Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Ααααουχμμμμφφφττττ….

Πως λέμε «νυστάζω»; Κάπως έτσι. Γυρνάς ωραία και καλά, βράδυ πλέον, μετά το ουζάκι και τον ήλιο που σου έχουν «κάνει κεφάλι» και αποφασίζεις να χαζολογήσεις με τον Αττίλα μέχρι να σε πάρει ο ύπνος – καμία διάθεση για ο,τιδήποτε άλλο εκείνη την ώρα, ούτε καν να κινηθείς. Τελικά αρχίζει να παρουσιάζει ενδιαφέρον το έργο και όταν αισίως τελειώνει… γαρίδα το μάτι :(
Άντε μετά να σηκωθείς το πρωί. Όλος ο καλός ο κόσμος στο γραφείο – μετά τη μίνι κατάληψη ξαναβρήκαμε το ρυθμό μας και ευτυχώς τις απαιτούμενες υπογραφές – και μέχρι τώρα έχω καταφέρει να κρύψω με επιτυχία πως εσωτερικώς είμαι έτοιμος να καταρρεύσω. Θέλω να δω πως θα καταφέρω να τρέχω το απόγευμα…
Στο απότομο ξύπνημα πάντως συνηγόρησε η είδηση στο ράδιο πως το υπουργείο σκέφτεται να καταργήσει τις πανελλήνιες. Πρωινό σοκ (να μάθω να μη ξυπνάω με ράδιο :@). Δηλαδή να μη ξέρουν ούτε τις βασικές πράξεις, όπως και να το κάνουμε κουράζει το ένα κι ένα βρε παιδί μου. Και γιατί να μην τις καταργήσουμε όοοολες τις εξετάσεις; Και μιας και είναι και πολυάσχολα τα παιδιά, εγώ λέω να εγγράφονται στη σχολή και απλά μετά τα ανάλογα χρόνια να τους στέλνουμε το πτυχίο ταχυδρομικώς. Άλλωστε αυτό δεν είναι που ενδιαφέρει; Πτυχίο-νόμισμα συναλλαγής έχουμε, όχι πτυχίο καθρέπτη. Εκεί εξαντλείται το ενδιαφέρον της «σύγχρονης αγοράς» στην εκπαίδευση. Άσε τον εκπρόσωπο των εκπαιδευτηρίων. «Κάθε ιδιωτικό εκπαιδευτήριο γλυτώνει το κράτος από 4000€ ανά μαθητή που δεν πάει σε δημόσιο σχολείο, ας ενισχύσει το κράτος λοιπόν τα ιδιωτικά!». Δηλαδή σαν να λέμε «δημοσία δαπάνη ιδιωτική εκπαίδευση»; Τελικά όλοι για το δημόσιο γκρινιάζουν, αλλά οι «διώκτες» του είναι αυτοί που πρώτοι τρώνε τη μερίδα του λέοντος από δαύτο!
Σαν να μην έφταναν βέβαια όλα αυτά, πάλι κινέζους θέλουν να με βάλουν να διαβάζω. Δύο οι προσκλήσεις στο μειλοκιβώτιο μου. Βρε καλοί μου, οι κινέζοι απλά δεν διαβάζονται. Να στείλω από τώρα την φόρμα συμπληρωμένη με την ένδειξη major revision – check language να τελειώνουμε; Είναι ανάγκη να χάσω πέντε μέρες προσπαθώντας να καταλάβω «τι θέλει να πει ο ποιητής»; Χμφφφτττ… Μήπως θέλαν να με πιάσουν στον ύπνο;;;
Κάτι τέτοια σε κάνουν ν’ αναρωτιέσαι: «Εγώ γιατί έφυγα τελικά από την παραλία και δεν καθόμουν να κατασκηνώσω εκεί;». Αεράαακι, θαλασσίιιτσα, ουζάαακι… Δούλεμα ασύστολο… (πειραχτήρι γαρ… βρήκα και πρόσφορο έδαφος...)

Έχω την αμυδρή υποψία ότι το πολύ γέλιο της χτεσινής ημέρας θα το μετανιώσω………

35 σχόλια:

  1. Νυστάααζωωω λέμεεεεεε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνος κερνάς, μόνος πίνεις??? :)
    Καλημέρα!

