Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Γενάρης

Ήρθε κι αυτός, και μαζί του ήρθε και το νέο έτος. Δύο χιλιάδες δέκα. Η νέα δεκαετία δεν ήρθε ακόμα, όσο και αν αυτό «ακούγεται». Όπως και η χιλιετία, που μέσα στην «εμπορική βιασύνη» γιορτάστηκε ένα χρόνο νωρίτερα, έτσι και τώρα, το σφάλμα «συστηματοποιείται».
Και δεν είναι που η μέτρηση δεν φέρνει αποτελέσματα, ακόμα και ο (κακός μας ο) καιρός προσπαθεί να μπερδέψει τον κόσμο να συνεχίσει να πιστεύει πως είναι καλοκαίρι, άντε αρχές φθινοπώρου. Τα φυτά πάντως έχουν μπερδευτεί στα σίγουρα, παραμένουν ανθισμένα, ενώ το αλεξανδρινό αποφάσισε να πετάξει τα κόκκινα φύλλα πολύ γρήγορα.
Αλήθεια, πέρασαν κι όλας δυο χρόνια από τότε που πολλά πάψαν να έχουν νόημα. Και μέσα σε αυτά, έπαψαν ακόμα περισσότερα. Το 2010 πάντως προβλέπεται κοιμισμένο, ειδικά αν ισχύει το «όπως μπαίνει, έτσι και παραμένει». Τί σημασία έχει άλλωστε;
Καλή χρονιά να έχουμε! (?)

14 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά!!! ;-)
    Ρε, συ, λες πράγματι να ισχύει η ρήση της πρόβλεψης??
    @#$%^$&*&@#&*%%%@#$!#!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλη χρονιαααααααααααααααα!
    Αν παραμείνει έτσι εγώ είμαι καταδικασμένη για τον επόμενο χρόνο να πίνω σαμπάνια. Ωιμέ. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλη Χρονια σου.
    Εγω γιατι εχω ενα κακο προαισθημα? Επειδη ειμαι πεσιμιστρια η επειδη καθε πρωτοχρονια περιμενουμε τα καλυτερα , που δυστυχως δεν ερχονται?
    Τελος παντων Υγεια ας εχουμε κι ολα τ αλλα διορθωνονται.
    φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Καμηλιέρη ! Εξεγερμένο το 2010 ! Εσύ ειδικά δεν πρέπει να έχεις παράπονο για τον καιρό ότι πρέπει για τα ζωντανά σου.
    Όσο για την δεκαετία έχεις δίκιο δεν άλλαξε ακόμα αλλά τι σημασία έχει, αρκεί να γεμίσουν μερικά λεπτά κακού τηλεοπτικού ρεπορτάζ, αρκεί να γεμίσουν οι γραμμές για το άρθρο, αρκει να υπάρξει το αίσθημα συναισθηματικης κάλυψης μέσω καταναλωτικής αυτοπραγμάτωσης (καταναλώνω άρα υπάρχω).
    Και εις άλλα με υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι η επόμενη χρονιά να σε βρει με τις καμήλες σου στην Αλάσκα! Έχω την υποψία ότι όσο πιο μακρυά από τα κίτρινα λιβάδια και τις μύγες, τόσο καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη Χρονια Darthiir,
    και καλες αναρτησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλη χρονια σε ολους
    δεν θελω να προβλεχω κατι για το 10 θα το αφησω να με εκπληξη εκεινο οπως θελει αν και του κουναω το δαχτυλο αυστηρα αΝ πιστευει οτι θα με ξεγελασει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. α!.. για δες που ειχα αδικο στον εσω-καυγα για την δεκαετια και χιλιετια...
    είσαι σιγουρος ε;;;;

    καλή χρονιά και δεν ξερω τι να της βαλω διπλα σαν προσδοκιες αλλά μια 'υγεία' πάντα την επιθυμώ και την εύχομαι
    μεγάλωσα πολύ μοιάζει :))

    καλή χρονιά βρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά, Darthiir!

    Τα φυτά έχουν πανικοβληθεί! Μια έχει 25 βαθμούς, μια 12, μια βροχή, μια λιακάδα.

    Δύσκολες εποχές για να'σαι μοκαμβίλια.

    Αυτό πάντως με το νέο έτος δεν είναι λίγο απάνθρωπο από μέρους μας; Κάθε χρόνο τέλη Δεκέμβρη περιμένουμε με ανυπομονησία το νέο χρόνο. Ακριβώς ένα χρόνο μετά θέλουμε να τον πετάξουμε σαν στημένη λεμονόκουπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια χαρά θα είναι το 2010 διότι ό,τι και να γίνει, όσα ανάποδα κι αν έρθουν, το τελευταίο χαρτί είναι δικό μας ;) Και λίγη "απάτη" δε βλάπτει....κράτα έναν Άσσο καβάτζα...επιτρέπεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλή χρονιά καμάρι μου.
    Και στα καλύτερα κρασά μας.
    :)
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. I will drink to that
    demetrat!!

    Καλή Χρονιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ό,τι επιθυμείτε να σας έβρει βρε!



    Δεν ξέρω αν ισχύει η ρήση της πρωτοχρονιάς, αλλά έτσι λέει ο θυμόσοφος λαός, ποιος είμαι εγώ να τον αμφισβητήσω;;; ;)

    Για σκέψου λίγο απλά Ωρέλια μου, έτος μηδέν υπάρχει; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εγω παλι φιλε μου πιστευω οτι το 2010 δε θα ειναι και τοσο κοιμισμενο... θα δειξει!
    καλη χρονια να εχεις και εσυ και το blog σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...