Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Πάω εγώ τώρα…


12 σχόλια:

  1. Άντε, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, καιρός ήτανε!! (Και πολύ άργησες...)
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο καλό, να περάσεις όμορφα και ξεκούραστα. Είχα αρχίσει να ανησυχώ. Τόσα ποστ μαζεμένα, σχεδόν κόντραρες τον Πρέζα σε ποσότητα :P :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαλαρωση κ' ξεκουραση,διασκεδαση...και ο,τι αλλο χρειαζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. άντε λεβεντιά μου, αέρα στα πανιά σου.
    μετά τις 25 στην πρέβεζα θα μας βρεις στα ούζα.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαρτάται ως προς τι Σοφία μου, η Θεά πάντως μόλις είχε βγει, στην ώρα μου ήμουν!

    Σας μερσώ θαλασσομπερδεμένη μας, αλλά αυτός ο Τούρκος, μια μανία να με καταδιώκει… one (almost) down, one more to go…

    ΟΚ Αύρα μου, ανέμενε λίστα! ;)

    Στις πόσες; Μέχρι τότες θα τριγυρνάς τσι ρούγες τσ’ αφρουλας;
    Α καλάαααα…
    Εξαρτάται απ’ τον… υδράργυρο δημητρούλα μ’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε και καλό βόλι.

    Καλά να περάσεις!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι εντελώς.
    άμα εσύ θα τριγυρνάς στης Πάργας τον ανήφορο (γιά κατήφορο σε κόβω εγώ αλλά τέλοςπάντων), θα σου κάνω σινιάλο από απέναντι.
    Θα είμαι σε καμμιά δεκαριά μέρες εκεί.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ταπ ταπ ταπ ταπ ταπ ταπ ταπ...
    Σ' εμένα ή στη μισή βιβλιοθήκη που έχω χώσει στο πορτπαγκάζ εύχεσαι σύντεκνε;

    Τώρα που το σκέφτομαι... το κυνήγι θα ήτω μια κάποια λύσης masterpcm μου...

    Εχ... ότι ανεβαίνει, κατεβαίνει δημητρούλα μ', τί να κάνεις;;;
    (Μα τί πας να κάνεις απέναντι;;; :o)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. άχ!τι μου το θυμίζεις.
    η ανάγκη με κάνει να ζώ απέναντι, ενώ η μισή μου καρδιά γιατρέ βρίσκεται στην Πρέβεζα,κι η άλλη μισή επίσης εκεί βρίσκεται.......
    :(
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τότε το πρόβλημα μάλλον δε βρίσκεται στην καρδιά, αλλά στο σώμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...