    Εγώ με το υπουργείο Παιδείας συμφωνώ απόλυτα (αν και από εσένα ακούω την "είδηση" δεν ξέρω λεπτομέρειες). Να τις καταργήσουμε τις εξετάσεις, να βάλει κάθε σχολή τον πήχη εκεί που θέλει και να κόβουμε ΜΕΤΆ ... έτσι έχει νόημα. Δεν ξέρεις πρόσθεση, out! 120000 πρωτοετείς ΑΛΛΆ 30000 δευτεροετείς. Προτείνω δε, η πλειοψηφία να πάει και κεντρικά Ιδρύματα που έχουν και πολλά ΔΕΠ (ΚΑΙ κατά της αποκέντρωσης). ΚΑΙ επίσης να ΚΛΕΙΣΟΥΝ οι ανούσιες σχολές. 1000000 φοιτητές στην Ιατρική Αθηνών ... οι υπόλοιποι θα βρούμε την ησυχία μας.

    Όσο για τους Κινέζους, σχήματα δεν έχει ??? Μην είσαι κακός, δεν γεννηθήκαμε όόόόόλοι Νησόφωνοι!

    ΞαναΚαλημέρες, καφές το φάρμακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μήπως αντίθετα να βάλει κάθε σχολή τις δικές της εξετάσεις και να κόβει αβέρτα; Τα προπαρασκευαστικά έτη είναι εντελώς μα παντελώς χαζά...
    Άλλωστε, κάθε φορά που κόβονται εξετάσεις από το σύστημα, χαλάει η ποιότητα... χρόνια τώρα...

    Για να δείς σχήματα πουλάκι μου ρέπει να αποδεχθείς την πρόσκληση... και εγώ ακόμα προσπαθώ ξυπνήσω για να σκεφτώ σοβαρά αν πρέπει να σκεφτώ να δεχτώ.... (εντελώς σκεπτικιστικά :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όόόόόχι, όχι ... μην μεταφέρουμε την δουλειά όόόόλη στα άμοιρα τα Ιδρύματα. Ένα έτος, ένα εξάμηνο και καθαρίσαμε! Δεν ξέρεις πρόσθεση ή την ξέρεις μόνο για μονοψήφια;;; out! Την ξέρεις καλύτερα ο διπλανός σου;;; OUT! Με ΑΝΩΤΑΤΟ αριθμό επιβιώσαντων δεδομένο για να μην έχουμε και παρεξηγήσεις!

    Όσο για τους Κινεζούληδες, βρε παραπονιέσαι ΠΡΙΝ ακόμα δεις το κείμενο;;;;;;;;;;;;;; ΚΑΦΕ λέμε, και τα δικά μας κείμενα (ή τα δικά μου τουλάχιστον) δεν είναι σε άψογη Νησιωτική, κλέφτες θα γίνουμε??? Κάποιος πρέπει να τα διαβάσει ... ΔΙΑΒΑΖΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί λες πουλάκι μου.. Τα προπαρασκευαστικά δεν βαραίνουν τα ιδρύματα; Άσε που κοστίζουν όνειρα αλλά και επί του πρακτέου χρήμα που θα ήταν χρήσιμο στην ίδια την εκπαίδευση (δε μας τρέχει και από τα μπατζάκια όπως αντιλαμβάνεσαι όλο και μας το κόβουν… εξοικονομούν μάλλον τις ενισχύσεις που τους ζητήθηκαν…) και... σιγά μην το ρίξουμε στη «συνέντευξη». Εκεί να δεις σόου. Εγώ απλά προτιμώ περισσότερες εξετάσεις και δραστική ελάττωση του αριθμού επιβίωσης φυσικά. Χρόνια τώρα η ελάττωση των εξετάσεων έφθειρε. Γιατί θα λειτουργήσει αλλιώς σήμερα;

    Να στα στείλω να τα διαβάσεις εσύ; Εγώ δεν ξέρω αν έχω το σθένος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να κάτσεις να διαβάσεις! Εγώ έκανα το "καθήκον" μου με το παραπάνω το τελευταίο διάστημα!

    Και ΔΕΝ είπα για προπαρασκευαστικά, ας κάνει κάτι το Λύκειο. Για τα ήδη υπάρχοντα λέω. Απλά περισσότερα γραπτά... Επιλέγεις όμως :)!

    ΔΙΑΒΑΖΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπουαχαχαχαχα
    Ήδη το διαλύσαμε το λύκειο με το ότι το συνδέσαμε με την εισαγωγή. Να το κάνουμε εντελώς λιώμα έτσι;
    Όχι, το λύκειο κατ' εμέ πρέπει να αποσυνδεθεί εντελώς από το σύστημα εισαγωγής.

    Για εκπαίδευση και παιδιά μιλάμε καλή μου, όχι απρόσωπα πράματα. Την εκπαίδευση και την ποιότητα θέλουμε να βελτιώσουμε, όχι απλά να αντιμετωπίσουμε τον τρόπο εισαγωγής, ήμαρτον....

    Δε θες να συμμετάσχεις (να δεις τη γλύκα); Εγώ είμαι πολύ κακός όταν με «αφήνουν να διαβάζω» μόνος :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντεν με έπιασες, ντεν με έπιασες! Εγώ δεν αποσύνδεσα/σύνδεσα τίποτα από τον κύκλο. Ίσα ίσα μετέθεσα την ευθύνη σε Λύκειο και μαθητές/γονείς και την επιλογή στα Ιδρύματα... Όσοι τα έχουν μάθει, συνεχίζουν, οι υπόλοιποι sorry αλλά όχι.

    Και ΠΑΨΕ να μου στέλνεις την δουλειά ΣΟΥ!!!! ΧΑ! ούτε από περιέργεια δεν θα τα διαβάσω!!!! Δική σου δουλειά το κακός ή καλός αλλά να θυμάσαι, οι εντιτορς ειναι ύπουλα πλασματάκια. Κρατάνε αρχεία με στατιστικά!!!!!

    Καφέ ήπιες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επικοινωνούμε;
    Προπαρασκευαστικό έτος στο λύκειο συνδέει το λύκειο και το χαλάει ακόμα περισσότερο.
    Αποσύνδεση του λυκείου και επιλογή στα ιδρύματα. Σωστά και συμφωνούμε απόλυτα! Άρα εξετάσεις από τα ιδρύματα για να μην έχει καμία σχέση το λύκειο και φυσικά να μην υφίσταται και προπαρασκευαστικό έτος στο πανεπιστήμιο. Γιατί πως αλλιώς θα ξέρει το πανεπιστήμιο αν τα έμαθε ο μαθητής, αν δεν το ψάξει το ίδιο; Από συνέντευξη στο υπουργείο μήπως; Ή με μοριοδότηση ΑΣΕΠ;
    Αν εσύ δεν συνέδεσες/αποσυνέδεσες κάτι, εγώ θέλω να αποσυνδέσω πλήρως το λύκειο μπας και τα παιδιά μάθουν τίποτε αντί να επιδιώκουν την βαθμοθηρία και την πτυχιοθηρία...

    Και ναι το ξέρω ότι κρατάνε και ότι δυστυχώς - σιγκχχχ - θα πρέπει να δεχτώ (έχω απορρίψει ήδη 2) :(((

    ΓΡΟΥΜΦ

    Λίιιιγη βοήθεια μήπως;;;; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καφέ; - Ναι - Δύο - Ένα διπλό ελληνικό σπίτι και ένα εσπρέσο στο κυλικείο. - Γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ορίστε. Τα πήρα και τα δύο, να δω τι θα καταλάβεις...

    Το κρίμα στο λαιμό σου >:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είπα ΠΟΤΕ "Προπαρασκευαστικό έτος στο λύκειο" ;;;;;;;;;;;;;;; huh? Ουτε στο Ίδρυμα, πουθενά. Ευθύνη είπα, βουτάμε και ΑΝ κολυμπήσουμε φτάνουμε!!! Είπα ένα τεράάάάάάάστιο πρώτο έτος ΜΕ τα ΚΑΝΟΝΙΚΑ μαθήματα του πρώτου έτους ... Και αν θέλεις και να πω τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ πιστεύω : ΚΑΙ με δίδακτρα ...

