Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2006

Καφές νούμερο τρία…

…κι όλας, χωρίς καμιά διάθεση να παραβγώ την συνέταιρο που αναγνωρισμένα κατέχει τα πρωτεία, αφού από την ημέρα που αποφάσισα πως οι 15 καφέδες την ημέρα μάλλον θα μου κάνουν κακό, ο τρίτος καφές της ημέρας σπάνια παρασκευάζεται. Πάνε κοντά 15 χρόνια από τότε. Ίσως βέβαια η ποσότητα καφεΐνης που είχα μαζέψει να ήταν τόσο μεγάλη που συνεχίζει να δρα ακόμα και σήμερα. Η αλήθεια είναι πως εκείνα τα χρόνια ο καφές φαινόταν να με κοιμίζει. Αντιθέτως, συνήθως όταν νύσταζα και ερχόταν να με ξεσηκώσουν (ή μάλλον να μου ζητήσουν να τους ξεσηκώσω), με πότιζαν ένα-δύο ποτηράκια ουίσκυ και έτοιμος ο δικός σου για ξενύχτι μέχρι πρωίας. Προφανώς λοιπόν η καφεΐνη συσσωρευόταν με δόλο σε κάποια άγνωστη αποθήκη, περιμένοντας την κατάλληλη ευκαιρία να δράσει. Έτσι λοιπόν, οφείλω να ομολογήσω πως υπάρχει χειρότερο πράμα από την αϋπνία: Να νυστάζεις όρθιος και να ξυπνάς ξαπλωμένος. Και επειδή όρθιος δεν μπορείς να κοιμηθείς λόγω βαρύτητας, καταλήγεις να τσακώνεσαι με τα σεντόνια, με κάτι νεύρα τεντωμένα μέχρι το ταβάνι. Το θέμα του τσακωμού βέβαια παραμένει ένα μυστήριο, αφού θυμάμαι μεν πως τα είχα βάλει στην γωνία και τα κατσάδιαζα άγρια, μέχρι που φτάσαμε να παίξουμε και ξύλο δηλαδή, αλλά δεν θυμάμαι το «Γιατί;». Να ’ταν πολιτική ή ιδεολογική η διαφορά μας; Το μεσανατολικό ή το κυπριακό αφορούσε; Η αλήθεια είναι δεν θυμάμαι αλλά θυμάμαι ξεκάθαρα πως είχα φτάσει σε επίπεδο να θέλω να τα σκίσω (ελλείψει γάτας την πληρώνουν τα σεντόνια)

Λογικό είναι λοιπόν, με τόσα νεύρα πώς να κοιμηθείς; Και να έχει πάει τριάμισι, και να θες να σηκωθείς στις 8, και να λες πως έλα λίγο ακόμα και θα τελειώσει ο τσακωμός να κοιμηθούμε, να κάνουμε και καμιά δουλειά αύριο, και ο τσακωμός να μην τελειώνει. Και πάνω που τελικά τα σεντόνια βαρέθηκαν να με πρήζουν με τις ιδέες τους και εγώ παραιτήθηκα και το έριξα στον ύπνο (άστα να μιλάνε είπα), ε να έφτασε 7, το ξυπνητήρι δεν χτύπησε ακόμα (κοιμόταν για μία ώρα ακόμα δηλαδής το αχαΐρευτο) και κάτι μέσα μου αποφάσισε πως έπρεπε να ξυπνήσω. Το βιολογικό μου ρολόι πάντως δεν ήταν, αυτό είναι ρυθμισμένο για τις 9. Βρε τι ήταν; Δεν ξέρω. Βρε τι έγινε; Τίποτε. Βρε γιατί ξύπνησα; Γιατί είσαι αν… (σσς μην το πείς). Τότε έχεις άλλη μια ώρα… «Κοιμήσου» (Φιλιππίδης, υποδυόμενος την Δάφνη). Μάιστα καπιτάνο. Ε έκανα και εγώ ότι κοιμάμαι για να μην με πρήζει και που και που άνοιγα λίγο το βλέφαρο να δω αν κοιτάει και τι ώρα πήγε. Ε όταν έφτασε 8 παρά κάτι προσποιήθηκα πως θέλω τουαλέτα και σηκώθηκα – δεν άντεχα άλλο την προσποίηση…

Κατέληξα λοιπόν να πίνω ήδη τον τρίτο καφέ μου και να αναρωτιέμαι πότε θα με πιάσει ο πονοκέφαλος, ενώ το μυαλό μου υπολειτουργεί, ο σβέρκος είναι πιασμένος και από τα πόδια δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση (κάποιο νεύρο, στο ενδιάμεσο, θα αποκοιμήθηκε)

Και πάω και στοίχημα πως όταν θα φτάσει 11 το βράδυ θα είμαι περδίκι και δεν θα νυστάζω μία, στην οριζόντια τουλάχιστον!

