Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2007

Αποτελέσματα τσικνοπέμπτης…

Μερικά μπουκάλια κρασί, ένα μπουκάλι ούρσους (κέρασμα), ένας καμηλιέρης μια αλεπουδίτσα (και όχι μόνο) πάνω στο τραπέζι να χορεύουν τσιφτετέλι, ένα χαλί λουλούδια (να σκουπίσω το σαλόνι, δεν μπορείς να φανταστείς που παν και τρυπώνουν τα άτιμα), άφθονοι ήχοι μπουζουκιού, βαρύ (κροκοδειλίσιο) κεφάλι…

Έλ’ απόψε στου Θωμά, να σου παίξω μπαγλαμά,
Να κατέβουν οι αγγέλοι, να χορέψουν τσιφτετέλι,

Ακόμα μερακλωμένοι και χτεσινοί είμαστε, που τραγουδάμε σήμερα;

18 σχόλια:

  1. Άαααλα...

    Άνοιξε κι' αλλή μπουκάααλα... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απόψε τραγουδάμε στο Λιμάνι!!!
    Φέρε και τις καμήλες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα πάρω τις γκαμίλες μου, στην τσέπη χαρτζιλίκι...

    Χικ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος10/2/07 10:54 μ.μ.

    χικ και ξαναματα χικ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/2/07 11:16 μ.μ.

    "Τελικά... είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα"

    Στην υγειά σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να ειστε καλα να γλεντατε! :-)
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :)))) Ξεχάσατε όμως να μου πείτε ότι ήταν Τσικνοπέμπτη!!!
    σμακ

    ΒΓΑΛΕ το word verification!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βιντεάκι δλδ δεν έχει? Να δω καμηλιέρη με Αλεπουδίτσα στο τσακιρ κέφι να σκίσω τα ιμάτιά μου.
    Και του χρόνου καλά μου και πάντα τέτοια.
    φιλιά λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η καμήλα χορεύει τσιφτετέλι? I wanna see that!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ πίτα γίνατε κύριε ΚΑθηγητά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με 20 spam την ημέρα, καλά που δεν έβαλα και 2 verifications :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι αλλα΄εμείς τι φταίμε που έχεις εύκολο mail ?????
    zspuwakt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παιδί μου χάνεις;
    Τί σχέση έχει το e-mail μου με τα spam comments;;;

    Σε χάλασε που δεν πήγες ανάποδα εσένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποιος τολμάει να τον δείρω!

    vwxfnjk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν βαριέσαι το copy/paste;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...