Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

Ακούσματα των καιρών

Άκουσα έναν πρωθυπουργό να αναλαμβάνει την πλήρη πολιτική ευθύνη. Ο ίδιος. Αυτοπροσώπως! Και είναι ακόμα στη θέση του. Παρέδωσε δε μαθήματα ήθους και θάρρους! Παραμένοντας στη θέση του φυσικά. Αλλιώς δεν θα είχε βήμα προφανώς για την παράδοση. Παραδέχθηκε ότι όταν πρωτομίλησε για το θέμα δεν ήταν ορθά ενημερωμένος. Παραδέχθηκε δηλαδή πως μπορεί και να εκφράσει επίσημη από βήματος θέση, χωρίς να γνωρίζει εις βάθος. Για πολιτικό μιλάμε έτσι; Με αυτόν τον τρόπο αναλαμβάνω κι εγώ πολιτική ευθύνη ακόμα και για το προπατορικό αμάρτημα! Ναι τώρα μπορείς να μου το φορτώνεις επίσημα.
Άκουσα μια γυναίκα να λέει: «Μα φυσικά και πρέπει να κατέβουμε στο κέντρο της Αθήνας για ψώνια. Πώς αλλιώς θα καταλάβουμε γιορτές;» Τώρα πλέον μπορώ να αντιληφθώ την κατήφεια τόσων γενεών που δεν κατέβηκαν ποτέ στο κέντρο για ψώνια και που δεν κατανάλωσαν τον γιορτινό χρόνο τους καταναλώνοντας στην αγορά. Τόσους αιώνες δεν είχαν καταλάβει γιορτές αυτοί οι άνθρωποι. Ευτυχώς που το καταλάβαμε εμείς οι μοντέρνοι και είμαστε χαρούμενοι κι ευτυχισμένοι που διορθώσαμε το σφάλμα ώστε να μπορεί ο κόσμος σήμερα να χαίρεται και να χαμογελάει πραγματικά.
Στο μεταξύ η σταθερή παράνοια των πυροτεχνημάτων κήρυξε την έναρξη της εορταστικής ατμόσφαιρας (αυτής που είχαν χάσει οι πρόγονοι και ήταν κατσούφηδες) στο κέντρο της Αθήνας. Διότι άλλο τα σπάμε και τα καίμε, άλλο τα πετάμε στον αέρα και τα καίμε.
Λοιπόν, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά είμαστε μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα…
Μόνο που είμαστε δηλητηριώδης ατμόσφαιρα.

24 σχόλια:

  1. δυστυχως εχω την εντυπωση οτι αναγκαστηκε να παραδεχτει κατοποιν εορτης αφου ειδε οτι εγινε τετοιος ντορος

    βεβαια καλιο αργα παρα ποτε
    αλλα για μενα αυτο δεν εχει σημασια

    σημασια εχει να να ληφθουν τα σωστα μετρα απο δω και περα ..

    δεν με ενδιαφερει ποιος θα τα κανει αρκει να γινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο Πρωθυπουργός είναι πολίτης σε Αυτή τη χώρα, έτσι;
    Γιατί έχω την εντύπωση ότι ζει αλλού... (σε κάποιο από τα παιχνίδια που παίζει στο Wii, ίσως)

    Στο κέντρο θα κατέβω μόνο αν ξανακάψουν το δέντρο -αν θες το πιστεύεις, δεν έχω πάει καμία χρονιά στις γιορτές, τα τελευταία 30 χρόνια
    (τα προηγούμενα δεν θυμάμαι :p)
    Γι' αυτό δεν μ' αρέσουν αυτές οι γιορτές, τώρα το κατάλαβα!


