Τετάρτη 31 Αυγούστου 2005

Να μην ξεχνιόμαστε...

Με την επιστροφή μας φυσικά επέστρεψε και η κλασική… ανωμαλία μας…. Δεν γίνεται δηλαδή να μπορέσω κι εγώ μια φορά, αν κοιμηθώ νωρίτερα από της 1:30, να μην ξυπνήσω πριν τις 7:30 ας πούμε;

Όπως καταλαβαίνετε, 6 η ώρα, γαρίδα το μάτι, και σιχαίνομαι και τις γαρίδες. Βέβαια το ξύπνημα ήταν μάλλον μια ευγενική χορηγία της αγαπημένης μου γειτόνισσας που αποφάσισε πρωί-πρωί να σπάσ…. εεεε να «πλύνει» τα πιάτα. Φυσικά άκουσε τα πρωινά «καντήλια» της, «μετέλαβε ευλαβικά» και η μέρα της πρόκειται να κυλήσει μια χαρούλα =:-) πλέον μετά την πρωινή επικοινωνία της με τα «θεία» (εγώ το λέω ότι τα έχω καλά με τον ΑποΚάτω, εσείς δεν με πιστεύετε!). Προβλέπω ότι σήμερα λοιπόν θα ξανακάψει το φαϊ της φαμίλιας της! Μην ανησυχείτε, δεν θα παραξενευτεί! Το καίει τουλάχιστον μια-δυο φορές τον μήνα! Α ρε νοικοκυράδες….!!!! Τι να πει κανείς….

Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι φυσικά δεν μπόρεσα να κλείσω μάτι μετά το χαρούμενο ξύπνημα! Οπότε μετά από μερικές απελπισμένες προσπάθειες να συμπληρώσω κάτι παραπάνω από 5:30 ώρες ύπνο (σιγά και μη...) αποφάσισα να σηκωθώ και να κάνω καμιά δουλειά, να διαβάσω κανά e-mail, να βρω τα σοβαρά σημεία από τις απαντήσεις των συνεργατών μας - ναι έτσι είναι, τι νομίζετε, ότι λένε είναι σοβαρό; Μπαααα το 30% και αν...

Ε είπα να πρήξω και εσάς λίγο που μου σπάτε τα νεύρα και κοιμάστε σαν γουρούνια χωρίς να υπολογίζετε θορύβους... Άντε μην πω τίποτε τώρα.

Ούφ.. Καλημέρα σας... Πρέπει να ετοιμαστώ για το γραφείο...

9:00... Να μην σχολιάσω το γεγονός ότι έχω φτάσει πρώτος στο γραφείο... ή μάλλον στο κτίριο... :@

16 σχόλια:

  1. εγώ πάντως τάχω πολύ καλά με τον ύπνο...
    κοιμάμαι απαραιτήτως 8 ώρες τη μέρα αλλιώς δεν μπορώ να λειτουργήσω σωστά.
    και αυτό σημαίνει οτι επειδή ξυπνάω και στις 7.30 κοιμάμαι με τις κότες!
    κο-κο-κο-κο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμ, ναυτικό μου ήθελες και άλλες τέτοιες κυριλιές... δεν ερχόσουν στρατό ξηράς να μάθεις να κοιμάσαι με το παραμικρό.. :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα είναι δυνατόν να μην σου αρέσουν οι γαρίδες;;; :confused:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θες να στα ισοπεδώσω όλα να μην σου αρέσουν ούτε εσένα;

    Οι γαρίδες είναι κάτι σαν κατσαρίδες της θάλασσας :p

    Μπλιάξ, ακόμα και εγώ αηδίασα…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγώ πάντως είδα με καλύτερο μάτι τις κατσαρίδες μετά απο αυτό...

    στο κάτω κάτω κοτζάμ λαός τις τρώει καραμελωμένες στην ταυλάνδη,
    δεν μπορεί,
    κάτι θα ξέρει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπλιάξ μπλιάξ μπλιάξ... και ακόμα.. μπλιάξ....

    :s :s :s

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ααα εσύ δεν είσαι για το fear factory....
    θα τοχανες το βραβείο στα σίγουρα!

