Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Απόδραση

Σε πείσμα όσων θέλουν να εύχονται καλό χειμώνα. Όχι πως το χειμώνα δεν αποδρούμε από την καθημερινότητα και το τσιμέντο, αλλά να, δε μου αρέσει το τσιμέντο. Μάλλον καθόλου.
Μακριά απ’ το τσιμέντο είναι πιο ευχάριστα, αυθόρμητα και χαρούμενα. Και σίγουρα πιο όμορφα. Άλλωστε δεν μου αρέσει κάθε μέρος, αν μου μιλούσες για το Σουλοχώρι, καλό είναι μεν αλλά δε θα ξετρελαινόμουν κι όλας. Άλλο η νυφούλα, άλλο το αόρατο, άλλο το χωριό των αγώνων.
Ξεκαρδιστική η χτεσινή νύκτα. Μέχρι πονόκοιλου δηλαδή. Συγκεκριμένη συνδαιτυμόν δε είναι άξιον απορίας πως δεν έπαθε τίποτις (λες να κυκλοφορούσε με πάνα βρακάκι;). Καλά που δε σπάσαμε και κανά τακούνι...
Η επιστροφή στο τσιμέντο σημαδεύτηκε από μια περίεργη αναπνευστική δυσφορία φέτος. Άμεση υπόθεση η ευθύνη των πράξεων του υποφαινόμενου, παρόλ’ αυτά… Παράξενο δεν είναι, πέντε ώρες μετά την απομάκρυνση όλα να ξαναγυρίσουν εκεί που ήταν;
Εορταστικές εκδηλώσεις με δασκάλα, απ’ αλλού και καμιά 20αριά ακόμα… (σαμ’ πως μέτρησε κανείς πόσοι θα έρθουν;)

11 σχόλια:

  1. και πολυ εκανες θελω και εγω αποδρασηηηη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα να δεις, εμείς δεν ασχολούμαστε με μαθηματικά και πράξεις, άμα θες να μάθεις, μέτρα μόνος σου!!!!! Ψιτ, διπλά τα βλέπει το πληκτρολόγιό σου?? Γιατί δεν θυμάμαι να το είδαμε πουθενά στις μπάρες!!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μαλιστα
    αν σου στειλω εγω λιγη θαλασσα και μερικα κοχυλια... θα γινω κακια?
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δώσε στίγμα και σου στέλνω ελικόπτερο σκώληξ μου :p

    Ε ναι, η ενασχόληση με τα μαθηματικά, όταν βλέπεις τον κόσμο διπλό, είναι κάτι τοις δύσκολο Σοφάκι... Και πάρε το ουίσκι σου από το πληκτρολόγιό μου, νταξ;

    Στείλε μου στείλε μου Αλίκη μου, έχω κάτι προθήκες άδειες σπίτι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν καταλαβα!
    ηρθε η JLo κι εσυ εφυγες;
    τι παιδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ουίσκι? Ήπια εγώ ουίσκι?? Πού, πού, πότε??? Α, αυτά δεν μου τα είπες... μόνο εκείνη την Καλούα μου γυροφέρνεις... Άντε μη μιλήσω!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όχι να πεις, Σοφία -τι, μόνο εγώ; :ppp
    :))

    Κανόνισε -θέλω κι εγώ ελικόπτερο :)))

    (αύριο Δευτέρα πάλι, γκρρρ!)
    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα με τη JL είχα πάει, για να δει την ελληνική πολιτιστική κληρονομιά και να γνωρίσει την ελληνική φιλοξενία και διασκέδαση Ωρέλια μου ;)

    Εγώ σου φταίω βρε Σοφάκι μου που έχεις διακόψει διπλωματικές σχέσεις με την μνήμη;; :p
    (Ναι, για πες, με ενδιαφέρει!!!)

    Εντάξει μανούλα, μόλις μαζέψει την Αλίκη θα περάσει να μαζέψει κι εσένα - αλλά μετά μην παραπονιέσαι ότι άργησες στη δουλειά ή ότι γκρινιάζει η μανούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μνήμη??? Την ποιά?? Να της πεις να μην τινάζει τα χαλιά της στο μπαλκόνι μου!!! Λοιπόν, αρχίζω: και που λες, μπλαμπλαμπλα, και ξαφνικά, μπλα μπλα μπλα, και εκεί που είμασταν μπλα μπλα μπλα, ήρθε μπλα μπλα μπλα, άσε που μπλα μπλα μπλα, και μετά εγώ είπα ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ και έγινε βρε παιδί μου, μπλα μπλα μπλα! Και δεν σου είπα τίποτα ακόμα (είναι να μην αρχίσω εγώ...)!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έλαααα!
    Ε δε το πιστεύω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άσε, άσε, που να σου τα λέω!! Και φαντάσου, ακόμα δεν έχω αρχίσει με τις σκανδαλώδης γαργαλιστικές λεπτομέρειες!! Σόδομα και γομάρια σου λέω, Σόδομα και γομάρια!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...