Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2006

Βρεγμένη σανίδα...

Yγρασία υψηλή. Το αυτοκίνητο βρεγμένο. Ο πρώτος ήλιος την διαλύει αρκετά ώστε να φανεί ο δίσκος του. Σχηματάρι. Εκεί τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Η υγρασία από τους καυστήρες της ΜΟΝΥΑΛ δημιουργεί έναν άλλο κόσμο. Πολλές φορές έχω παρατηρήσει την μεγάλη ποσότητα υγρασίας που εκλύει η καμινάδα της. Σήμερα όμως, συνδυασμένη με την υγρασία της ατμόσφαιρας δημιουργούσε ένα «πέπλο» ομίχλης στην «λάκα». Έτσι το αυτοκίνητο βούτηξε ξαφνικά και πάλι κάτω από τα σύννεφα, για να ξαναβγεί έξω λίγο αργότερα. Ώρες αργότερα, κατά την επιστροφή, κοντά στην δύση του ηλίου, πάλι το ίδιο φαινόμενο. Στην περιοχή είναι σαν ο ήλιος να μην ανέτειλε ποτέ.
Το πρώτο τρίωρο πέρασε άσκοπα. Δεν ενεφανίσθην ουδείς. Το να έχεις δαπανήσει 4-5 ώρες για να στήσεις σωστά μια διάλεξη και να φτιάξεις τις ασκήσεις, και να μην πατάει κανείς στο μάθημα, ειδικά όταν έχεις ξυπνήσει από τις 6:30 και έχεις ταξιδέψει σχεδόν 2 ώρες για να το κάνεις σου δημιουργεί έναν κάποιο εκνευρισμό. Δυστυχώς απουσία δικτύου (για την ώρα) στην καινούργια αίθουσα δεν υπήρχε τρόπος να «εκτελέσω» την ώρα μου. Έτσι «εκτέλεσα» τα νεύρα μου και το έριξα στις βόλτες μέσα στο ίδρυμα. Το μάθημα υποχρεωτικό. Κάποιος μίλησε για έχθρα των καθηγητών απέναντι στους φοιτητές. Το γεγονός όμως του σεβασμού του κόπου και της διάθεσης του καθηγητή παραμένει αδιάφορο, όπως όλα τα ηθικά/σημαντικά πράγματα στην σημερινή μας κοινωνία (κοινώς ό,τι δεν υπόκειται σε αγοραπωλησία είναι ανάξιο λόγου - ρε άντε μου στο διάλο). Ας είναι. Όταν θα έρθουν να παρακαλέσουν για την απουσία θα σεβαστώ την αγωνία τους και το χαμένο έτος τους όσο αυτοί τον κόπο μου.
Στην συνέχεια η διαμάχη με τον «βαριέμαι που ζώ». Φαινόμενο. Το ζητούμενο είναι με επαναληπτική μέθοδο να υπολογισθούν 20 τιμές μιας γραμμικής εξίσωσης. Στην πραγματικότητα φυσικά θα καλούνταν να υπολογίσει από καμιά 50αριά έως και μερικά εκατομμύρια σε ορισμένες περιπτώσεις. Η χειρότερη περίπτωση που μου έχει τύχει εμένα είναι περίπου 400000 σημεία ενός συστήματος 3-4 μη γραμμικών εξισώσεων (μετά από κατάλληλη γραμμικοποίηση βέβαια).
Πώς να το κάνω δάσκαλε; Μα με έναν υπολογιστή φυσικά. Δηλαδή; Ε φτιάξε έναν αλγόριθμο στο matlab, στο mathcad, ή σε fortran ή ακόμα και σε basic σε τελευταία ανάλυση. Σε γλώσσα προγραμματισμού είναι 6 γραμμές κώδικα. Μα δάσκαλε έκανα αμάν και πως να περάσω τους υπολογιστές για να μην τους ξαναχρησιμοποιήσω… (!!!!!!) Σου προέκυψε ποτέ αγόρι μου πως τους υπολογιστές τους έβαλαν στο πρόγραμμα σπουδών σου γιατι ακριβώς αποτελούν εργαλείο της δουλειάς σου;;; :@
Αναρωτιέμαι τελικά μήπως δεν πρέπει καν να θυμόμαστε πως 1+1=2. Τι να το κάνουμε άλλωστε; Υπάρχουν τα κομπιουτεράκια. Θα έπρεπε αφού περάσαμε την τάξη του νηπιαγωγείου που μας το δίδαξε να το ξεχνάμε μετά. Να διευκολύνουμε και την ζωή μας βρε αδερφέ...
Ε ρε βρεγμένη σανίδα που χρειάζεται ώρες-ώρες…
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά

29 σχόλια:

  1. Nα βάλετε στην Καμήλα σας φώτα ομίχλης. ¨Αντε πιά με τη γκρίνια.

    Και, χμ..... 2 ώρες για... Λαμία;;;;;

    Τού βγάλατε την πίστη τού ζωντανού, μα τον Αλλάχ!!!!!

    Σ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :-))))))))
    Καταρχήν συμφωνώ και εγώ, φώτα ομίχλης στις Καμήλες!

    Δεύτερο ... Δεν φταίει ο "βαριέμαι", εσύ φταις δεν του έδωσες κίνητρα και του ζητάς χωρίς κίνητρα να χρησιμοποιήσει άσκοπα τα μηχανήματα του διαβόλου και το μυαλουδάκι του;;;;;;;;;;;;;;;; (κάπου υπάρχει at least ένα νευρώνιο). Πες του ότι αν βρει και τις 20 λύσεις/σημεία/τιμές, κερδίζει ένα καφέ Mall ή τον σεβασμό του πορτιέρη στο τάδε μέρος της παραλιακής! Κάνε και συμφωνία με τους αντίστοιχους μαγαζάτορες και είσαι διπλά κερδισμένος.

    {γινόμαστε κυνικοί από φόβο ή ... φόβο;;;;}

    μάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος21/11/06 9:21 μ.μ.

    Άσχετο: ο ήχος στο background από που είναι; Είναι μαμάτο. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. lol! ναι ναι ναι... φώτα ομίχλης στην καμήλα σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. AXAXA!! Και δεν έχεις δει τίποτα ακόμα!! Οι επόμενες γενιές από τον "βαριέμαι" σου (χμ.. μήπως τον λενε "βαράτε με που ζω" τελικά αυτόν τον τύπο και έχουμε μπερδέψει την γραμματική?) είναι κάτι τεφαρίκια, άλλο πράγμα!!! Επίσης, κακώς θεωρείς πως είναι δεδομένο ότι 1+1=2, πρόκειται προφανώς για ανυπόστατες φήμες άμα συμπεράνω από αυτά που ακούω στο σχολείο κάθε μέρα... Τι στο καλό πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/11/06 9:49 π.μ.

    Καλημέρα και κουράγιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θες να πεις,πως ΑΚΟΜΑ δεν έχεις βάλει φώτα ομίχλης στην καμήλα σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ασχετο απο την ασχετη;
    λες να βρεξει σημερα;
    με πονανε τα κοκκαλακια μου...
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προχώρησε η επιστήμη!!!!
    Βάζεις φώτα ομίχλης στις καμήλες και περιμένεις τα "παιδάκια" να φτιάξουν πρόγραμμα;;; ;-p
    Αφού στο είπαν καθαρά σε ρυθμό Nancy Sinatra: these neurons ARE NOT for working!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Darth απλά ακόμα δεν μπορούν να καταλάβουν τι στον κόρακα κάνουν εκεί! Και πως αν ασχοληθούν, με την επιστήμη που σπουδάζουν, θα εύχονται κάποια μέρα να γυρίσουν τον χρόνο πίσω και να παρακολουθούσαν ένα σου μάθημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος22/11/06 7:46 μ.μ.

