Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2009

Στο κακουργιοδικείο

Παίρνουμε τις σημειώσεις εξαμήνου, διαλέγουμε τυχαία τρείς θεματικές ενότητες, τις συνδυάζουμε, λύνουμε τυχαίες μεταβλητές, υπολογίζουμε εύκολα νούμερα όπου μπορούμε, ελέγχουμε και περιεργαζόμαστε το αποτέλεσμα. Υπερνικούμε την παρόρμηση να τσαλακώσουμε τις κόλλες Α4 και να τις πετάξουμε στο καλάθι των αχρήστων αντικαθιστώντας τις ερωτήσεις με πιο απλοϊκές του στυλ: «Ποιο είναι το όνομά σας», «Πως λένε τον πατέρα σας», «Πότε γεννηθήκατε», «Τι θα θέλατε να γίνετε στη ζωή σας» και «Πόσο κάνει ένα και ένα» (ξέρω πως το τελευταίο είναι ερώτηση κρίσεως, αλλά χρειάζονται και αυτές) και καθαρογράφουμε τα θέματα. Την άλλη βδομάδα έχουμε εξετάσεις. Αυτό σημαίνει μάλλον ότι την παράλλη βδομάδα θα πρέπει να κυκλοφορούμε με περούκες. Την φήμη του κακούργου καρατομητή πάντως δε θα την χάσουμε!

Μμμ προχτές το βράδυ λοιπόν, επιστρέφοντας σπίτι, βρίσκω πάνω στον τούρκο ένα σημείωμα: «Ήρθα να δω ταινία αλλά δεν τα κατάφερα, μετά έκατσα να περιεργαστώ το λάπτοπ αλλά νομίζω πως στο χάλασα». Μια από τις κλασικές οικειοποιήσεις του σπιτιού μου από τον μπαμπάκα εν τη απουσία μου. Ξεράθηκα στο γέλιο ο δικός σου. Ένας γρήγορος έλεγχος (καμιά φορά δεν ξέρει τι γίνεται) αποδεικνύει βέβαια πως τίποτε κακό δεν έγινε (η νταρδιριάδα στη θέση της, είμαστε ΟΚ τότε!!!) και συνεπώς κατευθύνομαι στο κρεβάτι (αφού περάσω από τον καναπέ καθότι όπως έχουμε πει, να μην παίρνει και ο ύπνος πολλά θάρρητα ε;). Την επόμενη λοιπόν πάω από τον μπαμπάκα και αφού ξαναξεραίνομαι στο γέλιο του λέω πως αν δεν πάρει σφυρί να αρχίσει να βαράει, καταστροφη δεν μπορεί να μου κάνει! «Μα γιατί δεν πήρες τηλέφωνο καλέ μου να σου πω ποιόν διακόπτη έπρεπε να αλλάξεις για το ντιβιντι;». «Άσε, μετά απ’ το λάπτοπ που νόμισα ότι σου χάλασα, τρόμαξα, άφησα το σημείωμα για να το δεις και να έχεις ξεθυμάνει μέχρι το πρωί και έφυγα γρήγορα γρήγορα, αλλά ύπνος δε μου κολλούσε» (κάποιον μου θυμίζει, κάποιον μου θυμίζει… ουφ…). Τελικά νομίζω ότι εκπαιδεύω πολύ καλά τον κόσμο και η φήμη μου είναι εξασφαλισμένη! >:)


Ορισμένοι άνθρωποι ζουν στον κόσμο τους όμως έτσι;
Μα καμία επαφή με την πραγματικότητα…
Get a life slacker