Πέμπτη 4 Ιανουαρίου 2007

«Μπεστ οφ» της πρωτοχρονιάς

Φάγαμεεεε, του σκασμού – αυτό το αρνάκι θεϊκό και οι μελιτζάνες της θείας με ζαμπόν τυρί ντομάτα στο φούρνο άλλο πράμα –, ήπιαμεεεε, ωσάν κροκόδειλοι – κρασί κόκκινο και αφού στραγγίξαμε το βαρέλι καρντού, σκέτο –, χαβαλεδιάσαμεεεεε, υπερβολικά – μέχρι και τα του στρατού θυμηθήκαμε, είχαμε και φαντάρο στην παρέα –, τσαντιστήκαμε – ναι και αυτό, μην μας λείψει το επόμενο έτος δηλαδής, θα καταλήξω ψυχασθενής στο τέλος μου φαίνεται (μην το πείς, ναι το σκέφτηκες αλλά δεν είμαι, ακόμα). Ύστερα απ’ όλα αυτά και αφού καταλάγιασε η συγκέντρωση αλκοόλ στο αίμα μας (άρχισε δηλαδή να θυμίζει πάλι αίμα), ενώ τα επίπεδα χοληστερίνης αρχίζουν να κινούνται πτωτικά, συνειδητοποιήσαμε ότι μπήκαμε στο 2007 (Πότε;;;;). Ένα όμως ήταν το μπεστ οφ της φετινής πρωτοχρονιάς, ο μπόμπιρας της οικογένειας δεν χόρτασε και αποφάσισε να φάει *και* το κογιότ!!!



Καλή χρονιά στους Ανθρώπους
[Γιατί όπως είπαμε,
εκτός από σχιζοφρενής,
είμαι *και* σκατόψυχος :)]

17 σχόλια:

  1. καλή χρονιά!

    με ηρεμία, ευτυχία, υγεία και... ευκολότερο ύπνο τα βράδια! ;)

    σκέτη γλύκα ο μπόμπιρας!
    να τον χαίρεστε!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρονια Καλα για ολους σας...
    φιλια σε ολους σας!!!
    να 'στε καλα ολοι σας...
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φάγατε;;;; Κι άλλο;;;;;;; Σ;)))))))

    Καλή χρονιά φίλε Καμηλοκαβαλάρη

    Δεν ξέρω με ποιόν/ποιάν τσακώθηκες, αλλά ούτε σκατόψυχος είσαι ούτε σχιζοφρενής, σε βεβαιώνω

    Σ:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά να έχεις γκρινιαρο-καμηλιέρη!!!! ;-)))))



    ΥΓ Ποιές ώρες μπορούμε να δανειστούμε το μπόμπιρα;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. του την εκοψε τη μουσουδα,τελικα ο μικρος;

    καλη χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ακόμα...ακόμα...περιμένω μην ανησυχείς ;-)

    Καλή χρονιά μωρό μου!

    Αυτός ο μπόμπιρας είναι η αδυναμία μου, το ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραιότατος ο μπόμπιρας!!!!
    Σκέτος μπιπ μπιπ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χιχι, Road Runner σε μπομπιρέ έκδοση!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Χρονιά !!!
    Κι Ευτυχισμένη...
    Ε και να μείνει μια μικρή ποσότητα αλκοόλ στο αίμα, δεν κάνει και κακό ε; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή χρονιά κροκόδειλε! (Ηξερα ότι οι τελευταίοι μαγειρεύουν όχι όμως ότι πίνουν κιόλας..χμμ)

    Τώρα δίαιτα του βοσκού, χορτάρια και ψητά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλή χρονιά να έχεις =)****

    ο μπόμπιρας είναι γλύκας =)

    υ.γ. πίνουν οι κροκόδειλοι κρασί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγω γιατι βλεπω ενα κογιοτ που αγκαλιαζει εναν απορημενο μπομπιρα; :)))

    να τον χαιρεται η οικογενεια τον μπομπιρα!!!
    κι αυτος με τη σειρα του την οικογενεια..! :))

    το πιο γλυκο καλωσορισμα χρονιας που ειδα μεχρι στιγμης σε ποστ

    να τον χαιρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. είχατε και εσείς αρνί και μετά εμένα κοροιδεύεις για τα Πασχαλιάτικα έθιμα! ντροπή και αίσχοζ!
    ένι γουέι, χρόνια πολλά και καλή χρονιά καλέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Darthiir. Την καμήλα ρε την τάισες η μόνος σου τα σαβούριασες τα καλούδια; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά Darth!!! Ωραίος ο μικρούλης!!! Φοβερή φάτσα!!! Όταν έχεις μικρά παιδάκια γύρω σου τα Χριστούγεννα, αισθάνεσαι τις γιορτές καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σκατόψυχος σκατόψυχος... ξέρω εγώ τί λέω...

    Η μουσούδα του κογιότ κύριοι δεν κόβεται. Το είχα δοκιμάσει και εγώ στο συγκεκριμένο κουκλάκι όταν ήμουν στην ηλικία του μπόμπιρα...

    Όσο για την καμήλα... όλη μέρα ξερνάει από το πιοτό... τίποτε δεν κατεβαίνει κάτω.. μόνο παξιμαδάκια τρώει - μας βολεύει αυτό, σαβουριάζουμε τα υπόλοιπα :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...