    Ο εντιτορς κρατάνε στατιστικά κακίας και ρατσισμού :)))))))))) Και ΟΧΙ, καμμία βοήθεια, εγώ την έκανα την δουλειά μου!!! Άσε που έχω και τον Μπιλ ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχαχα θες και τον Μπίλ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπόν, χτύπησες κάλο (των άλλων βέβαια) γιατί την αυτή συζήτηση είχα πριν λίγο με τον χασάπη μου για τα του Υπουργείου και για πως οι φτωχοί γονείς πληρώνουν φροντιστήρια και τέτοια (αν και αυτωνών τα παιδιά, είναι πιο ώριμα και αποτελεσματικά ως μαθητές). Το να πάρουν κανένα βιβλίο στα παιδιά τους από μικρή ηλικία και να τα πάνε σε κανένα μουσείο, σε καμιά έκθεση, σε κανένα θέατρο, να τα αφήσουν να παίξουν, αντί να τους κάνουν από τα γεννοφάσκια δεκάδες φροντιστήρια, δεν είναι προφανώς πιο οικονομική και πιο αποτελεσματική και προσοδοφόρα λύση στην μεγαλύτερη μερίδα του πληθυσμού...
    Αυτό το έργο με τους Κινέζους (όντως και στα αγγλικά, γράφουν κινέζικα) το έχω παίξει κι εγώ για λίγο, ως τουρίστας-reader, όταν οι κολλητοί μου στο Πολυτεχνείο στη μπουγατσαδούπολη, μου δώσαν να διαβάσω κάτι papers Κινέζων συναδέλφων μπας και βγάλω εγώ άκρη ως ειδική στη γλώσσα... Τζίζους...
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξετάσεις κουβούλα μου, εξετάσεις. Το προπαρασκευαστικό έτος είναι χάλια (είπαμε κοστίζει όνειρα κτλ...). Άσε που εκτελεί χρέη «συνέντευξης» με όλα τα παρατράγουδά της. Και άσε που είπαμε: κάθε σταδιακή κατάργηση εξετάσεων (20+ χρόνια τώρα) συνοδεύτηκε από ελάττωση ποιότητας. Ας μη το συνεχίσουμε το εργάκι λοιπόν... (τα «ρατσιστικά» δίδακτρα εντελώς ασχολίαστα…)

    Και για σε παρακαλώ; Ρατσιστής εγώ ή αυτοί που μου στέλνουν μόνο κινέζους; Χάθηκε ένας γάλλος πχ;

    Περιμένω να δω ΤΙ θα κάνεις με τον μπίλ… Αλλά ιδέες μη περιμένεις... Τι, να βοηθάω εγώ και εσύ απλά να με δουλεύεις; ΟΥΣΤ….

    Αυτό το πράγμα Σοφία μου με την ρομποτοποίηση των παιδιών ποτέ δεν το κατάλαβα… Εμείς τελικά δεν μορφώνουμε, απλή εκπαίδευση στον ανταγωνισμό (φτουκακά) κάνουμε :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ρομποτοποίηση των παιδιών ισοδυναμεί με βαρεμάρα των γονιών. Γιατί το να έχεις ένα σωστά ανεπτυγμένο παιδί σαν προσωπικότητα κοστίζει στον χρόνο του γονιού και πολύ λιγότερο στο χρήμα. Αλλά όλοι προτιμούν τις εύκολες λύσεις και μετά διαμαρτύρονται και τις πληρώνουν ακριβά (σκέψου πως αυτά τα καμάρια που έχουμε σήμερα στο σχολείο θα είναι οι αυριανοί γιατροί που θα κρίνουν την ζωή σου). Και καλά, εγώ κι εσύ και άλλοι που έχουμε την δυνατότητα περισσότερο από έναν εργάτη στα ναυπηγεία ή έναν αγρότη να πάμε και σε έναν γιατρό παραπέρα, η θειά Κώσταινα και ο κάθε απλός και οικονομικά χαμηλού εισοδήματος πολίτης, δεν την έχει και δεν μπορεί ούτε καν να την ονειρευτεί. Κι αυτός όμως έχει το ίδιο δικαίωμα στη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν πάτε καλά, λέμε !!!
    Κουτί δεν έχετε;
    :ppppppp
    (βρήκατε μέρα που έχω δουλειά και δεν μπορώ να σκεφτώ, γκρρρ)

    Θέλω να πάω στην παραλίαααααααααααααααααα !!!!!

    (να τα προσέχεις τα πολλά τα γέλια, εσύ -βγαίνουν "ξινά" λέει η μανούλα :pp)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κι εγώ θέλω παραλία λέμεεεεεεε.......

