Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Στο κακουργιοδικείο

Παίρνουμε τις σημειώσεις εξαμήνου, διαλέγουμε τυχαία τρείς θεματικές ενότητες, τις συνδυάζουμε, λύνουμε τυχαίες μεταβλητές, υπολογίζουμε εύκολα νούμερα όπου μπορούμε, ελέγχουμε και περιεργαζόμαστε το αποτέλεσμα. Υπερνικούμε την παρόρμηση να τσαλακώσουμε τις κόλλες Α4 και να τις πετάξουμε στο καλάθι των αχρήστων αντικαθιστώντας τις ερωτήσεις με πιο απλοϊκές του στυλ: «Ποιο είναι το όνομά σας», «Πως λένε τον πατέρα σας», «Πότε γεννηθήκατε», «Τι θα θέλατε να γίνετε στη ζωή σας» και «Πόσο κάνει ένα και ένα» (ξέρω πως το τελευταίο είναι ερώτηση κρίσεως, αλλά χρειάζονται και αυτές) και καθαρογράφουμε τα θέματα. Την άλλη βδομάδα έχουμε εξετάσεις. Αυτό σημαίνει μάλλον ότι την παράλλη βδομάδα θα πρέπει να κυκλοφορούμε με περούκες. Την φήμη του κακούργου καρατομητή πάντως δε θα την χάσουμε!

Μμμ προχτές το βράδυ λοιπόν, επιστρέφοντας σπίτι, βρίσκω πάνω στον τούρκο ένα σημείωμα: «Ήρθα να δω ταινία αλλά δεν τα κατάφερα, μετά έκατσα να περιεργαστώ το λάπτοπ αλλά νομίζω πως στο χάλασα». Μια από τις κλασικές οικειοποιήσεις του σπιτιού μου από τον μπαμπάκα εν τη απουσία μου. Ξεράθηκα στο γέλιο ο δικός σου. Ένας γρήγορος έλεγχος (καμιά φορά δεν ξέρει τι γίνεται) αποδεικνύει βέβαια πως τίποτε κακό δεν έγινε (η νταρδιριάδα στη θέση της, είμαστε ΟΚ τότε!!!) και συνεπώς κατευθύνομαι στο κρεβάτι (αφού περάσω από τον καναπέ καθότι όπως έχουμε πει, να μην παίρνει και ο ύπνος πολλά θάρρητα ε;). Την επόμενη λοιπόν πάω από τον μπαμπάκα και αφού ξαναξεραίνομαι στο γέλιο του λέω πως αν δεν πάρει σφυρί να αρχίσει να βαράει, καταστροφη δεν μπορεί να μου κάνει! «Μα γιατί δεν πήρες τηλέφωνο καλέ μου να σου πω ποιόν διακόπτη έπρεπε να αλλάξεις για το ντιβιντι;». «Άσε, μετά απ’ το λάπτοπ που νόμισα ότι σου χάλασα, τρόμαξα, άφησα το σημείωμα για να το δεις και να έχεις ξεθυμάνει μέχρι το πρωί και έφυγα γρήγορα γρήγορα, αλλά ύπνος δε μου κολλούσε» (κάποιον μου θυμίζει, κάποιον μου θυμίζει… ουφ…). Τελικά νομίζω ότι εκπαιδεύω πολύ καλά τον κόσμο και η φήμη μου είναι εξασφαλισμένη! >:)


Ορισμένοι άνθρωποι ζουν στον κόσμο τους όμως έτσι;
Μα καμία επαφή με την πραγματικότητα…
Get a life slacker

13 σχόλια:

