Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Χμφφφτττττ :@

Μετά το εξαντλητικό δωδεκάωρο της Παρασκευής χρειάστηκαν τουλάχιστον τριάντα έξι ώρες «ανάρρωσης». Βέβαια, στο ενδιάμεσο, έπιασε και γκαντεμοσαυρίαση. Η γκέισα, μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια αναβάθμισης του βασικού συστήματος εισόδου-εξόδου (ελληνιστί BIOS) αποφάσισε ότι δε θα ξαναμιλήσει σε κανέναν και διέκοψε κάθε επαφή με τον έξω κόσμο. Κλείστηκε στον εαυτό της για τα καλά! Ώρα για μια επίσκεψη στα πεθερικά! :p
Τώρα είναι κατάσταση αυτή, μπαίνει ο Ιούλιος σε λίγο με συννεφιές και βροχές; Ευτυχώς δηλαδή που τουλάχιστον ο καιρός σέβεται τις ώρες της βουτιάς. Κάτι είναι και αυτό!
(Γιατί; Το άλλο είναι κατάσταση; Δυόμισι και αυξάνουν… Τυράννια… ΓΡΟΥΜΦ…)
Αλήθεια, δεν είναι εντελώς ενοχλητικό να προσπαθούν όλοι να σου πουλήσουν κάτι; Δεν θέλω βρε παιδιά, αν το ήθελα, θα το είχα πάρει πριν καν διανοηθείτε να με ενοχλήσετε για να μου το προτείνετε! Περί επικοινωνίας μιλούσαμε τις προάλλες, όταν λέγαμε να πούμε μια καλησπέρα, όχι περί προώθησης προϊόντων! Ήμαρτον πια!
Τί κατάντια κι αυτή τελικά, αντί να προσφέρεις κάτι χρήσιμο στον κόσμο, να προσπαθείς απλά να τον πείσεις να αγοράσει κάτι…
Νιάνια νιανιάνια…

8 σχόλια:

  1. ναι όχι,μόνο εμένα θα κυνηγάνε οι τηλεπωλήσεις! ΧΑ! :P

    [ήρθα Αθήνα και.......βρέχει!!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε, έχει πέσει πολύ εσωστρέφεια τελευταία, αναγκάζομαι να πάρω δραστικά μέτρα!!!! Να σου πω, κάνε και μια επερώτηση για το φλέγον ζήτημα επικοινωνίας του Qosmio στα πεθερικά άμα δε βαριέσαι, μην βασανίζομαι κι εγώ, πας που πας!! (Αν και το Qosmio έχει καλυφθεί επαρκώς, και δεν θέλει συνδρομές πλέον!)
    ;-ΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. huh? κάτι έχασα ... Βροχούλα καταστροφική αυτή την εποχή γιετ λυτρωτική καμίά φορά ! Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα σου την επεσαν με προιοντα αχαχ
    τι θες και μιλας ...:)))

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί όχι βρε μπούρδου μου; Αλλά δεν τις εξαντλείς αρκούντως φαίνεται ώστε να σωθούν οι άλλοι!
    [Δεν καθόσουν βρε, να κρατήσεις και τα σύγνεφα;]

    Αν είναι να σε γλυτώσω από βάσανα Σοφία μου… ΔΕ ΡΩΤΑΩ!!!!

    Τ’ αυγά και τα πασχάλια έχασες σύντεκνε!!!
    [Για πες, που μπερδεύτηκες, να διευκρινίσω την ορολογία;;; :p]

    Ναι βρε σκώληξ μου, με είδαν διστακτικό και επιτέθηκαν…
    [Δεν ήξεραν, δεν ρώταγαν;]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α, ναι, ε?? Είδαμε!!!
    ;-ΡΡ
    (Τί δράμα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα εκεί είναι το πρόβλημα. Ότι πληρώνονται για να νομίζουν ότι αυτό που πουλάνε είναι χρήσιμο κ απαραίτητο και για να πείσουν και όλους τους υπόλοιπους ότι μα ναι το χρειαζόμαστε οπωσδήποτε!

    καλά μπάνια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω τί είδες Σοφία μου, εγώ ΔΕΝ ρώτησα :)

    Καλά βρε Μάνο μου, ας το νομίζουν, ειδικά που πληρώνονται γι’ αυτό, αλλά ας κρατήσουν αυτή τη γνώμη τους για τον εαυτό τους!!! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...