Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Ο καιρός γαρ εγγύς

Δρόσισε επιτέλους, κάποιοι λεν ότι ψύχρανε βέβαια, αλλά δεν τους δίνουμε ιδιαίτερη σημασία, ειδικά όταν καθόμαστε στην άκρη του πόντε στο κέντρο της θάλασσας μεσάνυχτα και κάτι! Πλησιάζουν οι μέρες της αναχώρησης απ’ τα «θερινά ανάκτορα» (ουστ που θα με πεις ψωνάρα – συγγραφέας σκέτο :p) και δεν έχω καθόλου διάθεση να επιστρέψω στο τσιμέντο. Προτιμώ το πρωινό στο μπαλκόνι πάνω απ’ τη φύση, το μεσημέρι στην αμμουδιά με φόντο τη θάλασσα και το βράδυ στην παραλία με φόντο το νησάκι και το κάστρο. Εικόνες που θα λείψουν σίγουρα τους επόμενους μήνες αν και γενικά δεν του δίνω σημασία (γιατί αλλιώς κινδυνεύω να κόψω τις φλέβες μου). Όπως και σε άλλες (γιατί αν έδινα σε όλες σημασία, σίγουρα θα τις είχα κόψει, ειδικά στην παραλία…)
Μπήκαμε δυναμικά στην «καθημερινότητα». Χθες πήρα χαμπάρι πως πιθανολογείται νοθεία σε βουλευτική ψηφοφορία. Εταράχθην είν’ η αλήθεια γιατί υποτίθεται πως περιμένεις τουλάχιστον μια κάποια υποτυπώδη αξιοπρέπεια από τους άρχοντας του τόπου, αλλά θα μου πεις αναμενόμενο δεν είναι από ανθρώπους που θέλουν να εξουσιάσουν και όχι να υπηρετήσουν; Άλλωστε η νοθεία της βουλευτικής βούλησης επιτυγχάνεται με διάφορες μεθόδους στις μέρες μας. Κομματική πειθαρχία το λεν τώρα λέει, όχι νοθεία. (Να μάθω να μην περνάω απ’ το σαλόνι ώρες που είναι…)
Κάπου εκεί φυσικά ακούστηκε πως θα αυξηθεί η φορολόγηση των χαμηλών εισοδημάτων γιατί αποτύχαμε να πιάσουμε τους φοροφυγάδες! Ευτυχώς που αυτή ήταν η μόνη αποτυχία μας και κατά τα άλλα η χρηματοοικονομική (ας μάθουμε να χρησιμοποιούμε το σωστό όρο – η οικονομική πολιτική του πλανήτη έχει ούτως ή άλλως αποτύχει παταγωδώς, μεσ’ τη σπατάλη πόρων είμαστε βουτηγμένοι) πολιτική της «κυβέρνησης» τα πάει περίφημα!
Το γυμναστήριο γεμάτο κόσμο και οι φωνούλες του παιδότοπου γεμίζουν τα τελευταία απογεύματα στο Ιόνιο. Ποτέ δεν κατάλαβα βέβαια την αναγκαιότητα του γυμναστήριο ή του παιδότοπου σε ένα μέρος με τη θάλασσα και τις παραλίες πέντε λεπτά απ’ το κάθε σπίτι. Θα μου πεις κατάλαβα ποτέ γιατί υπάρχουν τόσες πισίνες δίπλα στη θάλασσα; (Εδώ πάει το από κουζουλάδα σύντεκνε, όχι επειδή ανέβηκα στο Δικταίον Άνδρον). Και όσο θυμάμαι τον εαυτό μου πιτσιρίκι ή βλέπω τους ανθρώπους να χτυπιούνται στα γυμναστήρια αντί να βουτήξουν για μια-δυο ώρες στη θάλασσα, κολυμπώντας και όχι πλατσουρίζοντας, τρομάζω με τη σημερινή ζωή, τις εξαρτήσεις της, τις συνήθειες και τις άγνοιές της.
Είμαι ήδη πολύ ευχαριστημένος από το επόμενο επεισόδιο :)

