Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Εβραχήκαμεν

Μέσα σε κυριολεκτικά δύο λεπτά και ενώ ο ουρανός ήταν πεντακάθαρος, ο πελαγίσιος αέρας κόπασε και ο πιεσμένος στεριανός καιρός έφερε τα σύννεφα των βουνών. Και ήρθε το μπουρινάκι. Τώρα βέβαια τσάμπα η τρεχάλα να μαζεύουμε πανιά κι ομπρέλες από την παραλία, αφού, κάτι παραπάνω από ψιχάλα, κάτι λιγότερο από δεκάλεπτη βροχή, μόλις που βράχηκε ο τόπος για να σηκωθεί ευθείς αμέσως ένα απογευματινό ουράνιο τόξο. Βραδινή βόλτα σε μια δροσερή παραλία. Επιτέλους «έσπασε» η πολλή κίνηση και μπορείς πραγματικά να ευχαριστηθείς τη βόλτα και το νησάκι.
Το φετινό καλοκαίρι ήταν το πιο άνυδρο και ζεστό που θυμάμαι (και θυμάμαι πολλά), συνήθως μια δυο φορές το μήνα ερχόταν και από ένα μπουρίνι. Φέτος όμως έκανε τρείς (και περισσότερο) μήνες να βρέξει στην περιοχή και οι ψηλές ζέστες που συνήθως διαρκούσαν το πολύ τρείς μέρες δίνοντας τη θέση τους σε απαλές δροσερές αύρες, αυτή τη χρονιά ήταν παρατεταμένες. Ευτυχώς που με ποτάμια και λίμνες εδώ γύρω, δεν έχουμε (ακόμα) πρόβλημα νερών. Αλλάζει ο καιρός :( (ώρες-ώρες θα έπνιγα ευχαρίστως με τα ίδια μου τα χέρια ορισμένα τσογλανάκια)
Καλοκαιρινό μπουρινάκι θα το πούμε, έτσι; Αύγουστος είναι, ούτε καν Σεπτέμβρης, δεν ήρθαν ακόμα τα πρωτοβρόχια! :)
[Τσουπ τσουπ τσουπ, πίσω στο δάσος]

21 σχόλια:

  1. Εδώ πάλι, ο καιρός δεν έχει ενημερωθεί ακόμα για αυτές τις αλλαγές στην διάθεσή του και ο ηλίος βαράει αλύπητα! Όσο για το πνίξιμο, μάλλον χέρια πρέπει να χρησιμοποιήσεις, γιατί νερό, γιοκ! Άσε που δεν βρέχει να πλυθεί και το Fabia...
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα, κοίτα, κι εδώ σήμερα κάνει πως δεν κατάλαβε τί έγινε χτες, αγνοώντας επιδεικτικά τα λευκά μπαμπάκια που αρμενίζουν που και που στον ορίζοντα :)
    Ακόμα δεν έβαλες την αμφίβια εξάρτηση στο φάμπια να το βουτάς στη θάλασσα να μπανιαρίζεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χιχι, σας παρακαλώ κύριε, δεν μπορείτε να με προσβάλετε έτσι έμενα, το Fabia έχει βουτήξει πολλάκις κάτω από το κάστρο της Μεθώνης που είναι φανταστικό μέρος για ταρζανιές (πως είναι εκείνη η διαφήμιση που σηκώνεται το κύμα, α, να γειά σου, και βέβαια, πρέπει και οι συνεπιβάτες ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ) καθώς και στην παραλία του Κατακόλου (εχμ.. ναι, no comment here..) αλλά μετά πρέπει να το ξαλατιάσεις και ξοδεύεις περισσότερο νερό, άσε που φρικάρει ο μηχανικός μου σε βαθμό ασύλληπτο... Καταλήγω πως είναι καλύτερο να το πλένω στον Άρδα καθώς και στα ποταμάκια της περιοχής (πάλι ισχύει το κόλπο με το φφφφφςςςςςςςςςςςςςς ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΕΣ ΝΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΙΠΑΜΕ...). Ο ιδανικός συνδυασμός, είναι: χύμα το βλήμα στο κύμα κάτω από το Κάστρο της Μεθώνης και μετά, φςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς στο διπλανό χείμαρρο!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να βάλεις σένσορα νερού στα παράθυρα και να τα ρυθμίσεις να κλείνουν αυτόματα με νερό στους 30 πόντους απόσταση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. XAXAXAXA!! Τι λες παιδί μου, εδώ είναι μισοχαλασμένη η μια κλειδαριά και δεν ανάβει το φως και ξεχνάω να την αλλάξω (=βαριέμαι/προτιμώ να πίνω καφέ με τους φίλους..) και θα βάλω σένσορες στα παράθυρα? Άσε που το ταλέντο των παραθύρων του Fabia είναι να ανοίγουνε μόνο, και όχι να κλείνουνε (μιλάμε 3 γρύλους έχω αλλάξει, 2 οδηγού, και 1 συνοδηγού.... γκρρρ....). Άσε, έτσι κάνουμε και ένα εσωτερικό πλυσιματάκι!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μετά να μη φωνάζεις, καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το συζητήσουμε... θα γίνει κατά λάθος, ή επίτηδες? Γιατί άμα ο άλλος το κάνει επιτηδες, θα κάτσει με το πιστολάκι να στεγνώνει το Fabia!! ΧΑΧΑΧΑ (μιζανπλί και περμανάντ!!)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι κατα λάθος κι εξ επίτηδες άμα ο γρύλος δεν ακούει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΑΧΑ, κοίτα, πάντα δίνουμε λίγο λάσκα στην αφηρημάδα.... Μην νομίζεις, κι εγώ την έχω πατήσει με το ανοικτό παράθυρο χειμώνα και έγινε μέσα το έλα να δεις από το λασπόνερο!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κύριε, κύριε, να μιλήσω κι'εγώ;
    Δεν ξέρω για κει πάνω, αλλά εδώ κάτω, και πέρσυ το Σεπτέμβρη είχαμε καλοκαιρινά μπουρινάκια.
    Μήπως πράγματι, ο καιρός παλιμπαιδίζει; Μήπως θυμάται τα παλιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ μπορώ να καταθέσω εδώ, ότι μόλις "γκρίνιαξες" για βροχή, σας ήρθε;
    :)

    Ο καιρός έχει γίνει "μαντάρα" -αλλά εμείς φταίμε, σωστά;
    όόόόόόόχι, δεν είναι αυτά πρωτοβρόχια, να μου κάνεις τη χάρη!!!