  1. ΑΧΑ!!! Ώστε εσύ μου έκλεψες τον Πανοραμίξ από την πόρτα της κουζίνας... Επίσης, πρέπει να μάθεις πως την δεύτερη ερώτηση δεν την κάνουμε ποτέ στα πιτσιρίκια γιατί α) δεν ξέρεις τι απαντήσεις θα πάρεις, β)δεν μπορείς να ελέγξεις την εγκυρότητα της απάντησης εκτός αν είσαι ο Grissom....
    Ερωτήσεις κρίσεως (ξέρεις, αυτές που όταν διαβάζεις την απάντηση σε πιάνει κρίση..) αποφεύγουμε, και κυρίως του τύπου "τι θα θέλατε να γίνετε όταν μεγαλώσετε", γιατί α)κινδυνεύεις να σου πούνε, και β)κινδυνεύεις ακόμα περισσότερο να το πετύχουνε....
    Τζετ ο μπαμπάς σου!!!
    (Ψιτ, σου έχω μια πολύ καλή περούκα...)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γιαγκουλααααααααααα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο κουραγιο!
    τι άλλο να σου ευχηθω,
    Καλη Χρονια στην είπα ε?
    νταντυ δεν ειναι σιγουρα χακεράς...
    καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Χρονιά κι από μένα!!!
    Στα σίγουρα ο ντάντυ σου απέχει παρασάγγας από τις τεχνοφοβικές μαμάδες μου που ούτε SMS δεν εχουν μάθει να στέλνουν από το κινητό τους...για να λάβουν άστο! Εγώ τους τα διαβάζω ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. H άλλη εναλλακτική Σοφία μου θα ήταν το "πού πάει ο λαγός να πιεί νερό", αλλά και πάλι έτσι όπως το θέτεις, μάλλον θα έπρεπε να μην κάνουμε καμία ερώτηση και να ησυχάσουμε!
    Όσο για τον πατέρα μου, σε λίγο θα του πάρω και αεροδρόμιο ;)

    Και λίγα λες σκώληξ μου, λίγα λες!

    Μερσί Αλίκη μου, ο ντάντι μπορεί να μην είναι χακεράς, αλλά όλα θέλει να τα ξέρει, όλα! ;p

    Ναι γοργόνα μου, άσε, δεν τον προφταίνω, ανήσυχο πνεύμα, μα εντελώς όμως! Μέχρι και ασύρματο δίκτυο του έχω εγκαταστήσει και του έχω φτιάξει ένα PC για να παίζει, αλλά όλα τα δικά μου παιγνίδια θέλει ο ζηλιάρης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φανταζομαι τι Μπιν Λαντεν εισαι ..

    αχ ο κακομοιρης ο μπαμπας στα γονατα μου τον μεγαλωσα και τον εκανες φουιτ



    σημ..οχι δεν ειμαι 145 χρονων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ήμουν σίγουρος πως έχεις καβατζάρει τα 150, απλά δεν ήθελα να προβώ σε γαργαλιστικές αποκαλύψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. A, καλά, πάρε πρώτα μερικές απαντήσεις του τύπου "στο ψυγείο", "στον Βασιλόπουλο" και όλες τις σχετικές παραλλαγές!! Εγώ πάντως, το έχω πει: να τους δίνουμε τις απαντήσεις και να προσπαθούν αυτά να βγάλουν την ερώτηση!! (Χοχοχοχοχο, μιλάμε για τρελό γέλιο, στην περίπτωση βέβαια που κατορθώσεις να αποκρυπτογραφήσεις την ρουνική γραφή -η ειδικότης μου...!!)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...μόλις συμπλήρωσα στην ατζέντα μου ένα..ταχύρυθμο:-D
    [πότε λείπεις είπαμε;]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος20/1/09 5:13 μ.μ.

    σεσημασμενος τρομοκρατης εισαι καλε μου! ακου εκει εχει φημη.....φημη το λες εσυ αυτο? εδω κοντευεις να φτασεις στις λιστες της CIA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. A, και το φανταστικό που μου είπανε σήμερα και μόλις το θυμήθηκα (τι θέλω και διορθώνω?):
    "Κυρία, στις _ερωτήσεις_ πρέπει να απαντήσουμε??"
    (Εχμ... το να τους πεις να απαντήσουνε στις απαντήσεις, μάλλον θα προκαλέσει σωρεία εγκεφαλικών!!)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συχνά πυκνά εκδότα μου, αλλά κάνω και αιφνιδιαστικές εφόδους ;)

    Ω ποία τιμή προς το πρόσωπό μου θα ήταν αυτό σεβάσμια!

    Σ’ έχει επηρεάσει πολύ Σοφία μου γιατί στις απαντήσεις σίγουρα δε θα τους πω να απαντήσουνε! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. XAXA, τους πεις δεν τους πεις... Εσείς βέβαια χάνετε και άλλες μνημειώδεις ατάκες του τύπου "Κυρία, τέλειωσε η σελίδα μου, τι να κάνω" (π.χ. συνέχισε στην επόμενη???) και άλλα διάφορα τέτοια τα οποία αιτιολογούν την ανάγκη κομμωτηρίου από την εκπαιδευτική κοινότητα!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...