Πέμπτη 20 Αυγούστου 2009

Η αναβίωση του σούπερ γκούφι

Αγνοώντας την αναπάντεχη «ιδέα της τελευταίας στιγμής» που οικειοθελώς και αυθορμήτως άλωσε την καλοκαιρινή περίοδο, αξίζει να σταθεί κανείς στα ακόλουθα: ένα πανί σκισμένο, ένα γόνατο γδαρμένο (βαθειά, πολύ βαθειά), ένα παρ’ ολίγο «δολοφονικό ατύχημα» με ψάθινο κάθισμα καρέκλας που θα στερούσε την οικουμένη από μια αξιόλογη προσωπικότητα, ακούσια εκτόξευση και πτήση λεμονόκουπων, ένας ξεχασμένος φούρνος, ένα ταψί γεμιστά καμένα…
Κατά τα άλλα όλα βαίνουν καλώς – ευτυχώς ο τούρκος δεν τα τίναξε ακόμα, το προσπαθεί όμως, πολύ το προσπαθεί – το νούμερο των εξήντα πέντε χιλιάδων λέξεων αποτελεί ήδη παρελθόν, το νησάκι, σταθερή αξία, τέρπει τα βράδια, οι μαργαρίτες αναλώνονται με υψηλούς ρυθμούς και η ζωή συνεχίζεται στο γνωστό μοτίβο…
Α διέρρηξαν και το γραφείο, αλλά δεν ήμουν εκεί – περίεργο ούτε φωτογραφία έχω αφήσει… (ούτε τίποτε άλλο…)
Τα κυδώνια είναι γεμάτα σκουλήκι… άμα δε ραντίσεις τελικά, δουλειά δε γίνεται…
Ο μήνας είν’ ακόμα στα δύο τρίτα του και αναρωτιέσαι το τέλος τί παραπάνω μπορεί να φέρει…
Ζέστη… πολλή ζέστη… κουφόβραση…
Ταντάχ!

7 σχόλια:

  1. Μην ανησυχείς, και μην στενοχωριέσαι, όλα περνάνε και όλα θεραπεύονται! It just takes a little bit of time...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ματιάξανε μάλλον.
    περαστικά και σιδερένιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμ έκατσες και έφτιαξες γεμιστά, εμ τα καψες κιόλας; τι να πω, χάλασε ο κόσμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμμφτττ ναι, αλλά γιατί να είναι ο συγκεκριμένος χρόνος Σοφία μου;

    Μπαααα, μάλλον κάποιος(α) πρέπει να με καταράστηκε αθηνόβιά μου, δεν εξηγείται αλλιώς…
    (Δε με πάει εφέτο λέμεεε – και γενικότερα…)

    Άσε άσε ξωγηνοαγαπησιάρα μου, δε θες να ξέρεις, πίστεψέ με…
    (Ο φούρνος φταίει! :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/8/09 2:31 π.μ.

    ελα εδω που ειμαι εγω και εχει κατι μελτεμια.....κολαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και τα δαμάσκηνα ήτανε γεμάτα σκουλήκια, τα καθαρίσαμε και τα κάναμε μαρμελάδα.Όχι θέμα.
    Παρασκευη βράδυ είναι καλά, γιά βόλτα στο φεγγάρι με πανιά;
    (ρε συ, θα σε ξεματιάσουν δυό γαλανομάτες ,και θα φάει η μύγα σίδερο και το κουνούπι ατσάλι)
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και δε τα ξορκίσατε ακόμα, να μας τα στείλετε από ‘δω των κολασμένων σεβάσμια;
    (Ψιτ, κάνε κάτι, καιγόμαστεεεεε… πλησιάζει στη μονή!)

    Και τώρα δηλαδή λες να σου φέρω και τα κυδώνια για μαρμελάδα δημητρούλα μ’;
    Έβγαλα τα πανιά ξανά από σήμερα να φουσκώσουν αέρα για προθέρμανση ;)
    (βρε κάντε δουλειά σας εσείς κι ας κρατώ μικρό καλάθι εγώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...