Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

Επίσημη πρώτη

Μετά την παρατεταμένη αργία την οποία θεσμοθέτησαν τα φυντάνια, η επιστροφή στο φυντανοτροφείο σημαδεύτηκε απ’ το απαραίτητο «μαστίγωμα» ώστε να επιστρέψει ο κόσμος στην «τάξη της τάξης». Όχι ότι έχει κάποιο νόημα ορισμένες φορές. Για παράδειγμα: Πώς μπορεί άραγε να επιστρέψει στην «τάξη» μια ομάδα που έχει σαράντα μία ημέρες να πατήσει το πόδι της σε αυτή;
Σαράντα μία ημέρες. Και παρόλ’ αυτά, μέσα σε αυτές δεν βρέθηκαν ούτε δυο-τρεις ώρες για την εκπόνηση εργασίας. Μάλλον είναι υπεραισιόδοξη η σκέψη πως μέσα σε αυτές ασχολήθηκε ο οποιοσδήποτε με τα των μαθημάτων. Υπάρχει δε διάχυτη μια υποψία πως όσα ειπώθηκαν νωρίτερα έχουν διαγραφεί πλήρως από τη μνήμη. Άλλωστε, σε τούτη την υφήλιο, η μνήμη έχει όντως κοντά ποδάρια. Ε, τί να κοντύνουν και λίγο παραπάνω…
ΜΠΧ-ΑΠΕ
Μνήμη Περιορισμένης Χωρητικότητας – Ανθρωπότητα Περιορισμένης Ευθύνης.
Tabula rasa: Ο άνθρωπος γεννιέται άγραφο χαρτί, αλλά τον τελευταίο καιρό μάλλον κρατά σημειώσεις σε «στικεράκια», για να μη λερώσει με μουτζούρες το χαρτί πιθανότατα, αλλά μετά ξεχνάει να τις καθαρογράψει. Έτσι φαίνεται πως σε λίγο ο άνθρωπος θα πεθαίνει και tabula rasa. Λιγότερη ρύπανση για το ήδη βεβαρυμμένο οικοσύστημα…
Σήμερα έχει επίσημη πρώτη μια νέα μαθηματική θεωρία. Σύστημα 2x2 με κοινό τελεστή στις δύο εξισώσεις. Επιλύεται η πρώτη ως προς τον κοινό τελεστή και αντικαθίσταται η έκφραση της τιμής του στη θέση που αυτός καταλαμβάνει στην άλλη… Στη συνέχεια, υπολογίζονται οι παράμετροι…
Ώρες-ώρες πιστεύω, απλά σπαταλάω το χρόνο μου…
Στράτα, στρατούλα…

21 σχόλια:

  1. πολυ απλον

    δεν επιστρεφει απλα βγαινεις εσυ εκτος και κανει ςτο μαθημα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάλι, όχι ώρες ώρες, αλλά πιστεύω, συνέχεια.... Εξισώσεις, ανισώσεις, δεν έχεις τί να πρωτοσώσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν μπορεί, έστω και ένας....?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από διάβασμα άλλο τίποτα!
    Τα δικά μου φυντάνια (μάλλον μικρότερα από τα δικά σας) όταν ρωτήθηκαν αν διάβασαν βιοχημεία, γέλασαν!
    Τι να πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΄Ελα καλέ μου πώς κάνετε έτσι για μια μέρα.
    Τα φυντανάκια χάρηκαν τον "ανοιξιάτικο" καιρό

    Καλή αρχή και καλή δύναμη μέχρι το Πάσχα.

    Τώρα, από μαθηματικές θεωρίες εγώ...τετέλεσται

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωωχχχ! Έφτασε η μέρα να σε βασανίσουν πάλι τα φυντάνια, Καμηλιέρη παιδί μου;

    (ξέρεις, ώρες-ώρες, παρ' ότι είμαι με το μέρος τους συνήθως και σε θεωρώ υπερβολικό, σε συμπονάω γμτ!)
    :)

    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γλουπ ...!!!@@@;;; ???? Καθαρογράφουμε τα στικεράκιααααα;;;;;;
    Α αυτό κάνω λάθος τόσο καιρό;;;; !!!!!