    :@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. :)))))))) Τώρα είδα στα νέα ότι ... απαντάς στο ΥΠ και όχι σε εμένα!!! χαχαχα

    Εγώ την κοπανάω για μπανάκι :))) Σμαααακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ????? υπ; Άλλαξες νικ;

    Μπανάααακι εεε;;; ΣΚΑΣΜΕΝΟ... Εγώ για τρέξιμο... Την προσέχω την σταθερά μου εγώ, όχι σαν εσένα τη δική σου :pppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τς τς τς... Όπως το άφησα έμεινε εδώ μέσα: chatερία του χειρίστου είδους! Πφφφ...

    :P :D :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος19/5/08 7:01 μ.μ.

    Έτσι, να πίνετε ούζα και να το ομολογείτε!
    Αμ, 1000 ευρώ τη γουλιά θα το φτάσουν, για να δείτε εσείς, θα ξαναπίνετε και μετά να μην μπορείτε να ανοίξετε τα μάτια σας;
    (Ασε που τα 9.999, 9999 € θα είναι φόροι μιας και σκέφτονται να λιγοστέψουν και το .. Κράτος)!!
    :) :)

    Καλαμπούρι τέλος και.. ας έρθω και εγώ στο προκείμενο..
    Κατάργηση πανελληνίων εξετάσεων.
    Πού το είδες αυτό;
    Για πρόσεξε καλύτερα τις διατυπώσεις!!
    Και κάτι ακόμα πιο σοβαρό!!
    Πώς καταργείς κάτι που ΔΕΝ υπάρχει;
    (Δεν υπάρχουν ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ πανελλήνιες εξετάσεις.. Απολυτήριες είναι αυτές που δίνουν τα παιδιά της Τρίτης Λυκείου. Το ότι τα αποτελέσματα των μαθημάτων στα οποία εξετάζονται τα παιδιά για να ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ από το Λύκειο, χρησιμοποιούνται, σταθμισμένα, για να διαμορφώσουν ένα προφίλ βάσει του οποίου θα γίνει η κατάταξή του κλπ, δεν σημαίνει ότι αυτές οι εξετάσεις είναι και εισαγωγικές ε;
    (Φοβάμαι ότι θα γράψω ολόκληρο ποστ..)
    Και ερχόμαστε στην ιδέα του κάθε Ίδρυμα να κάνει τις δικές του εξετάσεις.
    Δηλαδή, να ξαναγυρίσουμε στην πριν την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση των Παπανδρέου (παππού)- Παπανούτσου, εποχή.
    Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε το τι σημαίνει αυτό!!
    (όχι δεν θα γίνω αναλυτικός εδώ.. :) )

    Γεγονός είναι ένα.
    Ιδέες για την επίλυση του προβλήματος, υπάρχουν πολλές!
    Ιδέα για το πιο (στην ουσία του) είναι το πρόβλημα, έχουμε;

    Μη βιαστείτε να πείτε ναι!
    (Είμαι, ως γνωστόν οπαδός της άποψης του "ποτέ μην κάνεις μια ερώτηση, αν δεν ξέρεις την απάντηση", αλλά σιγά να μη την γράψω εδώ και τώρα!! )

    Αυτά τα... λίγα..

    Καλησπέρα σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος19/5/08 7:09 μ.μ.

    Εξυπακούεται ότι ο δαίμων της τυπογραφίας έριξε την τιμή/γουλιά του ούζου!
    Ανακοινοποίηση στο ορθόν λοιπόν
    10.000€ η τιμή!/γουλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιεπ

    Όντως οι πανελλήνιες είναι τυπικά απολυτήριες, αλλά στην ουσία ο σχεδιασμός και χειρισμός τους τις μετατρέπει σε «εισαγωγικές». Και ακριβώς αυτός ο σχεδιασμός τους ως εισαγωγικών, που δεν είναι, δημιουργεί ένα μεγάλο πρόβλημα, αν και δεν είναι το συγκεκριμένο πρόβλημα. Τώρα ο καθένας μάλλον διατυπώνει το πρόβλημα με διάφορους τρόπους – για μένα είναι η αύξηση της ποιότητας σε όλο τα στάδια, η αφαίρεση της βαθμοθηρίας, της πτυχιοθηρίας και κάθε μορφής ανταγωνισμού από την εκπαίδευση και η μετατροπή της στόχευσης σε γνωσιακή/μορφωσιακή αντί για πτυχιοληπτική (αφήνω πάλι εσκεμμένα απ’ έξω κάθε αναφορά σε μορφές πληρωμένης εκπαίδευσης... μπρρρρ). Αλλά με ένα-δυο καραφάκια ούζο, έστω και μαύρης αγοράς, είμαι σίγουρος ότι θα τη βρούμε την άκρη όπως και αν το ονομάζουμε ο καθένας :)