Μήπως να τα βάλω τελικά με τον Νεύτωνα;
Αυτός φταίει που πήγε κι ανακάλυψε την βαρύτητα…

23 σχόλια:

  1. α, μα εσείς σήμερα γράφετε για εμάς.
    Λοιπόν καμηλιέρη κι εγώ καφέδες σκέφτομαι. Δεν συναγωνίζομαι την κειβούλα μας, αλλά κοντά της κάπου είμαι.
    Αυτό δε το μόλις πάει 11 είμαι περδικι τι να πω. Ακριβώς!!!!!
    Φιλί και καλό ΣΚ καλά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχ αϋπνίες... κακό πράγμα... Τις είχα πέρσι και θυμάμαι πως ήταν ό,τι χειρότερο!
    Μου "φύγαν" όταν έπαψα να σκέφτομαι διάφορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ βρε παιδιά...εγώ πάλι σας καταλαβαίνω και πάλι δεν σας καταλαβαίνω...

    όταν ήμουν μικρή ας πούμε, με το που πήγαινε 00:00, το μάτι γαρίδα!! η καλύτερη μου ήταν και να δουλεύω αλλά και να μελετώ μεταμεσονύκτιες ώρες...κοιμόμουν όμως το πρωί.

    όσο μεγάλωνα πάλι...και επειδή ξυπνούσα νωρίς το πρωί...άλλαξα...
    τώρα, μόλις γέρνω στο κρεβάτι απλά κοιμάμαι!!
    άσε που όταν νυστάζω δεν μπορώ να κρατηθώ ξύπνια...σε club να είμαι μπορώ άνετα να κοιμηθώ που λέει ο λόγος....

    Καλό ΣΚ, φιλάκια Χνουδένια!
    Καλησπέρες σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για βάλε τα "επιστημονικά" δεδομένα κάτω να δεις τι πρέπει να κάνεις για να πάψεις τα τα βάζεις με τα σεντόνια!!!
    Άϊντε άϊντε που το είδαμε όλοι ότι ο καφές πειράζει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. A!! μπράβο Χρύσα, πες του τα!
    ...να πάψει να σκέφτεται διάφορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άι άι καπιτάνο...

    (Δεν είπα ότι ο καφές πειράζει, είπα ότι οι 15 καφέδες την ημέρα μπορεί και να πειράξουν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tι συμπέρασμα έβγαλες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγώ έχω κάπου 10 χρόνια που πίνω λιγότερους από 3 καφέδες την ημέρα, πρίν έφτανα αισίως τις 8-10 κούπες!
    Όσο για τον καυγά με τα σεντόνια, έχω να σου προτείνω δύο τινά:
    α) όταν είσαι στο κρεββάτι, μένεις ακίνητος και μετράς αργά-αργά από το 100 ως το μηδέν. Αν κινηθείς κατά τη διάρκεια του μετρήματος, ξαναρχίζεις από το 100..ε, κάποια στιγμή θα σε πάρει ο ύπνος από βαρεμάρα!
    β) Έντονη σωματική άσκηση (από γρήγορο περίπτατο ή χορό, μέχρι ότι άλλο σε κινεί) μέχρι 2 ώρες πριν την ώρα του ύπνου. Όταν θα αγγίξεις τα σεντόνια, θα ξεραθείς!
    Άντε και καλό σου ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν τα 'παμε συνέταιρε;
    Ο Νεύτωνας φταίει...

    An-Lu μου καλή προσπάθεια...
    Αλλά:
    α) φτάνοντας στο 50 συνειδητοποιώ πως αντί να μετράω σκέφτομαι κάτι άλλο...
    β) Συνήθως όταν είμαι πολύ κουρασμένος δεν μπορώ να κοιμηθώ από την κούραση!!!

    Αφήστε κορίτσια, ούτε καν το ούλτρεξ δεν κάνει δουλειά στην περίπτωσή μου ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Η αλήθεια είναι πως εκείνα τα χρόνια ο καφές φαινόταν να με κοιμίζει. Αντιθέτως, συνήθως όταν νύσταζα και ερχόταν να με ξεσηκώσουν (ή μάλλον να μου ζητήσουν να τους ξεσηκώσω), με πότιζαν ένα-δύο ποτηράκια ουίσκυ και έτοιμος ο δικός σου για ξενύχτι μέχρι πρωίας. "
    Tα δεδομένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εσύ θες να καταλήξεις κάπου που μου διαφευγεί αυτή τη στιγμή...
    Αλλά είπαμε... Δεν λειτουργεί το έρμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρώτον. Επειγόντως στο .. ρολογά. Να σου ξαναρυθμίσει το (βιολογικό) ρολόι
    Δεύτερον. Υπομονή. Όταν ... μεγαλώσεις, θα τσακωθείς έτσι και αλλιώς με τον ύπνο :))
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πίνε καφέ πριν κοιμηθείς καλέ μου ... Αφού σε νυστάζει!!!!!

