Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2007

Περί ανέμων (ξανά)...

Έχοντας μία ωρίτσα κενού χρόνου (μα εντελώς όμως), κάθομαι και κοιτώ το μονιτορ του καινούργιου λαπτοπίου, το οποίο παρεμπιπτόντως έχει την δική του προσωπικότητα. Ανοίγει όποτε θέλει, όπως θέλει. Μερικές φορές μάλιστα για να με μπερδέψει «κάνει» ότι άνοιξε - μετά μου λέει ένα θριαμβευτικό: «Χα, στην έσκασα!». Οι καταστηματάρχες αναγνώρισαν το πρόβλημα, στο ενδιάμεσο ανακάλυψα και δεύτερο αγοραστή που λαμβάνει ακριβώς την ίδια «απροσάρμοστη» συμπεριφορά, οπότε και πλέον ρωτήσαμε την γνώμη της μαμάς εταιρίας. Αυτή βέβαια για την ώρα «ποιεί την νήσσα» και έτσι για μια ακόμη φορά στην όλη αλυσίδα την πληρώνει η τελευταία τρύπα: ο καταναλωτής. Έτσι γιατί μου ήρθε τώρα και νευρίασα. Ομολογώ δεν ήταν η αρχική μου πρόθεση. Αρχικά απλά κοιτούσα το λαπτόπι προσπαθώντας να σκεφτώ. Ε και σκέφτηκα.

Η πρώτη φουρνιά φυντάνια μόλις αποχώρησαν και τελώ εν αναμονή της δεύτερης, χωρίς να έχω κάτι ενδιαφέρον για να περάσω την ώρα μου. Ως γνωστών ούτε δίκτυο έχω μιας και η εταιρία που παρέδωσε το «έργο» στο μικρό ίδρυμα αποφάσισε να μην έρθει να θέσει την κεραία σε λειτουργία και την περιμένουμε ακόμα μετά από. έξι βδομάδες! Ουάου, φτάσαμε κι όλας στην βδομάδα Νο6; Πότε; Χμπφφφφ..

Εβδομάδα Νο6 λοιπόν και τα φυντάνια έχουν (ίσως) αρχίσει να αντιλαμβάνονται πως η αδιαφορία δεν θα τους προσφέρει πολλά. Η αλήθεια είναι πως σε κάποια αδιόρατη στιγμή, δεν θυμάμαι πότε ακριβώς, αποφάσισα πως ή θα μάθουν να σκέφτονται και να κατέχουν ένα-δύο χρήσιμα πράγματα, ή θα με μισήσουν. Η αλήθεια είναι πως βρίσκω μεγαλύτερη ανταπόκριση από άτομα τα οποία τα είχα πέρσι σε άλλο μάθημα, αλλά τουλάχιστον μέχρι τώρα «μίσος» δεν εισέπραξα. Απλά αποφάσισα να ακολουθήσω το κλασικό μοτίβο της οικογενείας, όπου όλοι οι εκπαιδευτικοί της (ηπειρώτικη οικογένεια συνεπάγεται πολλλλύυυυ μεγάλο σόι) έχουν το παρατσούκλι «κακούργος», ανεξαρτήτως βαθμίδας εκπαίδευσης. Ζήλεψα βλέπεις όταν πριν από χρόνια ψάρεψα έναν τύπο και χωρίς να ξέρει σε ποιόν μιλάει τον ρώτησα την γνώμη του για μια θεία μου και μου απάντησε: Την «κακούργα»; Μμμ ναι, πολύ «στριμμένη», αλλά ξέρεις κάτι; Και έμαθα και με σημάδεψε. Ναι, είμαι ζηλιάρης, το παραδέχομαι, αλλά είναι πολύ ευχάριστο να ακούς τέτοια σχόλια. Πως το είπε χτες ο Ρέντφορντ; Από εγωισμό βρισκόμαστε εδώ που βρισκόμαστε και συνεχίζουμε να προσπαθούμε όταν όλα έχουν ισοπεδωθεί; Χμμ ναι ίσως παίζει και αυτό. Θυμάμαι τον πρόεδρο να μου λέει τις προάλλες: «Τι σε νοιάζει; Αφού κύκλος είναι: το υπουργείο κοροϊδεύει τους γονείς, οι φοιτητές κοροϊδεύουν εμάς, ε για να κλείσει εμείς κοροϊδεύουμε το υπουργείο». Απόλυτο δίκιο έχει, μόνο που στην όλη διαδικασία εγώ έχω την αίσθηση πως κοροϊδεύω τους φοιτητές και, μιας και αυτούς τους κοροϊδεύουν όλοι εκτός των γονιών τους - οι οποίοι αγωνιούν αλλά δεν καταλαβαίνουν την κοροϊδία που παίζεται σε βάρος τους, ε είπα να πάρω λοιπόν το μέρος τους και να μην τους κοροϊδέψω και εγώ.

