Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε!

Α, πάρα πολύ ωραία! Βιβλιοθήκες για μια ακόμα φορά τέλος! Δεν πληρώκαμε τη συνδρομή και μας τις κόψανε μέχρι να πληρώκουμε! Έχουμε άλλα σοβαρότερα τώρα να πληρώκουμε θα μου πεις, με τη βιβλιογραφία και την επιστήμη θα ασχολούμαστε; Εδώ έχουμε να πληρώκουμε την… ανάπτυξη!!! (ΧΜΠΦΦΦΦ)
Και πάνω που τελείωσε η βαθμολόγηση (σχεδόν προσεγγίσαμε το 40% επιτυχίας, να το κοιτάξουμε αυτό λίγο, να μας δει κανάς γιατρός…) και ήγηκεν η ώρα της βιβλιογραφικής διερεύνησης, θα το ρίξουμε ξανά στα πίου πίου να σκοτώσουμε την ώρα μας.
(Έεεελα γοριλάκι, πέεετα το… βελάκι!)
Διότι πρέπει να προστεθούν ένας-δυο πίνακες για τα χρωμικά· έβγαλε ο editor την ετυμηγορία.
Μωρ' μήπως να δείρουμε καλύτερα τον editor;
Χμφφφττττ…

16 σχόλια:

  1. να κανετε εναν ερανο να μαζεψετε λεφτα

    ολα εγω θα στα λεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοιτα τωρα τι σκοτουρες εχεις! Αμα θελεις παντως κανενα αρθρο, πες μου να σου το στειλω. Αν και ολοι φανταζομαι στο ιδιο δικτυο επανω ειμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωχ,πάλι μας κλείσαν έξω απ τις βιβλιοθήκες? Τσκ τσκ, και μετά μας κατηγορούνε ότι γινόμαστε πειρατές... Yo ho, yo ho, a pirate's life for me! Σχτρ!

    Σπερεεεεεεεεεεεες!
    [Και στον Ζαχαρή και τον Βεζούβιο :) :) ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα μου θες κι εσύ έρευνα..τσκ-τσκ-τσκ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ γιατί μας κλείσανε τις βιβλιοθήκες;;;; πως μας κλείσανε τις βιβλιοθήκες;;;; εμάς ανοικτές είναι (μόλις πριν λίγες μέρες άνοιξαν).... Τώρα τσέκαρα ... huh? Με τρομάζεις!!!!
    {Yo ho, yo ho, a pirate's life for meeeeeeeeeeeee tooooooo}
    Γράφε: οι εντιτορ έχουν -σχεδόν- πάντα δίκιο!!!!

    Σμακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δε σε βλέπω να έχεις αποστείλει ακόμα επιταγή σκώληξ μου!!! ;)

    Ε ναι βρε cynical, στο ίδιο δίκτυο είμαστε, ο σύντεκνος μόνο με προβληματίζει λίγο που λέει ότι έχει πρόσβαση!

    Να τηνε κάνουμε την πειρατεία βρε μπούρδου μου, εγώ πρώτος στο ρεσάλτο αν είναι, αλλά που; Ακόμα και ο σύντεκνος το αλλοδαπό VPN που είχε το κατήργησε!!!
    (Τα φιλιά τους!)

    Βρε σύντεκνε, το ξανακαρατσέκαρα και αδυνατώ να μπω ακόμα. Και σε δύο ιδρύματα ακόμα αδυνατούν! Βρε μπας και εσείς κάνετε κάποια ζημιά εκεί κάτω στους τροπικούς;;;
    [ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ, ΓΡΟΥΜΦ :@]
    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φτου, μου χει χαλάσει κι εμένα τούτο δω το VPN και δεν συνδέεται για να τσεκάρω.
    Χμμ, που να το κάνουμε το ρεσάλτο? Γουέιτ να δω πως δουλεύει το καμηλόφωνο :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το πατάς κι ανοίγει "γραμμή"! :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να κλέψω το "νούμερο" ήθελα! Βρωμο-άουτλουκ,γρουμφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντεκσί κλίκ - κλόπι...
    :)))


    Είδες κάτι απαιτήσεις που έχω κι εγώ το σκασμένο βρε γοργονίτσα μου; Ήμαρτον ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βρε εδώ δουλεύει λέμε ... θα το έχει επηρεάσει η θερμοκρασία!!!!! σμακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τελικά σας έκοψαν την πρόσβαση ή απλά είχαν πάει για φραπέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λοιπόν, κοίτα, όπως είδες, η Υπουργός μας που είναι πολύ της μόρφωσης (μέχρι και δια βίου μη σου πω, ή και δια βίας, δεν έχω καταλήξει ακόμα...) και θέλει να καλλιεργήσει την φιλαναγνωσία από την πρώτη δημοτικού (τώρα με ΤΙ βιβλιοθήκες θα το κάνει αυτό, τι να σε πω... μάλλον το Project Gutenberg θα εννοεί γιατί μόνο σε αυτό βλέπω να έχουμε πρόσβαση, άσε που ξαναβλέπω μια αρχαιολατρεία και γραμματειολαγνεία να βγαίνει στην επιφάνεια οπότε δικαιολογημένα) δίνει διαδραστικούς πίνακες αβέρτα κουβέρτα στα σχολεία, ήρθανε και τα σχετικά έγγραφα πλέον, οπόταν, μπας θες έναν τέτοιον για τα χρωμικά? ;-ΡΡ
    Γιατί, κύριε, τέτοιους έχει να δώκει η γυναίκα τι θες εσύ τώρα με βιβλιογραφίες, και βιβλιοθήκες και δεν ξέρω γω τι... Δεν προωθούμε, κύριε, την πρόσβαση στην γνώση, προωθούμε την προμήθεια εργαλείων σε σχολεία που δεν έχουν υποδομή και μακροπρόθεσμο σχεδιασμό μόνο γιατί πως να το κάνουμε, έχουμε και μια αγορά να στηρίξουμε και δεν μπορούμε τώρα να ασχολούμεθα με συνδρομές σε βιβλιοθήκες, ΒΙΒΛΙΑ, ερευνητικά ιδρύματα, χρηματοδότηση της έρευνας και σού 'πα μού 'πες...

    (Ψιτ, ψιτ, να δανειστώ λίγο το γοριλάκι για μερικές μπούφλες, γιατί βελάκια ρίχνω και μόνη μου??)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άστ’ αυτά σύντεκνε και λέγε: Τί λαμογιά κάνατε;

    Ή μας την κόψαν ξηροκαρπήτα μου, ή πίνουν καφέ απ’ την καρδάρα!

    Αν τους δόκουμε έναν διαδραστικό, πόσες συνδρομές να εξασφαλίζουμε άραγε βρε Σοφία μου;
    (Ν’ αφήξεις το γοριλάκι ήσυχο, τώρα παίζω εγώ μαζί του, όταν αποκατασταθεί η σύνδεση βλέπουμε…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αααα εγω δεν μπορω μαζευω την προικα μου !!! το θες δηλαδη να μεινω στο ραφι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι εννοείςςςς;;;
    Χρειάζεσαι και προίκα;;;;
    Κι εγώ που νόμιζα ότι σε θέλει για την εμορφιά σου και σε ζήτησε όπως είσαι (άντε με το βρακί σου έστω και τρύπιο);!!!
    Βρε;
    Προικοθήρα μας κουβάλησες;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...