Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

Άναζητώντας έναν γρύλο...

Για κάποιο λόγο, κάποιος, κάτι, κάπου (γυρνάμε επιδεικτικά το κεφάλι προς τον ουρανό και κουνάμε απειλητικά τη γροθιά ενώ καπνοί αναδύονται μέσα από τα αυτιά και τα μάτια αντί για κόρες έχουν μαύρες δίνες) έχει αποφασίσει πως δεν πρέπει να πάω να δω τα Σφραγισμένα Χείλη. Δεν εξηγείται αλλιώς. Εις διπλούν βρήκα παρκάρισμα μετά την έναρξη της παραστάσεως (μα αμέσως μετά όμως έτσι;). Η κατάσταση μάλλον αρχίζει να γίνεται τραγική, ειδικά όταν σκεφτείς πως σχεδόν μόνο τότε δεν βρίσκω παρκάρισμα (είμαι γνωστός παρκαρισάκιας, πάντα κάποιος φεύγει την ώρα ακριβώς που φτάνω εκεί που θέλω να πάω). Εκτός από το προ-προηγούμενο Σάββατο και χτες. Δηλαδή μέχρι που έχω αρχίσει ν’ αναρωτιέμαι: Όοοταν με το καλό βγει σε ντιβιντι, τις ημέρες που θα πηγαίνω να το νοικιάσω θα είναι πάντα νοικιασμένο και μετά θα έχουν καταστραφεί τα δισκάκια; Η άλλη λύση φυσικά είναι αυτή που απεχθάνομαι: να το βρω στο δίκτυο. Αλλά για κάποιο λόγο είμαι σίγουρος πως με το που θα ζητήσω μεταφορά δεδομένων στο μηχάνημά μου θ’ ακούσω μια έκρηξη, θα δω μια λάμψη και θα τρέχω για αγορά νέου υπολογιστή {να μια καλή δουλειά να κάνω με τον τούρκο >:) }
Αφού λοιπόν καταλάγιασαν οι καπνοί αποφάσισα να πάω για ένα ποτό. Εκεί λοιπόν συνειδητοποίησα πως έφταιγε η μέρα. Ή η ώρα ,δεν ξέρω, η μανούλα είχε φροντίσει για την αρνητική μου διάθεσή (παύλα νεύρα) από το απόγευμα. Παρόλ’ αυτά… Κυκλοφορούν πολλά παρτσακλά μωρ’ αδερφάκι μου εκεί έξω. Με πολύ μεγάλο κάλο δηλαδής. Και τον έχουνε και τόσο ψηλά που χρειάζεσαι σκάλα για να τους τονε πατήσεις! Ένα από τα βράδια που βλαστημάς τον εαυτό σου που δεν έμεινες σπίτι να σαπίζεις σφάζοντας έντιτορς…
{Άντε _ _ _ _ _ _ _ εσύ κι ο γρύλος σου :@@@}

15 σχόλια:

  1. Απαπαπα!
    Σα δε ντρέπεσαι, να σκέφτεσαι έτσι για τον φουκαρά τον Τούρκο!
    :ppp

    (τους ειχα ξεχάσει αυτούς τους έντιτορς!)

    Καλό μήνα βρε!
    :)

    Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΧΑ, καλά, άμα η ιατρική προχωρήσει στην αφαίρεση των συγκεκριμένω κάλων, μιλάμε θα πέσει πολύ χρήμα!!!! (Και θα ωφεληθούμε και όλοι εμείς οι υπόλοιποι που σαφώς δεν έχουμε, μιας και θα μειωθεί ραγδαία το ποσοστό των μαλακίων που κυκλοφορούνε γύρω μας!!!)
    Να σου πω, ρε παιδί μου, να σου δώκω εκείνον τον δεύτερο γρύλο που έχω στο Fabia? Όχι τίποτε άλλο, να μην βασανίζεσαι ασκόπως...
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...κουράγιο..έφυγε ο ανάδρομος ερμής..και την ταινία άσε να την πάρω εγώ από το βινδεο-κλαμπ
    ..καλού κακού δηλαδή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάλιστα… δεν το είδα και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη αν αξίζει να το δεις η όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αμα δεν σου καθεται....αστο ..υπαρχει λογος....
    τωρα αμα ντε και καλα θελεις να οριζεις εσυ την μοιρα σου....
    και ορθα θα πραξεις....οταν βγεις απο το σπιτι μαζι σου παρε ενα ποτηρι...που εχεις πιει νερο...και σπαστο στο πεζοδρομιο....μην και τ'αφησεις εκει...γιατι ενος κακου μυρια επονται...μαζεψε το και πετα το....σε καδο....(ανακυκλωσης που ειναι και της μοδας)....ετσι ειπε να κανεις η μαγισσα η γιαγια μου...
    και αμα πιασει να φωναξουμε το Χαρδαβελα να το αναλυσει..χχαχαχαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος2/2/09 5:34 μ.μ.

