Δευτέρα 10 Ιουλίου 2006

Αποδράσεις...

Αναζωογονητικές αυτές οι αποδράσεις. Παρασκευή 5 το απόγευμα η Τσιμεντούπολη ήταν ήδη μακριά. Κυριακή βράδυ δε, στενοχωριέσαι που επέστρεψες. Τελικά η Αθήνα κάνει μάλλον κακό στους κατοίκους της. Έστω και 5 λεπτά μακριά της να βρεθείς, με προοπτική να μην την ξαναδείς για αρκετό καιρό και η διάθεση βελτιώνεται με ραγδαίους ρυθμούς.

Παραλία, απέραντη θάλασσα να σε ηρεμεί, καφεδάκι και αλεπουδίσια συντροφιά κάτω από τα δροσερά πλατάνια με θέα το κάστρο και την γέφυρα και μια θάλασσα λάδι, τριγύρω κόσμος και παιδάκια να παίζουν και ένα πιτσιρίκι χάρμα να κρέμεται όλη την ώρα από πάνω μου (ε που και πού το έστελνα να πειράζει την ουρά της αλεπούς…). Χαλαρωτικό μπανάκι το μεσημέρι και μαθήματα στο πιτσιρίκι. Έκανε καμιά 10αριά φορές την διαδρομή αλεπού – καμηλιέρης κολυμπώντας! Άντε μπράβο γιατί ολόκληρος μαντράχαλος 6 χρονών ήταν αδιανόητο να φοράει μπρατσάκια, ειδικά όταν ο νονός του 6 χρονών έβγαζε πλέον και τα βατραχοπέδιλα. Ε ευτυχώς συνειδητοποίησε ότι του ήταν άχρηστα…

Σήμερα το πρωί λοιπόν ξύπνησα με μια ακατάσχετη διάθεση να πάω να πιώ ένα καφεδάκι στην παραλία, κάτω από το πλατάνι, και δυστυχώς έπαθα ένα σοκ όταν συνειδητοποίησα ότι κοιμόμουν σπίτι μου, στην Αθήνα και η αλεπού δεν ήταν δίπλα… Φτου… Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να με πιάνει πάλι το σύνδρομο του θείου μου, ενώ βρίζω ασύστολα που έφυγα από Θεσσαλονίκη… Μου φαίνεται ότι θα καταλήξω κι εγώ να την παρατήσω και να φύγω σε μερικά χρόνια… Λες και μου προσφέρει τίποτε… Όλο «ευκαιρίες» για αποδράσεις είναι ‘τη αλλά όλο σε 2-3 συγκεκριμένα μέρη βρισκόμαστε μόνιμα…

Ευτυχώς πάντως έχουμε έτοιμο πλήρες πρόγραμμα αποδράσεων και έτσι κάθε Παρασκευή, 5 το απόγευμα η τσιμεντούπολη θα είναι παρελθόν…

Άντε μπας και φτιάξουν τα νεύρα μας….

12 σχόλια:

  1. Έχω απορίες:

    1. Ποια είναι η αλεπού;
    2. Τι γυρεύει η Αλεπούσ το παζάρι;
    3. ποιος ειναι ο πιτσιρίκος;
    4. είσαι άραβας εκ Βουλγαρίας;
    5. όλο την ίδια μουσική έχεις;
    6. δεν κατάλαβα τι παραπάνω έχει το δικό σου πρόγραμμα από το δικό μου κια γιατί θα ζηλέψω;

    ξέρω, πολλά ρωτάω... Αλλά έτσι είμαστε εμείς οι Ρωσίδες! Φιλομαθείς! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ βρε καμηλιέρη....
    δεν αποκεντρώνεσαι μια και καλή για να μην σε πιάνει το παράπονο;
    Όχι σαν κι εμένα που έχω κάνει γιαλατζί αποκέντρωση....
    Καλές βουτιές με αλέπες και νινιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πριν πάρεις αποφάσεις...και πάρεις το καραβάνι σου να φύγεις...μην ξεχάσεις να ρωτήσεις την αλεπού σου!! :)

    Να περνάτε πάντα καλά!!

    φιλιά στον μικρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Krot μου αδιάβαστη....

    1. Η αλεπού είναι μία (και ο μπακλαβάς γωνία...)
    2. Τον καμηλιέρη (που να την δείς και στην έρημο...)
    3. Ο αναδεχτός ντεεεε...
    4. Όχι φυσικά...
    5. Ναι...
    6. Τα πάντα...

    an-lu μου το σκέφτομαι... ούτως ή άλλως όντως δεν μου προσφέρει τίποτε παραπάνω΄... Άσε που σε μερικά μέρη μέχρι επαγγελματικά καλύτερα θα ήμουν!!!

    Γυριστρούλα μου αυτό που λες θα μπορούσε να διατυπωθεί και εντελώς αντίστροφα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρώγεται η αλεπού;
    Βαφτίζουν παιδιά οι μουσουλμάνοι;
    Έχει αλεπούδες στηνέρημο; Μόνο για καμήλες ήξερα εγώ!

    Για την απάντηση στο 6ο ερώτημα, η σιωπή μου προς απάντηση του καμηλιέρη... Πφφφ.... (αποδοκιμαστικόν!)

    Όλο και περισσότερο δυσνόητο γίνεται το πράγμα... Κοίτα, η Κροτ είναι του 19ου αιώνα, δεν μπορεί να τα καταλαβαίνει όλα αυτά τα μοντέρνα συστήματα... Χρειάζεται κια φροντιστήριο, βοήθα λιγάκι λοιπόν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/7/06 10:32 μ.μ.

    ενα θα σου πω: αν δεν παρετε και εμενα και τοshadow man το επομενο Σ/Κ μαζι.........θα φτυσετε κουκουτσια!!!!!

    (το επομενο ντε! οχι αυτο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1. Φυσικάαααα (μιαμ μιαμ)
    2. Καμηλιέρης σημαίνει μουσουλμάνος;;; :ο
    3. Απ' όλα τα καλούδια....

    Α και.. πφφφ στα μούτρα σου :p

    (Θές και φροντιστήριο... βαριέσαι να διαβάζεις βλέπεις...)

    morganaκι μου μεγάλη μάγισα λες ότι είσαι... στείλε μήνυμα στον shadow και κανόνισε ό,τι σε φωτίσει ο merlin... Άντε μη σε κάνω πιτσιλωτό βάτραχο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν οι αποδράσεις γίνονταν και πιο συχνά, δε θα πείραζε κιόλας ε;
    Να περνάς όμορφα και να τις απολαμβάνεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είστε πολύ τυχερά παιδάκια και εσύ και η αλεπουδίτσα που μπορείτε να δραπετεύετε τουλάχιστον κάθε Σ/Κ!!!
    Καλές αποδράσεις λοιπόν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος11/7/06 8:34 μ.μ.

    Αγωνιστικοί χαιρετισμοί από την ωραία Σέριφο. Πάρε την αλεπουδίτσα κι ελάτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΝ βαριεμαι, απλως ΔΕΝ προλαβαινω...
    Ζητω συγγνωμη και ανταποδιδω το πφφφφ....

    ελα ρε καμηλιερη μη μου τη λες... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φιλια πολλα οπου και αν ειστε...
    να περνατε καλα...
    το ευχομαι μεσα απο την καρδια μου..
    φιλακια και στους δυο...
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...