Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2010

«Αλλεργίες»

Μπορεί ίσως να αποτελεί υπερβολική αντίδραση, αλλά ένα από τα πιο εκνευριστικά πράγματα είναι να κατεβάζει κανείς τα mail του και να πέφτει πάνω σε διαφημιστικά μηνύματα από «λίστες» που καταρτίζονται από εταιρίες για να προωθήσουν τα προϊόντα τους, χωρίς να έχει περάσει από το website τους και να έχει ζητήσει την εγγραφή του σε newsletter. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με τα τηλέφωνα. Χτυπάει το τηλέφωνο και περιμένει κανείς να μιλήσει με κάποιον γνωστό, ή έστω άγνωστο αλλά τουλάχιστον για κάτι που τον αφορά, και αντ’ αυτού ακούει μια φωνή να λέει πως θέλει να μιλήσουν για κάτι «που ίσως τον ενδιαφέρει». Το «ψάρεμα πελατείας» αποτελεί το νέο «σπορ» του αιώνα. Μόνο που υπάρχουν και «ψάρια» που δεν αναγνωρίζουν το δικαίωμα των εταιριών να στέλνουν μηνύματα προώθησης προϊόντων αν δεν το έχουν ζητήσει προσωπικά οι ίδιοι…
Όμως, για να μιλήσουμε με τους ίδιους όρους, στον αιώνα της «ελευθερίας», το δικαίωμα του ανθρώπου να μην αναγκάζεται να ξεσκαρτάρει τις διαφημιστικές πληροφορίες από όσα τον αφορούν πραγματικά καταπατάται ασύστολα. Έστω και ένα λεπτό την ημέρα να είναι αυτό, παραμένει προσωπική επιλογή του καθενός πως θα το διαθέσει και αν θέλει να το ξοδέψει στο βωμό της «αγοράς».

Dear Sir, I want to be unsubscribed from your lists because, first things first, I never selected to be in one of them. Αdditionally, I completely disagree with the right of the companies to send promotional or other customer fishing e-mails.
ΓΡΟΥΜΦ
Τελικά είμαι αλλεργικός στη διαφήμιση και την «αγορά»