    Είμαστε, δεν είμαστε;
    :p

    Σμακ, Καμηλιέρη παιδί μου
    (είσαι κι εσύ, αααχ! Βιτριόλι σκέτο!)
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Dastin Καλημέρα. Τι να πω πια. Φαίνεται οτι ο Κακλάμανης είχε πάρει τη μίζα για τα πυροτεχνήματα και έπρεπε να πέσουν . Ντροπή του
    Ο Καραμανλής ρε παιδια δικαιολογείται έβλεπε ο άνθρωπος dvd και δεν προλάβαινε . Δες στο www.astiatoras.blogspot.com τι εννοώ
    Καλές γιορτές και νομίζω οτι πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε θετικά
    Ioannis_the_great
    www.deonta.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κι από 'μένα!
    Απλά θέλω να πώ πως έπέτρεψε μου να πάρω εγώ αυτή τη φορά την ευθύνη και κερνάς εσύ την άλλη φορά!
    Αμ τι? Πρώτη φορά έρχομαι και να μην αναλάβω την ευθύνη!!
    Α!
    Μη!
    Δε σηκώνω κουβέντα!
    θα αναλάβω εγώ την ευθύνη, τελείωσε, δε σηκώνω κουβέρτα!!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΄Ελα μωρέ, είσαι πολύ άδικος. Τόση τηλεόραση είχε να δει ο άνθρωπος. Πού να προλάβει να ενημερωθεί;

    Και, από τότε που εφευρέθηκε η 'πολιτική ευθύνη", χάθηκε το πολιτικό φιλότιμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχουμε πρωθυπουργό;;;; Σε λίγο θα μας πεις ότι έχουμε και πρυτάνεις!

    Θλιβερά εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μμμ μας ενδιαφέρει σκουληκάκι.
    Έχει να κάνει με την εμπιστοσύνη στα λόγια του, καθώς και με την αμφισβήτηση της πλήρους και ενδελεχούς ενημέρωσής του πριν λάβει αποφάσεις. Οι πομπώδεις λόγοι μάλλον είναι απόδειξη πως δεν είναι ικανός αλλά επιδιώκει το «φαίνεσθαι».

    Μετανάστης στη βουλή είναι μανούλα. Να πας γρήγορα να ρίξεις ένα βαρελότο στο Σύνταγμα για να καταλάβεις Χριστούγεννα. Άντε επιτέλους, τόσες εκκλήσεις και μαθήματα για την καλοπέρασή σου και εσύ δεν έχεις καταλάβει τίποτε. Ανεπίδεκτη ε ανεπίδεκτη. Με τον κηδεμόνα σου και γρήγορα.

    Να υποθέσω πως έκανε εντατικές επαναλήψεις του DVD της Ζαχοπουλιάδας Ιωάννη;

    Κουβαρντά μου κικοπ. Άντε χαλάλι σου. Απλά το προπατορικό πάνε να μου το φορτώσουνε εδώ και καιρό και καταλαβαίνεις. Αλλά δεν είναι πρόβλημα, τόσες γενοκτονίες υπάρχουν. Αν και σκέφτομαι σοβαρά να αναλάβω και την ευθύνη για τους έκπτωτους αγγέλους ;)

    Γατούλη έχεις γνώση; Ποιες σειρές βλέπει; Κανάλια; Κάτσε να δεις τώρα που θα εφεύρουν και αναίμακτη μέθοδο πολιτικού χαρακίρι. Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν πως ο ίδιος είχε μεγάλη διάθεση να κάνει αλλά αντέδρασαν οι καθαρίστριες της Βουλής που θα έπρεπε να μαζέψουν όλο αυτό το αίμα…

