Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2006

Εξελικτικές θεωρίες…

- Δάσκαλε, αν δεν φτάσαμε σε αριθμητικό αποτέλεσμα είναι εντάξει;
- Ε όχι εντελώς, αλλά δεν θα σου πάρω και το κεφάλι. Όμως σίγουρα αν δεν έφτασες σε αριθμητικό αποτέλεσμα δεν μπόρεσες να απαντήσεις και στην τελευταία ερώτηση (κρίσεως) που είναι «όλα τα λεφτά».
- Α έπρεπε να απαντήσουμε και σε αυτή;
- Πιστεύεις ότι την έβαλα για πλάκα;
- Μα γιατί δάσκαλε; Αφού το πρόβλημα το έχουμε λύσει.
- Με την διαφορά ότι ακόμα και να λύσεις ένα πρόβλημα, αν δεν εφαρμόσεις την λύση στην πράξη δεν κάνεις τίποτε. Προβλήματα έμαθες να λύνεις στο λύκειο. Εδώ πρέπει να μάθεις να κρίνεις καταστάσεις, να κρίνεις την ορθότητα των ιδεών και των λύσεων που βρήκες και να τις εφαρμόζεις. Πρέπει δηλαδή να παίρνεις αποφάσεις και να διορθώνεις αποτελεσματικά τα προβλήματά σου.
- Ναι αλλά θα μπορούσα να προτείνω δυο τρία πράματα και δεν ξέρω ποιο είναι το πιο σωστό.
- Πάμε από την αρχή: Αν αποδείχθηκε ότι έχεις ένα σφάλμα τι πρέπει να κάνεις;
- Το διορθώνω.
- Έτσι απλά; Χωρίς να ξέρεις τι είδους σφάλμα είναι;
- Α… ελέγχω αν είναι τυχαίο ή συστηματικό.
- Και στην δεύτερη περίπτωση;
- Ελέγχω τις διαδικασίες μου, βρίσκω το πρόβλημα και το επιδιορθώνω.
- Γιατί δεν διορθώνεις το ελαττωματικό;
- Γιατί είναι ανόητο να προσπαθώ να επιδιορθώσω κάθε ελαττωματικό κομμάτι, αφού ξέρω ότι θα προκύψουν κι άλλα.
- Αφού τα ξέρεις λοιπόν; Γιατί δεν απαντάς;
- Δίκιο έχετε, αλλά δεν το σκέφτηκα.
- ............. Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα. Εδώ δεν ήρθες μόνο να πάρεις γνώσεις, εδώ ήρθες να μάθεις να σκέφτεσαι και να εφαρμόζεις αποτελεσματικά την βέλτιστη λύση.
--------------------------------------------
- Δάσκαλε θα με περάσετε;
- Έγραψες;
- Όχι…
- …………
--------------------------------------------
Best of:
- Η μέση τιμή είναι 10 και το 90% διάστημα εμπιστοσύνης της είναι (100,200)….
- Ελάχιστη νόμιμη ποσότητα τα 490ml. Αποδεκτά τα x≤490...
- Ορίζω τυχαία μια στάθμη ελέγχου…

Τελικά πιστεύω ότι το επόμενο όργανο του ανθρώπινου σώματος που θα ατροφήσει είναι ο εγκέφαλος…

10 σχόλια:

  1. Μακάρι να ήταν όλοι οι καθηγητές σαν και εσένα!!! Μπράβο Darth!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν και κακός άνθρωπος, σωστά εμίλησες =ΡΡΡ

    πάντως αυτή η δυσκολία να περάσει κάποιος από μια άσκηση σε ένα πρόβλημα υπάρχει σ όλο το σχολικό σύστημα. Πρακτικότις μηδέν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσύ καλέ μου δεν τρώγεσαι με τίποτα. Εδώ οι δικοί σου ξέρουν την διαφορά μεταξύ τυχαίου και συστηματικού και θέλεις να κρίνουν κιολας;;; Ήμαρτον. Στον Πονοκέφαλο πρέπει να δώσουμε σαφές παράδειγμα από την σφαίρα των ενδιαφερόντων του για να το καταλάβει, ακα : Τυχαίο είναι να σου βγεί έκτακτα ο Χατζηνικολάου στο κουτί γιατί έπιασε φωτιά η αποθήκη και καίγεται η Χρυσπα. Συστηματική είναι η Λάμψη (ή το ανάλογο στις μέρες μας). Και πάλι θα ρωτήσει το όνομα της αποθήκης για να είναι σίγουρος ότι έχει την πληροφορία που ττον ενδιαφέρει .........

    (χαχαχα τον περασες;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μμμ... όχι λες εεε; Ζητάω πολλά;

    Τυχαίο το κόβω πάντως... δεν νομίζω να ήταν συστηματικό... Εδώ εξεπλάγην και εγώ εδώ που τα λέμε... Αυτό με τον Χατζηνικολάου και την Λάμψη πάντως να το χρησιμοποιήσω αν χρειαστεί κι εγώ φέτος;

    (Άλλος ο πρώτος και άλλη η δεύτερη καλή μου... και.. όχι και για τους δύο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εν ταξει με επεισες. Απο δω και περα θα συμφωνω *παντα* μαζι σου σε *οτι* λες.

    Εχεις τιμωρηθει αρκετα με τους φοιτητες σου, να μην σου φορτωνομαι κι εγω. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί ΠΩΣ το εξηγείς τώρα;;;;;;;; χαχα!
    (κακέ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να είχε αρρωστήσει την προηγούμενη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγκέφαλο έχουν, φαιά ουσία έχουν, ο κοινός νούς ξέρουν τι είναι, αυτό που δεν υποψιάζονται είναι ο συνδυασμός όλων των παραπάνω..
    Σαν καθηγητής πάς καλά!. Μακάρι να ήσουν και δικός μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγώ από το best of δεν κατάλαβα λέξη...
    Μάλλον εμείς της ΦΛΣ δεν έχουμε διόλου εγκέφαλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @κροτ
    Κρυβε λόγια!!
    Ούτε κι εγώ κατάλαβα τίποτα, σε Κοέλιο μου έφερε λιγάκι! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...