Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Μια μέρα ακόμα

Η ταλαιπωρία από το προηγούμενο δωδεκάωρο «του πόνου» έκδηλη (η επιστήμη πονάει λέμε – και τα πόδια, λιγότερο όμως…). Το πρωινό φαίνεται ήρεμο εκεί στα νότια και η διαδικασία του καφέ τραβάει λίγο παραπάνω. Οδεύοντας βόρεια όμως η κατάσταση αλλάζει. Ουράνιο τόξο πάντως πάνω από την πόλη δεν είχα ξαναδεί. Συνήθως κάπου στα βουνά κατέληγε. Φαίνεται πως ο θησαυρός μετακινήθηκε. Η «αναπάντεχη» βροχή δημιούργησε μια μικρή καθυστέρηση. Οι σχεδόν ελεύθεροι δρόμοι του πρωινού ξαφνικά πλημμύρισαν αυτοκίνητα. Ευτυχώς το πρωινό προσωπικό επαρκούσε για την κάλυψη των αναγκών. Η επιστήμη βασανίστηκε για δεύτερη φορά. Το ίδιο κι εγώ, και όχι για λογαριασμό της αυτή τη φορά. Ορισμένες φορές όμως, ορισμένα πράγματα φαίνονται άκαιρα, αδύνατα και αδιανόητα. Ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να είναι. Ποιο το κόστος του ρίσκου; Υπερβολικά μεγάλο υποθέτω, είτε στεφθεί με επιτυχία, είτε με αποτυχία. Διαφορετικό κάθε φορά, αλλά μεγάλο. Άσε που στην αλληλένδετη πολύπλοκη πραγματικότητα, το ίδιο το κόστος επηρεάζει ακανόνιστα την επιτυχία (μοντελοποίηση αδύνατη ακόμα και βάσει στατιστικής μηχανικής…). Κρίμα… Μακάρι…
Οι παρατηρήσεις επί της φιντοματικής είναι έτοιμες. Πλήρεις οδηγίες για… να ξαναγραφτεί απ’ την αρχή! Εξαντλητικά απογοητευτικό. Ίσως όμως κάτι να μείνει, τουλάχιστον έστω και τώρα, και να βελτιωθεί, έστω και κατά μέρος, το μελλούμενο.
Παράξενο, άνθρωποι που είναι πραγματικά οικείοι και όχι απλά συνάδελφοι, δε σε ενημερώνουν για θέματα που σε ενδιαφέρουν και σε αφορούν και μάλιστα αποτρέπουν κάθε δυνατότητα ανάμιξής σου με αυτά και κατ’ επέκταση ανάπτυξης. Και όλα αυτά γιατί κάπου, σε κάποιο ακόμα πιο ανώτερο επίπεδο, υπάρχει η υποψία συμφέροντος.
Η νυχτερινή επιστροφή που ακλουθεί το δεύτερο δωδεκάωρο επίπονη. Η αλήθεια είναι πως σήμερα το κρύο ήταν εντελώς παράταιρο σε σχέση με την χτεσινή θερμοκρασία. Λίγο αυτό, λίγο η κούραση μάλλον οδήγησαν σε βήχα. Η εξαντλητική μέρα τελειώνει και η επαύριο θα είναι λίγο πιο ήρεμη. Εξάωρο και κλείνει. Με αναπάντεχες εισηγήσεις και εποπτείες, δώρο της αναπάντεχης απουσίας «των ανωτέρων». Σε δυο βδομάδες ξανά… (μπρρρ)

Και όμως, θα μπορούσαν να είναι πιο απλά
Και όχι τόσο αλληλένδετα…
Θα μπορούσαν όλα…
Αν έλλειπε η υπόνοια του συμφέροντος…
Και της πιθανότητας κατάχρησης εξουσίας…

10 σχόλια:

  1. βρε ταλαιιπωρε ελληνα μηπως στο αμαξι -καμηλα δεν ξερω αφου ειναι εκει τοσες ωρες δεν βαζεις ενα μινι πινακα να παρεις τις κιμωλιες σου να παιζεις να σκεφτεσαι να δημιουργεις

    σημ..ρε σοφιαααααααα παλι σε προλαβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Παράξενο, άνθρωποι που είναι πραγματικά οικείοι και όχι απλά συνάδελφοι, δε σε ενημερώνουν για θέματα που σε ενδιαφέρουν και σε αφορούν και μάλιστα αποτρέπουν κάθε δυνατότητα ανάμιξής σου με αυτά και κατ’ επέκταση ανάπτυξης."

