Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

:-*

Σήμερα δεν έχει νταρδιριάδα. Τουλάχιστον όχι ακόμα και πιθανόν όχι γενικότερα, μιας και παρότι το πρωινό ήταν «διαυγές», υποψιάζομαι πως η συνέχεια δεν θα είναι τόσο καλή, όσο τουλάχιστον ξεκίνησε. Συνήθεις μεταπτώσεις.
Παρόλ’ αυτά, μιας και εδώ και κάποιες μέρες έγινα με διάφορους τρόπους αποδέκτης πλήθους μηνυμάτων που αφορούν στο θέμα των σύγχρονων ρυθμών, αποφάσισα να ολοκληρώσω κάτι που εδώ και καιρό είχα στο μούσκιο και να θυμηθώ πως κάπου έχω ξεχασμένο άλλο ένα μπλόγκ. Άντε του χρόνου πάλι, καιρού επιτρέποντος, μπορεί να ολοκληρώσω κάτι ακόμα.
Είναι βλέπεις που βαρέθηκα να βλέπω συνέχεια έργα στο ντουβουντου (συσκευή αναπαραγωγής οπτικών δίσκων), μιας και η τουβου (συσκευή προβολής σημάτων η επονομαζόμενη και τηλεόραση), αυτό το σουκου (το μοντέρνο σαββατοκύριακο που μάλλον ντρεπόμαστε να το πούμε με τ’ όνομά του γιατί στην πράξη δεν υπάρχει), είχε μόνο υλικό για λόου άικιού (νοημοσύνη αμοιβάδας).
Πάντως αν δεν έχεις τι να κάνεις και προσπαθήσεις να παρακολουθήσεις ειδήσεις όλο τα ίδια αναμασάνε «κάνοντας πολιτική». Τίποτε σημαντικό δηλαδή, σκέτη δημαγωγία. Και η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω τι θα έπρεπε να αισθανθώ τώρα που ο νέος πλανητάρχης έστειλε επιστολές σε όλη την «σημαντική» πολιτική ηγεσία της χώρας μου. Πάντως ένα είναι σίγουρο, το «κάνουν να ακούγεται» τόσο σημαντικό που σχεδόν «μας πείθει» πως η διέξοδος στα προβλήματά μας θα μας χτυπήσει την πόρτα από στιγμή σε στιγμή.
Εγώ πάλι λέω να μην ανοίξουμε πάντως…

18 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑ, κέρδισε η επιστήμη τώρα που ήσουν όλο το σουκού ένα ωραίο μπι-μπι-κιού!!!! (Επιτέλους, θυμήθηκες και τα του άλλου του μπλογκιού!!)
    ;-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/2/09 2:57 μ.μ.

    εχω να δηλωσω πως υπαρχουν πολλα νεα, αλλα τιποτα καινουργιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω τι λες εσύ, εγώ λέω να ανοίξουμε, για να 'χουμε μετά κάτι να λέμε...Είναι κάτι σαν τους βαρβάρους του Καβάφη... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε ναι βρε Σοφία μου, που και πού έχω αναλαμπές απ’ το πώς το λεν… έμενταλ νομίζω…. :p

    Μμμμ διαφωνώ σεβάσμιά μου, αν πας απ’ τ’ άλλο μαγαζί μπορεί να βρεις κάτι που ενώ δεν είναι καθόλου νέο, μπορεί και να είναι καινούργιο για εσένα ;)

    Ο Καβάφης επίσης γεωργία μου είχε πει και για ένα κερί και κάτι σκιές στην κάμαρα! Απ’ εκεί και πέρα έχουμε και εντός βαρβάρους να ασχοληθούμε άμα μας χρειάζονται, αν είναι ν’ ανοίγουμε στον κάθε τυχάρπαστο θα πήξουμε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να πατησω το δολιο το λινκ να δω τι θα δω

    λες να δω κιντερ εκπληξη ή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λοιπον 6467684153168796413 αγνωστες λεξεις επι
    - 46798784153165798471654135 βαθμος λυκειου

    =


    εφυγαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έλα τώωωρα βρε κουτόοοο…
    Δεν είναι τόσο δύσκολο!
    Δώσ’ του μια ευκαιρία ντε!
    (λέει και για εξωγήινους :ppp)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ψιτ!
    Άσε το σκουληκάκι ήσυχο, σου λέωωωωω!

    Σα δε ντρέπεσαι!
    :ppp

    (να μην ανοίξουμε, όντως -άσε καλύτερα, πού να μπλέκεις..! Αλλά όπως πάντα, κάποιοι άλλοι με λόου άικιού (κι ευγενικά το λέω) θα αποφασίσει για μας.
    Γκρούμφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ..κι όλα αυτά ενώ είχες πυρετό..χμμ..χμμμ...χμμμμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καποιος χτυπησε την πορτα
    μα ηταν ο Βοριας

    ο Βοριας που τ αρνακια παγωνει...


    (ταχω παιξει?)

    σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δε το αφήνω ήσυχο λέμε μανούλα!
    (Λες και δε τ’ αρέσει δηλαδής… μόνο που μου βγήκε λιγοδιαβαστερό και με προβληματίζει…)

    Όχι βρε εκδότα μου, στο διάλειμμα αναμεταξύ δύο πυρετών :ppp

    Να χαμηλώσουν τα φώτα πάραυτα Αλίκη μου!
    (Να νομίσει πως λείπουμε, να φύγει!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κοιτα δεν θα με βγαλεις εσυ χαζη

    ειναι πολυ δυσκολο !!!!!!!1

    και εγω ειμαι τοσο μικρηηηηηη

    λεμε τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι επεξηγήσεις ήταν συνταρακτικές. Τα έμαθα όλα από την αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απο δω το πας από κει το πας..πάλι δικαιολογία για να μη γράψεις νταρθιριάδα μας έδωσες:-/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. γιά να πώ και γώ το δράμα μου.
    Κάθε φορά που βλέπω να μου λένε καλό ΣΚ η πρώτη σκεψη που μόρχεται στο μυαλό είναι κάτι σε σκατό.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σκώληξ μου θα διαφωνήσω.
    Εγώ δε σε βγάζω χαζή, υποστηρίζω πως μπορείς, αρκεί να θες! :)
    Περί μικρής τώρα… θα δούμε…. >:)

    Στο σκουλήκι να τα πεις κιτσομήτσε μου που κρύβεται πίσω από τα απολυτήρια ;ppp

    Ο πυρετός, ο πυρετός εκδότα μου…. :)))

    Να σκέφτεσαι σούκο εσύ δημητρούλα μ’ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κάθε σαββατοκύριακο που έρχεται είναι ένα αισιόδοξο μύνημα οτι ευτυχώς ο καιρος περνάει:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μμμμμ
    Άλλαξε το αισιόδοξο σε απαισιόδοξο και το ευτυχώς σε δυστυχώς και... voilà

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...