Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2008

Ιστορικές φράσεις

Φθινόπωρο και πρώτη μέρα στα θρανία για τους μαθητές του αμερικανικού κολεγίου. Η δασκάλα παρουσιάζει στα αμερικανάκια έναν καινούριο συμμαθητή τους, τον Ιάπωνα Σακίρο Σουζούκι (γιο του διευθυντή της SONY) και το μάθημα αρχίζει με μικρές ερωτήσεις ιστορίας.
«Για να δούμε λοιπόν, πόσο καλοί είστε στην αμερικανική ιστορία;» λέει η δασκάλα.
«Ποιος είπε 'δώστε μου ελευθερία ή δώστε μου θάνατο'»
Κάποιοι μουρμουρίζουν αλλά κανείς δεν σηκώνει το χέρι του, εκτός από τον καινούριο:
«Ο Πάτρικ Χένρυ το 1775 στη Φιλαδέλφεια», απαντά.
«Μπράβο Σουζούκι, και ποιος είπε: 'Κυβέρνηση του λαού, από το λαό και για το λαό'», ξαναρωτά την τάξη η δασκάλα.
«Ο Αβραάμ Λίνκολν, το 1863 στο Γκέτυσμπουργκ», απαντά και πάλι ο Σουζούκι.
Η δασκάλα κοιτάζει αυστηρά την τάξη και λέει:
«Ντροπή σας! Ο Σουζούκι είναι γιαπωνέζος και ξέρει την αμερικανική ιστορία καλύτερα από σας!»
Τη σιωπή στην τάξη σπάει μια μικρή φωνή από τα πίσω θρανία:
«Ρε δεν πάτε να γαμηθείτε όλοι, μαλάκες γιαπωνέζοι!»
«Ποιος το είπε αυτό;;;» ρωτάει αυστηρά η δασκάλα.
Ο Σουζούκι σηκώνει το χέρι του και χωρίς να περιμένει λέει: «Ο στρατηγός Μακάρθουρ, το 1942, στη διώρυγα του Παναμά και ο Λι Ιακόκα, το 1982 στη γενική συνέλευση της Τζένεραλ Μότορς».
Η τάξη βυθίζεται στη σιωπή.
«Θέλω να ξεράσω», ακούγεται μια ξεψυχισμένη φωνή.
«Ποιος το είπε αυτό;;;» ξαναρωτάει με το ίδιο βλοσυρό ύφος η δασκάλα.
Και ο Σουζούκι πετάγεται πάλι:
«Ο Τζορτζ Μπους ο πρώτος, στον πρωθυπουργό Τανάκα κατά τη διάρκεια επίσημου δείπνου στο Τόκιο το 1991».
Ένας μαθητής σηκώνεται όρθιος και ξεσπάει: «Ρε δε μας παίρνεις καμιά πίπα, λέω γω!!!»
Και ο Σουζούκι, ψύχραιμα: «Μπιλ Κλίντον στη Μόνικα Λουίνσκι, το 1997, στο οβάλ γραφείο του Λευκού Οίκου».
Δυο τρεις μαθητές πετάγονται και φωνάζουν: «Α γαμήσου ρε μαλακισμένο, Σουζούκι».
Ατάραχος ο γιαπωνέζος: «Βαλεντίνο Ρόσι, παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας, ράλι Νότιας Αφρικής, το 2002».
Κόλαση στην τάξη, οι μαθητές ουρλιάζουν και πετάνε καρέκλες, η δασκάλα έχει σωριαστεί λιπόθυμη και ξαφνικά ανοίγει η πόρτα και μπαίνει ο διευθυντής: «Ε, μα την Παναγία δεν έχω ξαναδεί τέτοιο μπουρδέλο!!».
Και στο βάθος ακούγεται πάλι η φωνή του Σουζούκι:
«Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Κώστας Καραμανλής, το Σεπτέμβριο του 2008, στο υπουργικό συμβούλιο της κυβέρνησής του».

20 σχόλια:

  1. Έτσι, έτσι, αξιομνημόνευτες φράσεις... Είσαι σίγουρος πως η τελευταία ήταν άπαξ, ή είναι επαναλαμβανόμενη διεργασία;
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας πήρε το ποτάμι..μας βγήκε και το όνομα και το μάτι.

    Ελπίζω το ανέκδοτο να κυκλοφορεί μόνο στην Ελλάδα. :-((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι λες καλα ο Σουζουκι ειναι ο ξαδελφος του Σουτζουκι με σάλτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για το γέλιο. Απρόσμενη τροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι προσθηκες αυτου του ειδους με πετανε κατω
    ..απ' τα γελια!

