Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

Πόρταααα, μπάζει!

Ανοίγοντας το παντζούρι η πρώτη σκέψη είναι: «Αμάν, κλείστε τα όλα και πίσω στο κρεβάτι». Υγρασία αναμεμιγμένη με άμμο και σκόνη πλανάται πάνω από την πόλη. Σχεδόν δεν βλέπεις στα 2 χιλιόμετρα (για την ακρίβεια βλέπεις μόνο περιγράμματα μέσα στο υγρό σύννεφο που σκεπάζει τα πάντα). Ο ήλιος πρέπει να είναι κρυμμένος κάπου πολύυυυ μακριά.
Αναγκαστικά βέβαια η πρώτη σκέψη δυστυχώς (όπως πάντα) δεν είναι και αυτή που μπορεί κάποιος να υλοποιήσει, συνεπώς μετά την πρωινή ρουτίνα (μπάνιο, πορτοκαλάδα, ελληνικό, γλυκό κοκ) βγαίνουμε στη γύρα (μέσα σε αυτή την υγρή μουντάδα, μην το ξεχνάμε αυτό, μπλιάξ…). Πρέπει να πάρουμε και βιβλία για το αναδεκτό. Βλέπεις, ένα ολόκληρο απόγεμα έψαχνα στον πεζόδρομο των ρεμαλιών, αλλά βιβλιοπωλείο πουθενά! Και τα δύο που υπήρχαν έχουν γίνει το ένα σουβλατζίδικο και το άλλο κατάστημα κινητής τηλεφωνίας! Απέναντι από σχολείο τώρα έτσι; Μετά «αναρωτιόμαστε» (-νται, οι άλλοι) για το χάλι της παιδείας και της κοινωνίας;
Φυσικά, άλλο απογευματινή βόλτα με τα πόδια και η αγορά βιβλίων, άλλο πρωινή προσπάθεια για αγορά βιβλίων. Διότι η δεύτερη, όταν έχεις να κάνεις μεγάααλες γύρες, αναγκαστικά γίνεται με αυτοκίνητο. Και φυσικά αδυνατείς να βρεις που να αφήσεις το αυτοκίνητο για να κάνεις μια δουλειά δέκα λεπτών στο δρόμο σου… (εγώ;;;; έτσι να σκάσουν οι κακές γλώσσες δηλαδή)
Τέλος πάντων, τέλος καλό, όλα (ταλαιπωρημένα – ολίγον – αλλά) καλά, μόνο αυτός ο νοτιάς ρε παιδάκι μου με έχει σαπίσει (και έχει μουλιάσει και την ατμόσφαιρα). Και ήμουν σίγουρος πως κάπου στο καταστατικό λειτουργίας είχα γράψει πως απαγορεύονται οι όστριες και επιθυμούμε τραμουντάνες ή μαΐστρους, αλλά μάλλον κάποιος κακεντρεχής εκ των ενοίκων αψηφά τις εντολές μου…
Χθες πάντως, οι γκαμήλες (όχι εγώ που είμαι γνωστός στριμμένος, μην μπερδευόμαστε), βραβευτήκαν, και υπερευχαριστούν την αλίκη για το βραβείο, ως επενδύουσες και πιστεύουσες στο χρόνο και τις σχέσεις (κάτι λέει και για γοητευτικές… μα; οι γκαμήλες;;;;). Τέλος πάντων, τέλος πάντων… δεν ξέρω… (τους έχουν πείσει όλους πια με αυτόν τον ίματζ μέικερ που νοικιάσανε πως δεν είναι κακότροπες ε; το δίκανοοοοοο).
Ααααυτά (ο βασικός λόγος που γράφω σήμερα είναι γιατί εμφανίστηκε πάλι ο νικόλας στην πιάτσα και αν περάσει από εδώ θα βρίζει που του βάζω το πιστόλι στον κρόταφο να διαβάσει το έπος…). Άντε τώρα να ετοιμαστούμε για τη μεγάλη γυροβολιά και να τιμήσουμε το βράδυ τον αναδεχτό στα γενέθλιά του.
Για τα εκπληκτικά αναλογικά ηχεία που μου χάρισαν
ντεμέκ και καλά για ψηφιακά και δεν έχω τί να τα κάνω θα γκρινιάξω άλλη φορά :(
Μα… κλείστε επιτέλους αυτή τη νότια μπαλκονόπορτα…
Μπάζει :(

13 σχόλια:

  1. sophia τι εγινε γραφω πριν απο σενα ??? ανησυχω ...
    εμφανισου


    επισης να μην αεριστει λιγο το ρημαδιιιιιιιιι

    αμανννννννννννννννννν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άλλα παράθυρα δεν έχει;
    Μόνο νότια;
    Χάθηκε ένα βορειοδυτικό να μπεί το άγιο μαϊστράλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ... ναι καλά εκεί, να έχετε χώμα και σύννεφο εκεί... αλλά ... ΕΔΩ????? Ακριβώς μάλιστα πριν βγάλει τον φοβερότατο (pretend-χειμωνιάτικο) ήλιο??? Ίσα για να κάνει το γατί να μοιάζει σαν να το έγλειψε αγελάδα που έτρωγε κοκολάτα (ΙΟΝ με μαστίχα);;;; Ε-ΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τον χαίρεστε! Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/1/09 5:01 μ.μ.