Έχει λίγη ψύχρα η αίθουσα σήμερα. καλά που έχουμε ένα κλιματιστικό τουλάχιστον και δεν ξεπαγιάζουμε. Γλωσσοδιάρροια ε; Και να σκεφτεί κανείς πως κοιτούσα το λαπτόπι σκεφτόμενος πώς να γράψω το: Μα καλά, τόσα άχρηστα «γκάτζετς» βάζουν στα αυτοκίνητα και κάνουν με αυτά τις περισσότερες φορές την οδήγηση πιο επικίνδυνη, λασπωτήρες όμως γιατί δεν βάζουν;;; Άσχετο; Όχι, απλά όταν βρέχει στις εθνικές και έχει κίνηση, η έλλειψη και το επικίνδυνο της έλλειψης ενός τόσο ευτελούς και απλού εξαρτήματος από τα αυτοκίνητα γίνεται απόλυτα φανερή. Ε και σήμερα έβρεχε και το ταξίδι μέχρι εδώ δεν ήταν και τόσο εύκολο σε ορισμένα σημεία - ειδικά εκεί στην Μαλακάσα. Οπότε ιδού το «ακαδημαϊκό» ερώτημα της ημέρας: Εκεί δίπλα στο σούπερ ντούπερ χάι στερεοφωνικό με τους σαμπγούφερ και την οθόνη 65000 χρωμάτων, που το πιθανότερο είναι ότι κάποια μέρα θα μας σκοτώσει, γιατί δεν μπαίνουν και δύο ευτελέστατοι λαστιχένιοι λασπωτήρες μπας και αυξηθεί η ορατότητα εν καιρώ βροχής;

14 σχόλια:

  1. Έχω την αμυδρά υποψία ότι δεν φταίει το λαπτόπι ως υλικό, αλλά τα "Σβίστα"....κανείς όμως δεν τα βάζει με το Βασιλάκη Πόρτα και τις εξυπνάδες του...
    Αυτό με τους λασπωτήρες ξαναπέστο!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαραίτητο αξεσουάρ πριν από μερικά χρόνια οι λασπωτήρες , καταργήθηκαν γιατί δεν ταίριαζε με το λουκ του σημερινού αυτοκίνητου.
    Βέβαια εμένα δεν με ενόχλησε η απουσία τους ποτέ( στο δικό μου τουτού υπάρχουν μιας και είναι φορτηγάκι) .
    Έλα μωρέ πως κάνεις έτσι?
    Εσείς θα κάνετε πως τους διδάσκεται και αυτά θα κάνουν πως μαθαίνουν :))
    ( εγώ δεν θυμάμαι κανέναν δάσκαλο μου σε αντίθεση με αυτούς που θα με θυμούνται σίγουρα :)
    Κατά τα άλλα είπα να χαζέψω λίγο παραπάνω στο δίκτυο χθες και μου έφυγε το τσερβέλο σήμερα με την δουλειά που μαζεύτηκε:(((
    Ξέρεις πόσες εργατοώρες χάνονται από την χρήση του διαδικτύου την ώρα της εργασίας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να έφταιγαν τα βίστα. Η αλήθεια όμως να λέγεται, το πρόβλημα όπως το εντοπίζω εγώ βρίσκεται είτε στην τροφοδοσία, είτε στην μπαταρία. Η μαμά-εργοστάσιο λέει ότι ψάχνει να βρει τι φταίει στο μπάιος, αλλά επειδή έκανα μερικά τεστάκια απέδειξα ότι αν βγάλω την μπαταρία τα προβλήματα εξαφανίζονται :)