    ευγε νεαρε!
    κεντησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εκτός από αμερικάνικη ιστορία ήξερε και ελληνική λογοτεχνία δλδ?
    :ppp

    Καλό, καμηλιέρη παιδί μου, εύγε!
    :)))
    Σμακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. AΑΑΑΑααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα !!!!!!!! :))))))))))))))

    "με εσκασες" -->> αλογο Ομερ Βρυώνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο suzuki του την βγήκε πλαγίως!!!!! Πολύ καλό ποστ Darthiir! Καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίστευτο εύρημα αυτό το ποστ:-)


    ..καμάρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ααααχαχαχα
    πολυ καλο καμηλιερη
    και
    "το χρειαζομουν αυτο το γελιο τετοια μερα".
    αυτο ποιος το ειπε? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και σου μιλάω και σε αγαπάω, πρωί πρωί.. :p

    Να σου πω, Καμηλιέρη παιδί μου...για βγες λίγο απ' το "λυχνάρι", που σε θέλω!!

    Σμακ!
    (καλημέρα είπα; Καλημέρα Καμηλιέρη!!! :)) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επαναλαμβανόμενη; Δηλαδή ρε Σοφία περνούσε και νωρίτερα και είχε γνώση του μπουρδέλου;

    Μαρίνα μου δεν ξέρω αλλά έχω την εντύπωση ότι εμμέσως με κατηγορείς πως διαδίδω ψευδή γεγονότα. Το ανωτέρω αποτελεί πραγματικό γεγονός σε κολέγιο – το οποίο δεν υποδεικνύουμε για να μην κατηγορηθούμε για διαφήμιση, επειδή αναφέρουμε πως ο γιός ου ιδιοκτήτη της σόνι φοιτά εκεί.

    Σκώληξ μου προτιμώ το σμυρνέικο αν δε σε πειράζει…

    Παρακαλώ Πανόπτη μου, η χρέωση έχει περαστεί στη νπιστωτική σας ;)

    Φήμες, φήμες Ωρέλια μου, εγώ απλά ζωγραφίζω, άντε και κανένα ψηφιδωτό, με το κέντημα δεν τα πάω καλά… (καταλαβαίνεις, γυναικείες δουλειές, δεν θα μου το επέτρεπε ποτέ η ιδιοσυγκρασία μου, έχω και μια αλφατάχ να τιμήσω…)

    Μα τι μας πέρασες εδώ μανούλα; Ο Σουζούκι είναι φοβερό παιδί, πριν πάει σε αμερικανικό κολέγιο άλλωστε φοιτούσε σε ελληνικό σχολείο ;)

    Με τέτοιο πάχος που είχε ο Ομερ, λογικό το βρίσκω Ροδιά μου :)

    Σφήνες Ηλία μου, σφήνες…

    Εκδότη μου! Θα σας βρω και άλλα εν καιρώ αν είναι ;)

    Όπως μου είπε ο Σουζούκι, ο Κωστάκης το είπε πάλι Αλίκη μου, στο ίδιο υπουργικό συμβούλιο, όταν το Αλογοσκούφι του είπε πως η ελληνική οικονομία ανθεί.

    [Γιάααα τρίψε καλύτερα μανούλα και που ξέρεις….]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπα μονο τα φασολια με πειραζουν και οι μπαμιες

    φιλακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σωστά, η φράση είναι κλιμακούμενη προς τα πάνω!!! Κάθε φορά και πλέον βορδελότερη πρέπει να μοιάζει η κάθε συνάντηση του υπουργικού συμβουλίου!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. άσχετο: για πέρνα από εδώ, να ακούσεις και την ιστοριούλα που σου άρεσε -->> μια σταγόνα στον αέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ε ρε Σουζουκι που μας χρειάζεται! (συνεχίζεις το έργο σου για την καλή μου διάθεση! χαχαχχαχαχα) ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αααα! Πολύ χαίρομαι σκώληξ μου. Πιάσε ένα άντανα κεμπάπ τότες… :p

    Περιμένω να δω την αυριανή σοφία μου (ο σουζούκι δε έχει ήδη στείλει ανταποκριτές για να μην μείνει πίσω…)

    Ροδιά μου, μήπως να γυρίσουμε το εργάκι σταγόνα-σταγόνα στο μέτωπο του Κωστάκη;

    Χαίρομαι που μεταφέρω το θερμό και ευχάριστο κλίμα της Kostakis ΕΠE (aka ελληνικής κυβερνήσεως) στην κρύα δύση Dr Grey!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος25/9/08 12:15 μ.μ.

    μη με θιγεις τον Κωστακη.

    μη με θιγεις τη σαπιλα.

    μη με θιγεις γιατι με πιανει το παραπονο που ειμαι ελληνιδα.

    μη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να σε πιάνει παράπονο που άνθρωποι σαν τον πρόεδρο της kostakis ΕΠΕ ανήκουν στους Έλληνες σεβάσμια, όχι που εσύ είσαι ελληνίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...