Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Οικο…λογία ή …νομία;

Περί της λάμπας ο λόγος. Της οικο-λογικής(-νομικής). Διότι πολλά ακούστηκαν, πολύ διαφημίστηκαν, μέχρι και καμπάνιες αντικατάστασης των «παλαιών ενεργοβόρων λαμπτήρων» διενεργήθηκαν από «οικολογούντα» τηλεοπτικό σταθμό. Φυσικά, κάθε προσπάθεια μείωσης της κατανάλωσης του ρεύματος είναι θετική. Έχει θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον. Εδώ που τα λέμε άλλωστε, κάθε ρυθμός που ελαττώνεται έχει θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον. Αν και την αρχή αυτή ο μέσος άνθρωπος σήμερα την εφαρμόζει μόνο όπου του αρέσει…
Έτσι λοιπόν, πάρα πολύς κόσμος έχει ήδη αρχίσει να χρησιμοποιεί τους νέους λαμπτήρες χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης.
Τί δεν ξέρει όμως όλος αυτός ο κόσμος; Αυτό που δεν του λένε! Πλησιάζοντας, κατά τύχη, ένα μετρητικό όργανο προς τη λάμπα αυτή, στα δύο μέτρα άρχισε να σφυρίζει, στο ένα η ακτινοβολία ήταν ήδη στα 60 V/m, στα μερικά εκατοστά έφτανε τα 120! Και μετά αγχώνεται ο κόσμος, και πολύ καλά κάνει, για τα 10 με 15 V/m που φτάνει η ακτινοβολία του κινητού του και των πυλώνων κινητής! Εδώ του «έχωσαν» την πηγή μέσα στο σπίτι χωρίς να του πουν κουβέντα!
Όπως και τότε, με τα κινητά τηλέφωνα, που πρώτα φρόντισαν να διεισδύσουν στην αγορά και μετά να διαδώσουν ευρέως το πόσο ανθυγιεινά είναι και να «νίψουν τας χείρας τους»!
Τελικά, για την οικολογία γίνονται όλα, ή για το χρήμα; Διερώτηση κι αυτή… Φυσικά και για το δεύτερο, δεν πα να καούν όλοι και όλα; Η αγορά και το χρήμα να ικανοποιηθούν…
Στο σπίτι, μόλις καταργήθηκε η τελευταία λάμπα χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης…
Θες να προστατέψεις το περιβάλλον;
Κλείσε τις συσκευές και σβήσε τις λάμπες, σπάσε και καμία του δρόμου!
«Έξυπνες λύσεις» δεν υπάρχουν.

18 σχόλια:

  1. Αυτοί όλοι ΤΟΥΣ το έχουν μεταφράσει, όπως αποδεικνύεται, σε ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ...

    Προχθές το βρήκα Λάμπες “οικονομίας” το έγκλημα σε βάρος τής ανθρώπινης υγείας και τις αντικατέστησα ΟΛΕΣ

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χοχοχοχο, βλέπω έχω δημιουργήσει ρεύμα (χμ... interesting pun?!) με το σπάσιμο των λαμπτήρων στους δρόμους!!!
    To the darkness, and beyond!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ακομα δεν εχω ασχοληθει με λαμπες
    κατσε ενα ενα πρωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. (γλουπ αλήθεια;;; και ... )
    Ουφ .... Αν πάρεις το Νόμπελ και δεν θα το μάθεις και εσύ, θα σε ψάχνουμε στις φυλακές ... Τολμάς να τα βάζεις με νόμο του Κ(κεφαλαίο)ράτους??? Ε-μα!!!! ψιθυριστά πρέπει να τα λέμε πια αυτά, ο ένας στον άλλο ... Και μια και απαγορεύεται πλέον η πώληση των παλιών καλών λαμπτήρων ... μμμ ... χαχαχα θα κάνουμε λαθρεμπόριο λάμπας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προχθές μου'λεγε ο πατέρας μου ότι αντικατέστησε όλες τις λάμπες με τις οικονομικές στο πατρικό μου. Με ανησύχησες πολύ, Καμηλιέρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι έχω παιδιά στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικα απιστευτο.. Eίναι βέβαιο; Δεν θα ξερουμε απο που (και ποιους και τί) να φυλαχτουμε...