    Απαράδεκτο, όχι παράξενο...Συνηθισμένο μάλλον.

    Ποτέ δεν μπορείς να προβλέψεις πού τοποθετεί την Αξία του ένας άνθρωπος. Υπάρχουν αρκετοί που την τοποθετούν σε ένα επάγγελμα ή μια δραστηριότητα...Και θα κάνουν τα πάντα για να αποδείξουν ότι σε ΑΥΤΟ είναι οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ...Από ανάγκη, υποθέτω...Αλλοίμονο αν μοιραστούν μια χρήσιμη πληροφορία! Μπορεί να οδηγήσει στον εκτοπισμό τους από κάποιον "καλύτερο". Και ξέρεις τι θα πει "εκτοπισμός" για κάποιον με τόσες ανασφάλειες...

    Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Εσύ κάνεις αυτό που θες (ή πρέπει) να κάνεις με τον σωστότερο δυνατό τρόπο, και αφήνεις τους υπόλοιπους στη μιζέρια του ανικανοποίητου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χμ... ένα θα σου πω: "Υφαίνοντας το ουράνιο τόξο" (χιχιχιχιχιχι)!!

    Σημ.
    Χοχοχοχο, είναι που ήρθα από την άλλη μεριά!
    ;-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/2/09 5:41 μ.μ.

    εαν εχω μελι στα δαχτυλα, δε θα το γλυψω? δε θα εχω κανενα συμφερον και ομως θασε βοηθησω???? που νομιζεις οτι βρισκεσαι καλε μου?????????


    αντε περαστικα στην επιστημη και σε εσενα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγώ πάντως είμαι μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι να πω;
    Περαστικά, Καμηλιέρη παιδί μου!
    (και κουράγιο, ναι;)

    Σμακ!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια μην μαλώνετε, έχει περγαμόντο για όλους ;)

    Σκώληξ μου ως γνωρίζεις δημιουργώ με λέξεις και έχω το πιντιέι μου πάντα μαζί μου!

    Σίγουρα βρε γιωργία, αλλά υπάρχουν άνθρωποι απ’ τους οποίους περιμένεις ακριβώς το αντίθετο, τι είναι αυτό που τους αλλάζει τόσο πολύ την πορεία;

    Μμμμ κοίτα Σοφάκι, όλο και κάποιο τόξο μπορεί και να υφάνω αργότερα! :)

    Σωστά Σεβάσμια, εγώ φταίω που δεν είμαι γουρούνι!

    Μμμμ γιααα πες αθηνόβια; Μαζί μου όπως λέμε…;

    Προσπαθώ μανούλα. Γλύτωσα και το κρέμασμα οπότε κάτι είναι και αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. με το μέρος σου.
    όποιος πειράξει τον άμπανο θα τονε λιανίσαω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα σου απαντήσω στην ερώτηση που μου κάνεις όπως μου απάντησες εσύ τις προάλλες:

    "Δεν νομίζω πως οι άνθρωποι "αλλάζουν". Αναπροσαρμόζονται ίσως, αλλά κινούνται επάνω στο μοτίβο του εαυτού τους."

    :D

    Μάλλον έχεις δίκιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αααα ωραία! Να σου περάσω τη λίστα στο φαξ σου αθηνόβιά μου, ή να στη στείλω μέιλ;

    Μια αναπροσαρμογή όμως ενάντια σε 30ετή συμπεριφορά απλά γεννά πολλά ερωτήματα γεωργία μου και μάλλον χρήζει διερεύνησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...