    Καλή Χρονιά Καμηλιερούκο, ιζυ ον δε σμολ ουάνς!
    Σμαααακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ πάλι λέω να μην κάνω καθόλου το μάθημα σκώληξ μου, άλλωστε αυτό είναι που θα ήθελαν οι πελάτες!

    Α αλήθεια είναι πως δε σώζεται τίποτε σε αυτό το επίπεδο Σοφία μου

    Κανένας αθηνόβιά μου, κανένας

    Σσσσσς, μην αναφέρεις λέξεις ταμπού όπως το «διάβασμα» Μάνο μου γιατί θα μας πάρουν με τις πέτρες!

    Μία γλαρένια μου; Το «σαράντα» προ της μίας το παραλείψατε;

    Αυτό ακριβώς τους είπα χτες μανούλα: «Συνήθως είμαι με το μέρος σας, αλλά όχι μόνο δεν το αξίζετε, αλλά σας χρειάζεται ένα γερό μπερντάκι». Και η απάντηση ήταν «βρωμόξυλο μας χρειάζεται αλλά λέμε τώρα…»

    Αυτό το ίζι είναι που τα έχει καταστρέψει τα σμολ ουάνς σύντεκνε.
    Σμακ!
    (Στην εντροπική σου περίπτωση μάλλον χρειάζεται γραμματέας για να τα καθαρογράφει :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ... και μετά το καθαρογράψιμο;;;; Χρειάζομαι αναλυτικό πειραματικό :p

    Τα σμολ τα κατέστρεψαν τα μπιγκ σύντεκνε ... όπως και τα μπιγκ, τα πολύ μπιγκ! Κολόμβος.

    Γιατί δεν με κάνεις φολοου? Δεν με συμπαθεις;;;; :)))) :pppppppppp

    Σμακ ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καθαρόγραψέ 'τα εσύ και θα ανακαλύψεις ξαφνικά όλο το πειραματικό!
    Αυτό λέω, τα μπιγκ δώκαν χαλαρότητα στα σμολ και τα κατέστρεψαν. Πέραν αυτών, μη γενικεύεις βάζοντας όλα τα μπιγκ στο ίδιο τσουβάλι :)
    (Και κόψε τα παράπονα βρεεεε πρώτη πρώτη σ' έχω στη λίστα που μου θες και ακόλουθους!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γιατί βρε καμηλιεράκο μου .
    γιατί;
    δε σε αρέσει βρέ που ατσέκ γεννιούνται και ατσέκ πεθαίνουν;
    Εγκέφαλοι αμετακίνητοι αγαπημένε μου.Η επιτομή της σταθερότητος και συ γκρινιάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε μα είδες τώρα τί προβοκράτορας είμαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπερδεύτηκα βραδυάτικο
    με τα μαθηματικά...
    δεν έχω και μελετήσει...
    τάμπουλα χάζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξεκίνα μετρώντας και αθροίζοντας πεταλιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλέ μη τσιμπάς, επειδή εγώ δεν τολμώ να γράψω, είπα να το ριξω σε σένα!
    Σμακ
    (αντέγραψα, ντεν είντα φως!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λέρωσες το χαρτί σου;;; !!!
    (χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. έτσι δεν έλεγε το πειραματικό;;;; ;?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. οχι θα πρεπει να το κανει το μαθημα εσυ και ασε τους αλλους να μην κανουν αυτο που θα επρεπε να ειχαν κανει την ωρα που εσυ το κανεις

    καλημερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έτσι έλεγε σύντεκνε! Είσαι σε καλό δρόμο!
    Μη μου βιάζεσαι μόνο, αγάλι-αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι!

    Ε μα γιατί βρε σκώληξ μου; Ας πάμε για τάβλι καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά σύντεκνε, τα ξανα-ματα-καθαρόγραψα στην καινούρια μου agenda!!!! Πρέπει να μου πεις αν φτάνει αυτό όμως γιατί δεν βλέπω να γίνεται τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κανείς δεν μίλησε για την ατζέντα σου!
    Και νά τα λάθη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...