    Η αλήθεια λοιπόν είναι πως στο διαδίκτυο, αν δεν προσέξεις, χάνονται άπειρες εργατοώρες, αλλά μας χρειάζεται το άτιμο για πληροφορίες, το πιντιέι φτάνει μόνο για κανά μέιλ (ή ποστ με μέιλ…), βιβλιογραφία γιόκ από εκεί…. Μπορούμε βέβαια να προσποιηθούμε πως τα «κατεβάζουμε» με τηλεπάθεια καπετάνιο μου… άμα είναι να «κάνουμε πως κάνουμε κάτι», ας το κάνουμε σωστά τουλάχιστον, όχι μισές δουλειές :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι να πω ότι η μόνη ευχαρίστηση που έχω στο νηπιαγωγείο που δουλεύω (εκτός το WiFI -μα παντού- και τον κλιματισμό και το άπλετο φως), είναι οι μαθητές μου. Το ΜΟΝΟ που σιχαίνομαι είναι το "κυρία; κυρία;" και τις ερωτήσεις επιπέδου προνηπιακού που σιγά σιγα μειώνονται (δικτατορικά -δεν απαντάω).
    Μου πήρε λίγο καιρό να προσαρμοστώ σε ένα άλλο ρυθμό και ακόμα περισσότερο να βρω το κόλπο να τους πείσω για τον ρυθμό μου. ΑΛΛΆ πιστεύω ότι φέρονται όπως τους φέρεσαι και τους βρίσκω .... refreshingly ανοικτούς στη συζήτηση και τα καινούρια πράγματα. Η αλήθεια είναι ότι ... δεν έχουμε περάσει ακόμα το στάδιο της πρώτης εξέτασης :))))) ΜΕΤΑ θα δω και για το παρατσούκλι!

    Όσο για τους "λασπωτήρες" αν κάποιος ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ έφτιαχνε κανένα δρόμο μπορεί και να μην χρειάζονταν!
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Xoxo, εγώ πάντως έχω καταλήξει πως για να μην χάνω ούτε εγώ χρόνο ούτε τα μικρά, όποιος είναι να με αντιπαθήσει, ας το κάνει από την αρχή να τελειώνουμε!!! Λασπωτήρες??? Εδώ κινδυνεύεις από τα προπορευόμενα φορτηγά που σου φτύνουν χαλίκια, (έχουμε και έναν ολόκληρο Αλφειό να ξεκληρίσουμε...) τα τρακτέρ χωρίς φώτα με τα αξεσουάρ που εξέχουν, και ένα σωρό Γκαζόπουλους που κάνουν drift...
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :s

    Ο τάπητας σου φταίει εσένα; Καλά, σίγουρα οι δρόμοι μας είναι ένα χάλι μαύρο και κανείς δεν ενδιαφέρεται να τους φτιάξει, αλλά αν ήταν να διαλέξω ανάμεσα σε ειδικό τάπητα (που δεν λύνει πάντα το πρόβλημα) και σε λασπωτήρες, ε στην Ελλάδα με τις κλιματικές της συνθήκες εννοείται πως θα διάλεγα τους λασπωτήρες... Οι υπερβολές θα μας φάνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα μπορούσαμε βέβαια να «κάνουμε πως δεν βρέχει», ή πως «τα λάστιχα δεν κρατάνε λόγω πρόσφυσης νερά στα αυλάκια να τα πετάνε προς τα πάνω», ή ακόμα-ακόμα πως τα τρακτέρ έχουν φώτα και άλλα αξεσουάρ...

