Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Κεράσματα

Καλώς ορίσατε λοιπόν στο σπιτικό μου για «καφέ». Ο Σωτήρης σας προσκάλεσε να μ’ επισκεφτείτε. Περάστε να σας φιλέψω. Τι θα πιείτε; Ελληνικό βαρύ; Ελαφρύ; Μερακλίδικο; Μήπως έναν εσπρέσσο διπλό και γεμάτο μέχρι απάνω απάνω (ελληνιστή λούνγκο); Διαθέτουμε και γαλλικό άμα θέλετε, αλλά εγώ τον χαρακτηρίζω νεροζούμι. Φυσικά και υπάρχει σοκολάτα. Μα ναι, και με, και άνευ κανέλλας, όπως τι θέλετε. Όοοχι, όχι σκόνη. Σταγόνες κουβερτούρας βάζω, να βγει καλή και ας είναι και βαριά (ναι ναι, πολύ βαριά). Νες καφέ; Μα φυσικά και έχουμε και νες καφέ. Για όσους πάλι δεν είναι του καφέ διαθέτουμε τσαγάκι ή ακόμα και φρεσκοστυμμένη πορτοκαλάδα από τα δικά μας πορτοκάλια!

Γλυκάκι θα πάρετε; Σήμερα υπάρχει πολύ καλός μπακλαβάς. Μήπως κυδώνι; Σταφύλι ή περγαμόντο; Φυσικά υπάρχουν ακόμα υπέροχοι κουραμπιέδες, τους κάνουμε με τους τόνους τα Χριστούγεννα και τρώμε μέχρι το Πάσχα! Αν θέλετε και ζαχαρωτά έχουμε.

Αργήσαμε όμως με το πολύ κους κους και μας πήρε το βράδυ! Αρμένικη την κάνατε τη βίζιτα, αλλά δεν πειράζει (άμα μιλάω εγώ για τη νταρδιριάδα δεν βαριέμαι καθόλου)! Θα κλείσουμε λοιπόν με ένα ποτήρι καλό κρασί ή ένα καλό δωδεκάρι ουίσκι. Φυσικά η κάβα διαθέτει και άλλα ποτά, αυτά όμως προτείνω ανεπιφύλακτα!

{Ψιτ, κορίτσια, ναι σε σας μιλάω:
άμα ζαλιστείτε και λιγάκι απ’ το κρασάκι,
όλο και κάτι θα βρούμε για μετά}
>:)

24 σχόλια:

  1. Εκδότα μου, περιμένω για εξιλέωση τα δικά σας κεράσματα τώρα!

    >:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A, θαυμάσια!!!! Πιάσε ένα από όλα!!! (Από το κορεόζουμο παρακαλώ, μόνο malt, έχουμε και ένα επίπεδο επιτέλους!!!)
    ;-D

    (Y.Γ. Καλά, αφήνεις σχόλιο στον ευατό σου εσύ?? Τςτςτςτςτς.... ΑΑΑ... πες μας ότι τα δοκίμασες όλα μαζί αυτά της τελευταίας φωτό μαζί με τα γλυκά....)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υποκλίνομαι οικοδεσπότα (με το μπαρδόν δηλαδής)...

    Κανά φοντανάκι μπορώ να έχω;

    Και εξαιτίας μιας λιγούρας, κανά κοψιδάκι σας βρίσκεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ζαχαρωτά; Τι ζαχαρωτά;
    ;pp

    Ωραίο τραπέζι!!!
    (το μπακλαβά με τα χεράκια μας τον κάναμε;)

    Καλό, Καμηλιέρη παιδί μου

    Σμακ!
    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σκετο καφε τα αλλα παχαινουν

    και αν νομιζεις οτι με λιγο κρασι θα φωσκολιΑΣεις χλωμο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειδα καφε....και μπηκα !!!
    Ειναι και κερασμα....!!! Γουσταρω !!!
    ....με τον καφε δεν ευχεσαι ...λενε οι παλιοι....
    οποτε περιμενω να βαλεις ενα ποτηρι νερακι να σου ευχηθω....
    εφαγα καπακι και το σιροπιαστο
    ...και κολλισε ο στομας μου !!!!

    Καλημερα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ωραια βρε τα πλακακια στην κουζινα..! :))

    αντε.. καλημερα σου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εν’ απ’ όλα Σοφάκι; Και μετά έχεις το θράσος να παραπονιέσαι για τους πόντους; (Άσε που πάλι στη μέση θα μείνεις,,,)

    Ό,τι θέλει η καπετάνισσα. Και μέχρι να ψηθεί η τηγανιά μπορείς να κόψεις τη λιγούρα με λίγη σπανακόπιτα και τυριά: καπνιστό βερμίου, γραβιέρα αμφιλοχίας ή κασέρι βερμίου!

    Μα καλά μανούλα, τα ζαχαρωτά πίσω απ’ τους κουραμπιέδες δεν τα πρόσεξες; (Ο μπακλαβάς είναι φιλική συμμετοχή της μανούλας που γιόρταζε τις προάλλες)

    Έεεελα βρε σκουληκάκι μου, πάρε ένα περγαμόντο τουλάχιστον. Μην υπερβάλλουμε τώρα, με μέτρο έχουν και οι καμπύλες τη χάρη τους! Όσο για τη θάλασσα, την επαύριο με τον ήλιο θα την κεράσω κι αυτή βρε κουτό! ;)

    Οι παλιοί λένε πως ούτε με το νερό εύχεσαι ίσαλε! Θα σου βάλω λοιπόν το νεράκι, αλλά οι σπονδές θα περιμένουν το κρασάκι!