    (καλά ούτε και γω θα το κέρδιζα, αλλα να αηδιάζεις με γαρίδες????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε με τις κατσαρίδες αηδίασα....

    Τώρα όσο για τις γαρίδες... δεν αντέχω την μυρωδιά τους όταν ετοιμάζονται και την υφή του κρέατός τους στο στόμα μου.

    Δεν με αηδιάζουν πάντως. Και μιας και είναι σύνηθες για εσάς τις γυναίκες να τις βρίσκετε εκλεκτικότατο έδεσμα... τις αφήνω με όλη μου την καρδιά για την κυρία!

    Μπορώ να κάθομαι με τις ώρες να την βλέπω να τις τρώει!

    Σκορπίνα μου, συνεχίζεις να κοιμάσαι με τις κότες =:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κλαψολεπίδα μου κοιμήσου εσύ και η τύχη σου δουλεύει... Αλλά μην μαγειρέψεις ούτε εσύ σήμερα.... Δεν ξέρεις τί μπορεί να σου συμβεί.

    Εγώ σε προειδοποίησα. Κάνε ότι θες τώρα...

    Σκορπίνα μου, πρώτες πρωινές εννοείς 12:01;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προειδοποιώ, δεν απειλώ.....
    Έχει διαφορά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατί ο καμηλοκαβαλάρης σήμερα το πρωί έκανε memorise 2-3 curses και μερικά άλλα divination spells....

    (memorize αμερικανιστί αλλά μιας και προτιμούμε τα των ευρωπαϊκών προδιαγραφών, αλλάξαμε και τα handbooks :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τους τελευταίους μήνες έχω καθιερώσει τις ωτοασπίδες.
    ...Πολύ ωραία εφεύρεση!
    Βέβαια εγώ δεν έχω τα δικά σου με τα πιάτα, αλλά έχω την από κάτω που κάθε φορά που πηδ... εεε συνουσιάζεται γκρεμίζει την μισή πολυκατοικία.
    $#!%#$%#!^@!$%^*!$^%^&!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α Νένυα μου εδώ θα διαφωνίσω! Άσε βρε την γυναίκα να το ευχαριστηθεί! (ζηλεύεις ζηλεύεις;)

    Τέλος πάντων, οι ωτασπίδες είναι ένα θέμα αλλά ρε 'συ αντέχεις να έχεις δυο πράματα στ΄ αυτιά σου όλη νύχτα;;; Δεν σε πονάνε; Δεν σε ενοχλούν;

    Πάντως για την περίπτωση της "αποκάτω", έτσι όπως την περιγράφεις, μάλλον αμορτισέρ για την πολυκατοικία χρειάζεστε και ουχί ωτασπίδες! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλά, αν έρθεις και ακούσεις πως κάνει, μετά θα μου ζητήσεις και συγγνώμη από πάνω!
    και εμείς κάνουμε ό,τι κάνουμε κύριε darthiir, αλλά είναι "ανάσες στο σκοτάδι" όπως είπες σε προηγούμενο ποστ σου και όχι "βογγητά, πανικός και τριξίματα σε όλη την ανατολική Θεσσαλονίκη".
    Εεεε μαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γι' αυτό σου λέω βρε κουτό. Βάλτε αμορτισέρ να δείτε την υγειά σας.
    Πάντως και το βογγητό βρε παιδί μου έχει την χάρη του πού και πού. Νταξ, όχι σε ολόκληρη την ανατολική Θεσ/νίκη, αλλά στο τετράγωνο.....

    Αλλά τί να σου πώ, μπορεί και να έχεις δίκιο. Θα περάσω την επόμενη φορά λοιπόν να αποκτήσω ιδίαν πείραν του θέματος. Όχι τίποτε άλλο δηλαδή αλλά μπορεί η γυναίκα να χαραμίζεται και να πρέπει να ακολουθήσει "καλλιτεχνικό" κλάδο... Να την συστήσουμε σε μερικά καλά παιδιά μετά αν είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχαχα!
    αν είναι έτσι, τότε οκ.
    (προς το παρρόν αμορτισερ στην πολυκατοικία και στο κρεββάτι της και 5 κιλά λάδωμα για το τρίξιμο κάτι θα κάνουν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...