Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

:-*

Έξι «προπονητές» για μια αίθουσα. Αμαρτία απ’ το θεό. Καμιά καλύτερη δουλειά δεν έχουμε να κάνουμε; Τελικά μάλλον εισάκουσαν τις προτροπές και δεν παρουσιάστηκαν φιντάνια για να σπαταλήσουν το χρόνο τους εδώ. Το τάβλι είναι σίγουρα πιο δημιουργικό απ’ το να κοιτάς τον τοίχο. Αλλά βρε παιδιά ειδοποιήστε να μην κατεβάσουμε ολόκληρη εξάδα τσάμπα!
Μ’ αυτά και μ’ αυτά, ο νέος υπολογιστής στο φιντανογραφείο είναι γεγονός και μόλις ολοκληρώθηκαν και οι εγκαταστάσεις. Ελληνικό λειτουργικό όμως δυστυχώς. Κάτι σαν χαμένος ένα πράγμα; Τουλάχιστον τα προγράμματα μπήκαν στην αγγλική τους έκδοση. Ευτυχώς που δεν υπάρχουν δηλαδή ενδιαφερόμενοι για μετάφραση του matlab ή του origin ή της fortran γιατί θα είχαμε πρόβλημα…
Δεν μας έφτανε ο τούρκος, άρχισε και στο σπίτι ο πισίς τα τσαλίμια. Δεν δεχόταν να γράψει σε οπτικό δισκάκι λέει. Ε αφού άλλαξαν οι θέσεις και βεβαιώθηκε η ενοχή του λειτουργικού, άρχισε η επανεγκατάσταση. Και ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Και τα δισκάκια γράφτηκαν. Αλλά;
Φυσικά και θα είχαμε αλλά! Κάτι δεν του κάθισε καλά και δεν του άρεσε το boot.ini. Το βρήκε διεφθαρμένο! (Κυβερνητικό στέλεχος θα ήταν…) Άντε πάλι απ’ την αρχή! Ε τη δεύτερη φορά, το βασιλοπορτολειτουργικό μας έκανε τη χάρη και δούλεψε σωστά. Πετάμε. Πετάμε! Προσεχώς και στο ελευθέριος βενιζέλος γιατί το σπίτι δεν μας φτάνει για την απογείωση. (Κατά τα άλλα μετράμε ένα σαββατοκύριακο χαμένο…)
Σε δουλειά να βρισκόμαστε… Να μη βαριόμαστε κι όλας δηλαδής. Αν και από πλήξη τον τελευταίο καιρό άλλο τίποτε. Βασική ασχολία κατάντησε. Ελάτε να πλήξουμε μαζί γιατί χανόμαστε!
Φεύγουν οι απόκριες;
Μισό, πότε ήρθαν;;;; :ο

14 σχόλια:

  1. λες
    λες
    και τιποτα δεν λες
    πληττω
    θελω καφε
    ταβλι θα σε σκισω λεμε

    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα να πλήξουμε μαζί βρε!
    Αλλά μη γκρινιάζεις άμα χάσεις, καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος26/2/09 3:18 μ.μ.

    τα δισκακια που εγραφτηκαν ειναι πολυτιμα και παρακαλω να τα προσεχετε. Θα ταξιδεψουν μακρυα και θα ακουστουν απο διψασμενα αυτια (τι ποιησις!).
    Να πειτε στο πι σι το οικιακον, οτι πρεπει να συνετιστει με τον νυκοκυρη και τα θεληματα του.
    Εχουμε και δουλειες αλλωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδες το αχάριστο;
    Ανεπίδεκτο μαθήσεως!
    Τι έχεις σκοπό να ζητήσεις πάλι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. όταν λέω εγώ ότι τα παράθυρα είναι άχρηστα....
    :ppppp

    Λίνουξ, παιδί μου (το δοκιμάζω στο δικό μου παλιό από χθες, χοχοχο) και βέβαια ο επόμενος στόχος: μηλαράκι!!!!
    ;)

    Τς!

    Και κάτσε συ εκεί, με παράθυρα και ΙΕ!

    (μεγιές το νέο στο γραφείο)
    (άντε πάλι, σου 'φεξε με τα φυντάνια που λείπουν! :p)

    Σμακ, Καμηλιέρη παιδί μου

    υγ. Την Δευτέρα έχουμε Καθαρή Δευτέρα
    (γιατί τα γραπτά μένουν, χο χο χο)
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ηρθαααααααααααααααααα

    θα με κανεις παρεαααα

    ποναει το κεφαλι μου
    εχω ημικρανια
    με ματιασαν ..ουφ
    αουτς ..μαμα μου
    θελω να παω στο κρεββατι μου

    σε 5 ωρες σχολαω

    να σε δειρω να μου φυγει το αγχος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α, δεν ξέρω... μπορεί να χαθώ στο δρόμο... Άσε που δεν είμαι και σίγουρη ότι μπορώ να πλήξω!!!
    ;-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όι μανούλα μ'
    Πέρασα παλαιά από unix
    Όσο για μήλα... Μην ξαναρχίζουμε πάλι με τις εύες ;)

    Έχεις παράξενη ιδέα για το «ήρθα» σκουληκάκι ή μου φαίνεται;
    Όχι τίποτ’ άλλο, αλλά αν όντως είχες έρθει, θα είχε περάσει η ημικρανία σου :)
    Αν έχεις άγχος πάντως να κοιτάξουμε πριν το τάβλι γιατί μετά θα έχεις και νεύρα :p

    Μπορεί Σοφία μου;
    Μπορεί;;;;;;;;;;;;
    Εγώ γιατί το έχω σίγουρο;;;
    >:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γιατί να μην ξαναρχίσουμε με τις Εύες;
    (καιρό έχουμε! :p)
    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βρε, άιντε από δω πέρα!!! Εγκάθετε!!
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ηρθα εννοουσα οτι φευγω
    φευγω ενοουσα οτι επρεπε να ειχε ερθει πριν φυγω
    αλλλα πρεπει να ερθω και να φυγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν έρχεσαι από εδώ που έχω κάτι δουλίτσες και δεν τελειώνουν ποτέ? Αναλαμβάνουμε το φαί και το ποτό άντε και τις βόλτες...Άκου λέει πλήτει...βρε δεν πάτε καλά εκεί στην πρωτεύουσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιατί μια φορά την πάτησε ο αδάμ μανούλα
    Το δις εξ αμαρτείν λένε…

    Βρε σκώληξ μου, δεν κουράστηκες πήγαιν’ έλα;
    Κάτσε να ξαποστάσεις λίγο ;)

    Αλεξία μου το πρόβλημα δεν είναι η έλλειψη δουλειάς αλλά η βαρεμάρα αυτή καθ’ αυτή. Αν θέμε δουλειά έχουμε να φαν και οι κότες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος27/2/09 3:10 μ.μ.

    Εγω? Εγω να ζητησω κατι? ΕΓΩ? ηταπεινη ξωματιαρα που στομα εχω και μιλιά σεν εχω? ΕΓΩ? (σιγουρα εννοεις εμενα ή καμια αλλη?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...