Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Πελάααατες μου!

Ε αυτή τη φορά σχεδόν δεν έμεινε θέση άδεια! Ξεφύγαμε λίγο, ή μου φαίνεται; Και η προσέλευση συνεχίζεται. Και μέχρι στιγμής η ανταπόκριση θετική! Βέβαια είναι νωρίς ακόμη, ναι, είναι σίγουρα πολύ νωρίς ακόμη, τίποτε άλλωστε δεν είναι αυτό που φαίνεται εκ πρώτης, αλλά υπήρχε λίιιιγη παραπάνω όρεξη ε, δεν υπήρχε; Ναι, μάλλον ναι…
Βέβαια υπάρχουν πάντα και οι περίεργες περιπτώσεις. Να, ας πούμε, εκείνο το «γράμμα» με το παράπονο του φυντανιού να ξεχειλίζει, που έχει αποτύχει σε τέσσερεις διαδοχικές δοκιμασίες και είναι πολύ στενοχωρημένο γιατί του δημιουργεί επαγγελματική τροχοπέδη, και αναρωτιέται μήπως υπάρχει πιθανότητα να απαλλαγεί του μαθήματος! Όχι, δε χρησιμοποίησε αυτό το λεξιλόγιο, αλλά μέσα σε μία παράγραφο τα είπε περιφραστικά.
Δηλαδή ας πούμε η πιθανότητα να βάλει τα δυνατά του για να επιτύχει και με «δόξα και τιμή» να περατώσει τα «προβλεπόμενα» δεν υπάρχει ε; Αυτή η μοντέρνα νοοτροπία που κυκλοφορεί ευρέως, πως δηλαδή μια περιοχή γνώσεων είναι τόσο άχρηστη και είναι θεμιτή η απαλλαγή από την κατάκτησή τους είναι τόσο παράξενη, τόσο… «εξωγήινη»; Τόσο… παράλογο που υφίσταται; Παράλογο; Ναι, παράλογο. Αναμενόμενο να υφίσταται ίσως, ειδικά μέσα σε όλη αυτή την έκπτωση αξιών που αλώνει τις μέρες μας (εξαιρείται προφανώς το χρήμα από αυτές τις εκπτώσεις), αλλά τόσο… αδιανόητο; Ποιά λέξη άραγε να το εκφράζει καλύτερα;
Οι αγροί πάντως γύρω από το φυντανοτροφείο κιτρίνισαν. Ευτυχώς δεν κοκκίνισαν ακόμα, αλλά οσονούπω (στρατηγέ μου) θα συμβεί και αυτό, να σηματοδοτήσει έτσι και το πέρας του δεύτερου έτους… Και παραπάνω δηλαδή στην ουσία… Πώς περνάει τελικά ο καιρός...
(Πάλι; – και δεν είναι καν πρωτομηνιά!)
Όλο αυτό πάλι δεν είναι παράλογο δηλαδή; Μα εντελώς παράλογο να συμβαίνει;
Χμφφφτττττ…
Τι συνειρμοί πια κι αυτοί με τους αγρούς…

10 σχόλια:

  1. Ξέρω πολλές λέξεις που μπορούν να σε βολέψουν για το παράλογο καιτο αδιανόητο του πράγματος, αλλά μπορεί να πέσουν σε abuse report...

    Μόνο κίτρινο και σε λίγο κόκκινο?? ΩΩΩ.... εμείς μωβίζουμε, φουξιαζόμαστε και οι μελισσούλες και τα λουλουδάκια στήνουνε τρελό χορό!!

    (Μα, που έχω βάλει εκείνο το χειριστήριο για τον καιρό και τον χρόνο, που το έχω βάλει.... ;-ΡΡΡ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με την υπομονη και την επιμονη ολα τα καταφερνουμε ελεγε η μαμα μου
    αλλα σε μενα δεν πετυχε !! πουφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και το παράλογο έγινε λογικό σ' αυτή τη χώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σήμερα είδα τα πρώτα κόκκινα στο πάρκο, το πρωί που έτρεχα
    (και σε θυμήθικα, χε χε χε)
    :)

    Να σου πω, το φυντάνι φταίει λες; Έτσι δεν του "διδάσκουν" τα πάντα γύρω του;
    ότι με "τρόπο" μπορεί να τα βγάλει πέρα χωρίς κόπο;
    Γιατί απορείς, ε;
    :)

    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/3/10 8:48 μ.μ.

    Μ΄αρέσει εδώ μέσα :))))
    Χρώματα, αρώματα, λιακάδες κι οάσεις...
    Καλώς σας βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαντάσου πριν 20 χρόνια... αν θα περνούσε από το μυαλό ενός φυντανιού να γράψει κάτι τέτοιο...
    Αλλεργία με έπιασε με τους κίτρινους αγρούς στη γειτονιά του φυντανοτροφείου. (Υπάρχει λες περίπτωση να θέλει κανείς να αγοράσει καμιά 40αριά στρέμματα ακριβώς από κάτω;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχεις τέτοιο χειριστήριο Σοφία μου; Βρε; Εσύ μου κλέβεις το χρόνο; Όχι η μαύρη τρύπα;;;
    Χμφφφφφφφφφφττττττττττ :/

    Μάλλον εξάντλησες την υπομονή της Σκώληξ μου!!! >:)

    Ζήτω τα παράλογα, ζήτω μας κι εμάς θαλασσομπερδεμένη μου :s

    Κόκκινα;;; Γρήγορα να τα βάψουμε μανούλα γιατί ααααααααααααααααααααααα! :@
    (Και ψου καμιά φορά :/)
    [Πάλι τρέχεις;]
    Ναι δυστυχώς έτσι το διδάσκουν τα πάντα γύρω του. :(

    Καλώς τη φοράδα!
    (Τ’ αρώματα δεν είναι από εδώ, ψάξ’το λίγο :p)

    40 στρέμματα ε; Χμμμ…
    Εγώ… ΟΧΙ ξηροκαρπήτα μου :)
    (Δε σφάξανε λέμε!)
    Μήπως αντ’ αυτού ενδιαφέρεσαι εσύ να αγοράσεις το φυντανοτροφείο;;; >:)

    Καλημέρα σας quartier μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια πρόταση έκανε το φυντάνι βρε παιδί μου... Να είσαι ανοιχτός σε προτάσεις... χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν είχε καταφέρει να κάνει μία, να το συζητούσαμε, ολόκληρη παράγραφο έγραψε, άσε που δε διαβαζόταν από τα δάκρυα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...