστό από όποια σκοπιά και να το δούμε.
Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλές ελλείψεις. Μέχρι και το απλό «δελτίο οδικού ατυχήματος» είναι ανεπαρκές στη διάρθρωσή του και ελλιπές στην συμπλήρωσή του, ενώ η επεξεργασία των δελτίων δεν γίνεται συντονισμένα. Όπως δε αποδεικνύεται από τα ανωτέρω ποσοστά, τα σωστά μέτρα που λαμβάνονται κατά καιρούς αποβλέπουν σε άμεσα αποτελέσματα (διαχείριση εντυπώσεων) αλλά είναι βραχυπρόθεσμης εμβέλειας και εκ φύσεως ανίκανα να εμπεδώσουν συνθίκες οδικής ασφάλειας, ανάλογες με των υπόλοιπων 25 χωρών. Να παραβλέψουμε το γεγονός ότι η συντήρηση του οδικού δικτύου συντελείται (όπου και όταν συντελείται) με νόμο του 1929; Ότι η λειτουργική κατάταξη των δρόμων, άρα και των ορίων ταχύτητας γίνεται με νόμο του 1955; Ότι σήμερα κινούμαστε σε αυτοκινητοδρόμους με σήραγγες και μεγάλες γέφυρες αλλά ο Κ.Ο.Κ δεν το έχει… «πληροφορηθεί» ακόμα;;; Ότι τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν σε κόμβους και εμείς δεν διαθέτουμε κανονισμό – προδιαγραφές για την κατασκευή τους, με συνέπεια τον λανθασμένο και επικίνδυνο σχεδιασμό τους;;;
Η συνήθης – και δίχως περαιτέρω ανάλυση – απόδοση των τροχαίων στην υπερβολική ταχύτητα και στην εκτροπή από την οδό, ακούγεται ως αφορισμός, που αποβλέπει στο γρήγορο κλείσιμο των φακέλων. Η – κατά κανόνα – συνοπτική απόδοση των ευθυνών στους οδηγούς απαλλάσσει από χρονοβόρες αναζητήσεις σύνθετων αιτιών και ευθυνών τρίτων. (Τα ανωτέρω στοιχεία είναι διαθέσιμα από το παρατηρητήριο οδικής ασφάλειας του ΤΕΕ)
Όντως Μοργκανάκι μου, έχουμε υπερ-αρκετούς δημόσιους υπάλληλους που κάθονται. Αν όμως όλοι έκαναν δουλειά τους (όχι απαραίτητα την δική τους, γιατί οι περισσότεροι κηφήνες δουλεύουν σε θέσεις ειδικά διαμορφωμένες για να κάθονται) τότε θα υπήρχε χώρος για ακόμα περισσότερους. Οπότε δεν θέλετε (-ουμε έτσι όπως είναι το σύστημα όπως λέει και ο oldskipper) προσλήψεις; Βάλτε αυτούς που κάθονται σε άλλα πόστα με μετάταξη να δουλέψουν και να δούμε αν θα λυθούν μερικώς ορισμένα προβλήματα (όχι, ούτε αυτή είναι λύση… θα χάσουμε ψήφους). Το ότι βέβαια αν όλοι δουλέψουν, θα δημιουργηθεί και επιπλέον οικονομικό κέρδος για την χώρα αλλά και νέες θέσεις εργασίας κατ’ επέκταση δεν το κοιτάμε (άσχετο αλλά αξίζει να αναφερθεί).
Oldskipper μου, το πρόβλημα όπως αντιλαμβάνεσαι είναι πολυσύνθετο και ουδεμία σχέση έχει με την επιβολή προστίμων. Ούτε ακριβώς απαιτεί αλλαγή δομών του κράτους. Οι δομές υπάρχουν αλλά δεν χρησιμοποιούνται. Μελέτη χρειάζεται, θέσπιση νόμων, σωστή ενημέρωση (αντί του marketing ας δώσουμε τα φράγκα στην εκπαίδευση, θα εκπλαγείς πόσα θα μπορούσαμε τα πετύχουμε τότε) και σωστή διαχείριση πληροφοριών. Δηλαδή χρειάζεται απλά… σωστή αντιμετώπιση από το υπάρχον σύστημα. Ή αλλιώς όπως λέγαμε κάποτε λαϊκά: «βούρδουλας»…
Θα αναιρέσω το point σου με μια απλή διαπίστωση που μπορείς μόνος σου να κάνεις. Αν οι μηχανικοί βάζαμε υπογραφές με τον δεύτερο και όχι τον πρώτο τρόπο, εσύ όλο και σε κάποιο ατύχημα/σεισμό/καταστροφή θα είχες ήδη πεθάνει. Το ότι ζεις (ζείτε) το οφείλεις σε ανθρώπους που σκέφτονται με τον πρώτο τρόπο.
σκέψου darthiir ότι αυτά τα μέτρα βασίζονται σε προτάσεις του Άρη Σταθάκη τον θυμάσαι τότε που έκανε την εκπομπή στον Αντέννα; Τότε που τα έλεγε πολύ ωραία για το τι πρέπει να γίνει όσο αφορά τους δρόμους και την ποιότητά τους, την παιδεία, τη νοοτροπία; Τώρα ως βουλευτής μάλλον τον κέρδισε the dark side of the Force!!! ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝταρθ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρεις από βέσπα???
