Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

Η μοναξιά της όασης

Τελικά οι συζητήσεις της σημερινής πραγματικότητας με παραξενεύουν πολύ. Πανζουρλισμός για την απεργία των τελωνιακών. Να και κάτι που ποτέ δεν είχα φανταστεί. Αγωνία για την αγορά, αδειάζει, πότε θα γεμίσει, πλήττεται ο κόσμος λέει (πάλι καλά που δεν πάθαμε και τίποτε δηλαδής είπε ο συνοδηγός της διαλυμένης μαζεράτι, μαζεύοντας τα άντερά του και κρατώντας τα στα χέρια του).
Παραξενεύομαι να βλέπω αυτόν τον «πανζουρλισμό» γύρω μου ενώ, κοιτώντας τον εαυτό μου, εμένα ούτε που με άγγιξε. Δηλαδή μα τον δία, άμα δεν μου περνούσε απ’ το μυαλό πως το Σάββατο το βράδυ δεν θα μπορούσα να πάω σε δείπνο στο οποίο ήμουν προσκεκλημένος, με το αυτοκίνητό μου, και συνεπώς μάλλον δεν θα πήγαινα (οι τεράστιες αποστάσεις του τσιμέντου), ούτε που θα είχα καταλάβει πως κάνει κάποιος απεργία. Μέχρι την Κυριακή θα είχα ούτως ή άλλως στερέψει βενζίνης και θα κινούμουν μόνο σε ακτίνα περιπάτου και κάτι τρέχει στα γύφτικα. Το πολύ-πολύ θα έκοβα και το γραφείο μέχρι να ξαναγεμίσουν τα βενζινάδικα (θα προχωρούσε και περισσότερο η νταρδιριάδα – το να χρησιμοποιήσω ΜΜΜ μετατρέποντας μια διαδρομή δεκαπέντε λεπτών σε δίωρη εκδρομή, τετράωρο πήγαινέλα, δεν το θεωρώ οπτιόν για μένα).
Φαγητό βρήκα μπόλικο (βέβαια θα μου πεις εγώ δεν τρέφομαι καθημερινώς με φουά γκρά γαλλίας, φιλετάκι σολομού βορείου θάλασσας, πάπια του πεκίνου και αντιλόπη χιλής, οπότε δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα του ελληνικού πληθυσμού) και ούτως ή άλλως δεν αισθάνθηκα καμία ανάγκη αγοράς κάποιου αντικειμένου – που πιθανότατα θα το έβρισκα δηλαδή, ένα δωράκι για το σαββατόβραδο βρήκα άνετα μέσα σε πέντε λεπτά (σιγά και μη χάσω το χρόνο μου στα μαγαζιά), αλλά και να μην το έβρισκα, υπήρχε και η άλλη και η παράλλη βδομάδα. Όλος αυτός ο σαματάς για το ότι στέρεψε η αγορά, δεν ξέρω πώς και γιατί δημιουργείται.
Με τρελαίνουν αυτές οι φοβερές ουρές στα βενζινάδικα (ρε παιδιά, μετά περάστε και από κανά σουπερμάρκετ και πάρτε και κωλόχαρτο, είναι πολύ πιο χρήσιμο από την βενζίνη και άμα η αγορά παρουσιάσει ελλείψεις όπως διατεινόμαστε, δεν είμαστε για να μένουμε και με το σκατό στον κώλο). Κάτσε και λίγο σπίτι ρε παιδάκι μου, χαλάρωσε και λίγο, κάτσε με το παιδί σου και μίλα του λιγάκι, συζήτα μαζί του μπας και γίνει άνθρωπος αντί των φυντανίων που αντιμετωπίζω κάθε μέρα (εδώ παίρνει λίγο νερό βέβαια το θεματάκι γιατί αν είναι να το κάνεις σαν τα μούτρα σου μη συζητάς καλύτερα… χμφφφτ). Ήμαρτον πια με αυτή την τρέλα: Δούλευε όλη μέρα χαμάλη, μετά τρέχα στην αγορά (γιατί; γιατί πρέπει να ασχοληθώ με την αγορά και όχι με την ζωή μου;) για να καταναλώσεις και να συνεισφέρεις κι εσύ στο δείκτη ανάπτυξης (μα ήμαρτον, δηλαδή πλέον αν αγοράζεις, δουλεύεις δε δουλεύεις, συνεισφέρεις στον δείκτη ανάπτυξης – φοβερό κόνσεπτ – τινάζει μέχρι και τράπεζες στον αέρα) και γύρνα το βράδυ σπίτι σου να καληνυχτίσεις το παιδί σου αφού του πάρεις το ντουβουντού με το οποίο ζαβλακώθηκε τις τελευταίες ώρες που σε περίμενε, μετά από ένα μεγάλο αριθμό ρομποτικών και κανονικοποιημένων «δραστηριοτήτων» που ναι μεν ωραίες είναι, αλλά ουδεμία σχέση έχουν με παιδικό αυθορμητισμό και ισορροπημένη ανάπτυξη. Άλλο πάλι που δεν μπορώ να χωνέψω είναι γιατί πρέπει σώνει και καλά να ξοδεύω το χρόνο μου ψάχνοντας για την καλύτερη τιμή. Ένα αγαθό μπορεί να κοστίζει όσο ακριβώς κόστισε να δημιουργηθεί. Γιατί πρέπει να ψάχνω να βρω ποιος δε με κλέβει; Σοβαρότερα πράγματα δεν έχω να κάνω; Δουλειά να παράξω κάτι δεν έχω; Σπίτι δεν έχω; Φίλους να επικοινωνήσω; Γιατί πρέπει να χαλάω το χρόνο μου στην «αγορά»;
Ξύλο που θέλουμε όλοι μας – με πολύ μα πολύ βρεγμένη σανίδα…
Αυτή την αγοραλατρεία πραγματικά δεν τη χωράει το μυαλό μου. Πιθανότατα ζω στον κόσμο μου, δεν εξηγείται διαφορετικά (αλλιώς κάποιος μας κάνει πολύ μεγάλη πλάκα και εμείς καθόμαστε και τον ακούμε αποχαυνωμένοι). Άλλωστε που να βρεις αγορά μέσα στην έρημο; Εδώ και όαση να πετύχεις, πιθανότατα ολομόναχος θα βρίσκεσαι εκεί…