    απλο: τον στελνεις τον φοιτητακο σε μια σχολη κομμωτικης και ετσι ΚΑΙ τις βασεις κατεβαζεις και η κοινωνια θα αποκτησει επιτελους το διαμαντι που της αξιζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με την ομίχλη δεν έχει πρόβλημα το ζωντανό, βλέπει καλά, απλά μου βγάζει αυτό την πίστη γιατί κουνάει κάτι παραπάνω...

    {Φοβόμαστε; Εγώ προσωπικά είμαι τρομοκρατημένος όταν σκέφτομαι ότι θα τους παραδώσω κάποια στιγμή τα ινία... και αν λάβω υπ' όψη μου πόσο δικαιώθηκαν εκ των υστέρων στον φόβο τους οι γονείς μας, τρομοκρατούμαι ακόμα περισσότερο :(}

    Ακούμε: At the gates of the citadel, από το Immortal Egypt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σανίδα ναι, αλλά όχι ζαρνινιέρα, έτσι;

    Καμηλιέρη, έχεις σκεφτεί να τους τα πεις κατάμουτρα όλα αυτά; Μπορεί και να αποδώσει κάτι τις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος23/11/06 1:10 π.μ.

    ΦΟΒΗΤΣΙΑΡΗΔΕΣ !
    (τι είναι fortran και γιατι να το βάλω στο πισι μου;;; θα επηρεάσει το νταουλοντινγ;;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κύριε Καθηγητά;;
    Κοιτάχτε εγώ ένα πτυχίο θέλω να πάρω, αυτό το ριμάδι το χαρτί ντε, για να γινω επιτυχημένος και πλούσιος και με πολλές γκόμενες και να κάνω το χατίρι των γονιών μου, και να κάνω και μια αρπαχτή στα γρήγορα... εντάξει;; μην μας πρίζεις τον ε.....α με τα μηχανήματα του διαβόλου...

    Αλεπούδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μεγάλη σανίδα και μούσκεμα.
    Η δασκάλα της ανηψιάς μου ετών 8 δεν της διορθώνει τα ορθογραφικά της λάθη.Οταν πήγε η συνυφάδα μου να παραπονεθεί, η δασκάλα απήντησε ότι δεν έχει νόημα η ορθογραφία πλέον γιατί υπάρχουν οι διορθωτές που αυτόματα εξαλείφουν όλα τα λάθη.
    Ετσι το παιδί ας μείνει αγράμματο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπάρχει χειρότερο πράγμα ο καθηγητής να κοπιάζει και οι φοιτητές να μην πατάνε κοπροσκυλιάζοντας κάπου? Ναί. Ολοι στο τέλος κόψιμο. Το παρακάναμε με την ελευθερία, έχει γίνει πια αναρχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΙ είπε η δασκάλα της ανηψιάς σου;;; :ooo

    Αυτή ακριβώς η νοοτροπία είναι που τα μετατρέπει σε μηχανήματα του διαβόλου.
    Εγώ θα της έκανα μια αναφορά, θα το έκανα θέμα στο λυκειάρχη και θα το έφτανα μέχρι και το υπουργείο παιδείας (αν και εκεί μάλλον έχουν κλειστά τα αυτιά τους αλλά λέμε τώρα) το θέμα. Συν του ότι θα απομάκρυνα τάχυστα το παιδί από τέτοια άτομα. Κακές παρέες...

    (Ασυδωσία Μαρίνα μου, όχι αναρχία. Και ναι, το παρακάναμε.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σχετικά με την δασκάλα, η Α παραπονέθηκε στον διευθυντή του σχολείου και εκείνος της είπε ότι έχει έρθει λέει εγκύκλιος να μην πολυδιορθώνουν οι δάσκαλοι τα λάθη εκτός κι αν είναι πολύ χοντρά π.χ. η κατάληξη ρημάτων κλπ, κλπ. Και της σύστησε να πάρει ιδιαίτερη δασκάλα για το παιδί αν το θέλει να μάθει σωστά, ή να κάθεται εκείνη και να της μάθει ορθογραφία..