    Φανταστείτε λέει τρακτέρ με σούπερ ντούπερ χάι στερεοφωνικό, με σαμπγούφερ και οθόνη 65000 χρωμάτων και με φώτα...

    ΟΥΑΟΥ

    :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χιχι, αυτό το κόλπο με το πλατς στα νερά, το κάνω συνέχεια, πως νομίζεις αποκτά το Fabia τατουάζ από λάσπη στον ουρανό?? (Τρελό κόλπο για να μην κάθονται πάνω στο αυτοκίνητο τα μικρά στο σχολείο, το κάνεις κόλαση στην λάσπη, και δεν το ακουμπάνε για να μην λερωθούν!! Τςτςτς... οι νέοι σήμερα...). Που τύχη για τρακτέρ με subwoofer, θα του έβγαζα το καπέλο, προς το παρόν, έχουμε αυτά που κουβαλάνε τα τσουβάλια με τις ελιές και τους εργάτες στην καρότσα, και το χειρότερο, μέσα στην μαύρη νύχτα πολλές φορές... Εννοείται πως η καρότσα δεν έχει φώτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κυκλοφορεί τσιπακι στο Αγγλία μεριά που ζωντανεύει άλογα λέμεεεε
    ( με 3 χήνες τα κάνεις 200+ και δεν σε φτάνουν από δυο ζευγάρια λασπωτήρες στον κάθε τροχό ξαναλέμεεε)
    Χάνεις όμως την εγγύηση γμτ!! :((
    Άτιμη κοινωνία !

    "Ο κακός"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πες τα φίλε darthirr, να μη μείνει στην ψάθα και ο φίλος μου ο Μίχ που φτιάχνει τους ασπωτήρες και μόνο λίγοι φορτηγατζήδες τους αγοράζουν, άντε και έχει και οικογένεια να θρέψει βέβαια θα χάσουμε την πολυτέλεια του λασποσέρφινγκ αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα δικά σου, είστε πολύ χάι με τα wi-fi έκανα και ρήμα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περί λαπτοπίου:
       Όλως παραδόξως, και το δικό μου λαπτοπίδιον αρχίζει να κάνει κάτι νουμεράκια... όχι βέβαια σε τόσο μεγάλο βαθμό, απλά, εμφανίζει την μπάρα εκκίνησης των γουίνδοουζ και ώρες ώρες έχω την εντύπωση ότι ξεχνάει να προχωρήσει παρακάτω... βέβαια, θα πάω προετοιμασμένος. Θα τραβήξω σε βίντεο αυτή την καθυστέρα* και θα τους την στείλω, να δούμε τι θα με πουν...
       * Καθυστέρα = Καθυστέρηση, στην "ημισκουμπριακή" διάλεκτο..:)

    Περί λασπωτήρων:
       Καλά, ό,τι θέλεις λες μου φαίνεται... δίπλα στο χάι φάι με ενσωματωμένο εμ-πι-θρί πλέια και τζι-πι-ες και τατς-σκιρ οθόνη κλπ, να μπει κάτι τόσο ευτελές όσο ένας λασπωτήρας;
       Μαααα... μα θα χαλάσει όλο το ίματζ του αυτοκινήτου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αργησα αλλα τα καταφερα...
    κουβαλησα ως εδω τρεις κουβαδες με νερο...
    τι;
    ετσι;
    χωρις 'υδατων';;; τι αξια θα ειχε το 'περι ανεμων';;;

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τους κακούς δασκάλους κανείς δεν τους θυμάται. Θυμόμαστε τους "μισητούς", αυτούς που μας βγάλαν το λάδι, αυτούς που μας έμαθαν, έστω και με το ζόρι, πράγματα.
    Να γίνεις μισητός. Θα σε σέβονται. Θα σε ακούν. Κατι θα μάθουν απο σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ φοβάμαι πως τις περισσότερες φορές αυτή η αναγνώριση έρχεται εκ των υστέρων, αλλά ίσως αυτό είναι που έχει σημασία... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...