Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2006

Ο Αρχιμήδης πιερότος.

Είπα και εγώ να τα βάλω με τον Νεύτωνα αλλά τελικά φαίνεται πως οι φοιτητές μου αποφάσισαν πως πρέπει να τα βάλουν με τον Αρχιμήδη.

Βρε ποιες δυνάμεις ασκούνται στο σώμα;
Το βάρος και η δύναμη του ελατηρίου.
Μόνο;
Μόνο!
Και η άνωση;
Ποια άνωση; (Αχάαααααα…. )
Μα γιατί έχουμε άνωση;
Αφού έχουμε ένα σώμα εμβαπτισμένο σε ρευστό;
Πού είναι το ρευστό;
ΠΟΥ είναι το ρευστό;

Ειλικρινά δεν είμαι ενήμερος αν το υπουργείο παιδείας έχει βγάλει τον αέρα ή γενικότερα τα αέρια από την «συνομοταξία» των ρευστών, αλλά σε περίπτωση που δεν ενημερώθηκα θέλω να καταγγείλω την υπουργό που δεν με πήρε τηλέφωνο…

Καημένε Αρχιμήδη, γυμνός έτρεχες στους δρόμους, κανείς δεν σε πρόσεξε. Την άλλη φορά βάλε στολή πιερότου, ίσως κάνεις την διαφορά…

13 σχόλια:

  1. Μόνο ο Αρχιμήδης στολή πιερότου;;;;;
    Νομίζω πως οι περισσότεροι Φυσικοί, μόνο έτσι θα μπορούσαν να τραβήξουν το ενδιαφέρον :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α ρε darthiir τι τραβάς και εσύ… :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μου λες δάσκαλε ... ταπ ταπ ταπ ... όταν είπες για ρευστό, στις τσέπες κοιτάχτηκαν;;;;;;;;;

    Νικόλα σιγά μην ταλαιπωρείται, για ψάξε να βρεις τα blog των φοιτητών του!!!

    χιχιχιιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχα ... Πες τα μας ντε!!!
    Παίρνεις "γραμμή" από τη Μαριέττα και κάνεις τον ανήξερο ε;;;;;
    Χμμμ
    Τώρα εξηγούνται όλα !!
    :))))

    Και εγώ με το ρευστό της Kv είμαι... :))
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14/11/06 10:44 μ.μ.

    Που είναι το ρευστό; οεο;
    Που είναι το ρευστό; οεο; :P :D

    (να το γελάκι, όχι τρανταχτό, αλλά γέλιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η αλήθεια είναι ότι κι εγώ στη σχολή κατάλαβα ότι ο αέρας είναι ρευστό =ΡΡΡΡ

    αφού όταν κάνουμε για την άνωση στο σχολέιο, όλο εικόνες με νερό δείχνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχέμ... φαντάσου, αν αυτά τα λένε οι φοιτητές σας, τι ακούμε και βλέπουμε κάθε μέρα εμείς στο σχολείο (ευτυχώς, τα γυαλιά μου είναι θωρακισμένα κατά του σπασίματος από κοτσάνες)... Αν, και σε βασικό επίπεδο, δεν βλέπω μεγάλες διαφορές, μόνο που σε μας παίζει αυτό το σενάριο σε μεγαλύτερη ποσότητα από ότι σε σας. Επίσης πρέπει να τονίσω πως ο Αρχιμήδης στη σχολική κοινότητα δεν είναι γνωστός ακριβώς έτσι, είναι πιο δημοφιλής μια παραλλαγή του ονόματός του που έχω την αίσθηση, περιγράφει και το τι ξέρουν οι μαθητές μας όσον αφορά το θέμα! Πάσα remedial προσπάθεια από την πλευρά μας, στέφεται από (σχεδόν) παταγώδη αποτυχία!
    Ook!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν είναι ρευστός ο αέρας; μα αφού ούτε στερεός δεν είναι...
    με μπερδευεις καμηλιερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γεια σου οργισμενε της Τριτοβαθμιας.. :))
    οχι πως εχεις αδικα, ε;;

    παντως περα απο οτι με εκανες να γελασω κι εσυ κι οι φοιτητες σου, ψαξτο το θεμα..
    οσες φορες πηγαινα να διδαξω κατι στη Βθμια και εσπαγα τα μουτρα μου, θυμωνα φοβερα και πεταγα αγριαδες, μεχρι που γεννησα κι ακομη πιο μετα μεχρι που αρχισαν να πηγαινουν τα παιδια μου σχολειο και... καταλαβα!
    δεν θυμαμαι να διδασκονται τα παιδια πια υδροστατικη ή αεροδυναμικη κλπ κλπ σε γυμνασιο και λυκειο
    αλλά μπορει και να μου διεφυγε!!! :ΡΡΡ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εγω τι να ντυθω κυρ καμηλιερη;
    μπαλαρινα;
    βοσκοπουλα;
    νιντζα; ε; αυτο ναι ειναι καλο!
    χιχιχιχιχι...
    ;ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι εκανες βρε καθαρμα και δεν φαινεται το σχολιακι μου;;;;
    εεεε;;;;
    φοβηθηκες που θα ντυθω νιντζα;;;;;
    πι χαχαχαχα...
    ;ppppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγώ έχω φιλοσοφικό ερώτημα!

    τα βάλαμε με τον Νεύτωνα, τα βάλαμε με τον Αρχιμήδη...

    ποιός έχει σειρά οεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...