20 σχόλια:

  1. Άστα, υπάρχει πολύ βλαμένος κόσμος, για αυτό, ίσως είναι καλύτερο να κλείνονται στα γυμναστήρια και τους παιδότοπους, ώστε να αφήνουν τις φανταστικές θάλασσες και παραλίες, χειμώνα-καλοκαίρι, σε μας που ξέρουμε να τις εκτιμούμε!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι ήδη πολύ ευχαριστημένος από το επόμενο επεισόδιο

    ωωωχχχχ!
    :ppp

    (κατά τα άλλα... τι να σου πω, Καμηλιέρη παιδί μου! Δίκιο έχεις εσύ, αλλά που να το 'βρεις! )

    Καλημέρες!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οταν λεμε μπηκαμε δυναμικα μπηκαμε ομως !!!

    με τονους χαρτουρας , με ατελειωτες ωρες στο κινητο, με εχτρα αλοιφη για ξεφλουδισμα, με κορναρισματα κτλ κτλ κτλ

    ουφφφφφφφφφφφ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εμείς οι βόρειοι να το καταλάβω που πάμε και πνιγόμαστε στα κολυμβητήρια, αλλά εσείς οι νησιώτες είστε λίγο κουζουλοί όπως λες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι να κρατήσεις στην μνήμη όσο περισσότερο γίνεται τις όμορφες στιγμές της "αποτοξίνωσης".
    (Προσωπική μου απορία: από όλες αυτές τις πισίνες, δεν κάνουν γερή μπάζα οι μικροβιολόγοι, οι ουρολόγοι και οι γυναικολόγοι κάθε Σεπτέμβριο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ουφ!
    φρεσκοστΗμενα ελληνικα!
    επιτελους...!

    (μικρος εισαι, θα συνηθισεις.. στυλ Καπετανιου ειναι αυτο.. εγω δεν ταπιστευω.. αμα γεννηθει ο ανθρωπος με κουσουρι, αντε να του το βγαλεις.. καλη ωρα το δικο σου.. που εξανιστασαι με τιςπισινες διπλα στις θαλασσες και τα υποδελοιπα..)


    *ποιες εικονες διπλα στη παραλια ειπες θα σου λειψουν;;;;;;;; οχι.. ρωταω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kalo f8inoporo!!!ego pados fetos de vgika apo kanena ri8mo gia na xanabo... :) kalispera!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι κι αυτό μια οπτική Σοφία μου…
    Αν και δε με παρηγορεί ιδιαίτερα…

    Και δεν είδες ακόμα τι εννοώ μανούλα

    Σκώληξ, χρειάζεσαι επειγόντως διακοπές! :ppp

    Θαλασσινοί απλά ξωγηνοαγαπησιάρα μου, όχι νησιώτες :)
    (Και δεν είναι μόνο τα εντόπια προϊόντα, έρχεται ξανθός γαλανομάτης τουρίστας απ’ τας ευρώπας για 10 μέρες και πάει γυμναστήριο! ΗΜΑΡΤΟΝ!)

    Την απορία την έχω κι εγώ Juanita μου αλλά κανείς δε μου την έχει λύσει… :s

    Ε ναι, ένα κουσουράκι με τη χαζομάρα το έχω βρε Ωρέλια μου
    Κατευθείαν στο ψαχνό ε; Τα πανύψηλα κύματα εννοούσα :)

    Καλό φθινόπωρο λεβ, εγώ ψάχνω πάλι (εις μάτειν) έναν τρόπο για να μην ξαναμπώ στο τσιμέντο :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος3/9/08 11:53 μ.μ.

    ...''Εταράχθην είν’ η αλήθεια γιατί υποτίθεται πως περιμένεις τουλάχιστον μια κάποια υποτυπώδη αξιοπρέπεια από τους άρχοντας του τόπου......''