    Εχω δυο στο σπιτι και βρισκονται και οι δυο πολυ κοντα μου, στους χωρους οπου εργαζομαι...
    Εχμ.. λες να φταινε για τις αϋπνιες; Λογαριαζω ποσο καιρο τις εχω -λαμπες και αϋπνιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχμμμ

    Για τι ειδους ακτινοβολία μιλάμε;

    Ιονίζουσα ή απλα θερμότητα;

    Ασε που η απόσταση απο την λάμπα δεν ειναι ποτε αυτή που έχει ένα κινητο απο το αυτί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. http://www.bag.admin.ch/themen/strahlung/00053/00673/02326/index.html?lang=en

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυστυχώς, απόλυτα σοβαρά ξηροκαρπίτα μου… :(

    Πολύ ενδιαφέρον γλαρένια μου, βλέπω κι όλας ότι το προλογίζει ο Κατσαρός, θα το μελετήσω με την πρώτη ευκαιρία!

    Δε δημιουργείς ένα ρεύμα και με κατέβασμα βιτρίνας Σοφία μου; ;)

    Με τι ασχολείσαι τώρα δηλαδή σκώληξ μου;;;

    Άσε σύντεκνε, λες να χρειαστεί ν’ αρχίσω το κάπνισμα;
    Πάντως σε σχέση με την πολιτική της ΕΕ βρήκα ότι τουλάχιστον δεν θα απαγορευτούν όλες οι συμβατικές οικονομικές λάμπες. Μόνο όσες είναι 100W και πάνω! Ούτε ένα λαθρεμπόριο της προκοπής δεν μας αφήνουν τελικά να κάνουμε :(
    Πίσω στα menhir λοιπόν!

    Έλα βρε Μάνο μου, σε δουλειά να βρίσκεστε, άντε ξανά-μανά-αντικαταστήστε τις λάμπες τώρα!!!

    Γρήγορα στον ηλεκτρολόγο αθηνόβιά μου!

    Ροδιά μου μόνος μου έκανα τις μετρήσεις, δεν είναι ότι διαδίδω φήμες…
    Και σύμφωνα με το τελευταίο λινκ της Σοφίας, μπορεί και να φταίνε και για τις αϋπνίες σου!

    Δεν είν’ θερμότητα Ζαπ μου! Όσο περί απόστασης, ναι δεν την κολλάς στο κεφάλι τη λάμπα, στο μέτρο όμως τρως διπλάσια και βάλε από κολλημένο στο κεφάλι κινητό! Το να έχεις δε στο σπίτι παιδιά που είναι υπεραπορροφητικά… δεν θέλω να το σκέφτομαι :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κοίτα με το menhir θα δυσκολευτείς λίγο να διαβάσεις ... Θες να αρχίσω να κόβω ελιές;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λες να κάνουμε λαθρεμπόριο λυχναριών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. με τα μπονους που πρεπει να ερχονται και δεν ερχονται
    και με τον μισθο μου που βγαζει φτερα συνεχεια
    φιλακια καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αααααα μάλιστα.
    Κοίτα, έρθει δεν έρθει το bonus (που όπως σου έχω πει, η κατάργησή τους και ενσωμάτωσή τους σε κανονικό μισθό, όπως ακριβώς και των επιδομάτων, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο!!!), άμα η υγεία δεν είναι καλή, βράσε όριζα (ή και τσαγάκι…)
    Ε αν είναι μόνο για τσάγια, τί να το κάνεις το bonus;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ευτυχως νιλαω για μπονους που δινει μη ελληνικη εταιρεια οποτε παιζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το σπάσιμο να προσέχουμε, εκεί είναι πραγματικά επικίνδυνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θεωρείς την ακτινοβολία ακίνδυνη δηλαδή; Μην την βάλεις πάντως σε παιδικό δωμάτιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...