Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Απογευματινό παραλήρημα

Εδώ και ώρα θέλω και προσπαθώ να γράψω κάτι μεγαλόσχημο, αλλά βαριέμαι και δεν μού 'ρχεται και τίποτε (πέρα από το να βρίσω). Η επικαιρότητα σταθερά στους ρυθμούς της κοκορομαχίας, η παγκόσμια πολιτική σκηνή σταθερά υποβαθμίζει τον άνθρωπο και ασχολείται με τα λογιστικά και χρηματοοικονομικά, σε τέτοιο βαθμό που τελικά αναρωτιέται κανείς τί υπηρετεί ποιόν, ο άνθρωπος το χρήμα ή το χρήμα τον άνθρωπο; Τελικά το χρήμα έχει αναχθεί στο υπέρτατο θεϊκό ον που όλοι προσκυνούν ε; Θρησκευτικό ντελίριο!
Στο βάθος οι εταίροι μας μάς κατηγορούν πως όλοι γνώριζαν αλλά κανείς δεν έπραξε. Ποιά συμφέροντα άραγε οδήγησαν σε αυτή την απραξία; Γιατί αν είναι να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι, εξυπακούεται πως πρέπει να φτάσεις στους ηθικούς αυτουργούς. Δηλαδή ας πούμε να βρεις ποιος πλούτισε τελικά και ποιος κίνησε τα νήματα. Οι γερμανοί, ή οι γάλλοι;
Άλλωστε για να μη κοροϊδευόμαστε, η Ελλάδα πάντα από εξωτερικούς και εξωθεσμικούς παράγοντες κυβερνούνταν, σιγά και μην ασχολούταν κανένας με το συμφέρον του λαού της, ο οποίος βαυκαλίζεται και στρουθοκαμηλίζει, λέγοντας ότι ζει σε δημοκρατική χώρα. Η γεωγραφική θέση βλέπεις…
Και η διάθεση υποτέλειας του έλληνα…
Τελικά μάλλον διατηρεί πολύ λίγη από την αίγλη του αρχαίου πνεύματος.
Οπότε, μιας και τα φυντάνια μου εξαφανίστηκαν, δίνοντάς μου άδεια (ακόμα δεν άρχισα) και βοηθώντας με να χαλαρώσω λίγο με την προετοιμασία των νέων διαφανειών, λέω να πάω να τσιμπήσω τίποτε, γιατί πείνασα με τις αναρτήσεις της ξηροκαρπήτας

8 σχόλια:

  1. Εχμ.. κατ' αρχάς, βρίσε, μην ντρέπεσαι, you're among friends.. Κατά δεύτερον, εσύ χαλαρώνεις με τις διαφάνειες?? Εχμ... εχμ.. πάλι καλά που το έσωσες με τα μεξικάνικα!! Μα δεν είναι πολύ εθιστικά τα του Μεξικού ορμώμενα?
    ;-ΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ Σοφάκι να προσέξεις με τους μεξικάνικους εθισμούς ;)
    [Εεεε καλά, από την προετοιμασία των διαφανειών σου αρέσει καλύτερα;;; :p]

    Το έβαλες και μας πέθανες αγράμπελή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί λες καλέ, εγώ είμαι περήφανη για τους εθισμούς μου και δεν έχω ουδεμία διάθεση να τους κόψω!! ;-ΡΡ
    [Εχμ... οι μόνες διαφάνειες που μπορώ να συσχετίσω με χαλάρωση, δεν έχουν καμία σχέση με αυτές τις δικές σου!! ;-ΡΡΡ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είπα να τους κόψεις, να τους προσέχεις είπα!!!
    [Να χαλαρώσω όσον αφορά στον ρυθμό παραγωγής νέων διαφανειών… Νταξ τώρα;;; ΟΥΦ… κολλημένη με την μπάλα…]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωωω, τους προσέχω, τους προσέχω, μην ανησυχείς και μάλιστα, ως κόρη οφθαλμού!! ;-ΡΡΡ
    [Α, ωραία, κάνεις πρόοδο, εύγε, παιδί μου, εύγε!! Συνέχισε έτσι! ;-)]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Service unavailable, έλεος!
    Ακόμα και το blogspot εναντίον μας.
    Βρίσε, μην κρατιέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Sophia, μου αρέσουν οι εθισμοί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...