    σε συμπονω...σε καταλαβαινω...αυτη η υποτυπωδης αξιοπρεπεια με εχει διαταραξει χρονια τωρα. τι λες? να τους το πουμε? οτι δεν εχουν? θα ταραχθουν? ωϊμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και που να έβλεπες, (δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα )τις μαννούλες μηχέσω να πηγαίνουν τα μικρά σε κάτι λαστιχότοπους και τά άφηναν μέσα να παίζουν χωρίς να χτυπάνε τίγκα στη σκόνη και στο ανήλιο.
    Κιόλα αυτά με ήλιο και άνοιξη απόξω.
    Της είπα μιανής, γιατί μωρή δεν πηγαίνεις τα παιδιά στη θάλασσα να μάσετε κοχύλια όλοι μαζί;
    Με κοίταξε σαν να έβλεπε τη Σιγκούντι Γουήβερ στο Άλλιεν.
    Μετά δε με ξανάκανε παρέα.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι εμένα δεν με παρηγορεί αυτή η οπτική, αλλά άμα ο άλλος βρε παιδί μου, γουστάρει πλαστικό και τσιμέντο, αντί να ερθει να μου !@#$@#$@ την φανταστική μου παραλία, να κάτσει στην τσιμεντούπολη, στα γυμναστήρια και τους παιδότοπους και να με αφήσει εμένα στην ησυχία μου να βλέπω τα χελωνάκια να αφήνουν χνάρια στην άμμο... By the way, τι είδους τουρίστες προσελκύεται όμως στα μέρη σας? Γιατί εδώ μας έρχονται κάτι άγριοι τριαθλητές, πενταθλητές και πολυαθλητές, που ανεβαίνουν τα (ξερά) βουνά με τα ποδήλατα για την πλάκα τους και σερφάρουν μέχρι τα νησιά απέναντι... Και φρικάρουν με τα τσιμέντα και τα έτσι... Χοχοχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εδώ Σοφάκι μου προσελκύουμε σούμα από ευρώπη με ολίγο από έλληνες (πολλούς δηλαδής αλλά χάνονται μέσα στον καταιγισμό των «άλλων» - ευτυχώς με τον καιρό αυξάνουν όμως τα ποσοστά τους και μπορείς να πεις και μια κουβέντα στη γλώσσα σου βρε παιδί μου). Πάντως η κυριότερη ασχολία τους είναι να ηλιοθεραπεύουν (μετά την τρίτη μέρα ο ξανθός γαλανομάτης παίρνει ένα ροδαλό χρώμα τζιτζι) και ανά ώρα να βουτάνε ένα πεντάλεπτο, «να δροσίζονται» και μετά πάλι ώξω να περιποιηθούν την άλλη πλευρά τα βόδια. Δεν έχω παράπονο βέβαια, τέσσερεις με ρώτησαν που μπορούν να νοικιάσουν σέρφινγκ (ποσοστό 1 τοις δεκάτης χιλίοις), οι υπόλοιποι, αν αποφασίσουν να κινηθούν πάνω από 3 μέτρα, εξαντλούν τις αθλητικές τους επιδόσεις στις «τούμπες»…
    Διακοπές σου λέει μετά….

    Δημητρούλα μ’, δεν καταλαβαίνω γιατί σε κοίταξε σαν τη γουίβερ στο άλιεν, κοχύλια της είπες να μαζέψει, όχι καρτσιμάδες…. :οοο
    Τί να πεις, ο άνθρωπος τα τελευταία σαράντα χρόνια απλά… απανθρωπίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αντε καμηλιέρη, γεια μαζέψου σιγα-σιγά!
    Αφήνω στην άκρη τα γυμναστήρια και ερωτώ: "στοιχειώδης αξιοπρέπεια";
    Ποιά "στοιχειώδης αξιοπρέπεια;"!
    Απο ποιούς; Απ' αυτούς που και εξουσιάζουν, και υπηρετούν συμφέροντα δικά τους και των "ημετέρων";
    Αντε, και καλό φθινόπωρο! Και ν' αποφεύγεις το σαλόνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. A, κρίμα βρε παιδί μου (μην μας τους στείλετε δώθε....), εμείς έχουμε κυρίως Γερμανούς, Αυστριακούς, Ιταλούς (εννοείται και Έλληνες βέβαια) οι οποίοι, έρχονται στα κάμπινγκ μας για κάνα μήνα τουλάχιστον. Κουβαλάνε έκαστος από 3 σανίδες και 4 διαφορετικά πανιά, άλλοι φέρνουν μέχρι και λέιζερ και καταμαράν, και στήνουν τις φανταστικές τέντες στην παραλία όπου περνάνε το μεγαλύτερο μέρος της μέρας τους, διαβάζοντας και κάνοντας σέρφινγκ. Η ποδηλασία, το nordic walking και τα σχετικά, γίνονται πριν τις 8 το πρωί. Ένα μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων, ανήκει σε αυτήν την κατηγορία και είναι πολύ ωραίοι τύποι. Ένα μικρότερο ανήκει στην κατηγορία της οργανωμένης ομπρέλας αλλά τι να κάνεις, αυτούς απλά τους αγνοείς, και κάθεσαι στην ωραία σου τέντα και διαβάζεις την darthiirιάδα με την ησυχία σου, βλέποντας τα πανιά να σκίζουν τον αέρα!!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. A!
    μα κι εγω αυτο ειχα κατα νου πως θα σου ελειπε
    οι κυματισμοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι βρε βιολιστή μου, γιατί ούτε λένε, αλλά ούτε τους βγάζουμε γι’ αυτά, εξ’ ου και περιμένουμε άλλα αντ’ αυτών που πράττουν. Γιατί την ημέρα που θα παραδεχθούμε μεγαλοφώνως πως δεν διαθέτουν ίχνος αξιοπρέπειας, δεν νομίζεις ότι θα πρέπει να είναι η ημέρα που θα πάρουμε τα όπλα; Αλλιώς είμαστε πολύ χάπατα ρε αδερφάκι μου.

    Τους ίδιους και περισσότερους - αν και σχεδόν καθόλου γάλλους(-ίδες) :( - διαθέτουμε κι εδώ Σοφάκι (όχι δε σας τους στέλνουμε, τους ξεζουμίζουμε και μόνοι μας :p), αλλά είναι χαλαρών (μέχρι αηδίας) τόνων και ψιλοξενύχτηδες (όχι καμιά σχέση με τους τεντιμποϊσμούς που ακούς στην τουβου για άλλα μέρη). Χαίρομαι που απολαμβάνεις την νταρδηριάδα, που να δεις και την νταρδηρίσια μετά >:)))

    Είδες Ωρέλια μου; ;)
    Λοιπόν αυτοί οι κυματισμοί (ήταν ένας σήμερα.. τί να σου λέω) σίγουρα θα μου λείψουν!
    Αλλά μπορεί να αναφερόμουν σε άλλες σκέψεις, όχι εικόνες, που ταλανίζουν το έρμο το μυαλό και θα κόψω φλέβα αν τους δώσω σημασία ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νταρδήσια? Χοχοχοχοχο!!! Για να δούμε λοιπόν, για να δούμε!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ...αν χαίρομαι και βρίσκω κουράγιο στη ζωή μου από κάτι, είναι που έχω φίλους, που σκέπτονται έτσι.
    :)
    Απολαυστικός Darthiir the Abban
    Να σε προσέχεις! Ειδικά αύριο στο γάμο...ν αφυλάγεσαι από "κοντούλες και μελαχροιννές" Παργιανές
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά, θα προσέχω, αλλά δεν έχω και ιδιαίτερη διάθεση να φυλαχτώ από το είδος ;)
    Με μια επιφύλαξη στις κοντούλες :)))
    (Μην πάω και από λουμπάγκο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...