    ...αναδρομος ερμης παιδακι μου ειναι, μη χτυπιεσαι....το λεει και το ωροσκοπιο σου: αναποδιες και καθυστερησεις θα εχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πωπω γκρινια και κακο ...
    που ειναι το παραξενο?..
    παραλογοοοοοοοο

    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα καλά βρε Σοφία, δύο γρύλους τι τους κάνεις; :ο

    Και πιστεύεις εκδότα μου πως θα παίξει το ντουβουντου εν τη παρουσία μου; Το μηχανάκι σου δε το φοβάσαι;

    Ε ναι Νικόλα μου, καταλαβαίνω πως δεν το έχεις δει, δε σου αφήνει χρόνο η νταρδιριάδα άλλωστε! >:)

    Μωρ’ άμα είναι ν’ αλλάξει η τύχη μου να σπάσω επτά ποτήρια και δέκα επτά μπουκάλια ίσαλέ μου!

    Σεβάσμια, οι αναποδιές είναι διαχρονικές, δεν ακολουθούν το ωροσκόπιο!

    Έτσι είμ’ εγώ σκώληξ μου, γκρινιάρης γεροπαράλογος!
    Καλό μήνα να έχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γεροςςςς????//

    συγνωμη τοσο καιρο που νομιζα οτι ησουν το κορμι και 30 ??
    λαθος ε....

    τι λαλακια φτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έεεελα στον παππού... ;)
    Μετά το συζητάμε >:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. E, όπως βλέπεις, χρειάζονται για μερικούς μερικούς!!!
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ντεν ξεχνιούνται οι εντιτορς... ταπ ταπ ταπ ταπ πατ... αν ανακαλύψω μάλιστα ποιος είναι ένας .... αααχαχαααααααααααααχ!

    Καλή εβδομάδα! (Αν πήγαινες στο σινεμά με άλλον? Και όχι Σάββατο? ε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μην το βλέπεις έτσι. Κάποια στιγμή, όταν θα το κανονίσεις για τρίτη φορά να δεις που θα μπορέσεις να μπεις και να πάρεις το πολυπόθητο εισιτήριο! Θα είναι η τρίτη και η φαρμακερή! Και είναι από τις καλύτερες ταινίες που έχουν βγει αυτόν τον χειμώνα. Βυ τηε ςαυ ,δες και το Revolutinonary road. Είναι και αυτό πολύ καλό! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γι’ αυτό τους βαράς όλους καθημερινά σύντεκνε. Μπορεί εσύ να μη γνωρίζεις το λόγο, αυτοί όμως ξέρουν το γιατί! ;)
    Άσε, μία Σάββατο και μία Κυριακή προσπάθησα να πάω και με δυο διαφορετικές παρέες. Την πρώτη καταλήξαμε όλοι για ποτό, τη δεύτερη κατέληξα «μόνος» και εξ ου και τα «παρελκόμενα»…

    Ναι Ηλία μου, θα το κανονίσω. Έχοντας προεκδώσει εισιτήριο σε σινεμά με άπλετο χώρο γύρω. Κάτι μου λέει όμως πως τη συγκεκριμένη μέρα θα γίνεται κάποια εκδήλωση, για την οποία δε θα έχω πληροφορηθεί, σε κοντινή αίθουσα και θα είναι η περιοχή πήχτρα από παρκαρισμένα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...