    CD μου, θα περάσω από το μαγαζί σου και θα στο κάνω καλοκαιρινό ροζ τσατ ρουμ να σου πω εγώ :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παιδί μου τι να το κάνεις το "μαύρης αγοράς"?

    Θα σου φέρνουμε εμείς ρακί από τη Λεβαντογέννα !
    :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με βάση τις οικονομικές εκτιμήσεις του Σώτου, σας βλέπω να γίνεστε ζάπλουτα συντεκνάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χε χε χε
    Θα σε πάρουμε συνεταίρο
    :pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος19/5/08 8:50 μ.μ.

    μάλλον δεν με προσέχετε..
    μάλλον δεν με προσέχετε..

    Πώς θα γίνουν πλούσιοι οι σύντεκνοι;
    Δεν είδατε πού θα πηγαίνουν τα χρήματα; :)

    Επί της ουσίας τώρα (και όχι επί του ... πνεύματος :) )

    Ένα λοιπόν πρόβλημα είναι ότι αυτές οι ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ εξετάσεις, χρησιμοποιούνται, κατά αυθαίρετο τρόπο, (όπως και αυθαίρετα καθορίζεται το περιεχόμενό τους), σαν κριτήριο "ικανότητας και επιστημονικής υποδομής" όσων είναι κάτοχοι απολυτηρίου τίτλου του Λυκείου.
    Από την άλλη, θα πει κάποιος ότι αυτές οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι ένα αντικειμενικό σύστημα αξιολόγησης της δουλειάς που γίνεται στο σχολείο.
    Γιατί να τις καταργήσουμε; Ίσως θα έπρεπε να τις επεκτείνουμε κιόλας!!

    Ένα άλλο πρόβλημα είναι το τι ακριβώς θέλουμε να κάνουμε με την Παιδεία, την εκπαίδευση, και τα ειδικότερα της ανάπτυξης της τρίτης βαθμίδας.. (Είναι όμως τεράστιο και το θέμα των επί μέρους στόχων και το πώς αυτοί υλοποιούνται, και στις άλλες βαθμίδες..)
    Έβαλες κάποιους στόχους πιο πάνω, αλλά θα μου επιτρέψεις να επισημάνω αυτοί ότι είναι "μερικοί στόχοι" και δεν φαίνεται να τους αποδέχεται και όλη η κοινωνία!
    (πχ.. αφαίρεση κάθε μορφής ανταγωνισμού...)
    Πίσω όμως και από αυτούς τους στόχους υπάρχουν, οφείλουν να υπάρχουν, και οι πρωτογενείς σκοποί.
    Χρειάζεται ΑΥΤΟΙ οι σκοποί, οι οποίοι, φυσικά, είναι πολιτικοί(!) να ξεκαθαριστούν.
    Όσο τους έχουμε κρυμμένους και προσπαθούμε να τους περάσουμε από την πίσω πόρτα, προφανώς θα είμαστε μπροστά σε ανάλογα φαινόμενα.

    Αν έρθουμε λοιπόν στο γεγονός της παρουσίασης των προθέσεων της Κυβέρνησης, θα πρέπει για να κατανοήσουμε το πού το πάει, να αναζητήσουμε, ποιοι είναι οι πραγματικοί στόχοι και ποιος ο σκοπός, αποσαφηνίζοντας ταυτόχρονα, στο μέτρο που είναι δυνατόν αυτό βέβαια, εν τέλει, τι ζητάει στ' αλήθεια αυτή η Κοινωνία;

    Και ξέρεις; Δεν νομίζω ότι ειναι δουλειά των εκπαιδευτικών ως ειδικών να απαντήσουν σ' αυτό το τελευταίο ερώτημα.
    Αυτό αφορά στους Πολίτες!!!

