Κυριακή 21 Αυγούστου 2005

Η επιστροφή!

Αχ θάλασσά μου σκοτεινή,
Θάλασσ' αγριεμένη,
Πού θα με βγάλεις το πρωί;
Σε ποια στεριά μου ξένη;

Μεσοπέλαγα και επιστρέφοντας. Τα φώτα της πόλης σε λίγο θα φανούν και η "καθημερινότητα" περιμένει ξανά. Αυτή είναι η ζωή μας. Φεύγουμε, γυρνάμε, μαθαίνουμε, ζούμε. Από αύριο ξεκινά ο "αγώνας". Έχω να αντιμετωπίσω τον "δικό" μου και το "καλάμι" που λέγαμε!

Τρέμετε! Επιστρέφω δρυμήτερος ;p

ΥΓ: Περιμένετε απαντήσεις; Ότι καταλάβατε καταλάβατε!
ΥΓ2: Άμα καταλάβατε, πείτε μου κι εμένα!
ΥΓ3: Όσοι πιστοί προσέλθετε για μια νύχτα με μπουζούκια και άφθονα λουλούδια και τσιφτετέλια, να εγκαινιάσουμε την έναρξη της νέας εργασιακής χρονιάς. ΟΧΙ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ, προς θεού, μην ακούσω καμιά τέτοια μαλακία, σας έφαγα!

5 σχόλια:

  1. ωραίες οι γιορτές, αλλά διαφέρουν τα γούστα μας. αν ήσουν θεσσαλονίκη θα σου έκανα πλύση εγκεφάλου για πιό χύμα πάρτυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πιό ωραίο όμως είναι να μπορείς να τα κάνεις όλα. Από κλασική μουσική μέχρι γαβγάδικα!

    Οπότε δεν θα χρειαζόμουν πλύση εγκαφάλου. Απλά αυτή τη στιγμή θέλω τρέλα, θέλω πράγματα ανεβασμένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αντε μπράβο τέτοια να ακούω γιατί ο Καββαδίας λίγο με στεναχώρεσε τις προάλλες...

    παρεπιπτόντως, σήμερα άκουσα το πρώτο "καλό χειμώνα" να προφέρεται δίπλα μου και ανατρίχιασα... και για να το ξεπεράσω πήγα πάλι στη θάλασσα!

    στο γαβγάδικο πιείτε και στην υγειά μας, εμείς θα είμαστε νοητά μαζί σας καθότι μακριά και να σου πω την αλήθεια, πλέον τα σκυλάδικα δεν τα αντέχω.
    τι να πεις, όσο γερνάει ο άνθρωπος παραξενεύει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και γιατί να τρέμουμε βρε Νταρθιιρ;
    Καλώς μας ξανάρθες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιωργάκη τα τραβάει ο οργανισμός σου;;;;;

    Πήγασε, τρέμετε τρέμετε.... καλό κάνει :p

    Σαδίστρια μου νόμιζα ότι ήσουν διακοπές στο "βλογημένο" μέρος...

    Το oriental είναι άλλη φάση, αλλά το καλό πράμα είναι στο ελληνάδικο

    ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

    jojo μου, σου υπόσχομαι ότι μόλις πάω, θα πιώ ένα ποτήρι για 'σένα και θα πετάξω και μερικά γαρύφαλα για σπονδή, μπας και σου περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...