    Ουσκάκι το πρωΐ! Μαζί με μουστοκούλουρο για πρωϊνό!

    Ε-μά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος10/11/06 8:00 μ.μ.

    Αν έπινες κανα ουισκάκι, κρασάκι -κάτι βρε παιδί μου- πριν κοιμηθείς, έτσι για να χαλαρώσεις κάπως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καμηλιέρη, καθυστερημένα το διάβασα αλλά πέθανα στο γέλιο με τον πόνο σου!
    Η αλήθεια ειναι πως δεν είχα ποτέ μου αϋπνίες, με το που θα ξαπλώσω αρχίζω ήδη να ονειρεύομαι, αλλα σας καταλαβαίνω. Επίσης, σε μένα ο καφές δεν έχει καμία παρενέργεια. Και στις 2 τη νυχτα να πιω καφέ, μετά νυστάζω. Αντιθέτως το αλκοόλ με κοιμίζει!

    Μη μου κατηγορείς τον καφέ. Πρόβατα δοκίμασες να μετρήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοίτα, βασικά, είσαι σε λάθος χώρα και λειτουργείς σε άλλη χρονική ζώνη. Προτείνω να μετακομίσεις κάπου που να έχει τουλάχιστον 8 ώρες διαφορά από εδώ. Αν το Τόκυο, η Αυστραλία ή η Αλάσκα (τυχαία παραδείγματα) δεν είναι της αρεσκείας σου, τότε άλλαξε σεντόνια, ή επιτέλους, βάρα αυτά που έχεις με έναν κόπανο! Και θα κάνεις φουσκωτά μπράτσα, και θα τα εξοντώσεις έτσι ώστε να μην μουρμουρίζουν τις ώρες κοινής ησυχίας. Επίσης, να κοιτάξεις και την προοπτική να κοιμάσαι όρθιος (εγώ το κάνω με τρομερή επιτυχία) όσο για το θέμα της βαρύτητος, λύνεται εύκολα με την χρήση μιας απλής ράβδου στήριξης με καμπύλη άκρη έτσι ώστε να σου κρατάει ίσιο το κεφάλι.
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΖΖΖΖΖΖΖΖΖ
    Καφές Νο 1/2 (δεν έχω προλάβει) ύπνος 60' και καλημέρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαχαχα !! Καλημέρα συνέταιρε, Καλημέρα Χνουδάτη!!!! Καφές νούμερο 3, ώρες ύπνου επίσης 3, ηθικό ακμαιότατο... Το ποστ της Δευτέρας;;;; ;-)
    Καλή Εβδομάδα
    μάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όταν φτάνω τον τρίτο καφέ, δεν είναι καλό σημάδι για μένα... ξέρω πως θα με πιάσει ταραχή, πως ναι μεν θα είμαι όλη ενέργεια αλλά άχρηστη ενέργεια... δλδ δε θα μπορώ να κοιμηθώ αλλά ούτε να κάνω και τίποτα το παραγωγικό. Οπότε άδειες ώρες με σεντονο-τσακωμούς!!! :Ρ

    Το έχω κι εγώ καμηλιέρη μου αυτό... όταν είμαι πολύ κουρασμένη δε μπορώ να κοιμηθώ! Μα τι τρελά πράγματα!

    Επειδή είναι Δευτέρα, ελπίζω ο καφές να σε βοήθησε να μη μοιάζεις με τον αρκούδο σε αυτό το λινκ : http://www.sendspace.com/file/lziwz1 ! ;)

    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλά... έστω...πάει η Δευτέρα...

    post Τρίτης θα έχουμε;; :-pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλημερουδουλινια....
    καφε με ποστ του καμηλιερη;;;;
    η καλυτερη μου!!!!
    αντε μπρε...
    γραφεεεεε....
    ;ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε από τη φρεγάτα, θα μας δώσετε το ποστι μας;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και πέρυσι θυμάμαι πάλι αϋπνίες είχες. Μήπως αντί για καφέδες έπινες ουισκυ? Ισως να σε έστελνε στο τσακίρ κέφι πρωΪ-πρωϊ και ξερό στον ύπνο το βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...