    Ταύτα και πάω για ... ούζο!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος19/5/08 11:28 μ.μ.

    και επειδή η φτώχεια θέλει καλοπέραση, έλα να παίξεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει αλλά όόόόόόλο αυτό το πανάκριβο ούζο καταστρέφει την ορθογραφία σας!!! :)))

    ΥΠ= υπουργείο παιδείας ή υπουργός -βαριέμαι να κοιτάξω πάνω.

    Και συμφωνώ με τον ουζοπότη: Ποιο πρόβλημα προσπαθούμε να λύσουμε? Τα κατατάξαμε αλφαβητικά και πήραμε το πρώτο???

    Καλημερούδια -Καμηλιέρη: Ξημέρωσε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φιλενάδα, ο Καμηλιέρης δεν περίμενε το ούζο να καταστραφεί η ορθογραφία του πάντως!!!
    (και ξέρεις, στον Τούρκο θα τα ρίχνει πάλι!!!)

    Καλημέρα Καμηλιέρη!!!
    :):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λοιπόν το καρατσέκαρα...
    Κουβούλα έγραψα και όχι υπούλα, να προσέχεις λίιιγο πιο πολύ τι διαβάζεις :p (ότι θυμάσαι χαίρεσαι... κι ο μπακλαβάς... ευθεία...)
    Και φυσικά δεν αποφάσισα να λύσω το πρώτο πρόβλημα, όπως είναι εμφανές από λεγόμενά μου. Άλλωστε εγώ είμαι αυτός που αναφέρω πως τα προβλήματα λύνονται συνολικά και όχι ένα ένα :)
    Τώρα όμως προέχουν τα φυντάνια.
    Μέρεεεεςςςς…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σωτήρη μου πιες κανά ούζο ακόμα γιατί κινδυνεύουμε να κατηγορηθούμε εμείς για οβεραναλάισινγκ από τις κυρίες της παρέας :p

    Σίγουρα έθεσα μερικούς από τους στόχους. Δύσκολο να τους καλύψω όλους, ειδικά όταν δεν ήταν αυτή η διάθεσή μου, αλλά απλά επεδίωκα να αναφέρω ποιοι από τους στόχους δημιουργούν τα μεγαλύτερα προβλήματα κατά τη γνώμη μου. Όσο για την διαφωνία σε συγκεκριμένους, νομίζω πως πάντα ο πνευματικός κόσμος θεωρούσε ότι, ο ανταγωνισμός για παράδειγμα κάνει κακό, και το δίδασκε. Για την ακρίβεια το διδάσκει ακόμα, απλά μένει μόνο στα λόγια! Θέμα είναι μάλλον τελικά τί βαραίνει περισσότερο στα κριτήρια των επιλογών μας. Η παιδεία, η πολιτική ή η χρηματοοικονομία.
    Οι εκπαιδευτικοί πάντως δε θα λύσουν ο πρόβλημα. Αλλά σίγουρα τους ενδιαφέρει πολύ, ειδικά όταν όντως θεωρούν την εκπαίδευση λειτούργημα και όχι επάγγελμα, είναι πιο κοντά στο πρόβλημα και φυσικά, ας μην παραβλέπουμε, αποτελούν την «πνευματική ηγεσία» της κοινωνίας.
    Το ζήτημα λοιπόν είναι να δούμε «που το πάει» η (κάθε) κυβέρνηση – έχω δεδομένη ιδέα όσον αφορά στο που το πάει, αλλά ταυτόχρονα φέρουμε και ευθύνη για την κρίση των στόχων και των πολιτικών αλλά και της κοινωνίας. Θεωρώ λοιπόν πως η ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην λύση είναι απαραίτητη και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό, μεγαλύτερο από αυτόν των πολιτικών. Και ας μην ξεχνάμε ότι οι ευθύνες προϋποθέτουν παιδεία οπότε αφορά τους πολίτες αλλά προαπαιτούμενο στη συμμετοχή στην επίλυση είναι η παιδεία… (χάος… εντροπίιιαααα…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. "Σωτήρη μου πιες κανά ούζο ακόμα γιατί κινδυνεύουμε να κατηγορηθούμε εμείς για οβεραναλάισινγκ από τις κυρίες της παρέας "


    Χαχαχαχαααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...