Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2006

Για την γιαγιάκα μας...

Φρέσκος, ζεστός, σκέτος και χρωματιστός!

24 σχόλια:

  1. οι άλλοι δεν έχουμε ψυχή ... εεε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εισαι...
    εισαι...
    εισαι απαισιος, τρισαθλιος και ελεεινος...
    εισαι ψυχη, ρε καθαρμα...
    με συγκινησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. που ειστε, μπρε;;;
    μονη μου θα τον πιω τον καφε;;;;;
    ου ου ου....
    με ακουει κανεις;;;
    τοκ...τοκ...
    απαντηξτε μου!!!!
    ;pp

    (σας το ειπα οτι συγκινηθηκα;;;; οχι;;;;; α! την γουρουνα....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στην υγειά σου!

    [KVούλα έχεις παράπονο;;; Δεν σε έχω κεράσει καφέ;;;;]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ποιος ειναι ωραιοοοοοςςςς;;;
    ο καφες;;;;;
    για απαντα...οχι για απαντα...
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ..είδα "γιαγιάκα" και μπήκα.. αλλά.. δεν πίνω καφέ καρντιά μου.. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βασιλική μου ΚΑΙ ο καφές.... ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αλεπουδιτσα;
    εισαι πολυ "αλεπουδιτσα" τελικα!!!!
    μα πολυ μιλαμε!!!!!
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στη Ροδιά τι θα προσφέρουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Για μας τις καφεϊνοεξαρτώμενες γοργόνες δεν έχει τίπουτις;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ψιτ… καφεδάκι, καφεδάκι; Can I join?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλε μόνο στη Βασιλική προσφέρει ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έλα τώρα που μου θες ειδική πρόσκληση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ουάου!! Φανταστικό καϊμάκι!!! Συνοδεύεται και από μπισκοτάκι?
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος23/10/06 9:37 μ.μ.

    Ζουλιάρη :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έναν διπλό θα ήθελα παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ποιος θα μας τον πει μετά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καφεεεεεεε.....
    οχι δεν ειμαι κουφη, καφε θελω!!!!
    αμ, πως;;;;;
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ τι ωραίος καφές!!!! Και ωραία κουζίνα!!! Περιποιημένη και καθαρή!!!!
    Μπράβο Darth είσαι νοικοκύρης!!!! Να σε χαίρεται η αλεπουδίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...