Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Να φταίει το νερό;

Πάει και αυτός, τονε παντρέψαμε και ησυχάσαμε. Αφού βέβαια επιδοθήκαμε σε ένα τριήμερο εορταστικών εκδηλώσεων. Τρινύκτιο μάλλον θα έπρεπε να πούμε. Ευτυχώς που δεν μας μέτρησαν τα ίχνη αίματος στο αλκοόλ μας. Θυμηθήκαμε τα παλιά, ανεβάσαμε για μια φορά ακόμα το μέσο όρο ηλικίας στα ξενυχτάδικα και παραξενευτήκαμε για μια ακόμη φορά που ήμασταν οι μοναδικοί που χορεύαμε και τραγουδούσαμε (και πίναμε σαν κροκόδειλοι) συνεχώς και αδιαλείπτως.

Και δυστυχώς, αφού σχόλασ’ ο γάμος, τελείωσαν και οι λόγοι παραμονής και επιστρέψαμε στην βάση μας για πολλοστή φορά, με νοσταλγία και πίκρα για όσους αφήσαμε πίσω, όσα δεν μπορούμε να έχουμε στην καθημερινότητά μας (καταραμένη διακτίνιση, πότε θα σε ανακαλύψουμε), για ανθρώπους, τόπους, σκηνικά, για τον αέρα, τις ομορφιές, τις μορφονιές και όλα τα λοιπά και συναφή αλλά και άσχετα. Δεν ξέρω αν φταίει το νερό, αλλά ο αέρας είναι σίγουρα άλλος εκεί πάνω…

Να ‘σαι καλά Altair για όσα μας επεφύλαξες…
…και να θυμάσαι όσα σου επιφυλάξαμε >:)

22 σχόλια:

  1. Τι?? Ήπιες και νερό??? Πότε καλέ? Πού?
    >;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..και στα δικα σaς οι λεφτεροι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε ναι, ανάμεσα στα ξύδια δροσιζόμασταν και λίγο βρε Σοφία μου…
    Το θέμα όμως είναι ότι το πίνουν «άλλες» ;)

    Καιρός για επιστροφή στις ρίζες κοκό μου!

    Αύρα μου, αφήστε επιτέλους τα ευχολόγια. Περάστε σε… προτάσεις ;)
    (Και πρόσεχε γιατί οι γκαμήλες είναι απαιτητικές)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα ...έβγαλα τα σώψυχά μου στην προηγούμενη ανάρτηση.... και το σχόλιό μου δε βλέπω.
    Λες να μην πάτησα Δημοσίευση;

    Αχ, ωραίο μέρος.... Αίγινα είναι μήπως;

    Να ζήσουν τα παιδιά και να ευτυχήσουν, αλλά δε σου εύχομαι αν εσύ δεν το
    έχεις πραγματικά αποφασίσει.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΒΗΣΕ.
    ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΥΧΕΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχαχαχα
    Τα έβγαλες #23/12/08/3:34μμ γλαρένια μου, οπότε είναι στο ακόμα πιο κάτω :)
    Αίγινα;;; Αίγινα;;;;;
    Εμμμμ ψάξε πιο βόρεια, πιο βόρεια ;)
    {Μεγάααλη συζήτηση περιμένω τις προτάσεις του καπετάνιου και βλέπουμε ;)}

    Το αυτό επιθυμώ και δι ημάς JK ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι ναι το νερο ηταν , το νερο
    ...πας καλα?? :ρ
    Να σου ευχηθω και γω με μια καλη κοπελα γλυκε Νταρθ ,να νοικοκυρευτεις να δει και η καμηλα κανα φαγακι σπιτικο ;) (χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. άντε να αρχίσουμε και τα βαφτίσια, τα κουμπαριλίκια, να πιάσουμε και κανένα στασίδι στη βουλή..
    γιατί αλλιώς προκοπή (και πωλήσεις βιβλίου - ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΛΕΩ!- δε βλέπω)

    ..βόρεια ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γουάτ? Πώς? I'm sure I don't know what you mean!!
    >;-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος31/12/08 5:49 μ.μ.

