Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

To θαύμα της νόησης


15 σχόλια:

  1. XAXAXA!!!! Πάντως, αν θες ενημέρωση για το θαύμα της ανοησίας, πες μου, καθόσον επαγγελματικά είμεθα πολύ παραγωγικοί αυτήν την περίοδο (ή εναλλακτικά, άνοιξε την τουβού)!
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xaxaxaxxa

    και αν ο χριστος ειχε πιει Redbull και ειχε φτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος10/2/09 2:41 μ.μ.

    ......κι ολοκληρος πρωθυπουργος να μην ξερει που πανε τα 4 να συμπληρωσω εγω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να υποθέσω πως την παράγετε με τη σέσουλα Σοφάκι; >:)

    Μα καλά βρε σκώληξ μου, ολόκληρος χριστός να χρειάζεται καύσιμο για να πετάξει;

    Υποψιάζομαι πως δεν ξέρει καν που πάει το ένα σεβάσμια, τα τέσσερα είναι υπερβολή να τα ζητάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα, εμείς κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αλλοιώσουμε την ποιότητα της παραγόμενης ανοησίας, διαποτίζοντάς την με διάφορα μείγματα και κάνοντας διάφορες καίριες επεμβάσεις, αλλά τα δείγματα κάνουνε reset μόλις επιστρέψουνε σπίτι τους.... Παρόλα αυτά, επαναλαμβάνουμε την διαδικασία με αναπροσαρμογές και βελτιώσεις στο μοντέλο!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αμ τώρα κατάλαβα γιατί ο Χριστός δεν είναι ποτέ εκεί που τον χρειάζονται!
    Περπατώντας, που να προφτάσει να προλάβει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΑΧΑΧΑΑΑΑ :P έφτιαξες τη μέρα μου !!!
    τι να μας κάνει κι ο Χριστος ετσι οπως ειμαστε, απηύδυσε και έφυγε :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/2/09 11:09 π.μ.

    γιατι δεν απαντας καλε μου? σου εχουμε θεσει καιρια ερωτηματα και αγωνιουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλλο ένα σφάλμα των γονιών του... κολλημένος στα φουστάνια της μάνας του, σιγά που θα τον άφηνε να μάθει κολύμπι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ θα το στείλω στο μπλόγκ του Παπαθεμελή που μόλις ανακάλυψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για ρίχτε και μια γραμμικοποίηση βρε Σοφάκι γιατί με το μη-γραμμικό μοντέλο δε βλέπω χαΐρι…

    Α ναι σου πω καπετάνιο. Κολυμπάει, δε μας αρέσει, πετάει, δε μας αρέσει, περπατάει, δε μας αρέσει, εμ είδε κι απόειδε με εμάς τους αναποφάσιστους και μας αγνοεί όπως λέει και η Νίνα μας…

    Σε λίγο Νίνα μου θ’ απηυδήσει κι ο διάολος… και μετά να δω τί θα κάνουμε χωρίς βαρβάρους…

    Σεβάσμια, χαμένος στο φιντανοτροφείο (ε σε λίγο θ’ απηυδήσω κι εγώ) που να βρω το μυαλό ν’ απαντήκω;

    Και αν σκεφτείς και πόσο αργά το βαφτίσανε με το φόβο μη τους κρυώσει Χουανίτα μου, τι άλλο να περιμένεις; Αποφάσισε να περπατήσει ο έρμος γιατί το κολύμπι δύσκολα σε τέτοια ηλικία… (άσε που όσο και να προσπαθούσε ο έρμος ο Γιάννης, δεν μπορούσε να τονε βουτήξει στη βάφτιση… σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες δεν βούλιαζε!)

    Όπα πατσιουράκι όπα. Υπονοείς πως ολόκληρος Παπαθεμελής δεν ξέρει να κολυμπάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι κολύμπι να 'ξερε ο...Χριστιανός;! Εδώ εμείς ακόμη δεν μάθαμε να κολυμπάμε κι όλο πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό! (Άσχετο, με τον πόνο μου εγώ)

    Την καλησπέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έλα ντε, να μην ξέρει κολύμπι κι αυτός.... τστστς.... Μάλλον ήξερε, απλά είχε να πάει κάπου και δεν ήθελε να είναι βρεγμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. lol! Πολύ θα ήθελα να γνωρίσω τον αρκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κουταλάκι του γλυκού μπορώ να σου πω Γεωργία μου!

    Πού πούυυ;;; Κάτι θα ξέρεις εσύ Ηλία και δεν το μαρτυράς…

    Βέβαια… Τον Αρκά τονε διαβάζεις Νικόλα μου και θες και να τον γνωρίσεις ε;;;
    ………

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...