28 σχόλια:

  1. Πια έρημο Αλ εχει γεμίσει με τεράστια Mall ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμ χάος…

    (Καλά παιδάκι μου, το ταξίδι έρημος-αγγλοδάσος το έχεις κάνει παγκράτι-κολιάτσου ένα πράμα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και στό 'πα εγώ... μην την μαζεύεις την σανίδααααα... είναι και βρεγμένη...
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αααα, όλα κι όλα!!!
    Ξύλο θέλετε εσείς -εγώ ούτε σε ουρά στάθηκα, ούτε ξέμεινα!!!
    :p

    (αλλά είδες, το λες μόνος σου: για μια διαδρομή 15' κάνεις 2 ώρες με τα ΜΜΜ -από το κεφάλι βρωμάει, κι όχι μόνο για τα ΜΜΜ...)

    Είπα να μη βρίσω, Παρασκευιάτικα, το έκανες εσύ για μένα! Εύγε, Καμηλιέρη παιδί μου!
    :)))

    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. :ο

    Μη φανταστείς οτι στάθηκα σε καμιά ουρά - αποφεύγω τις ουρές σαν το διάολο το λιβάνι ;)
    Τελευταία φορά θυμάμαι που έβαλα βενζίνη ήταν στο χωριό των αγώνων :)))
    Άλλωστε πάντα το ίδιο δε λεώ κι εγώ; Το κεφάλι βρωμάει πρώτα, άμα βρωμίσει, το ψάρι δε σώζεται...