    θα σε χασουμε το ΣΚ δηλαδη? μαλιστα, καλα να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα... τις γκαμήλες θα βράβευαν, εσένα;;;
    :ppp

    Χρόνια του Πολλά και καλά, του μικρού. Να μου τον φιλήσεις
    (πόσα λεγκο του πήρες;)

    Σμακ!
    Καλό ΣΚ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε βρε… κάποιος σου το σφύριξε πως το είχα σκοπό να σε κράξω με το έπος ε;

    Όσο για την σημερινή βροχή εγώ το ευχαριστήθηκα! Μου αρέσει να οδηγώ κάτω από τρελές και αντίξοες συνθήκες. Μάλλον πρέπει να κόψω το ps3!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κάτσε βρε σύντεκνε, με βάση ποιό καταστατικό εδώ να έχει σύννεφο και χώμα και όχι εκεί;
    (Σοκολάτα με μαστίχα;;;;)
    Ενώ αν είχες κλείσει εκείνο το νότιο παραθυράκι από νωρίς θα την είχαμε γλυτώσει και οι δύο! ;)))
    ΕΕΕ-ΜΑ...

    Ευχαριστώ Χουανίτα μου :)

    Πότε με βρήκατε για να με χάσετε σεβάσμια; Και γιααα θυμήστε μου, ποιό ΣΚ εμφανισθήκατε που όλο στις λειτουργίες και τις αγαθοεργίες μου γυρνάτε;;;

    Γιατίιιι μανούλα; Δεν το αξίζω εγώ το πρώτο βραβείο κάκιστρου καρατομητή; (Έχεις αποκλείσει τα φιντάνια από την ψηφοφορία;)
    Βιβλία, δύο τον αριθμό. Επιστήμη και μυθολογία τα θέματα. Lego γιοκ εφέτο :)

    Πάψε τη γκρίνια νικόλα και ΔΙΑΒΑΖΕ!
    Γιατί όταν θα το εκδόσουμε, δε θα στο πουλάμε για να μαθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. να το φροντίζεις το βαφτηστηρι, όχι γιά σένα , αλλά γιά την κακομοίρα τη μάννα του.
    Εσύ θα τη γλυτώσεις απ τα βάσανα της εφηβείας του βλασταριού.Εγγυημένο.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τελως παντων για να μην γκρινιαζεις σε εχω βαλει αναμεσα στους 8 για αυτο το βραβειο που παιζει παντου ...η αναρτηση θα γινει τριτη οποτε το νου σου
    αντε παλι σου εφεξε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χμ.... τελικά πρέπει να χαρίσεις στον κόσμο από ένα ανεμολόγιο για να ξέρουνε από πού να ανοίγουνε παράθυρα και μπαλκονόπορτες!!!
    ;-Ρ

    (Όσο για τα ηχεία, εγώ προσφέρομαι οικοιοθελώς να τα φιλοξενήσω για να μην σου προκαλούνε γκρίνια!!!! Κι ας είναι και αναλογικά, τι να γίνει, θα θυσιαστώ...)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ε-μα! όλοι ίσα και όμοια???? Εσείς είναι δεδομένο, κάτι θα κάνατε! Εμείς είμαστε ήσυχα!!! :)

    Το έκλεισα το παραθυράκι, πάραυτα, βροχούλα στην εκδρομή μου σήμερα ... σκέτη μαστίχα όμως η αίσθηση!sweet!

    (Ψάξε τα περίπτερα για ΙΟΝ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα για τη μάνα του τα κάνω όλα δημητρούλα μ’, τί νόμιζες; :p

    Κάτσε να διευκρινίσουμε, εμένα ή τις γκαμηλες; Βρε σκώληξ μου, κι εσένα σε μπέρδεψαν;;;

    Βόρεια. Πόσο δύσκολο είναι να βρούνε το βόρεια; Δε χρειάζεται ανεμολόγιο ρε Σοφία για να βρεις το βορρά :(

    Ακριβώς γι’ αυτό βρε σύντεκνε, εσείς που δεν κάνετε τίποτε, κλείστε κανά παράθυρο αντί να κάθεστε ολημερίς, ντελεγκέισιον το έλεγε κάποτε κάποιος αυτό :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...