Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Μάρτης

Από πείσμα, για να συνεχίσει το μέτρημα. Αν και τελικά, απρόσωπο αποβαίνει και αυτό. Επτά μέχρι τώρα, αλλά ο αριθμός παραμένει «απλός αριθμός». Τόσο μικρός, που λογικά δεν μπορεί να χωράει τον καιρό, κι όμως, τόσο κενός. Όπως κάθε αριθμός ίσως, μιας και οι αριθμοί τελικά, μάλλον δεν μπορούν να «μετρήσουν» τίποτε.
Ίσως άρχισε όντως να ξεμυτάει η άνοιξη. Βέβαια, το έχει το όνομα του παλουκοκαύτη, οπότε όλο και λίγο τζάκι θα πρέπει να μυρίσει.
Γιατί από άνοιξη, μυρωδιά δε φαίνεται.
Πιο πολύ δυναμίτης μυρίζει στην ατμόσφαιρα…

18 σχόλια:

  1. Πού αναφέρεται το 7;;
    Γιατί ο ΓΑΠ στον 6ο μπαίνει ;)

    καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααα δεν είναι κάθε σύστημα ΓΑΠοκεντρικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπαρούτι, όντως...

    Αν δεν κάνω λάθος, μάλλον στη σχολική χρονιά αναφέρεται ο καμηλιέρης, σωστά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καμηλιέρη ΠΕΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ... Είδες τον GΑΠ στο δρόμο;;;;;

    :p
    μέραααααααααααααααααααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε 7 τι θεγίνει; Η ΕΕ μας ελέγχει στις 15...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλο μηνα ..

    συγνωμη δεν εχω καταλαβει τι μετρας ?

    μερες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αδιάβαστοι!
    Αύριο με τον κηδεμόνα σας!

    Συμβαδίζει με τη σχολική χρονιά αλλά δεν είναι αθηνόβιά μου!

    Σύντεκνε τά ‘χουμε ξαναπεί, με τον GΑΠ κάνω καθημερινό πρωινό τζόκινγκ!

    Σε επτά δεν ξέρω τί θα γενεί δείμε μου, για την ακρίβεια δεν ξέρω τι θα γενεί αύριο εδώ που τα λέμε…

    Τό ‘χουμε ξαναπεί βρε σκώληξ μου, μετράω μπας και καταφέρω να ταυτοποιήσω αυτή τη μαύρη τρύπα που τρώει τους μήνες ανάμεσα στα καλοκαίρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ό,τι και αν σε ρωτήσει απο εδώ και πέρα να λες ΟΧΙ.
    Μου χρωστάς επιδόματα και τον 14ο μισθό... που ΔΕΝ πήγαινε στην άδεια ........ ταπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χμ.. για δοκίμασε με άλλο αλγόριθμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Νεκρός χρόνος" σα να λέμε...
    Τί γίνεται, ρε γαμώτο; Ολο και μεγαλώνει η "μαύρη τρύπα"...
    Ολο και λιγοστεύουν τα διαλείμματα...
    Τί γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπα... μάλλον τον Μητσοτάκη είδες στον ύπνο σου... μετά τον GAP στο τρέξιμο στον ξύπνιο, πόσο να αντέξεις ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ σύντεκνε του τα χώνω γενικότερα, αυτός μάλλον δε λέει ν’ ακούσει…

    Ένα απλό DO loop είναι βρε Σοφία μου, πώς αλλιώς να το γράψω;

    Είναι μάλλον γιατί συνενώνονται όλες οι μαύρες τρύπες μας βρε βιολιστή μου
    (Δράμα σου λέω…)

    Ευτυχώς ξηροκαρπίτα μου ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΟΝΕΙΡΑ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σταμάτα να ταπίζεις!
    Δε φταίω εγώ αν, αφού του τα πω εγώ, μετά πάει στο γραφείο του και βρίσκει το μέιλ σου που λέει ότι για να ξελασπώσουμε θα κάνεις τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. hahahaha έρχεται και η άνοιξη και το καλοκαίρι...για μένα έχουν μείνει 3...μάρτιος, απρίλιος, μάιος και τσουπ! Να το το καλοκαιράκι... (Και είπαμε ιδού η Αίγυπτος..ιδού το πήδημα xPPPP)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. α οκ τοτε ειμαι ετοιμη οταν ολοκληρωσεις να δω το αποτελεσμα
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...