Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου 2008

Μεγάλες… απορίες

Σε περίπτωση που βάλω την υπογραφή μου και ξεκινήσει να λειτουργεί μια εγκατάσταση, αν συμβεί κάτι και χαθεί η παραγωγή, καταστραφεί η εγκατάσταση, ή υπάρξουν νεκροί, θα μετατεθώ, θα χάσω την δουλειά μου και πολύ πιθανό θα διωχθώ ποινικά για το σφάλμα μου. Απόλυτα λογικό. Υπογράφω σημαίνει πως είμαι σίγουρος για όσα πιστοποιώ μέσω του εγγράφου. Δε πα να ‘χουν συνηγορήσει, μελετήσει και προτείνει τριάντα δύο ανεξάρτητοι μελετητές και είκοσι εννέα κατασκευαστές πλυντηρίων τα όσα προσυπογράφω; Η ευθύνη είναι δική μου και αν διατηρώ οποιαδήποτε αμφιβολία περί του περιεχομένου ή της αξιοπιστίας οφείλω να μην δώσω άδεια λειτουργίας. Αλλιώς, σαράντα χρόνια φούρναρης θα είχα τιναχτεί στον αέρα.

Πώς είναι δυνατόν λοιπόν ένας υπουργός, βουλευτής, εν γένει πολιτικός τέλος πάντων, να καλύπτεται πίσω από τις «δεκάδες εισηγήσεις» και να μην παύεται άμεσα μόλις διαπιστωθεί πρόβλημα σε όσα έγιναν με βάση τη δική του υπογραφή, ακόμα και αν οι πολιτικές, ποινικές ή όποιες άλλες ευθύνες του είναι υπό διερεύνηση; Υπογραφή έβαλε, δεν χόρεψε καρσιλαμά.

Βλέποντας πού βάζουν την υπογραφή τους,
λυπάμαι το έρμο το πουλί τους…