Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

Ασυναρτησίες

- Εδώ είμαστε αλλά είναι ο μικρός αρρωστούλικος, αν δεν βαριέσαι πέρνα.
- Δε βαριέμαι, άμα δεν περάσω έστω και για ένα χρόνια πολλά δε θα βρισκόμαστε καν σε λίγο…

- Πήγες τελικά;
- Ναι.
- Ε τί να κάνεις, οικογενειακές υποχρεώσεις…
- Ε όχι και υποχρεώσεις! Ευχαρίστηση! (ήμαρτον…)

- Η συνάρτηση αx είναι μια ευθεία γραμμή που (μπλα μπλα). Αν τη ζωγραφίσουμε […… :’(] περνά απ’ το κέντρο των αξόνων…
- Όχι απ’ το κέντρο παιδί μου, απ’ την αρχή!
- Εεεε μάλιστα. Η συνάρτηση αx…
(ταπ ταπ ταπ)

- Καλό το πάρτι;
- Ενδιαφέρον…
- Χαίρομαι. Πάρε το αμάξι τώρα και φεύγουμε!
- Τόσο αργά; Καλά που δεν έχω χανγκόβα απ' το ασμπέτα...
- Ναι :)

16 σχόλια:

  1. XAXA, τελικά, δεν ξέρω τι είναι καλύτερο, οι συναρτήσεις, ή οι ασυναρτησίες!!!!!
    (Συρνατηστείτε μας έλεγαν... ανασυναρτηστείτε....)
    ;-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πειραζει που δεν κατάλαβα ακριβως τι έλεγε το ασυνάρτητο post? Αυτός δεν ήταν και ο σκοπός σου καμηλιέρη??? Καλημέρα και καλή εβδομάδα πλεον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μας μαθαινει την συναρτηση της ασυναρτησιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α μπα... πάμε και σε party? Εμάς μας ρώτησες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ασυνάρτητες συναρτήσεις και νοουασμπέτα. Διαφορετικές πτυχές, περιεκτικές δε!
    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πιο παράξενο όμως είναι πως ακόμα και εκδρομή ν' αποφασίσω να πάω, στην περιοχή εργασίας μου καταλήγω...
    Είμαι σοβαρά γιατρέ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος9/2/09 12:53 μ.μ.

    βρε ποιητα! τι θελατε να πειτε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και γω έχω ένα χανγκόβα από ένα 7 το πρωί μπέταδεγίνεται(να δεις τι ωραία ειναι στη μικρή μας πόλη το χειμώνα)
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εδω γιατρος

    χεσε μεσα ..
    γυρνα για ενεση
    και αυτοσυστησου ξανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος10/2/09 10:45 π.μ.

    αντε καλε μου! ξεροσταλιασε το κοινο να περιμενει την εξηγηση. Ουτε ο Αγγελοπουλος τοσο μυστηριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την Καλημέρα μου!!
    Μου θύμισες πολλά με τις συναρτήσεις...Απορώ πώς τα είχα ξεχάσει!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος10/2/09 1:08 μ.μ.

    ε, δεν παιζεσαι!
    αμαν πια με τα κουνουπια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες...