Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008

Μεγάλες… απορίες

Σε περίπτωση που βάλω την υπογραφή μου και ξεκινήσει να λειτουργεί μια εγκατάσταση, αν συμβεί κάτι και χαθεί η παραγωγή, καταστραφεί η εγκατάσταση, ή υπάρξουν νεκροί, θα μετατεθώ, θα χάσω την δουλειά μου και πολύ πιθανό θα διωχθώ ποινικά για το σφάλμα μου. Απόλυτα λογικό. Υπογράφω σημαίνει πως είμαι σίγουρος για όσα πιστοποιώ μέσω του εγγράφου. Δε πα να ‘χουν συνηγορήσει, μελετήσει και προτείνει τριάντα δύο ανεξάρτητοι μελετητές και είκοσι εννέα κατασκευαστές πλυντηρίων τα όσα προσυπογράφω; Η ευθύνη είναι δική μου και αν διατηρώ οποιαδήποτε αμφιβολία περί του περιεχομένου ή της αξιοπιστίας οφείλω να μην δώσω άδεια λειτουργίας. Αλλιώς, σαράντα χρόνια φούρναρης θα είχα τιναχτεί στον αέρα.

Πώς είναι δυνατόν λοιπόν ένας υπουργός, βουλευτής, εν γένει πολιτικός τέλος πάντων, να καλύπτεται πίσω από τις «δεκάδες εισηγήσεις» και να μην παύεται άμεσα μόλις διαπιστωθεί πρόβλημα σε όσα έγιναν με βάση τη δική του υπογραφή, ακόμα και αν οι πολιτικές, ποινικές ή όποιες άλλες ευθύνες του είναι υπό διερεύνηση; Υπογραφή έβαλε, δεν χόρεψε καρσιλαμά.

Βλέποντας πού βάζουν την υπογραφή τους,
λυπάμαι το έρμο το πουλί τους…

18 σχόλια:

  1. giati apla oloi einai aneu8inoi...

    filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα, εσύ είσαι επιστήμονας, και νορμάλ σκεπτόμενο άτομο (είδες, είδες τι λέω?? Όλο καλά λόγια) ενώ αυτοί είναι ανοητήμονες όσο για τα άλλα δύο επίθετα, δεν θα ήθελα καν να τα βάλω στην ίδια πρόταση... Όσο για την πρασινάδα... είσαι σίγουρος πως δεν έχουν μπερδέψει το ένα με το άλλο???
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/9/08 9:42 μ.μ.

    Για τον ίδιο λόγο που η εφορία κυνηγάει έναν συνταξιούχο που δεν της πλήρωσε 15 γιούρο εφορία και αφήνει τους μεγαλοκαρχαρίες να χρωστάνε εκατομμύρια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλοι λεβ; Ανεύθυνοι; Μάλιστα.
    Και η υπευθυνότητα των όσων ανέχονται;
    {Θα σου ήμουν υπόχρεος αν χρησιμοποιούσες ελληνικούς χαρακτήρες}

    Γιάααα λέγε τι θες Σοφάκι >:)
    Και για αντέστρεψε και τα άλλα επίθετα… έχω απορία :ppp
    Και μπερδεμένη να τη δω την πρασινάδα, δεν βλέπω βελτίωση…

    Κοίτα βρε θαλασομπερδεμένη μου, έχει μια λογική αυτό: Τα δεκαπέντε ευρά τα δίνεις εύκολα… θα κόψεις 3 καφέδες και είσαι εντάξει. Τα έρμα τα εκατομμύρια βρε που να τα βρουν οι άλλοι; Και να ‘θέλαν να κόψουν τους καφέδες τους, ε δεν πίνουν και τόσους ώστε να τα εξασφαλίσουν, που να τα βρουν οι καημένοι που καθημερινά θυσιάζονται στο βωμό της προόδου και της ευημερίας του κοινωνικού συνόλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι???? Ποιός?? Εγώ?? Τςτςτςτς.... Τι λέτε, κύριε, εγώ απλά διαπιστώνω το προφανές!! (Το RX 400h της Lexus... υβριδικό, ντε..)
    Άσε, εγώ διατηρώ και σοβαρές αμφιβολίες, όσον αφορά την πρασινάδα πάντα, για το αν διαθέτουν το ένα ή το άλλο....
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με δυσκολεύεις...
    Κάτι θα πρέπει να λυπάμαι κι εγώ βρε παιδάκι μου...
    (απαιτητική σε βρίσκω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (Άντε, καλά, θα ζητήσω κάτι φτηνότερο... δεν φταίω εγώ που δεν έχει πολλά υβριδικά στην χώρα με τις ανεύθυνες υπογραφές...)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βρε συ τι ρωτας και σκεφτεσαι ΑΦΟΥ τα παιδια ειναι λαμογιΑ δεν υπαρχει συνειδηση, λογος , ωριμοτητα, σθενος κτλ ..αστα βραστα


    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλα μ' ντε, τί θέλω και βγαίνω από το δάσος μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ααααν σχολιαζα εδω, τις πρασινες υστερογραφες θα εβαζα στο ματι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χεις δικιο
    δεν ολοκληρωσα

    εξοχο!!!
    το κατω του κειμενου, κειμενον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος15/9/08 5:51 μ.μ.

    ...were already in the middle of the storm , when Darthiir appeared in the night pampers keeping with U.S. dollars..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι λες, καμηλιέρη παιδί μου!!!
    Δεν φτάνει που είναι υπουργοί, θες να ειναι και υπεύθυνοι!!!!
    :pp

    (έλεος, ένα ΣΚ έλειψα και ξεσάλωσες!!!
    Δεν σε ξαναφήνω, ακούς; :)))) )

    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα τί εγκάθετος που είμαι...

    (Μα τί εγκάθετος που είμαι...)
    Μα τί εγκάθετη που είσαι :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χμμ... εγκάθετος;
    Μπααααα....
    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...