    Μήπως εκ περιτροπής δέρνουμε έναν εκπαιδευτικό τη μέρα, φταίει δεν φταίει. Μπάς και συνέλθουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. !!!!!!

    Δεν χρειάζεται να δείρεις εκπαιδευτικό. Η μάλλον χρειάζεται να δέρνεις όσους ακολουθούν τέτοιες εγκυκλίους. Αλλά πρωτίστως χρειάζεται να δείρεις αυτόν που εξέδωσε την εγκύκλιο. Και πάνω απ’ όλα την υπουργό που την υπέγραψε για να προωθηθεί στα σχολεία. Ε τώρα η Μαριέττα την χρειάζεται την βρεγμένη σανίδα περισσότερο από τους φοιτητές μου… Και ακόμα και να μην την υπέγραψε αυτή, πάλι την χρειάζεται που δεν την απέσυρε. ΟΥΣΤ.

    Ευτυχώς που επιβεβαιώνετε αυτό που πιστεύω σε μέγιστο βαθμό. Όχι μόνο τα αυτιά στους, αλλά και το μυαλό τους έχουν κλεισμένο σε αυτό το υπουργείο.

    Άκου εγκύκλιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είσαι σίγουρη ότι δεν το είπε για να ξεφορτωθεί την Α; Γιατί αν όντως είναι έτσι μιλάμε για τραγική κατάσταση. Έχω βγεί από την κελεμπία μου δηλαδή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εχει τύχει να πάω σε μάθημα και να μην μπορώ να σηκώσω το κεφάλι μου επειδή ήταν πολύ βαρετός ο καθηγητής... αλλά λόγω σεβασμού και μόνο (επειδή έβλεπα πως σιγα-σιγά άδειαζε η αίθουσα... κάθησα εκεί! Γιατί αν εφευγα εγώ κι άλλοι με ακολουθούσαν θα άδειαζε τελείως η αίθουσα και τελικά ο καθηγητής θα ένιωθε προσβολή... δυστυχώς δεν έχουν όλοι το χάρισμα της διδασκαλίας και θα έπρεπε νομίζω πριν γίνει κάποιος καθηγητής να τον περνάνε από τεστ και να τον βλέπουν πώς ΄μιλάει μπροστά σε κόσμο...
    Αυτό δεν ανεφέρεται σε σένα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σκέψεις πολλές. Αν τις περάσω εδώ θα κάνω ολόκληρη διάλεξη.
    Αλλά αναρωτιέμαι, πόσο συνειδητά σχεδιάζονται τα προγράμματα σπουδών ΚΑΙ στα Πανεπιστήμια;
    Πώς μπορεί να υπάρχει εξοικείωση με τη χρήση τεχνολογίας, όταν οι προηγούμενες σπουδές την απαγορεύουν;

    Για το θέμα της δασκάλας που αναφέρθηκε η Μαρίνα.
    Σαφώς η απάντηση είναι ανόητη, και δείχνει αγραμματοσύνη (και τεχνολογική)
    Όμως το θέμα της γραφής και της ορθογραφίας για τα παιδιά του Δημοτικού, είναι μια μεγάλη ιστορία, και ΔΕΝ είναι κατ΄ανάγκη αρνητικό ότι δεν διορθώνονται τα λάθη σε ένα κείμενο.
    Κυρίως στο "Σκέπτομαι και γράφω" όπου ο σκοπός του είναι να αναπτυχθεί η λογική και επαγωγική σκέψη στο παιδί, το κοκκίνισμα των λαθών, μεταθέτει το ενδιαφέρον από την λογική της ανάπτυξης της σκέψης στα ορθογραφικά λάθη.

    Να σας επισημάνω, στους πολύ πιο παλιούς ίσως, ότι μαθαίναμε καλά τη γραμματική και το συντακτικό, αλλά παραλείπαμε να μιλήσουμε για τις αξίες της ζωής και τις ιδέες των φιλοσόφων, των οποίων τα κείμενα διδασκόμασταν στο σχολείο, γιατί ακριβώς εστιάζαμε την προσοχή μας στο δευτερεύον, που ήταν οι γραμματικοί τύποι και τα συντακτικά σχήματα και όχι στην ουσία του κειμένου
    Η κουβέντα αυτή όμως είναι τεράστια...
    Καλύτερα να σου προτείνω προβολείς για την καμήλα σου :)))
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου..? Καταρχάς απουσιάζουν τα κίνητρα στο πανεπιστημιο. Εγω σχεδον σε ολα τα μαθήματα έχω 10..παίζει κανένα ρόλο..? Οι καθηγητές αυτοί ουτε το ονομα μου δεν θυμουνται...(και αμα με θυμουνται αυτο θα ειναι επειδη ειμαι ωραία γκόμενα - ναι εχει συμβει να με φωναξουν στο γραφειο για ενα δηθεν πειραμα μια κ λεμε για μαθημα υπολογιστων..καλυτερα να μην σας πω πως κατεληξε..το χρωσταω ακομα..)..ένα καλό κίνητρο θα ήταν στους πιο καλούς φοιτητες να δίνεται υποτροφία πρακτική εξάσκηση επι πληρωμη, η εστω εαν ενας καθηγητης βλέπει οτι εισαι καλος να σε εχει απο κοντα και να σε βοηθησει στο μελλον..δεν κρυβω οτι θα με ενδιεφερε η ακαδημαικη εδρα..η εστω μια θεση στο μεταπτυχιακο της σχολης μου..που απο τους 500 υποψήφιους παίρνουν τους 20 - γνωστους τους. επειτα χθες 23-11 εκανα σε 4 μαθηματα TO ΠΡΩΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ!!!!!!!!!
    ειναι δυνατον διερωτωμαι...?
    είναι αυτό εκπαίδευση....?
    γι'αυτο και μολις παρω το πτυχιάκι μου..στη μοσχα αδερφες μου ή οπουδήποτε αλλού στον κόσμο..καπου οπου η προσπάθεια μου θα έχει αντίκρυσμα..σ'όλους τους τομείς!!!
    Και συγκρατουμαι και δεν θα μιλησω για τη δευτεροβαθμια εκπαιδευση!!!!αι σιχτιρ πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μαθαινω και αραβικα..παω βουρ για αλ τζαζιρα!!! omerta..! Στο κάιρο αδερφές μου...στο κάιρο...στο ντουμπαί...! φυγαμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να κάνω κι εγώ τον δικηγόρο του διαβόλου;

    Από το ίδιο σύστημα και μάλιστα, όσον αφορά στους υπολογιστές, τον καιρό που αυτοί ήταν σε τόσο πρωταρχικό επίπεδο που τα πανεπιστήμια δεν ήξεραν τί να διδάξουν και πως να το διδάξουν δεν αποφοίτησα; Από το ίδιο σύστημα καθηγητών πρωτο/δευτερο/τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν αποφοίτησα;

    Διαφέρω σε κάτι από τους υπόλοιπους πέραν του ότι έχω κοπάδι καμήλες;