    Κοίταξε σύντεκνε, το οργανόγραμμα της βουλής το αναφέρει ρητά, ποιος είμαι εγώ να το αμφισβητήσω. Τσέκαρε κι εσύ, όλο και κάπου θα βρεις το οργανόγραμμα που θα αναφέρει τον πρύτανη.
    [Πού τα είδες τα θλιβερά; Μα καλά, τόσα ανέκδοτα λέγονται καθημερινά στη βουλή, δεν έχεις ευθυμήσει; Να κατέβεις κι εσύ κέντρο να καταλάβεις Χριστούγεννα…]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα ο άνθρωπος είναι χαμένος μέσα στα εικονικά του παιχνίδια (για τον Κωστίμπα μιλάμε). Δεν καταλαβαίνει τι του γίνεται, δεν μπορεί ν' αρθρώσει λέξη αν προηγουμένως δεν του τη γράψουνε άλλοι σε ένα κομμάτι χαρτί. Πρώτη φορά στα χρονικά έχει η Ελλάδα τέτοιο φοβητσιάρη αρχηγό!
    Τέσσερις μέρες τώρα είμαι στο κέντρο για δουλειά. Χαμός γίνεται απο διαμαρτυρίες, πορείες και καπνούς, υπάρχει πολύς κόσμος αλλά δεν νομίζω ότι είναι για τα χριστουγεννιάτικα ψώνια, βιαστικοί με χαμηλωμένο κεφάλι πορεύονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ποιος τον εμπιστευεται ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα κοκτέϊλ φταίνε για τις παραισθήσεις
    Το καταγγέλλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοίτα να δεις, άλλοι έχουν πολιτικούς, εμείς έχουμε πολιτικάντηδες... Αφού δεν εξοργίστηκαν όλοι με τα mea culpa του και τις θεατρινίστικες πιαρτζίδικες παράτες του, τότε, τι να πω... βρίσκει και κάνει και βρίσκει και λέει. Εδώ κάηκε το καλοκαίρι η μισή Ελλάδα, κάηκαν άνθρωποι, και τι έγινε? Πήγαν και ψηφίσανε τους θύτες τους. Αυτό και μόνο, για μένα είναι αρκετό. Ακριβώς αυτό (και πολλά άλλα) συζητάγαμε χτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το φοβερό Μαρίνα μου είναι πως αν ακούσεις πολιτικές εξαγγελίες και λόγους σήμερα θα αρχίσεις να πιστεύεις ότι (α) εσύ είσαι μάλλον η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα και (β) ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται να λύσει το πρόβλημα αλλά απλά παρουσιάζει τη γένεση του προβλήματος σε αντίπαλα κόμματα θεωρώντας έτσι πως πείθει ότι το δικό του θα λύσει το πρόβλημα γιατί «δεν είναι οι άλλοι». Ε μπαστα.
    Ο Κωστίμπας δεν είναι φοβητσιάρης. Μην το μπερδεύεις. Απλά τηρεί την κυβερνητική ομερτά.

    Για αρχή οι 151 σκώληξ μου, που θα του δώκουν ψήφο, και κατ’ επέκταση οι υπόλοιποι που τον αφήνουμε να μας κυβερνά. Γιατί μα την παναγία, αν οι έλληνες δεν εμπιστεύονται την κυβέρνησή τους αλλά την αφήνουν να κυβερνά «στο όνομα της δημοκρατίας» ε μάλλον μας αξίζει μετά αυτού του είδους η διακυβέρνηση.

    Εκδότα μου (πως από εδώ βρε; Συνήθως μπαχαλιάζουμε μόνο το δικό σου μαγαζί, είπες να περάσεις για να εξιλεωθείς για «τα κρύα του λουτρού»; :ppp) εγώ τα κοκτέιλ τα έκοψα πριν ξεκινήσουν όλα αυτά! Για την περίπτωσή σου όμως έχω την αίσθηση πως λόγω τόπου διαμονής τα κοκτέιλ είχαν περισσότερα συστατικά απ’ όσα υπολόγισες!
    Πρέπει όμως εδώ να σταθώ και να ρωτήσω: Ο Κωστάκης τι συνταγή παίρνει;

    Σοφία μου το κακό είναι πως η δημαγωγία έγινε επάγγελμα και μάλιστα κληρονομικό. Σήμερα απλά παρακολουθείς βουλευτές να παίζουν με τη λαϊκή ελπίδα λέγοντας πράγματα ασύνδετα, παράταιρα και εντελώς αστήρικτα. Και ο περισσότερος κόσμος απλά ψάχνει από κάπου να πιαστεί μπας και βγει από τη μιζέρια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕιλικρινΏς δεν σα αντιλαμβάνομαι κύριε.
    Τι θέτε επιτέλους.
    Ναι, ο Πρωθυπουργός ανέλαβε την ευθύνη.
    Τι; Να παραιτηθεί κιόλας;
    Αλλά τότε θα λέγατε ότι ο τέως πρωθυπουργός ανέλαβε την ευθύνη!!
    Επιτέλους πια...
    Έλεος...

    (αντί να του ζητάς να παραιτηθεί, δεν του λες καλύτερα να μας ενημερώνει πια προγράμματα στην τηλεόραση είναι καλά; )

    Sotiris K.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν ξερω καμια φορα μου φαΙΝΕΤΕ οτι τα θελει ο κωλος μας

    ψηφιζουμε αυτους που μας γ....