    ***αυτό το Fabia της Σοφίας μοιάζει με το δικό μας, τελικά! (κι εμείς πρόβλημα με τα παράθυρα, γκρρρ!)

    Καλό μήνα, Καμηλιέρη παιδί μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ααααα,ξέχασα :
    Ωραία Φωτογραφία!!!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ελααααααααα μαζεψου ηρθα

    ααααααα καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ήξερα ότι παίρνεις μέρος και σε λασπομαχίες Σοφάκι :ppp

    Το θέμα είναι να μην καταλήξουμε να έχουμε καλοκαιρινά μπουρίνια και τον Νοέμβρη βιολιστή μου… :-/

    Πότε γκρίνιαξα μανούλα; (Ήμαρτον κόλλημα πια…)
    Και όχι, εγώ δεν φταίω, άμα το πιστεύεις για τον εαυτό σου, τράβα παραδώσου μπας και διορθωθούν τα πράματα.
    Εγώ κορίτσια με το γρύλο μου πρόβλημα ουδέν… Εσείς τώρα δεν ξέρω τι του κάνετε και σας κάνει τσαλίμια…

    Άντε καλό μήνα!
    (Προετοιμαστείτε για πρωτομηνιάτικο μπουναμά :p)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωωωωω καλώς τον σκώληξ. Έχεις χάσει επισόδεια καλή μου, ενημερώσου. Εγώ (ψιλο)μαζεύομαι σε 7 μέρες, αν θεωρείται δηλαδή ότι μαζεύομαι ποτέ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ψιτ, ο Τούρκος "κρατάει" log!!!
    :ppp


    Καλά, Δεν φταις εσύ, ουφ!
    :))))

    Πρωτομηνιάτικα!
    (επιτέλους έρχεσαι; Πάλι καλά!!! :pp)
    :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εγώ; Όοοοχι, η αρχή του 2ρου κεφαλαίου έρχεται, εγώ αργώ ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χεχε, τι να κάνει κανείς, εδώ στας εξοχάς, έχουμε μπόλικη λάσπη!!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. κατι μου θυμίζει αυτη η φωτο ρε γαμωτο, κατι μου θυμίζει. Οσο για το προβλημα με το νερό, εχω αν παρατηρήσω πως οι βακτριανές (γ)καμήλες εχουν μπολικο στην καμπουρα τους! Η' όχι; και επισης εσυ μαλλον δεν διακοπάριζες( ανύπαρκτο ρήμα, το εφτιαξα τωρα ως λύση ανάγκης γιατι βαριομουν αν γραψω περιφραση) στη Τζιά, όπου επληροφορήθην και που συγχύστηκα γιατι το αγαπω πολυ το νησί, οτι στην πρωτευουσα του νησιου καποιος κύριος με.... αγχωτικο όνομα, δεν ξερω τι συμφωνια εχει κανει και με ποιον ,και κανοντας γετρήσεις διπλα απο την πήγη ύδευσης της περιοχής, παιρνει και το νερο της, προκειμενου να εφοδιάζει τους έχοντες πισίνες με γλυκο νε΄ρο... Εϊπες τίποτα; Δεν καταλαβα γιατι οι πισίνες πρεει να εχουν γλυκο νερό. Αλλωστε ολα αυτα τα τούβλα, προφανως θα πατώσουν εμ την πρωτη βουτιά. Και αποτελεσαμ αυτης της σταγγσιης είναι αν κοβουν το νερο στην περιοχη για μερικες ώρες καθε μέρα. Φαντάσου εσυ τωρα να εχεις παει με το ετερον ήμισυ στο νησί, να εχει παθει πλακα με το μερος και να σου εχει ερθει και τρομερη όρεξη για γουτου-γούτου. Και αφου πραξεις το εξαλλον κοσμικόν, αν θες να κανεις κι ενα ξεγυρισμενο μπανιο για αν μη ζέχνεις. Αμ δε! Αθανατη Ελλαδα- μπουρδέλο. (Συγγνωμη για τη γλωσσα μου αλλα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ώχ; Λες οι γκαμήλες να ήρθαν εκδρομή στη Τζιά; Ούτε που μου λένε που διακοπεύουν :p
    Κοίτα να δεις, έχω ιδιαίτερες ενστάσεις προς το δικαίωμα του κτίζειν πισίνες, σε παγκόσμιο και όχι μόνο πανελλήνιο επίπεδο :)
    (ΟΥΑΟΥ άλλος ένας που νευριάζει και κατεβάζει καντήλια εν βρασμώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ένα τέτοιο μπουρινάκι έκανε προχτές στο Βράχο.
    Ποίημα . Αλλά εμείς επειδή παιδιά δεν είχαμε,τίποτα δε μαζέψαμε, κάτσαμε κάτω απ την ομπρέλλα, και γίναμαν μούσκεμα, ξανά, αφού έτσι κιαλλιώς μούσκεμα ήμασταν απ τη θάλασσα.δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...