    Βρε άμα δε δω "φως" δεν λέω( και δεν κάνω) τίποτες.
    Εγώ σε μιλάω για κελεπούρι( ρώτα και το αερικό να σε πει) και εσύ..
    ( καλά ρε θερίο, ήρθες στην γειτονιά μας και ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΙΠΛΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ(!!!) απ ότι βλέπω απ την τρίτη φωτο που έβγαλες έξω από το καφέ στην Σοφούλη , και δεν έστειλες ένα γράμμα, ένα μειλ, ένα περιστέρι..κάτι τέλος πάντων????!!!!!!

    Άντε καλή χρονιά
    ( που να μην σταυρώσεις φύλλο απόψε ρε παλιοτσιγκούνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα αν είναι το νερό, τι είναι βρε Αλίκη μου;

    Είδες τι καλά που κρύβεται αυτό το βιβλίο πίσω από το… ουίσκι εκδότα μου;

    Με τόσο τσίπουρο λογικό είναι Σοφία μου ;)

    Παλιό to στέκι καπετάνιο μου, είχα καιρό να πάω. Πίστεψέ με, ούτε που κατάλαβα πότε έπρεπε να φύγω και πως πέρασαν οι μέρες και δεν πρόκαμα πολλά…
    (Η ευχή είναι στο πνεύμα του «όποιος χάνει στα χαρτιά…»; )

    Άντε καλά να μας μπεί ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. :-)
    Αγαπητε κυριε Darthiir the Abban
    σφαλατε που δεν ενημερωσατε γιατι η γιατρεσσα ειναι μια κουκλα!

    4 λεπτακια κι απ το σπιτι μας ησασταν!!!

    Καλη χρονια να εχουμε ολοι μας με υγεια κι ολα τ' αλλα θα ρθουνε! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Χρονιά, Καμηλιέρη παιδί μου!!!
    :)

    να προσέχεις τις κάλτσες, τις γκαμήλες, τις κακοτοπιές...
    και όσους σε παρα-ζορίζουν, ξέρεις.. ;)

    Σμακ!

    Χρόνια Πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. α, και σου μιλάω και σε αγαπάω, τα ξεκαθαρίσαμε αυτά
    μην τα ξαναλέμε μέσα στη χρονιά, ναι;
    :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι λες παιδί μου!!!! Πού ενοχλεί το τσίπουρο? Για ρώτα να δεις, μου διέφυγε κάτι? (Η μνήμη μου είναι ανεπηρρέαστη, χοχοχο!!!)
    >;-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αερικό μου δεν πρόκαμα λέμε, εδώ δεν πρόκαμα να καταλάβω πότε έφυγα!
    Όσο για τη γιατρέσσα, το βασικό ερώτημα δεν είναι αν είναι κούκλα, –που πολύ χαίρομαι γι’ αυτή και δεν θα περίμενα και τίποτε λιγότερο ;) – αλλά αν είναι διατεθειμένη να αλλάξει τόπο εργασίας :)

    Θα προσέχω μανούλα αλλά οι κάλτσες είναι πολύυυ ύπουλες :(
    Όσο για το «να μην τα ξαναλέμε»… Δεν πιστεύω ότι αντέχεις >:)

    Καλά μας μπήκε;
    Ευτυχές το 2009 (ελπίζουμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αϊντες...να νοικοκυρευτεις και συ...να ρθουμε εμεις να γινουμε κροκοδειλοι....εις τρινυχτιον ξασαλλωμα....και βαλε....
    αντε καλη και ευτυχισμενη... χρονια
    .....και προσοχη το 'τυλιγμα' σ'εχουν στο ματι απ οτι βλεπω....
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αντε να εχουμε καλη χρονια λεμεεεεε

    αψουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

    πωπω μιξεςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πουλάω τογιότα και παίρνω καμήλα λέμε. Αλήθεια είναι το άκουσα (live) με το καινούργιο χρόνο νασαι καλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μμμμ να νοικοκυρευτώ; Λες βρε ίσαλε; Να σου πω, άμα νοικοκυρευτώ θα σταματήσω να μαγειρεύω; Αν ναι τότε δέχομαι ;)

    Αμάν βρε σκώληξ μου, χάλια μας έκανες… Μυξιάρα ε μυξιάρα! Ελπίζω το νέο έτος να μην το περάσεις μπουκωμένη :p

    Ααα ωραία. Λοιπόν Πηνελόπη σου έχω πει για τη νέα τετραθέσια σέλα που έχω εφεύρει για τις βακτριανές; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...