:p
καλησπέρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήθα συμφωνήσω μαζί σου σε όλα όσα πραγματεύεσαι...
το μεγάλο ζητούμενο είναι πότε αυτός ο τόπος θα αποκτήσει παιδεία... σε όλους τους τομείς...
μάλλον ποτέ... προφανώς γιατί κανένας δεν ενδιαφέρεται...
και δεν ενδιαφέρεται, όχι μόνο το επίσημο κράτος... αλλά και η οικογένεια...
ποιος γονέας δίνει το σωστό παράδειγμα στα παιδιά του;;; μάλλον ένα μικρό ποσοστό... άρα ανώφελο...
θα συμφωνήσω με τον Γιώργο. Θυμαμαι που ο θείος μου έλεγε στα παιδιά του να βάζουν ζώνη ενώ ο ίδιος δεν έβαζε γιατί λέει τον ενοχλεί και δε θα μπορέσει ποτέ να τη συνηθήσει. Τα παιδιά έτσι θα θεωρούν πως η ζώνη είναι μόνο για τα παιδιά και μόλις ενηλικιωθούν θα τη βγάζουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει όχι μόνο το κράτος να επέμβει αλλά ο καθένας μας να σκέφτεται πώς θέλει να προιστατέψει τη ζωή του και αυτή των παιδιών του δίνοντας το σωστό παράδειγμα. Χρειάζονται και "προσωπικές ιδιόκτητες επαναστάσεις" μερικές φορές χωρίς να έχουμε ένα βούρδουλα από πίσω!!! Να αλλάξουμε δικά μας πράγματα μόνοι μας!
συμφωνώ με την πήγασος.
ΑπάντησηΔιαγραφήελάχιστοι γονείς δίνουν καλό παράδειγμα στα παιδιά τους, είτε είναι να μην πετάνε σκουπίδια στο δρόμο, είτα το κάπνισμα, είτε οδική συμπεριφορά... ΔΕΝ είμαστε σωστοί γονείς στην Ελλάδα.
Όσο για τους δρόμους... ο άντρας μου ΑΡΝΕΙΤΑΙ να οδηγήσει στην Ελλάδα. Εδώ στο κένρο της Γλυφάδας, και είναι γεμάτος λακούβες, και σε πάει γκάπα γκούπα. Σκέψουν να βγεις παραέξω, μέχρι να φτάσεις, θα χρειάζεσαι καινούρια μέση.
Καλά, ποιον δουλεύουμε; Το μόνο που καταλαβαίνει ο Έλληνας είναι το πρόστιμο. Και ίσως να το έχουμε παρατραβήξει το σκοινί. Το να βάζεις πρόστιμο σε κάποιον που κάνει κάτι βλαβερό στον εαυτό του ειναι αστείο. Είναι σαν να κάηκε το παιδί σου με σπίρτα και να του ρίχνεις και μια σφαλιάρα για να το θυμάται. Δεν κολλάει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα κάτσω εγώ να διαφωνήσω με όποιον δεν φοράει ζώνη; Ας πάει να σκοτωθεί, τι με νοιάζει εμένα; Όποιος με ξέρει γνωρίζει ότι πάντα φοράω ζώνη. Το κάνω γιατί θα φάω πρόστιμο; Σαφώς και όχι.
Τα άλλα όμως ατυχήματα όμως πως να τα περιορίσουμε, εκείνα που φέρουν ευθύνες για τον τραυματισμό άλλων (ή και το θάνατό τους). Με δρακόντια μέτρα. Η διαρκής αστυνόμευση δεν βοηθάει. Το να βάλουμε ενα τροχονόμο σε κάθε φανάρι δεν είναι λύση, δεν είμαστε σε στρατιωτική κατοχή.
Παρε όμως τα υπερφορτωμένα φορτηγά, αυτά που δεν έχουν δέσει καλά το φορτίο τους, αυτά που έχουν κακά λάστιχα, τους μεθυσμένους οδηγούς (ή αλλιώς χαμηλών αντανακλαστικών), πάρε όλες εκείνες τις καταστάσεις που μπορούν αν οδηγήσουν σε σοβαρό ατύχημα άλλου ανθρώπου και βάλτου ένα εκατομμύριο ευρώ πρόστιμο. Αντε να σας δω...
δεν αντεξα!
ΑπάντησηΔιαγραφήηταν περα των δυναμεων μου!
συμφωνω πολυ με τον Νταρθ (φτου κακα) τελευταια....
κατι κοσμοϊστορικο θα συμβει, να μου το θυμαστε....
Να το κοιτάξεις αυτό...
ΑπάντησηΔιαγραφήτο φοντανακι που θα με τραταρες, που ειναι?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλιστα. Δίπλωμα οδήγησης καμήλας και άδεια κυκλοφορίας καμήλας. Πώς;;; Δεν ΄λεχει τσέποες η κελεμπία;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια περάστε από το τμήμα, να τα πούμε ένα χεράκι, που μού κάνετε τον μάγκα και τολμάτε να πείτε την αλήθεια στους φελάχους....