    [Η ξύλινη είναι καλύτερη και αποτελεσματικότερη Σοφία μου...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χοχοχο, είδες τι κάνει η αγωνιστική βενζίνη?? Κρατάει! (Seriously? Πόσα χλμ έβγαλε το ντεπόζιτο?). Συμφωνώ για την βρεγμένη σανίδα, αλλά βρε παιδί μου, πρέπει να χρησιμοποιείς και τοςυ πόρους που ήδη έχεις πριν αναζητήσεις άλλους (εγώ πάντως, έχω σανίδες πολλές, και μερικές βρεγμένες κιόλας... Τις νοικιάζω σε λογικές τιμές)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγώ ως γνωστόν σώψυχα δεν έχω, μου τάφαγε η άτιμη η κοινωνία, αλλά δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου ότι αηδιάζω με αυτή η ζουρλαμάρα της βενζίνης και γενικώς όλων των ειδών που μέσω τηλεόρασης ανεβαίνουν στα ύψη. Λες βρε νάχουμε καμιά συνωμοσία εν εξελίξει τόσα χρόνια κι εμείς να πέφτουμε στην τρύπα ; Βρε λες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. " Bravo !! you are the new Future Blog Smurf "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι βρε Σοφία μου, πως δε σκέφτηκα πως έχεις μια στέγη σανίδες στο πάτωμα :pp
    {Δε ξέρω, δε μετράω χλμ, αλλά ακόμα δε γέμισα – είδες τι κάνει το γκαζιάρικο οικονομικό πόδι μου ;) }

    Δεν ξέρω Ρίτσα μου, αλλά η όαση είναι δική μου, νταξ; Άμα θες να σε φιλοξενήσω βέβαια κανονίζεται :)

    Εεεε μπορώ ν’ αλλάξω κατηγορία και να γίνω ο Cetautomatix σκώληξ μου; Δε μου πάει το στρουμφάκι.. θέμα ύψους και χρώματος :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. XAXA, και που να δεις και αυτές από ΟΟΟΟΟΟΛΑ τα κουφώματα... μιλάμε για πολύυυυυυ ξύλο!!! (Για το οικονομικό σου πόδι δεν είχαμε αμφιβολίες, για το πηρούνι σου διατηρούμε κάποιες επιφυλάξεις...)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα δεν προηγείται η Πενελοπε ; καλα ρε συ , χαρέμι θα φτιάξεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχουμε και μια αλφατάχ να τιμήσουμε ρίτσα μας ;)

    Τί εννοάεις Σοφάκι; Σας άφησα νηστικούς μήπως; Δεν ήταν αρκετά η ζέβρα νέας ζηλανδίας και τα αμελέτητα ιαπωνίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οχι δεν μπορειςςςςςςςςςςςςςςςς ετσι θα μεινεις για παντα


    τουλαχιστον εγω σε ουρα δεν εμεινα εκει που ελεγα τελειωνει η βενζινη ανοιξαν και παλι οποτε την γλυτωσα την ταλαιπωρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. :(

    Κακιασμένο σκουλήκι πάρε μια γκαμήλα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. :ppppp

    (γιατί βρε το λες κακιασμένο το σκουλικάκι, ε; Μια χαρά όμορφο στρουμφοσκιάχτρο σε έκανε!!! :p)

    lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΟΥΣΤ <--- ατράνταχτο επιχείρημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. :ppppppppp <----- κλασσική απάντηση ;)