    Μερσί Ωρέλια μου. Δεν ξέρεις τί τράβηξα μέχρι να τα βρω!
    (Και όχι μόνο αυτά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έτσι που τα έχεις τυλιγμένα πού να τα δω;
    :ppp

    (αχ αυτά τα πλακάκια!)
    :)))

    Καλημέρα βρε!
    Καλά να περάσεις το ΣΚ
    και να προσέχεις, βρέχει έξω και γλυστράει :)

    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε, τα γλυκά το κουταλιού δεν παχαίνουνε!!!!!! Άλλωστε τους πόντους θα τους πάρω κάθετα!(Εγώ στη μέση??? Τςτςτςτςτςτς...)
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την αμαρτία μου θα την πω...
    Τον μπακλαβά τον λιμπίστηκα.
    Είναι από τα αγαπημένα μου.
    Σλουρπ....
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φέρε καφέ Νταρχίρο μου,
    καφέ σερβιρισμένο
    με κρέμες αλλά και γλυκά
    να είμ' ευχαριστημένο....

    Ουάου.... κεράσματα.... λιώμα θα γίνουμε απόψε.

    Καλέ, ωραία θέα έχεις από το παράθυρό σου...

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σάλια τρέχουν.
    Κυδώνι τώρα λέμε!!!!
    Από καφέ είμαι πλήρεις :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. για πες οδο και αριθμο Καμηλιερη μου
    γιατι πολλα καλουδια βλεπω διαθετεις με το καφεδακι ;)
    ουτε τσιγκουνιες ουτε τιποτα...
    ετσι σε θελω LARGEEEEE
    o μπακλαβας της μανουλας φαινεται εξτρα πριμα γκουντ. πες της το .

    σμουτς στα μουτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα τί μανία είναι πια αυτή με τα πλακάκια μου βρε μανούλα;

    Τσακωθείτε με το σκουλήκι Σοφάκι, να βρούμε ποια έχει δίκιο >:)
    (Σωστά, πριν τη μέση!)

    Ένα μπακλαβά διπλό στον AFM!

    Και να φανταστείς δεν φαίνεται καν η θέα απ’ το παράθυρό μου γλαρένια μου, μόνο τα πλακάκια! ;)

    Και ένα κυδώνι με μπόλικο καβουρντισμένο μύγδαλο στην θαλασσομπερδεμένη!

    Είπαμε Αλίκη μου, στου Ντόνοβαν στη δεξίωση θα έχει απ’ όλα τα καλούδια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάτι θέλεις εσύ και μας κερνάς έτσι… anyway… θα το διακινδυνέυσω, έναν 2πλό espresso lugo παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρε, άιντε από εκεί, που επειδή εσύ τσακώνεσαι με όλον τον κόσμο βάζεις και τους άλλους που είναι γλυκύτατοι και μειλίχιοι (και μελίχιοι...) χαρακτήρες! ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ έχουμε δίκιο, ακούς? Τςτςτςτςτς....
    (Πριν τη μέση?? Βρε, άιντε από δω... -πήγες που πήγες από κει, πήγαινε και από δω τώρα, να δεις αν έρχομαι...)
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εσπρέσο και μπακλαβά παρακαλώ. Μετά λίγη πορτοκαλάδα. Αλκοόλ δε πίνω. (έπεσα μέσα μικρή)
    Θα ανταποκριθώ - όπως έγραψα και στην έδρα μου- την παρασκευή.

    [δέκα ώρες γυμναστήριο πήγα μετά τους κουραμπιέδες σας! κόλαση αδερφάκι μου!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ένα σοροπιαστό για μένα και νεράκι δροσερό μετά. Αφτερ άουερ θα πιω μια μαυροδάφνη αν σας βρίσκεται....

    αλλά όχι έτσι στον αέρα, στα αλήθεια!
    τί μας ανοίγεις την όρεξη βραδιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. apapapap το στομα μου ερμητικα κλειστο

    καλο μηνα

    μακριαααααααα θα με κολασεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σα να σου μύρισε Πάργα με φαίνεται.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αμάν βρε Νικόλα μου, για τόσο συμφεροντολόγο με έχεις;
    (ΔΙΑΒΑΖΕ!)

    Πέρα-δώθε πέρα-δώθε Σοφάκι; Το μάτι σου το κλούβιο που νομίζεις πως θα μ’ έχεις «σήκω-σήκω, κάτσε-κάτσε»…

    Εγώ φταίω εκδότα μου που δεν έβαλα στους κουραμπιέδες μια ιδέα σκόρδου!
    {Όπου κόλαση και παράδεισος ;) }

    Ότι θέλει η αθηνόβια. Υπάρχουν μπόλικα για τους πάντες!
    (Εμένα περίμενες να σ’ ανοίξω την όρεξη; Δε σε ταΐζουν καλά εκεί;)

    Έλα τώρα βρε σκώληξ μου. Μην ανησυχείς, έχω τα μέσα στη σεβάσμια, θα την βγάλεις με πολύ λίγα άβε μαρία ;)

    Με τέτοια βρόχα δημητρούλα μ’ δε μου μύρισε…
    Ακόμα… ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μπα, εμείς δεν έχουμε κανέναν απολύτως «σήκω-σήκω, κάτσε-κάτσε», είμεθα κατά! Είμεθα υπέρ της προσωπικής βούλησης, αυθορμητισμού και πρωτοτυπίας και χαιρόμεθα τα μάλλα όταν οι άνθρωποι αυτενεργούνε (μας αρέσουνε και οι εκπλήξεις αλλά μην το διαδόσεις...). Δεν υποβάλλουμε και _κυρίως_ δεν επιβάλλουμε κανενός είδους εντολές. (Τςτςτςτς... τι είμαι εγώ, βρε? Καμιά αυταρχική?)
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το ξέρω, αλλά είδα μια πρασινάδα και φαντάζομαι κήπο...
    ;-)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...