Τρίτη 6 Ιουνίου 2006

:ο

Ο Πολύδωρας τί ακριβώς είναι αυτό που πίνει και δεν μας δίνει;;;

9 σχόλια:

  1. μιλάς για τις χθεσινές του δηλώσεις φαντάζομαι περί παράδοσης των "αδελφών"...

    το ίδιο ακριβώς πράγμα σκέφτηκα!
    Γελοία δήλωση...

    Φιλάκια!
    Καλημερούδια!
    Χαμόγελα πολλά και πλατιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/6/06 11:45 π.μ.

    Επεσε πολύ γέλιο όταν τις άκουσα, με άκουγε όλη η πολυκατοικία. Εχω εκτενή σχόλιο στο νέο μου blog (setikosmozw.blogspot.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος7/6/06 11:46 π.μ.

    εκτενή σχόλια, όχι σχόλιο. Συγγνώμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος7/6/06 2:29 μ.μ.

    οχι Θεε μου! παλι μιλησε?

    δεν ειναι δυνατον!

    τι τον μπουκωνω, τι του ταζω αεροπλανακια, τι τον τρομαζω, τι τον απειλω....κεινος το χαβα του...

    (πρεπει επειγοτνως να τον δεσω)....α, ρε Πολυδωρουκο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχα!!! Βρε Darth αυτό που πίνει ο Πολύδωρας καλά κάνει και δεν μας το δίνει διότι είναι ελιξήριο ηλιθιότητας!!! Συγνώμη.... αλλά δεν θέλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά... μιλάμε για πολύ γέλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Darthiir
    Πώς το λέν
    πως το λέν το μυστικό
    που ο Βύρων πίνει
    πουρνό-πουρνό?
    Είναι όπλο μέγα
    μέγα και τρανό
    που το πίνει με καφέ ελληνικό
    αλλά που
    του αφαιρεί
    το νιονιό.

    Μωρό μου bye, bye
    σε είχα κοντά μου
    αλλά τώρα πάει
    εγώ ο άνους υπουργός
    θα γίνω περίγελως
    θα γίνω ΑΕΤΟΣ
    (άντε και Πρωθυπουργός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φυσικά λαπά!!!!!!!
    (όλος ο υπόλοιπος κόσμος τον τρώει, αυτός τον πίνει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ζηλεύετε επειδή είναι μορφωμένος και ξέρει και λατινικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...