Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2006

Καταλήψεων τέλος

Παρά τις αντίθετες προβλέψεις του Σαββατοκύριακου, την Δευτέρα στις 5 το απόγευμα η κατάληψη έλαβε τέλος (για την ώρα). Προετοιμασία, έγερση στις 6 – η συνήθης ώρα η 9η πρωινή οπότε μου έπεσε βαρύ και συνδυαζόμενο με την συνήθη αϋπνία μου κατέληξε σε 4ωρο ύπνο –μιάμιση ώρα ταξίδι, εννέα ώρες μάθημα, 2+ ώρες επιστροφή. Η Αττική οδός βλέπετε φρόντισε όπως όλα τα μεγάλα έργα και να μην προβλέψει πως με την κατασκευή της θα είναι ήδη υπέρκορος δρόμος, αλλά και να δημιουργήσει συμφόρηση στο ποτάμι οπότε τις απογευματινές ώρες τα 2 χλμ της διακλάδωσης χρειάζονται 25-40 λεπτά! Ίσως τελικά να ήμασταν πολύ καλύτερα χωρίς «μεγάλα έργα». Εννέα ώρες ορθοστασίας και διαλέξεων μπορώ να πω πως είναι αρκετά εξοντωτικές. Στη διπλανή αίθουσα ένας νέος (νέος σε ηλικία και πρώτη μέρα σε έδρα) διδάσκων μιλούσε γράφοντας στον πίνακα. Όμως στον διάδρομο ακουγόταν η βαβούρα της αίθουσας. Η απελπισία του φανερή. Στο ακροατήριο δυο από τους «γνωστούς άγνωστους» ταραξίες. Μάλλον ο εκνευρισμός μου ήταν αρκετά εμφανής. Μπαίνοντας σπίτι το μόνο που μπορούσα να αισθανθώ είναι η πλάτη να πονάει και ο λαιμός να καίει. Κατέφυγα λοιπόν σε τσαγάκι – κάτι που κάνω μόνο σε βαριά αρρώστια!
Σήμερα άλλες έξη ώρες μάθημα. Ο γελαστός ταραξίας βρίσκεται απέναντί μου. Δεν βγάζει μιλιά. Τουλάχιστον ξεμπέρδεψα με τις διδακτικές υποχρεώσεις της εβδομάδας. Παράκαμψη της διακλάδωσης της Αττικής οδού. Άφησα το ποτάμι από νωρίς. Τα πράγματα πολύ καλύτερα και ο χρόνος άφιξης σπίτι φυσιολογικός.

Έμεινα όμως με μια μεγάλη απορία. Πως είναι δυνατόν φοιτητές που έχουν διδαχθεί μοντέλα περιγραφής φυσικοχημικών διεργασιών να μην ξέρουν τι είναι το ισοζύγιο μάζας και ενέργειας.

7 σχόλια:

  1. Έχουν διδαχτεί = έχουν καταλάβει ;;;;

    Τι εννοείς ο "γνωστός άγνωστος" ταραξίας;;;; Σε νηπιαγωγείο έπιασες δουλειά;;;;

    {χιχιιχιχ νέος σε ηλικία πρώτη φορά σε έδρα ... χιχιιχιχιχιχιιχιι Αυτός να δεις πόσο κουρασμένος ήταν μετά!}

    Το ποστ της Δευτέρας να το γράφεις από την Κυριακή!

    μάκια, Καλημέρα, καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/11/06 10:21 π.μ.

    Στο τσαγάκι να βάζεις και μια κουταλίτσα μέλι. Super για το λαιμό ;)

    Καλημερούδια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλο τι έχουν διδαχθεί και άλλο τι έχει μείνει στο ακατοίκητό τους αγαπητέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλόμαθες το καθησιό μπαρμπα-δάσκαλε και τώρα ο πάγκος είναι ιδιαίτερα σκληρός. Την ίδια απορία με σένα είχε ο Κ σήμερα περί Αττικής Οδού. Εμ βέβαια, με τόση αύξηση στα αυτοκίνητα, την έλλειψη συγκοινωνιών και την μανία του Αθηναίου να οδηγεί..τι περιμένεις.

    Ασε τι έχουν διδαχθεί. Αυτά ξεχνιώνται μόλις βγούν απο το Λύκειο. Τους ξεκινάς πάλι απο το αβγ. Σαν μια γνωστή μου που τους ρώτησε απο τι αποτελείται το θαλασσιο νερό..τα είπαν όλα αλλά ξέχασαν το βασικό H20.., κοινός νούς, κοινός ναί..νούς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για τον λαιμό γάλα με ζάχαρι και 2 μεζούρες (τουλάχιστον) κονιάκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. άσε και μεις που διδαχθήκαμε, καταλάβαμε και μάθαμε, και φαινόμενα μεταφοράς, και θερμοδυναμικές και άλλα που ούτε το όνομα των μαθημάτων δε θυμάμαι, μόλις βγήκαμε έξω από το Πολυτεχνείο, πατήσαμε delete κανονικότατα.
    Συμβαίνουν αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :S!!! Απο δω και στο εξης θα τρεφω μια κατανοηση (εστω κ μικρη) για τους καθηγητες μου...! οχι οτι ειμαι ταραξιας!!!!τουναντιον...απλα μικρουλα αποδοκιμασια ενιοτε την τρεφω..! Καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...