    (Σμακ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτά τα αμελέτητα καλά που ήταν Ιαπωνίας, γιατί αν ήταν Κίνας τώρα θα είμασταν ντουλάπια!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Darthiir, η αγορά χρειάζεται στη ζωή μας. Αλλά όχι στα πλαίσια στα οποία μας την πλασάρουν. Γιατί ναι, μας έχουν μετατρέψει σε καταναλωτικά πλάσματα αλλά και σε μέρες αυτάρκεια΄ς είναι λίγο δύσκολο να γυρίσουμε. Άσε που αυτό μπορεί να είναι και η καταδίκη μας σας κοινωνία. Σκέψου να γίνουμε υτάρκεις με τόσα προβλήματα επικοινωνίας που έχουμε... Θα πέφτουμε από τις ταράτσες μετά! Σε όλα αυτά έχουμε δίκιο και άδικο μαζί... Αλλά χίλιες φορές να βρεις την όαση και να ξαποστάσεις παρά να τρελαίνεσαι για το πιο βενζινάδικο έχει ακόμα καύσιμα για να ταΐσεις την καμήλα σου!!! Καλό σου Σαββατοκύριακο και καλή διασκέδαση το Σάββατο που θα έχεις έξοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μμμμ εξαρτάται Ηλία μου. Κανείς δεν είπε να είμαστε αυτάρκεις στο επίπεδο του να μην έχουμε δοσοληψίες με άλλους (βέβαια είμαι υπέρμαχος της μέγιστης δυνατής αυτάρκειας των τοπικών κοινωνιών). Άλλωστε αυτό θα ακύρωνε κάθε δυνατότητα ανάπτυξης. Δεν μπορείς ν’ ασχοληθείς λόγου χάρη με την επιστήμη αν πρέπει να καλλιεργείς τις ντοματούλες σου για να φας! Άλλο αυτό λοιπόν και άλλο το: αγορά για την αγορά και κατανάλωση για την κατανάλωση.
    Πάντως εγώ που οι σχέσεις μου με την αγορά περιορίζονται στο να με παρακαλάνε για να πάω όταν χρειάζεται, ακόμα δεν βούτηξα από την ταράτσα ;)
    Όσο για τα προβλήματα επικοινωνίας, βασικά είμαστε πολύ ηλίθιοι που τα έχουμε και πολύ εγωιστές και γι’ αυτό τα έχουμε…

    Η εισαγωγή έγινε προ μελαμίνης Σοφάκι μου :p

    Μανούλα βάλ’ τη μέσα κρατάω ψαλίδι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. (Πσττ... μην το πεις πουθενά και μας ματιάσουνε πάλι, αλλά εγώ, άμα δεν έχουμε σχολείο, μπορώ να κάνω δουλειά -ε, όχι βέβαια και πυρηνική φυσική- και ταυτόχρονα να καλλιεργώ τις ντοματούλες μου για να φάω, άντε καλά, να φάνε και οι φίλοι μου. Αρκεί να υπάρχει ίντερνετ, και λίγη σκιά για να φαίνεται η οθόνη του λαπιτοπίου!!)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. στα μουτρα σου η καμηλα ...φυγε χανεις την μαντοναααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Για την ακρίβεια σκώληξ μου, η μαντόνα χάνει εμένα, αλλά ούτως ή άλλως δε σκόπευα να της παραχωρήσω ακρόαση ;)

    (Σσσσσσ δε το λέω Σοφάκι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κοιμησου και παραγγειλα
    σανιδα να σερφαρεις

    κι αν οι ουρες σε χαλασαν
    τσιμεντα δεν γουσταρεις

    σκεψου το κυμα, το πανι
    και κατσε να λουφαρεις..

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τι γυρευει ο κοσμος σου μεσα στον δικο μου;;;

    θα μπερδευτουμε σου λεωωω!

    θα φορω τις κελεμπιες σου
    και συ τα τσιγγανικα μου
    θα πληρωνω εγω το δανειο
    και συ τα δανεικα μου.. :))

    καλημερα σου αστειρευτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μμμμ σανίδα; Πόσα λίτρα;
    Αντί να το σκέφτομαι, σκέφτομαι σοβαρά να πεταχτώ να το δω Αλίκη μου ;)

    Άμα είναι έτσι Ωρέλια μου να φορέσουμε ταμπελίτσες (αλφαταχ ξέρεις να δένεις;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ποδόδεσμο ξερω και σταυροκομπο
    κανει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όχι, αλλά μπορώ πάντα να σε μάθω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...