    καλες γιορτες σου ευχομαι
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν ξέρω για το κέντρο αλλά για τα πυροτεχνήματα στην Κηφισιά εγώ έχω την ευθύνη, ολόκληρη, διότι τα έριξαν για μένα την ώρα που έκοβα με το ποδήλατο το νήμα των ΒΠ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βρε Σωτήρη μου να ‘σαι καλά, δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Σα δεν ντρέπομαι. Τώρα όλα μπαίνουν στη θέση τους. Να μας ζήσει ο πολυχρονεμένος σουλτάνος.
    (Μεσημεριανή ζώνη λέει βλέπει. Και τη γράφει σε ντιβιντι για να την κάνει επανάληψη το βράδυ.)

    Σκώληξ μου, μη τα λες αυτά δυνατά γιατί οι γκαμήλες άρχισαν να σε κοιτάμε με μισό μάτι…

    Κι εσύ τέκνον κοκό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και μετά απ' όλα αυτά Καμηλιέρη, μέτρα στις εκλογές πόσοι θα κραδαίνουν με μανία σημαία, στην ομιλία του Πρωθυπουργού που ΞΕΡΕΙ να αναλαμβάνει ευθύνες!
    Δεν βλέπω πουθενά φώς σ' αυτό το καταραμένο τούνελ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ....ε...ασχετο....ομως εγω θελω να σου πω....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα ‘θελα…

    …ετούτες τις άγιες μέρες ευχές μόνο να μοιράζεστε. Ευχές για υγεία, ευτυχία και για κάθε τι μικρό που μεγάλους θα σας κάνει να αισθάνεστε, πλημμυρισμένους να σας βρει από την συνείδηση της ζωής που θα γεννηθεί και απ’ το θαύμα της που μόνο για τον καθένα μας θα γίνει απόδειξη ότι υπάρχουμε…

    Καλές Γιορτές…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eγω θέλω να σου ευχηθώ για τις ημέρες... Αλλωστε η καμήλα μου λέει να βγάλω τα εσώψυχά μου Καλά Χριστούγεννα Αλ ;)xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δε φταίω...είπες να τα βγάλω.... τα σώψυχά μου καλέ μου....

    Θάλαμος αερίων είμεθα....


    ΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ..μου έκανες παράπονα πιο πάνω ή δε κατάλαβα καλά;-/

    ..ο κωστάκης δε προλαβαίνει να πάρει κοκτέιλ
    δεν είδες πόσο έπεσε η τιμή στο νέο πλέιστέισιον;-ρ


    καλά χριστούγεννα γόη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος24/12/08 10:59 π.μ.

    καλα να περασεις βρε!!!! καλη ξεκουραση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σίγουρα περισσότεροι απ’ όσους σήμερα συνεχίζουν να θεωρούν πως είναι καταλληλότερος πρωθυπουργός βιολιστή μου. Show bizzzz…

    Ευχαριστώ ίσσαλλε, αλλά τουλάχιστον βρε παιδί μου, τα εύχεσαι που τα εύχεσαι πολλά, ευχήσου τα και χωρίς τον κωστάκη, δεν κοστίζει παραπάνω :p

    Καλώς τη γιαγιάκα! Σαν τα χιόνια! Ευχαριστώ καλή μου, το ίδιο επιθυμώ και δι ημάς.

    Μερσί Πηνελόπη μου, για να στο λέει η γκαμήλα, θα το εννοεί ;)

    Μα γι’ αυτό είναι τα σχόλια καλή μου γλαρένια. Άσε, τώρα που ακούγεται πως θα απαγορευτούν οι αντιασφυξιογόνες να δω τι θα κάνουμε με το θάλαμο…

    Αν έτσι σου φάνηκε εκδότα μου, να μη σε στεναχωρήσω >:)
    Λες η τιμή να έπεσε γιατί ο κωστάκης παρήγγειλε χονδρικής για να κάνει δώρο από ένα σε κάθε συνεργάτη του; Συνεχίζω πάντως να πιστεύω πως με κάτι μαστουρώνει…

    Σεβάσμια! Χαθήκατε και τρόμαξα μήπως και σας δημιούργησαν πρόβλημα οι βατοπεδινοί!

    Ευχαριστώ σας όλους και τις ευχές μου σε όλους, όπως αναγράφονται στην τελευταία παράγραφο του «από πάνω» ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...