    Ή μήπως πρέπει να μου στήσουν ανδριάντα που τελικά σεβόμουν, αναγνώριζα ότι οι καθηγητές θέλουν να με διδάξουν και τους άκουγα αντί να θεωρώ ότι θέλουν να με ταλαιπωρήσουν, εξ' ου και έμαθα; Ακόμα και αυτούς που οι συμμαθητές/συμφοιτητές μου κορόιδευαν, ακόμα και αυτούς που ακόμα και εγώ έβλεπα ότι δεν έχουν το χάρισμα. Ή μήπως εγώ δεν βρήκα πολλούς τέτοιους μπροστά μου; Έφτανε όμως το ότι είχαν την γνώση και προσπαθούσαν να μεταδώσουν κάτι. Όταν θες να πάρεις, παίρνεις, ακόμα και έτσι, ακόμα και όταν δεν είναι απόλυτα καλό αυτό που παίρνεις. Το κάνεις καλό. Μη γελιέστε, όλοι άνθρωποι με τις ίδιες δυνατότητες είμαστε, απλά άλλοι βαριούνται, άλλοι είναι αδιάφοροι, άλλοι εγωιστές, άλλοι μάθαν να μην μασάν αλλά να τα τρώνε όλα αλεσμένα (άλλο σημάδι κατάντιας των καιρών) και άλλοι δεν αρπάζουν καν τις ευκαιρίες ή δεν εκτιμούν σωστά τις καταστάσεις και μετά τα ρίχνουν «στην κακούργα κοινωνία που άλλους τους ανεβάζει και άλλους τους κατεβάζει». Πίσω απ’ όλα αυτά είμαστε όλοι απλοί άνθρωποι και υπεύθυνοι για όσα πράττουμε και μας συμβαίνουν.

    Απουσιάζουν τα κίνητρα από το πανεπιστήμιο; Μα το κίνητρο είναι ένα, πας για να μάθεις, να γίνεις επιστήμονας (όχι να αποφοιτήσεις και να πάρεις το πτυχίο). Απλά απουσιάζουν τα κίνητρα από το μυαλό των ανθρώπων, όχι από το πανεπιστήμιο. Το πανεπιστήμιο είναι θεσμός / διδακτικό - ερευνητικό μέσο. Δεν έχει κίνητρα, στόχους έχει. Οι φοιτητές έχουν κίνητρα. Αλλά βέβαια είπαμε, ότι δεν υπόκειται σε «αγοραπωλησία» είναι ανάξιο λόγου. Εκεί βρίσκουμε μόνο «κίνητρα».

    Και ναι Μάρκο μου, κακό να εστιάζουμε στο δέντρο και να χάνουμε το δάσος, αλλά εξ ίσου κακό το να αδιαφορούμε για το δέντρο. Σίγουρα καλό είναι να μην κοκκινίζουμε τα γραπτά σε τόσο νεαρή ευαίσθητη ηλικία, αλλά όχι και να αδιαφορούμε γι' αυτά. Ισορροπία. Όχι άκρα.

    Όχι και εγκύκλιοι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χα !!!
    Ε, λοιπόν αγαπητέ, αυτές οι εγκύκλιοι είναι ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ των εκπαιδευτικών !!!!!!!
    Βλέπεις, για να διδάξουμε ότι το α, β, γ, .... χρειαζόμαστε και το βιβλίο του καθηγητή..
    Και το απαιτούμε.
    Και καταγγέλλουμε το Υπουργείο όταν δεν μας το στέλνει έγκαιρα...
    Αλλού λοιπόν είναι το πρόβλημα φίλε μου..
    Αλλού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αντιλαμβάνομαι την ανάγκη της εγκυκλίου Μάρκο μου (αν και πάντα σιχαινόμουν τα by the book), αλλά όχι και εγκύκλιος που να λέει "μη διορθώνετε". Να λέει μην κοκκινίζετε αλλά ζητήστε να ξαναγραφτεί το κείμενο ορθογραφημένα ή κάτι άλλο ΟΚ. Αλλά μην διορθώνετε; Που ξανακούστηκε να μην υποδεικνύει εκπαιδευτικός λάθη! Να μην "τιμωρεί" ΟΚ, να μην επιδεικνύει ΟΚ, αλλά όχι να μην υποδεικνύει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. για να μην διαφωνουμε μονο, ας πω οτι το ματλαμπ ειναι το αγαπημενο μου προγραμμα και τα παιχνιδια με αυτο οι ωρες που περνανε πιο γρηγορα στο γραφειο...

    ειλικρινα καποιος φοιτητης σχετικα τεχνικης σχολης που δεν ασχολειται εστω λιγο με ματλαμπ δεν ξερω αν αξιζει πτυχιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...